7.5.2007 | #1 |
Senior Member
Join Date: 22.3.2007
Location: Tren?ín
Posts: 1 099
|
Proslapnuti plynu - ano ci nie?
Vopred sorac az to tu dakde je - skusim som aj SEARCH, aj som daco nasiel, ale jasnu odpoved nie?
Takze: Presliapnutie plynu pri podradeni? ANO ci NIE? Zalezi to od auta? Stylu jazdy? Pytam sa z ohladu co najrychlejsej jazdy. |
7.5.2007 | #2 |
Member
Join Date: 14.8.2006
Location: Praha
Posts: 111
|
ANO, dle meho, nezavisle na aute nebo stylu jizdy. Muzes si to sam vyzkouset...rozjed se a pak zacni brzdit s podrazovanim -s throttle blip se ti neblokujou kola, kdezto bez proslapnuti plynu musis s kazdym porazenim trochu ubrat na brzde (cim jde motor do vyssich otacek tim vic musis ubrat...).
No a pak zalezi na tom jak moc HC sim to chces... Kdyz mas dvouosy pedaly tak si to muzes delat i bez aut. pomocnika ale bude to chtit trochu skill.. Ale pro rychlejsi jizdu definitivne ano... Jestli kecam tak me |
7.5.2007 | #3 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
pri brzdeni potrebujes kontrolovat smer auta a to se zablokovanymi zadnimi koly jde jen tezko (ale jde).
proto kdyz chces rychle zabrzdit a chces jet rovne, tak muzes prvnich par stupnu podradit bez proslapnuti (brzdis treba ze 6 na 2, tak ze 6 na 3 to pujde bez proslapu), pokud ztratis adhezi zadnich kol, tak ji pak muzes ziskat proslapnutim pri podrazovani ze 3 na 2. pokud ale potrebujes zatacet a brzdit, nemuzes si dovolit aby ti zadek ujel, proto je lepsi do toho plynu obcas brnknout... tohle teda plati pro rwd, u fwd nema proslapnuti vyznam a jen zhorsuje brzdeni... ja teda jezdim uplne bez helpu a v setupech si davam trochu silnejsi brzdy a proslapuji castejc -> muzu podle potreby pomoci plynu rozlozit brzdny ucinek mezi predni a zadni napravu... kdyztak me nekdo opravte, jestli placam
__________________
Last edited by jet; 7.5.2007 at 01:36. |
7.5.2007 | #4 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
presne jak pise jet. S tim rozkladanim brzdneho ucinku jsem to zazil sam v moste na vyhlasovani ALML, kdy nas kamarad povozil v aute z amaterskeho rallye. Mam to i natocene na videu, jak podle potreby slape v zatacce plyn i brzdu kvuli presunuti pomeru brzd.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
7.5.2007 | #5 |
Regular Member
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
|
Tak zase vím o n?co víc
Tairo: Mohl bych poprosit o to video? |
7.5.2007 | #6 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Tohle je podle m? blbost, když se ti zablokujou kola u p?edohrabu, taky je auto ne?iditelný a že se p?i bržd?ní a pod?azování blokujou hodn? si m?žeš zkusit
Já mám prošlapávání vypnutý a prošlapuju sám, víc m? to baví
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
7.5.2007 | #7 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
pokusim se to upnout, mam do na dvd
__________________
|
7.5.2007 | #8 |
Senior Member
Join Date: 22.3.2007
Location: Tren?ín
Posts: 1 099
|
Diky za vysvetlenia, asi si to budem musiet sam vyskusat, zatial mavam presliapnutie zapnute ale skusim ho aj vypnut a uvidim...
|
7.5.2007 | #9 |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
Ja mam od ALML proslapnuti vypnute, podarilo se mi od te doby o neco zrychlit...nepirsuzuju to vypnutymu proslapnuti, ale je mozny, ze to bude tim...sam nevim.
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
7.5.2007 | #10 |
Member
Join Date: 5.1.2006
Posts: 243
|
Jestli placas, se da tezko posoudit, protoze nevime, jaky system prevodovky autori LFS simuluji.
