Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Jiné > Závody a motorismus všeobecn?

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21.3.2008   #1
Ondrejko
LFS Guru

 
Ondrejko's Avatar
 
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
Default Race Driver: GRID

http://www.racedrivergrid.com/
http://community.grid-game.com/

trailer 1: http://www.gametrailers.com/player/30611.html
trailer 2: http://www.gametrailers.com/player/32012.html

- Hra bude na next-gen konzolách beža? v 30 fps, na dobrom PC nebude ma? problém fungova? v 60 fps
-
Hra bude fungova? na engine z Colin McRae DIRT
-
Hra sa objaví v polovici roka 2008 na PC, Xbox360 a PS3
-
Hra bude rozdelená na tri oblasti US, EU a Japonsko, kde každá krajina bude ma? svoj štýl pretekov
-
Spolu bude v hre 6 miest, 4 z toho v US, bude tam ?as? Tokia, a aj Miláno, okrem toho samozrejme séria okruhov.
-
Na rozdiel od PGR, hra neponúkne žiadne po?asia, ale bude obsahova? plynulý prechod medzi d?om a nocou (hlavne pre LeMans), celé to bude fungova? na 30 fps
-
Maximum áut na trati bude 20, kde každé bude ma? damage system, ktorý nemá konkurenciu
-
Multiplayer bude podporova? 12 vozidiel
-
Chýba? nebude Aston Martin DBR9, Porsche 911 GT3-RSR, Ferrari F430 GT, Dodge Viper SRT-10, GTR Mustang Concept, Mazda 787B, Nissan Silvia S15, Nissan Skyline R34 GTR Z-Tune
Ondrejko is offline   Reply With Quote
Old 21.3.2008   #2
Itar
LFS Guru

 
Itar's Avatar
 
Join Date: 22.8.2005
Location: Velké Opatovice
Posts: 2 318
Default

Ješt? v?tší kravina, než dosavadní díly série. A ani ten poslední gameplay trailer m? moc nenadchnul. To, že Codies umí ud?lat efektní systém poškození se už ukázalo v CM: DiRT.
__________________
Itar is offline   Reply With Quote
Old 21.3.2008   #3
Miri
Regular Member

 
Miri's Avatar
 
Join Date: 9.2.2007
Location: Kladno, Czech Republic
Posts: 860
Default

z t?ch videi to vypadá jako d?sná arkáda...
__________________
none
Miri is offline   Reply With Quote
Old 21.3.2008   #4
Spangler
LFS Guru

 
Spangler's Avatar
 
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
Default

Quote:
Originally Posted by Miri View Post
z t?ch videi to vypadá jako d?sná arkáda...
Od toho se asi simulace neceka, kazdopadne to bude lepsi nez NFS UG a tim padem pro hrace techto prapodivnych her desna simulace
__________________
ACTUAL LINUX e-Racing Team
http://lfs.actual.cz
Spangler is offline   Reply With Quote
Old 21.3.2008   #5
Kdo.vi
Regular Member

 
Kdo.vi's Avatar
 
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
Default

Quote:
Originally Posted by Miri View Post
d?sná arkáda...
Už toho nazývání všech her arkádou a tím pádem automatickým zavrhováním prosím všichni nechte. Nezáleží na tom, jak je fyzikální model realistický, to dobrou hru ned?lá - záleží na tom, jak komu sedne.
Navíc se nejspíš do?káme nejrealisti?t?jších pouli?ních závod?, co jsme kdy na PC monitorech mohli vid?t. Já ur?it? zkusím aspo? demo, až vyjde.
Quote:
GRID focuses on everything that happens between the start grid and the chequered flag: the drama, the rivalries, the aggression and the crashes. This is not a game about collecting cars or spending all of your time in the front-end tuning suspension settings or designing liveries. We want to make racing exciting again.
__________________
"Where does it state I should drive forward?" - Diablotic
www.dynamic-racing.org
Kdo.vi is offline   Reply With Quote
Old 21.3.2008   #6
Miri
Regular Member

