Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Závody > Buggyra Zero Mileage GTCUP

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 9.1.2006   #1
SosaK -CZE-
Member

 
SosaK -CZE-'s Avatar
 
Join Date: 9.4.2005
Location: Praha
Posts: 475
Default

tak to mam za sebou
22:59:04:

vyhral jsem volny trenink pak kvalifikaci, v superpole jsem se propadl na 3ti misto


PRVNI ZAVOD:
jsem bojoval o druhou pricku ale avast zacal stahovat aktualizaci a laglo mi to, takze jsem skoncil ve zdi. S poskozenym levym zavesenim jsem se sice na druhy misto dostal ale pak jsem musel do boxu, nakonec 6ty misto a nejrychlejsi kolo v zavode

DRUHY ZAVOD
jsem tedy startoval z prvni pricky a od startu jsem nedal nikomu sanci a po par kolech si vybudoval 15vterinovej naskok, pak me trochu zbrzdil o kolo jedouci Palo kterej asi nevy co znamena modra vlajka a nechtel me pustit, nakonec to ale pochoúil a ja dokrouzil na prvni pozici a opet s nejrychlejsim kolem zavodu
__________________
ESCARGOT Racing Team | W2SX Member > ALTP| Používám nastavení voz? od XEDOX engineering.

MSI K8N Neo Platinum | AMD 64 3000+ | 2x512 MB DDR | ATI
9600PRO | Logitech DFP | LCD ACER1923 19"
SosaK -CZE- is offline   Reply With Quote
Old 10.1.2006   #2
Novas
Regular Member

 
Novas's Avatar
 
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
Default

Volny trening:
trochu me trapilo, ze stale nemam setup na zavod...a na hotlapovem jsem moc daleko nedojel. Pak se ale na zeleznem ori prihnal zachrance Chaos a setup poskytl. DIK! jeste dodal rady, jak se k setupu chovat a rekl, ze se s nim da jezdit 1:53. Od srdce jsem se zasmal a zaovd mohl zacit

Kvalifikace:
vykvalifikoval jsem si treti misto - celkem ok

Superpole:
diky tomu, ze jsem do nej startoval az jako osmy, vedel jsem jake se jezdili casy prede mnou. spousta lidi trefila zed apod. takze jsem zvolil jet na jistotu. Vysledkem byla poleposition!

Prvni zavod:
k tomu asi nic zajimaveho nenapisu... vyhral jsem stylem start - cil (btw: moje prvni ligove vitezstvi). co se delo za mnou tedy nevim... strudlu se mi povedlo poujet hned ze zacatku, pak uz jsem jen zvysoval naskok, nebot jsem nebyl psychicky tlacen nikym v zrcatku. nedelal jsem ani moc chyb (na to jaka to byla trat ), takze spokojenost...

Druhy zavod:
startovni pozici pro me tedy byla 6. V prvnim esicku jsem si nevsiml Taira a primackl jsem ho k mantinelu Timto bych se rad omluvil... V nasledujicim kole mi to vsak vratil (je to vtip, rozhodne ho nechci z niceho osocovat!!!). Pekne me trefil do kufru a poslal do zdi. Ale zadne poskozeni z toho nakonec nebylo, takze absolutne vpoho! Pozdeji jsem dojel Mysiho. Tomu jsem se docela divil! Kdyz jsem chvili pred tim koukal na mapu, zdalo se, ze je docela daleko... asi nejaky crash.. Chvili jsme za nim se Sithem krouzili, Sith ho pak predjel. a ja jeste chvili jezdil za nim. Zde bych chtel podotknout, ze celkem obdivuji, jak dlouho me dokazal drzet za sebou, s takovym poskozenim zaveseni! nakonec jsem ho vsak predjel a dokoncil zavod na 3. miste.

