3.4.2006 | #1 |
LFS Guru
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
|
Quali: Po asi 2 kolech padl Karneval v Brne, cca na pul hodky...
Sprint: Pripojuju se akorat v momente lag startu, takze supr. Totalni haluzi mam natankovano na procento benalu, kolik potrebuju (na dotankovani sem si vzpomel v prnim kole :-)). Omlouvam se Danovi Matovi za to posledni kolo, podle replaye skocim tak metr doboku lagem a pak sem se na tlacil, sorry :-(. Long: Jelo se mi prekvapive dobre, od 34. minuty jsem byl dokonce 15 minut na tretim miste. Nakonec se nicmene projevila zkusenost jezdcu za mnou (pravda, az na Taira, kterej si zapl klimatizaci a diky tomu mel vyssi spotrebu). Ve finale diky jizde bez pitstopu 5. misto, takze spokojenost. Pekny zavody, na to, ze sem tradicne nemel cas potrenovat a nastaveni jsem vzal neupraveny WR WestHill z Inferna to dopadlo dobre :-)). Gratulace vitezum a dikec adminovi :up:. |
3.4.2006 | #2 |
Regular Member
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
|
Jelikoz jsem to pekne zmotal a spatne napsal nazev threadu, tak to sem pisu vsechno znovu... OMLOUVAM SE!
KUR...NIK PROC JA MAM TAKOVOU SMULU!!!??? :bang: :burn: (a brecici smajlik tu neni...) quali: 1. misto - co dodat... superp.: 2. misto - co dodat... hlavni bylo, ze zmizely potize s netem! Slo to jako hodinky! sprint: nejdriv kolize s Michalem Peprnym (btw, proc neni v rozrazeni?). To je vpohode! Stane se! Nakonec ja jsem taky mohl pribrzdit, kdyz jsem videl ze jdes do smyku (ale myslel jsem ze to ustojis...). ALE PAK... Z niceho nic BUM! Vsecko zhaslo... A to nemyslim vsecko u me v pokoji, ani u me v baraku, ale vsecko v celym jablonci! 8O no jaka je sakra pravdepodobnost, ze zrovna pri mym zavode vypadne proud v 50ti tisicovym meste? long: Zde chci podekovat, ze na me bylo pockano a ze bylo ztrpeno male zdrzeni a zmatky zpusobene mou momentalni dezorientaci... DIKY! Jenze... Tak trosku jsem s tim pocital... kdyz vypadl prou v celem meste, vypadlo i napajeni pristupovych bodu meho poskytovatel a to je vetsinou cirkus takze se stalo to co jsem trosku predpokladal - v pulce zavodu, ktery jsem vedl a udrzoval jaks - taks v ramci meho nastaveni a taktiky naskok na Michala Peprneho mi crashnul net :burn: no to uz fakt prestava vsechno... proc nedojedu z takovyhle technickych duvodu vic nez polovinu zavodu? Pritom treba cely tyden jede internet jak na dratkach a elektrika nevypadne jak je rok dlouhej... ale zrovna kdyz jedu ja, tak se proste vsechno pose*e jinak i kdyz jsem nezustal az do konce a nevim kdo vyhral, tak vsem gratuluju... hlavne vitezum a dik patri adminovi! :up: EDIT: Tak pry me nesundal M. Peprny, ale Drtikol MOC MOC MOC MOC SE OMLOUVAM ZA TOTO NARCENI! Je mi trapne... Chapejte... Byl to strasny vecer |
3.4.2006 | #3 |
Regular Member
Join Date: 14.6.2005
Posts: 773
|
tak tomu fakt rikam smula :bang:
__________________
www.bmw1challenge.com driver BMW 1 Challenge 2006 CHAMPION www.commerzracing.com www.jaroslavhonzik.com CeRT TEAM |
3.4.2006 | #4 | |
Newbie
Join Date: 4.12.2005
Location: Brno
Posts: 44
|
Quote:
__________________
Lemra Racing Team Drtikol / David Brumla |
|
3.4.2006 | #5 | |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
Kval a superpole už od jistý doby neberu moc vážn?, protože na vývoj závodu v mým p?ípad? to má poslední dobou tém?? nulovej vliv. Sprint byl docela fajn, jednu dobu jsem se i prokousal dop?edu, ale v?rný svým "zásadám" jsem to pro jistotu op?el zleva i zprava o ze? (to proto, aby poškození bylo symetrický a tím se vyrušil jeho vliv...). No, nakonec jsem dojel 4. nebo tak n?jak. Long race byl už o n??em jiným. Na startu jsem si vás hezky pustil p?ed sebe, abych m?l p?ehled. Podle o?ekávání jsem postupn? míjel jednoho soupe?e za druhým. Od cca 1/3 závodu jsem pak stahoval Novase a když už jsem ho m?l tém?? na lopat?, tak mi jeho poskytovatel p?ipojení jako na potvoru zkazil radost a vypnul mu net. Chjo... Takže moje stíhací jízda se zm?nila na udržovací jízdu, kterou bytostn? nenávidím. Ve 14. kole se projevil syndrom blížícího se pitstopu (hodiny za cílovkou), ale našt?stí jsem m?l trochu náskok. Pitstop zvládli mechanici tak rychle, že jsem se skoro nesta?il ani napít. Ke konci jsem si pak ješt? zahrával se št?st?nou a kupodivu se vyplatilo, pá? v posledním kole jsem si vylepšil pb. Celkov? vzato to byl nad o?ekávání vyda?enej ve?er, jenom škoda, že souboj? kolo na kolo moc nebylo... P.S.: P?ed závodem jsem vám ?íkal, že vyhraje ten, kdo bude nejmí? bourat... EDIT: Jo a ješt? jsem zapomn?l zmínit vítr, ten byl dneska p?kn? záke?nej. Ve sprintu m? 2x zahodil v nájezdu pod most. A bez tý st?echy to v aut? p?kn? protahovalo, tak snad z toho nebudu marodit... No ale v longu to zase fi?elo celkem p?kn?, na oválu jsem tam ob?as m?l i 193 km/h.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|
4.4.2006 | #6 | |
Regular Member
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
|
Quote:
jinak gratuluju a jeste jednou se omlouvam ze jsem te narkl z toho crashe :shut: mel jsem v tom trochu gulasek ot: |
|
4.4.2006 | #7 |
LFS Guru
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
|
|
5.4.2006 | #9 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
N?co ode m?...
Cht?l jsem na n??em vyzkoušet mého miláššška - X800GTO. Jinak v orig. velikosti jsou obrázky tady a tady. Docela rozdíl, co? Tak si tak ?íkám, jak jsem se na to moh tém?? rok koukat...
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
7.4.2006 | #10 |
Regular Member
Join Date: 16.1.2006
Posts: 555
|
No tak ja sem nejvic nechapal zacatek hlavniho zavodu, kdy po najezdu do pravotocive zatacky z ovalu sem si neuvedomil, ze mam zatocit a jel sem rovne :craz: Jinak super, potreboval sem si zase takhle zajezdit :drive:
__________________
Motorstorm Racing Logitech DFP, I Live for Speed since 10/2004, S2 Licenced since 28.2.2006
|