 
Miri's Avatar
 
Join Date: 9.2.2007
Location: Kladno, Czech Republic
Posts: 860
Default

Quote:
Originally Posted by Kdo.vi View Post
Už toho nazývání všech her arkádou a tím pádem automatickým zavrhováním prosím všichni nechte. Nezáleží na tom, jak je fyzikální model realistický, to dobrou hru ned?lá - záleží na tom, jak komu sedne.
Navíc se nejspíš do?káme nejrealisti?t?jších pouli?ních závod?, co jsme kdy na PC monitorech mohli vid?t. Já ur?it? zkusím aspo? demo, až vyjde.
mn? bohat? sta?ilo video, abych vid?l jak auta lítaj po celý silnici, jak to?ej v 200km/h plnej rejd atd. atd. Vždy jsem hru vyzkoušel a až potom zavrhnul (NFS - všechny, TDU), tady d?lám vyjímku pon?vadž mi to p?ijde podle videa s p?ehledem nejhorší.

To je m?j názor na v?c, na ten máme snad všichni právo. Nikomu neberu, že se mu to m?že líbit, nebo že t?eba hry podobného ražení vyhledává a respektuju to...
__________________
none
Miri is offline   Reply With Quote
Old 22.3.2008   #7
Kdo.vi
Regular Member

 
Kdo.vi's Avatar
 
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
Default

Quote:
Originally Posted by Miri View Post
To je m?j názor na v?c, na ten máme snad všichni právo. Nikomu neberu, že se mu to m?že líbit, nebo že t?eba hry podobného ražení vyhledává a respektuju to...
Jasn?, já to myslel spíš obecn?.
Já jen, že to tu ob?as hrani?ní až s fanatismem. To je jako hrát jenom OFP a Armu, protože všechny ostatní st?íle?ky jsou strašná arkáda.
__________________
"Where does it state I should drive forward?" - Diablotic
www.dynamic-racing.org
Kdo.vi is offline   Reply With Quote
Old 22.3.2008   #8
Itar
LFS Guru

 
Itar's Avatar
 
Join Date: 22.8.2005
Location: Velké Opatovice
Posts: 2 318
Default

Quote:
Originally Posted by Kdo.vi View Post
Už toho nazývání všech her arkádou a tím pádem automatickým zavrhováním prosím všichni nechte. Nezáleží na tom, jak je fyzikální model realistický, to dobrou hru ned?lá - záleží na tom, jak komu sedne.
Navíc se nejspíš do?káme nejrealisti?t?jších pouli?ních závod?, co jsme kdy na PC monitorech mohli vid?t. Já ur?it? zkusím aspo? demo, až vyjde.
Nejde o to, jestli to je/není arkáda. Problém je, že Codies m?li vždycky tendenci TOCu vychvalovat jako "realistický závodní simulátor". Kdyby na rovinu p?iznali barvu, je to n?co jiného.
__________________
Itar is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #9
Ondrejko
LFS Guru

 
Ondrejko's Avatar
 
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
Default

Srovnání grafiky Gran Turismo 5 a Race Driver GRID
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=26711&r=top
Ondrejko is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #10
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

lol, to jako opravdu nacpou strytuzinghustorejsink a wtcc do jedne hry?
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #11
Mirek CZE
Regular Member

 
Join Date: 25.10.2007
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 534
Default

Kdybych m?l na to po?íta? tak bych to možná vyzkoušel, ale nejd?ív bych si musel dát panáka vodky abych se odhodlal to stáhnout
Mirek CZE is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #12
Sh!nE
Regular Member

 
Sh!nE's Avatar
 
Join Date: 23.2.2007
Location: Trutnov
Posts: 528
Default

model poskozeni je peknej, ale jestli je to postaveny na stejnym enginu jako Colin McRae dirt, a ty auta se teda budou chovat stejne nebo podobne, tak to zase bude jak vznasedla na asfaltu
__________________
Custom built PC|Intel(R) Core(TM)i5 3570k|nVidia GeForce GTX760 2GB OC|16GB DDR3|Logitech DFGT| Home made H-Shifter

S2 Licenced since 7.3.2007
Rank: Tra?ová LAMA


Active since: 23.2.2007
Active untill: 25.1.2010
Sh!nE is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #13
Ondrejko
LFS Guru