Diky vsem zucastnenym za super zavod! A taky diky administratorum (ve skutecnosti byli dva )

EDIT:
Krome tech diku, bych jeste rad napsal nejake vytky... Dost me rozciluje, ze nekteri jezdci nevi, co znamena modra vlajka. Jmenovite Dan Matt, ktery ji tam musel mit vyvesenou docela dlouho, a to ne jen v jednom pripade!
No a dale: ve vseobecnych pravidlech je jasne napsano: "od zacatku quali je zakazano mluvit (psat)!". - to plati samozrejme vcetne zavodu! Proc si proboha nekdo nemuze pomoct a proste posila smajliky!!!???
Novas is offline   Reply With Quote
Old 10.1.2006   #3
mysi
Newbie

 
Join Date: 8.6.2005
Posts: 23
Default

Pekny vecer to byl (o)
Opet nebyl cas na dukladnou pripravu a to se projevilo, ale s umistenim spokojenost
Prvni zavod.
Vedom si toho, ze na tomto okruhu staci male zavahani a nasleduji svodidla jsem se snazil to nehnat a jet na jistotu. To se mi celkem darilo ovsem az do 14 kola kde jsem to nezvladl a narazil do svodidel, propadl jsem se ze 2 pozice na 4 a tak jsem to i dojel (samozrejme nastvanej >:-( ).
Druhej zavod
Uz to proste neslo nekolikrat jsem to omlatil a poskodil si rizeni (furt mi to zatacelo a prehrivala se mi pneu a vubec to bylo divny ), ale snazil jsem se jet co to dalo Bylo z toho 6 misto.

Vsem diky za pekny zavod !

PS: Diky Chaosovi za set
mysi is offline   Reply With Quote
Old 10.1.2006   #4
Woodbine
Senior Member

 
Woodbine's Avatar
 
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
Default

Quote:
Originally Posted by Novas
...Dost me rozciluje, ze nekteri jezdci nevi, co znamena modra vlajka. Jmenovite Dan Matt, ktery ji tam musel mit vyvesenou docela dlouho, a to ne jen v jednom pripade!...
N?co mi ?íká, že zrovna on ví moc dob?e, co ta vlajka znamená.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25
Woodbine is offline   Reply With Quote
Old 10.1.2006   #5
powder
Member

 
Join Date: 4.7.2005
Location: Praha
Posts: 253
Default

Quote:
Originally Posted by Woodbine
Quote:
Originally Posted by Novas
...Dost me rozciluje, ze nekteri jezdci nevi, co znamena modra vlajka. Jmenovite Dan Matt, ktery ji tam musel mit vyvesenou docela dlouho, a to ne jen v jednom pripade!...
N?co mi ?íká, že zrovna on ví moc dob?e, co ta vlajka znamená.
Dan Matt dob?e ví co znamená modrá vlajka, ale také dob?e ví co m?že a co musí .... modrá vlajka neznamená zaparkovat auto v pangejtu, nebo zastavit, ani neznamená za každou cenu umožnit p?edjetí.

Po vyv?šení modré vlajky je dáno jezdci na v?domí, že je dojet jezdcem o kolo a musí mu umožnit p?edjetí zvoln?ním jízdy a neblokováním. Tím dává za ním jedoucímu jezdci výhodu k p?edjetí. Na okruzích, kde se špatn? p?edjíždí, kam tento m?stský okruh pat?í je samoz?ejm? p?edjetí t?žké i když jezdec p?ed vámi zpomalí. Pak ale z neschopnosti p?edjet nem?žete vždy vinit p?edjížd?ného.

mimochodem ... neberte to nikdo moc osobn?
__________________
SRi racing
powder is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #6
Dušan Matouš
Newbie

 
Dušan Matouš's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Most
Posts: 78
Default

No jo, no, ne?ekal bych, že z toho bude až taková trpkost, ale díky powderovi za názor, sám bych to líp nenapsal (a to je co ?íct )

On je ten princip v tom, že jsem modrou moc vždycky dob?e vid?l a ?ekal, kdy budu na to konto p?edjetej od svýho pronásledovatele na brzdy, anebo mimo stopu. V takových p?ípadech jsem pochopiteln? respektoval situaci. Rozhodn? m? ale nikdo nem?že na?knout z toho, že bych v p?edjetí bránil, anebo dokonce k?ížil ideální stopu. Asi ve dvou p?ípadech m? dokonce napadlo - no tak kur?a, je? už - jenže v zrcátkách najednou vidím, že jsem zase poodjel...

