Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Live For Speed > Pro za?áte?níky

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14.2.2007   #21
Ghost_CZ
Regular Member

 
Ghost_CZ's Avatar
 
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
Default

Mno, ur?it? to vyzkouším zítra v aut? a jsem zv?davej. Na pedálech od dfp to fakt nep?ichází v úvahu (sice jsme ?ekl že to zkoušet nebudu, ale... ) i kdybych si po?ídil t?etí pedál, brzda je moc m?kká, jakmile chci prošlápnout plyn, neubránim se tomu že p?išlápnu brzdu víc než chci. A pak bych ty pedály pot?eboval trochu blíž k sob?, mam malou nohu.

Quote:
Originally Posted by Pablo View Post
Ale p?ijde mi to jako docela dobrá volba, aby se alespo? trošku kompenzovala nevýhoda, kterou mají "spojka?i" - byl bych celkem pro to dát do další ligy.
Mno stálo by to za pop?emýšlení. Ale myslim si že by to vyvolalo docela negativní ohlasy, hlavn? u za?áte?ník?. P?eci jen když ?lov?k tu spojku ovládne, tak bude mít hodn? velkou výhodu, obzvláš? když to bude auto s turbem. A tím by se rozdíly mezi jezdci ješt? víc natáhly. A co pak teprv myša?i . I když t?ch moc neni, koukal jsem na LFSW a ligu jeli s myší snad jen 3 lidi.

EDIT:
na záv?r - u kteých aut by se tedy ta automatická spojka dala tolerovat (když pomineme rozjezd)? GTR, formule? Nebo se i t?chhle monster musí v reálu p?i ?azení šlapat na spojku?
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)

Last edited by Ghost_CZ; 14.2.2007 at 00:55.
Ghost_CZ is offline   Reply With Quote
Old 14.2.2007   #22
jet
LFS Guru

 
jet's Avatar
 
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
Default

Quote:
Originally Posted by Tairo View Post
slapani na oba pedaly pravou nohou jsem se naucil kdysi prave na zigulech, kde jsem to pouzival pri podrazovani, aby mi neustrelil lehkej zadek hlavne v zime. Od te doby to pouzivam tak nejak samozrejme ve vsech autech, takovej manualni synchron, mam pri tom pocit, ze auto tolik netrpi, jako kdyz clovek podradi a necha na hulvata roztocit motor silou od napravy
ja se to trochu naucil jeste kdyz jsem jezdil s wartasem, jinac to totiz chcipalo
jet is offline   Reply With Quote
Old 14.2.2007   #23
Pablo
Administrator

 
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
Mno stálo by to za pop?emýšlení. Ale myslim si že by to vyvolalo docela negativní ohlasy, hlavn? u za?áte?ník?. P?eci jen když ?lov?k tu spojku ovládne, tak bude mít hodn? velkou výhodu, obzvláš? když to bude auto s turbem. A tím by se rozdíly mezi jezdci ješt? víc natáhly.
Šlapat spojku a s tím spojený heel-and-toe bržd?ní bude vždy 10x pomalejší a náro?n?jší než to, že ti LFS ubere plyn. Problém je, že LFS u t?ch slabších aut nepoškozuje motor, kdyby jo (jak to bývalo v S1) tak budou lidi ubírat ve vlastním zájmu a ta volba bude opravdu pomocí a né p?ít?ží, jako te?. Spousta za?áte?ník? má ty helpy stejn? pozapínaný a up?ímn?, jim nejde o 0,3s na kolo, koukni na roz?azení, tam jde mezi t?ma nejlepšíma a t?ma co za?ínaj o X sekund. To se spíš bojim, že to n?koho zláká na manuální spojku na tla?ítko a nascriptuje si to. Takže asi nejlepší bude nechat to jak to je, stejn? se to blb? kontroluje a vývojá?i by m?li zrušit možnost namapovat spojku na tla?ítko.
Pablo is offline   Reply With Quote
Old 14.2.2007   #24
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

[quote=Ghost_CZ
.... A co pak teprv myša?i ....
[/QUOTE]

na mysi to je uplne nejmensi problem, donedavna jsem na ni jezdil a tam se to da zvladnout velmi rychle.
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 14.2.2007   #25
dmichl
Member

 
dmichl's Avatar
 
Join Date: 30.10.2005
Location: Brno
Posts: 242
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
na záv?r - u kteých aut by se tedy ta automatická spojka dala tolerovat (když pomineme rozjezd)? GTR, formule? Nebo se i t?chhle monster musí v reálu p?i ?azení šlapat na spojku?
jak jsem psal vyse. auta, ktery maji zavodni prevodovku, principielne potrebuji pedal spojky pouze na rozjezd. To zatim v lfs podchyceno neni. Treba nekdy bude.
Koneckoncu i kdyz jsem zacinal s favoritem s sestikvaltovym hackem, tak tam slo sazet kvalty bez spojky a ubrani. (ale prakticky pouze vyjimecne na petce a sestce, jinak to te prevodovce a poloosam nedelalo moc dobre) A australsky prevodovky zn. Holinger maji moznost powershiftu taky i pro H kulisu.
__________________
______________________________
lemra racing team. L| Dan Michl
dmichl is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.