 
Ondrejko's Avatar
 
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
Default

Quote:
Originally Posted by Sh!nE View Post
model poskozeni je peknej, ale jestli je to postaveny na stejnym enginu jako Colin McRae dirt, a ty auta se teda budou chovat stejne nebo podobne, tak to zase bude jak vznasedla na asfaltu
P?i hovoru s technickým vedoucím Bryanem Marshallem zjistili, že NEON engine z CM: DiRT byl pro Race Drivera význam? upraven. Výsledkem se stal nový EGO engine, který je podle Marshalla perfektní pro paralelní vývoj zavodních her na PC, Xbox 360 a PS3.
EGO engine m?že využívat všechny moderní technologie, jako HDR, Parallax Mapping a spoustu post-processing efekt? jako hloubka ostrosti a v zádodních hrách oblíbený motion blur. Podpora pro DirectX 10 není za?len?na a ani se s ní nepo?ítá. Marshall ?íká: „EGO engine je spíše optimalizován pro více jádrové procesory a nabízí velice pokro?ilou fyziku, kterou jsme ud?lali my sami. Bez ní by jsme nedokázali vytvo?it tak komplexni model poškození.“

nepaci sa mi moznost vracat ?as ako to bolo v hre SCAR, je to imho trochu arkadovy prvok.
http://www.scar.blackbeangames.com/
http://www.sector.sk/novinka/24147/s..._demo_look.htm

Ondrejko is offline   Reply With Quote
Old 25.3.2008   #14
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

Quote:
Originally Posted by Ondrejko View Post
je to imho trochu arkadovy prvok.
a myslis, ze to muze tehle hre jeste ublizit?
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #15
Pablo
Administrator

 
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
Default

Sh!ne píše o fyzikálním engine a Ondrejko grafických blbostech - na to existuje jedno p?ísloví s vozem a kozou
Pablo is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #16
Spangler
LFS Guru

 
Spangler's Avatar
 
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
Default

Ted nevim co od toho cekate. Podel me ta hra vyjde s tim, ze je to arkada, na simulator si dle meho nehraje.
__________________
ACTUAL LINUX e-Racing Team
http://lfs.actual.cz
Spangler is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #17
Ondrejko
LFS Guru

 
Ondrejko's Avatar
 
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
Default

Quote:
Originally Posted by Pablo View Post
Sh!ne píše o fyzikálním engine a Ondrejko grafických blbostech - na to existuje jedno p?ísloví s vozem a kozou
nechcel som vytahovat veci z kontextu, preto som zmienku o fyzikalnom modeli spojil s omackou o grafike. skus vnimat hlbsie suvislosti.
Ondrejko is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #18
Kada
LFS Guru

 
Kada's Avatar
 
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
Default

Fyzikalni model v tech hernich enginech se tyka pouze deformaci a kolizi. Nema nic spolecnyho s fyzikou zavodniho auta, to je tam dodelany navic. O koze a o voze.
Kada is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #19
Ondrejko
LFS Guru

 
Ondrejko's Avatar
 
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
Default

Quote:
Originally Posted by Kada View Post
Fyzikalni model v tech hernich enginech se tyka pouze deformaci a kolizi. Nema nic spolecnyho s fyzikou zavodniho auta, to je tam dodelany navic. O koze a o voze.
ty si odbornik a navyse to mas napisane v rodnej reci. ja som to asi preto pochopil uplne inac (ten text, co som postol)
Ondrejko is offline   Reply With Quote
Old 26.3.2008   #20
Kurt_Kombajn
Member

 
Kurt_Kombajn's Avatar
 
Join Date: 3.8.2005
Location: F-M
Posts: 484
Default

U tech arkad by se asi melo psat o geometrickem modelu.. a ne fyzikalnim.
__________________
M3R Kurt_Kombajn member of M3-Racing - Czech Live for Speed Racing Team

AMD Athlon XP2200 (1,83 GHz), 1 GB RAM, NVIDIA GeForce4 Ti 4200, Logitech G25 Racing Wheel, S2 licence od 13.6. 2006

"D?kazem dobrého pr?jezdu jsou pro m? utíkající diváci. To si vždy ?íkám, že to bylo na brzdách akorát." - Iva Víchová
Kurt_Kombajn is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.