Ano, taky, jsem párkrát dostal zezadu š?ouch. To je lepší, než modrá, pon?vadž tím se úpln? nejlíp ?lov?k p?esv?d?í jak blízko na kufru soka vlastn? má.
Jo, jo, už jsem starej, mám siln?jší pud sebezáchovy a d?ív brzdím. (o)
Zase ten šikovnej a rychlejší, co za mnou jede už dv? kola a vidí moje breakpointy, toho p?eci musí využít, když umí brzdit až o dvacet metr? dál. Když ho uvidím vedle sebe, mordyje, uhnu, to slibuju na vlastní pupík chlupatej.

Ne, vážn?: Pokud to vypadalo jako tak velký naschvály a vzbudilo to tolik vášn?, up?ímn? se za to omlouvám. Taky se omlouvám t?m, které jsem skute?n? necht?n? zezadu ?uknul já. Bylo to asi ve dvou t?ech p?ípadech. Sorry...

Každopádn? se musím vyznat z toho, že m? tenhle sim strašn? baví, je to jediný, co mám na HDD krom? pracovních aplikací a nejv?tší depku mám z toho, že mi absolutn? chybí ?as na trénink. Extáze a euforie z boje o bodíky se mnou skute?n? necvi?í, hodnoty už mám drobet jinde. Jde mi o onen proces, nikoli o výsledek (To vymyslel už Aristoteles )
A tak znovu jen p?ipomínám, že bych byl up?ímn? nerad, kdyby si n?kdo myslel, že jsem z vlastní touhy po bodech pokazil boj o body n?komu jinýmu. Skute?n? ne a ne a ne.

Tak zase n?kdy na trati.

A dobrou
__________________
Net?eba jezdit rychle, ale dlouho :)
Dušan Matouš is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #7
SosaK -CZE-
Member

 
SosaK -CZE-'s Avatar
 
Join Date: 9.4.2005
Location: Praha
Posts: 475
Default

k predjizdeni o kolo:
stalo se mi v druhem zavode ze Vcz Palo zhruba cely okruh nenechal misto k predjeti pritom mi pak powder ukazal ze to neni problem, vyjel mimo idealni stopu a ja tak vlastne neztratil ani desitinku a on par tim vetsim obloukem, zaprve jsem videl ze me pousti takze jsem nemusel premyslet co jak kde ho predjedu, Palo jel jako kdyz pozil, nevedel jsem jestly me pousti nebo mu jenom nevysel najezd do zatacky a kdyz me asi 2krat zavrel cestu pred sebe radsi ho uz nepokousim

ke smajlikum:
nemam na volantu namapovan "dik" takze kdyz me powder ukazkove poustel o kolo alespon sem se na nej usmal
__________________
ESCARGOT Racing Team | W2SX Member > ALTP| Používám nastavení voz? od XEDOX engineering.

MSI K8N Neo Platinum | AMD 64 3000+ | 2x512 MB DDR | ATI
9600PRO | Logitech DFP | LCD ACER1923 19"
SosaK -CZE- is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #8
Tairo
Administrator

 
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
Default

Quote:
Originally Posted by SosaK -CZE-
k predjizdeni o kolo:
stalo se mi v druhem zavode ze Vcz Palo zhruba cely okruh nenechal misto k predjeti pritom mi pak powder ukazal ze to neni problem, vyjel mimo idealni stopu a ja tak vlastne neztratil ani desitinku a on par tim vetsim obloukem, zaprve jsem videl ze me pousti takze jsem nemusel premyslet co jak kde ho predjedu, Palo jel jako kdyz pozil, nevedel jsem jestly me pousti nebo mu jenom nevysel najezd do zatacky a kdyz me asi 2krat zavrel cestu pred sebe radsi ho uz nepokousim

ke smajlikum:
nemam na volantu namapovan "dik" takze kdyz me powder ukazkove poustel o kolo alespon sem se na nej usmal
pokud to stiham, tak hazim blinkr, aby bylo jasne, na kterou stranu uhnu. Podle me to je dobra metoda, jak i predejit pripadne kolizi a zaroven tim dam najevo, ze ted poustim.

