11.10.2010 | #21 |
Newbie
Join Date: 13.2.2010
Location: Smržov
Posts: 59
|
Tak trévat jsem za?al už p?ed 14 dny když sem se vrátil z výletu a po v?erejším závod? to byla asi trošku chyba
Q: Odjel jsem dv? kola a ve t?etím v zatá?ce p?ed nájezdem na most jsem cht?l p?edjet Ag tomase, ale tak hloup?, že jsem do n?j vrazil (omlouvám se) a sám sem skon?il na st?eše a šel do pozorování. škoda, ty dv? kola sta?ili na 22. místo R1: za?al jsem docela dob?e, jel jsem vklidu a snažil se dojet co nejlépe, žádná krizovka a v?tší chyba. byl jsem spokojenej, nakonec 12. místo R2: start z 12. místa a hned jsem se za?al drát dop?edu, v T1 byla docela tla?enice a dostal jsem se myslím na 10. místo, pak ale p?išli chyby, dvakrát v jednom a dvakrát ve druhém míst? jsem chyboval. omlouvám se znovu Ag tomasovi, že jsem ho tam vystrašil a asi do n?j trošku vrazil (nejsem si jistý, kouknu na replay). záv?r katastrofa 17.místo díky tomu, kdo vynalezl TS3 je to vždy paráda poslouchat co se d?je na trati a je to takové uvoln?ní se p?i závod? hlavn? se šnekama, kte?í se tla?í zezadu |
11.10.2010 | #22 |
Regular Member
Join Date: 6.1.2010
Location: Most
Posts: 530
|
tak konecne mam trochu cas tak taky nahodim par slov
Behem treninku po nejakejch 10 dni kdyz sem videl jaky jezdim casy a jaky se daj ject bez balastu tak sem si moc nadeje nedelal, o to vetsi byla moje radost z celkovyho umisteni Q: tesne pred koncem treninku mi poslal Masterful setik a behem 2 minut se se s nim (ne)seznamil , vzal sem ho ale na Q a to byla chyba, nezajel sem jedinej cas ale nakonec 10 misto se dalo obejit bez sebevrazdy R1: paradni zavod kazdy kolo jsem nekoho dohnal a zacal bojovat o lepsi flek, vetsinou jezdci predemnou udelali chybku a ja toho vyuzil, nejvetsi radost mam z dojeti a predjeti Klouczka , takto sem postupoval a bez chyby dojel na krasnym 3. miste opet , totalni spokojenost stesti mi pralo ikdyz obcas byla krizovka kdyz sem na posledni chvili zahlid okolacka na najezdu na most a bylo to fakt o zrcatka, ale konecna spokojenost R2: start z 6 fleku a obcas nejaky souboje a predjizdeni, ale mel uz sem nalozyno hezkejch 60 kg a byla to rychta, jel sem co to dalo ale uz sem moc neztahoval, ke konci jeste zacal prudit Petersbond , ale nepustil sem ho a dojel na konecny 6.miste, toto mohlo bejt lepsi ale celkova spokojenost Z EGT cupu mam zatim dost radost, vubec sem necekal ze budu bojovat o nejvyssi pricky, cil sem si dal do 10. mista ale doufam ze kdyz stesti bude prat a pude to takhle dal tak by mohla bejt i top 5, uvidime co nam jeste prinesou dalsi zavody, stat se muze cokoliv Jinak Baby nechapu jak to vsetko delas ten insim a tak, halda, a velkej respekt |
11.10.2010 | #23 |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Neni pred cim.. jede se na starem softu, novej nestiham.. a stydeti se.