Variant je nekolik a kazda vyzaduje - umoznuje jiny zpusob prace s plynovym pedalem pri odrazovani. Ale z vypozorovanych priznaku bych na sekvenci nevsazel... |
7.5.2007 | #11 |
Regular Member
Join Date: 22.7.2004
Location: LB City
Posts: 813
|
ja vesele proslapnuti plynu pri podrazeni pouzivam
na rychlost to zase tak velky vyznam nema, myslim si, ze je skoro jedno, jestli je to zapnuto nebo ne, jezdit rychle se da s obojim (nemyslim sebe, ale treba chaos to ma myslim taky zapnuty) |
7.5.2007 | #12 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Ja to mam tez zapnuty a jak jsem psal zde je to video z mostu pri vyhlaseni ALML... enjoy
http://www.spanglerweb.hostuju.cz/mo...lmlonboard.avi
__________________
|
7.5.2007 | #13 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
to vim, jenze pri brzdeni se presouva vaha vpred a malokdy se mi podari predni kola zablokovat uplne a pokud se zablokuji tak se zase za okamzik roztoci a jede se dal... fwd je proste lamacky
__________________
|
7.5.2007 | #14 |
Senior Member
Join Date: 12.11.2005
Location: Sahy
Posts: 1 257
|
neviem, ze by mi to u fwd nejak vadilo
ja mam preslapnutie zapnute, ajtak ale pri brzdeni jemne prislapujem plyn... auto sa sprava stabilnejsie raz, asi mesiac, som mal preslapnutie vypnute... a ani som o tom nevedel... ale to uz bolo davnejsie, dnes by som to asi spoznal... takze pre lenivcov ako som ja, odporucam preslapnutie zapnut
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc. "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti >> last.fm music profile |
7.5.2007 | #15 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Imho taky záleží na tom, jak se na to kdo cítí. Za?áte?níkovi to m?že usnadnit jízdu do zatá?ky, když nemusí d?lat tolik v?cí najednou. A když chceš být za maséra, tak si všechny helpy povypínej a ukaž, co v tob? je (nebo není)... Ale jak ?íkal tuším SIR, rychlej m?žeš být s obojím.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
7.5.2007 | #16 |
Regular Member
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
|
Spangler: Moc moc d?kuju
|
7.5.2007 | #17 |
Senior Member
Join Date: 22.3.2007
Location: Tren?ín
Posts: 1 099
|
Takze dnes som skusal na BLrev s XRG jazdit s vypnutym presliapnutim a veru po pol hodine som to opat zapol a necham si to zapnute asi stale
Takze dik za objasnenia Vam vsetkym |
8.5.2007 | #18 |
Member
Join Date: 15.12.2006
Posts: 136
|
No kurna to jste mi zase dali brouka do hlavy. "Helpatko" mam celou dobu vyply, pri podrazovani plyn neproslapuju a ... tak nejak s tim pocitam ze pri podrazovani pred zatackou mne motor pribrzdi (a adekvatne si k tomu povoluju brzdu - nebo co to vlastne delam).
Mozna jezdim s moc slabejma autama, protoze jsem rozebirani o proslapu plynu pri podrazeni doposud nijak nechapal (tento stav vlastne zatim trva :-) ). Nebo jsem proste lama (tento stav je nejspis permanentni :-) ). (To "helpatko" nemam vyply vyslovene umyslne. Umyslne jsem vypinal "helpatko" pro razeni nahoru. A kdyz uz jsem byl u toho, tak jsem vypl i tohle helpatko.) |
9.5.2007 | #19 |
Member
Join Date: 15.12.2006
Posts: 136
|
Tak jsem se dnes vecer pokousel o proslapovani plynu ... kdyz to vyjde, tak je to uplne o necem jinym nez doposud.
Jeste musim poradne zapracovat na koordinaci pohybu, bud to proslapnuti zblbnu nebo jedu jeste horsi stopu nez obvykle. Snad se to casem spravi. Jezdim beztak mizerne, takze si radsi dopreju ten "pocit" (a pojedu hur nez obvykle) nez aby to proslapovalo samo*. *) tenhle nazor jeste muzu casem zmenit :-) |
17.8.2007 | #20 |
Newbie
Join Date: 17.8.2007
Posts: 7
|
Já osobn? teda když brzdím do zatá?ky, tak nepod?azuju, jakmile dobrzdím, tak rychle za sebou pod?azuju s trochou plynu. Možná to není úpln? nejziskov?jší ?ešení z hlediska ?asu. No, cht?lo by to spojku...
|