edit : jinak take cekam, az se stihac priblizi natolik, ze je realne, aby mi predjel, protoze modra vlajka skace s dost velkym predstihem a vetsinou jeste tak pul kola, nebo kolo, trva, nez se stihac skutecne priblizi, takze je blbost to nekde okamzite odbrzdit ke kraji a cekat. To uz by se taky clovek na kratkych okruzich pri velkem poctu jezdcu nemusel vubec rozject.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . .
Jabber:
tairo(zavinac)jabber.actual.cz
Tairo is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #9
SosaK -CZE-
Member

 
SosaK -CZE-'s Avatar
 
Join Date: 9.4.2005
Location: Praha
Posts: 475
Default

Quote:
Originally Posted by Tairo

edit : jinak take cekam, az se stihac priblizi natolik, ze je realne, aby mi predjel, protoze modra vlajka skace s dost velkym predstihem a vetsinou jeste tak pul kola, nebo kolo, trva, nez se stihac skutecne priblizi, takze je blbost to nekde okamzite odbrzdit ke kraji a cekat. To uz by se taky clovek na kratkych okruzich pri velkem poctu jezdcu nemusel vubec rozject.
naprostej souhlas, v zrcatku je videt hezky nakolik je blizko a pak neni problem zatacku nebo rovinku najet mimo stopu, ztrata casu je minimalni
__________________
ESCARGOT Racing Team | W2SX Member > ALTP| Používám nastavení voz? od XEDOX engineering.

MSI K8N Neo Platinum | AMD 64 3000+ | 2x512 MB DDR | ATI
9600PRO | Logitech DFP | LCD ACER1923 19"
SosaK -CZE- is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #10
Rumiko
Member
 
Rumiko's Avatar
 
Join Date: 17.9.2004
Location: Bratislava
Posts: 274
Default

To je možné pri autách bez krídel... s GTR a formulami, ak si jazdec vzadu nenechá dostato?ný odstup, tak hodne riskuje (navyše je strata prítlaku v LFS dos? nereálna). Jazdec, ktorý to ignoruje a ?aká do poslednej chvíle jedná pod?a môjho názoru nezodpovedne.

Okamžite odbrzdi? a ?ekat je blbos?, ale uhnú? na rovinke z ideálne stopy a pusti? na pár sekúnd plyn by som ako blbos? nenazval.
Rumiko is offline   Reply With Quote
Old 11.1.2006   #11
powder
Member

 
Join Date: 4.7.2005
Location: Praha
Posts: 253
Default

Quote:
Originally Posted by SosaK -CZE-
k predjizdeni o kolo:
powder ukazal ze to neni problem, vyjel mimo idealni stopu a ja tak vlastne neztratil ani desitinku a on par tim vetsim obloukem, zaprve jsem videl ze me pousti takze jsem nemusel premyslet co jak kde ho predjedu

ke smajlikum:
nemam na volantu namapovan "dik" takze kdyz me powder ukazkove poustel o kolo alespon sem se na nej usmal
nejv?tší pochvala jakou jsem tu dostal ... dík

jen mali?kost ... jak víš, že m? to tam jen neúmysln? nevyneslo?

nn .. máš pravdu, uhnul jsem, ale tady to šlo, jsou místa, kde by jsi n?jakou tu vte?inku za mnou strávil .. je to hodn? o náhod?

ke smajlík?m:

víte, že jsem tvrdý nep?ítel kecání v závod? a to i v p?ípad?, kdy jede už jen ten poslední a ostatní jsou v cíli. Klepnout smajlíka na d?kaz pod?kování, nebo sl?vko dík nepovažuji za kecání, ale za slušnost, stejn? tak jako omluvu typu sorry nebo promi? ....

pokud je text krátký a výstižný, neztratí nikdo z pozornosti tak?ka nic .... opak, kdy text je delší, v?nujete se mu z d?vodu p?edpokladu, že se jedná o hlášení o nehod?, nebo jiné upozorn?ní admina. pokud je to ale jen pouhé plácání neukázn?ných jezdc?, nemá to tam co d?lat a já bych to už kone?n? trestal ....

v tomto závod? jsem ale porušení pravidel o kecání nezaznamenal .. tedy alespo? já nebyl nikým rušen

__________________
SRi racing
powder is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.