Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Závody > ALTP

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23.12.2009   #1
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Exclamation ALTP8 BABY GTR Informace

A je to tady...




Další pokra?ování oblíbených závodu je na sv?t?.
Více se jako vždy do?tete na našem webu http://www.altp.legolem.com

T?šíme se na Vás na trati. P?ípadné nesrovnalosti a dotazy sm??ujte sem, nebo na ?leny Escargot Racing Teamu

PS : sice to m?lo být až zítra, ale to se sem nedostanu
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 24.12.2009   #2
Puma
Member

 
Puma's Avatar
 
Join Date: 16.7.2009
Posts: 465
Default

Dotaz:Bude n?jakej test závod(t?eba skrácenej)protože já neznám tu startovní proced?ru........
__________________

|ALTP8 Baby GTR- 14.|1. CZ LFS Liga 2010- 53.|
Puma is offline   Reply With Quote
Old 24.12.2009   #3
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Quote:
Originally Posted by Puma 2 View Post
Dotaz:Bude n?jakej test závod(t?eba skrácenej)protože já neznám tu startovní proced?ru........
P?e?ti si propozice znova
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 24.12.2009   #4
Puma
Member

 
Puma's Avatar
 
Join Date: 16.7.2009
Posts: 465
Default

už jsem to jakž takž pochopil a máte tam p?eklep

Quote:
Start:
Start druhého závodu bude pevný. Bude zavád?cí kolo s ?azením na startu, jak to známe z F1 ?i jiných závod?. Vyjímkou bude, že se v zah?ívacím kole nebude moci p?edjížd?t a bude stanovena maximální rychlost. P?i porušení maximální rychlosti, nebo p?edjetí, bude automaticky systémem p?id?len jezdci trest. projetí boxovou uli?kou, nebo stop and go.
Po dojetí prvního závodu všichni dojedou v klidu kolo do box? a tam z?stanou stát. Zákaz chatu i když už nikdo nejede.Kdo tak neu?iný bude v dalším závodním ve?eru posunut o deset míst na startu sm?rem dozadu a budou mu odebrány dva body
Poté admin opíše výsledky a dá povel k hlasovaní pro konec závodu. Admin postaví rošt stejn? jako v p?i prvním závodu. Poté bude v?tší pauza. 10 - 15.min.
Start druhého závodu bude pevný. Bude zavád?cí kolo s ?azením na startu, jak to známe z F1 ?i jiných závod?. Vyjímkou bude, že se v zah?ívacím kole nebude moci p?edjížd?t a bude stanovena maximální rychlost. P?i porušení maximální rychlosti, nebo p?edjetí, bude automaticky systémem p?id?len jezdci trest. projetí boxovou uli?kou, nebo stop and go.
já by jsem ?ek že by m?l být Prvního a druhého ne?

EDIT: Sem takovej š?oura
__________________

|ALTP8 Baby GTR- 14.|1. CZ LFS Liga 2010- 53.|

Last edited by Puma; 24.12.2009 at 14:18.
Puma is offline   Reply With Quote
Old 24.12.2009   #5
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Quote:
Originally Posted by Puma 2 View Post
už jsem to jakž takž pochopil a máte tam p?eklep



já by jsem ?ek že by m?l být Prvního a druhého ne?

EDIT: Sem takovej š?oura
super dik za postreh opravim
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 26.12.2009   #6
P@cho
Member

 
P@cho's Avatar
 
Join Date: 15.4.2005
Location: Kežmarok (SK)
Posts: 393
Default

Mno... tak som si to o?uchal a tak sa mi zda, ze mate prehodene hodnoty restriktorov (st. propozicie). Testol som to na par tratiach a ked je to tak ako teraz XFR 19% a UFR 24% rozdiel je 2-3 sek. na kolo. Pokial je to naopak bude to O.K. rozdiely boli (aspon u mna ) 0,10-0,40 sek.
__________________
http://pbmining.com?ref=Pacho
P@cho is offline   Reply With Quote
Old 26.12.2009   #7
Vitr
LFS Guru

 
Vitr's Avatar
 
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
Default

ee takhle je to správn? porovnej hodnotu W/kg která je v tomto p?ípad? nejd?ležit?jší
Jinak jsme to intezivn? testovali a krom? m?sta jsem nem?l problém ze sonykem držet krok s ješt? 4 kg navíc u UFR
Ale hromadnému testu se ur?it? nebráním, takže bychom mohli n?co uspo?ádat, aby se to pop?. dopilovalo. S více jezdci je vždy výsledek vyvážení lepší ;-)
__________________
...ano, dovedu. Dovedu si p?edstavit tém?? cokoliv, protože ješt? v?tší než lidská blbost je lidská hamižnost. Rozpíná se rychleji než vesmír a její síla se konstantn? rovná nekone?nu.

Last edited by Vitr; 26.12.2009 at 22:06.
Vitr is offline   Reply With Quote
Old 26.12.2009   #8
P@cho
Member

 
P@cho's Avatar
 
Join Date: 15.4.2005
Location: Kežmarok (SK)
Posts: 393
Default

jj W/kg su porovnatelme ale u UFR sa pri radeni musi pustat plyn a u XFR to netreba. Napr. teraz som testoval BLr top speed a tie opacne hodnoty dali skoro na 1km/h rovnaku rychlost, AS club s XFR (19%) 1.11.5x, UFR (24%) 1.13.8x aj to s tazkou biedou . Rozhodne by test neuskodil, aj ked vlastne este ani neviem ci sa dostanem na startovacu listinu
__________________
http://pbmining.com?ref=Pacho
P@cho is offline   Reply With Quote
Old 26.12.2009   #9
Vitr
LFS Guru

 
Vitr's Avatar
 
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
Default

Co jsem tak testoval, tak pokud se u UFR dob?e postaví špajzka tak poušt?t plyn je pot?eba jen v n?kterých zatá?kách. Jako další výhoda u UFR bylo že m?žu jít pozd?ji na brzdy a m?žu sem tam ?ezat apex aniž bych hodil boudu

Domluvím se sonykem a? vyhlásí hromadný test na n?jaký volný den, aby se to rozlousknulo definitivn?
__________________
...ano, dovedu. Dovedu si p?edstavit tém?? cokoliv, protože ješt? v?tší než lidská blbost je lidská hamižnost. Rozpíná se rychleji než vesmír a její síla se konstantn? rovná nekone?nu.
Vitr is offline   Reply With Quote
Old 26.12.2009   #10
P@cho
Member

 
P@cho's Avatar
 
Join Date: 15.4.2005
Location: Kežmarok (SK)
Posts: 393
Default

Quote:
Originally Posted by Vitr View Post
... aby se to rozlousknulo definitivn?
Rad si to pridem rozlusknu?. Naozaj je to super jazdenie len sa treba pohrat s prevodmi, a este to UFR ma vyhodu s gumami aj zabava je vacsia.
__________________
http://pbmining.com?ref=Pacho
P@cho is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #11
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #12
Klouczech
Senior Member

 
Klouczech's Avatar
 
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
Default

Quote:
Originally Posted by sonyk View Post
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich
Aby to nedopadlo jako WTCC a XRT
__________________
http://www.facebook.com/PetrDolezal.Klouczech

Petr.Doležal aka Klouczech.Inferno
Klouczech is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #13
xedox
Member

 
xedox's Avatar
 
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
Default

Quote:
Originally Posted by sonyk View Post
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich
...podle mne je to takhle dane co se ty?e po?adatele.....a pokud jedno auto je podle nekoho zvyhodn?no tak si ho teda vyberu a je to....ziskam tim teda vyhodu .....a misto toho tu po?ad krafete .....neni jeden po?adaný zavod aby se nenašlo pár jedinc?,kerým se po?ad n?co nelíbí....nic nikdy nepo?adaji a ani nebudou....jen kafraj
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"
XEDOX engineering
oct TDI 168 PS 450 Nm
MONTCAR autosport
JAWA 250 - 592

xedox is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #14
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Quote:
Originally Posted by Klouczech View Post
Aby to nedopadlo jako WTCC a XRT
a tam bylo neco spatne? :-D myslim si ze tam to bylo spis o ridicich nez vyrovnanosti vozu
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #15
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

Quote:
Originally Posted by sonyk View Post
a tam bylo neco spatne? :-D myslim si ze tam to bylo spis o ridicich nez vyrovnanosti vozu
no vzhledem k tomu, že 85% jezdcu m?lo XRT, 10% FXO a 5% RB4, tak teda nevim
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #16
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Quote:
Originally Posted by Gepas View Post
no vzhledem k tomu, že 85% jezdcu m?lo XRT, 10% FXO a 5% RB4, tak teda nevim
to je jasny ale spis sem myslel ze kdyby nejakej ufoun je fxo a rb4 tak by xrt mely konkurenci ale s nama lamama to meli snadny
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #17
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

Quote:
Originally Posted by sonyk View Post
to je jasny ale spis sem myslel ze kdyby nejakej ufoun je fxo a rb4 tak by xrt mely konkurenci ale s nama lamama to meli snadny
jenže ufouni musijou dokazovat, že jsou ufouni a proto berou ty nejlepší auta, aby to m?li leh?í
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Old 27.12.2009   #18
Vitr
LFS Guru

 
Vitr's Avatar
 
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
Default

Quote:
Originally Posted by Gepas View Post
jenže ufouni musijou dokazovat, že jsou ufouni a proto berou ty nejlepší auta, aby to m?li leh?í
no a z toho vyplývá že ALTP se to netýká jelikož si mohou vzít max spectate
__________________
...ano, dovedu. Dovedu si p?edstavit tém?? cokoliv, protože ješt? v?tší než lidská blbost je lidská hamižnost. Rozpíná se rychleji než vesmír a její síla se konstantn? rovná nekone?nu.
Vitr is offline   Reply With Quote
Old 29.12.2009   #19
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Updatnuta startovka a rozeslany dodatecne maily pro nektere prihlasene
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 29.12.2009   #20
TeeDee
Newbie
 
TeeDee's Avatar
 
Join Date: 3.7.2008
Posts: 56
Default

Quote:
Originally Posted by sonyk View Post
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich
V?era jsme lehce testovali s Radkem na AS2. Rozdíl opravdu cca 1,2 s (UFR t?sn? nad 1:11, XFR t?sn? pod 1:10 a to byl set na endu KY). UFR je tak o 10 km/h pomalejší. Pokud by byl rozdíl max t?ch 0,3 s, tak bych z hecu do ufr šel, i když bych musel dávat v?tší pozor na pneumatiky a spojku, ale takhle je to jasná volba.
TeeDee is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.