__________________
BabyOnWheels |
11.10.2010 | #24 |
Regular Member
Join Date: 29.7.2004
Location: Plzen, CZ
Posts: 867
|
Kvali: nedarilo se mi zajet podle mych predstav, ale vysledny 11. misto bylo v norme, takze jsem byl celkem spokojenej, i kdyz ne nadsenej
1. zavod: dostal jsem se na nevidane predni pozice (8. nebo 9. misto), ale pak prisel lag a Fast Jarda me vystrcil ven. Neda se nic delat, za to nemoh nikdo a tak jsem se snazil zezadu dojet co se dalo. Docela me bavilo, kdyz jsem se vozil za Masterfulem, kterej mel asi pekelne rozbity auto. 2. zavod: ze zacatku jsem snad v duchu fair play spuntoval dva jezdce KxR (Masterful a Hafika?). Pozdejs jsem se uz jen vozil a nemoh se dotahnout na Vitra a tusim, ze Lubika. Celkove se mi jelo dobre, bez chyb, jen bych mel bejt rychlejsi. Rozhodne me ale tahle trat bavi. Trochu spatny svedomi mam jen ze druhyho zavodu (nebo to byl prvni?), kdy jsme se vedle sebe v prvnim kole nevesli do sikany s Gepasem a on se pribrzdil o pneu. Opravdu jsem se snazil tam nechat misto, ale zaroven se mi nechtelo moc ubirat, asi jako se nechtelo ubirat jemu Tomasovo poznamky o predjizdeni na zlutou me privedly zamyslet se nad tim a asi bysme se to fakt meli naucit, bejt pri zlutej opatrnejsi a nepredjizdet. Co na tom, ze v LFS nefunguje zluta vlajka na 100%, ty podminky toho nefungovani ma plus minus kazdej stejny. Takze se priklanim k tomu, aby se pripadne podavaly protesty na predjizdeni pod zlutou vlajkou. Jiny reseni nez lidskej pristup pri reseni me zatim nenapada.
__________________
S2 licence, Logitech DFP. |
11.10.2010 | #25 |
Regular Member
Join Date: 29.7.2004
Location: Plzen, CZ
Posts: 867
|
A ja si rikal, zes mi to nejak usnadnil, zes snad ubral plyn Kdyz jsem se pak dival na replay, tak jsem si toho omezovace vsimnul- skoda, mohli jsme si potrhat narazniky
__________________
S2 licence, Logitech DFP. |
11.10.2010 | #26 |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
Tak já jsem tréninku opravdu moc nedal a bylo to vid?t. Navíc setup nebyl dobrej a ten pytel brambor mi smrd?l uprost?ed auta.
Q: Na tu bídu n?jaký 6. místo bylo nad o?ekávání. R1: Naprd setup, d?lal jsem chyby. Ale aspo? jsem n?koho u?inil š?astným, když m? mohl p?edjet. R2: Setup vylad?n t?sn? p?ed závodem a bylo to znát. Spokojenost, rychleji už to nešlo. Celekm už m? za?íná štvát t?ch 60kg, protože si je vezu zase na p?íští závod |
11.10.2010 | #27 | |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Quote:
Vcera jsem se dost zapotil, kdyz Gothar_SVK bral sikanu bokem. Ubral jsem a zezadu vpravo se uz strkal P@acho. Takze nasledujici zatacku se Gothar_SVK uz probral, jel vlevo (dokonce uhnul az na travu), zprva me bral P@acho, ja neubral a dopadlo to jak dopadlo Libi se me na SimRacingu tvrde tresty za nerespektovani zlute, bez debaty. A smysl to rozhodne ma. Dokud neni bic.. neni vule ... bohuzel.
__________________
BabyOnWheels |
|
11.10.2010 | #28 |
Regular Member
Join Date: 17.10.2005
Location: Most
Posts: 596
|
Protest oficiáln? nepodám, to bych ud?lal v p?ípad? kdyby jsme na tom byli bodov? stejn?.
Last edited by masterful; 11.10.2010 at 15:46. |
11.10.2010 | #29 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
00Ja , Masteful : za ten druhej zavod bych zaslouzil nafackovat. Holt musim trenovat. Priste bez treninku nepojedu.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
11.10.2010 | #30 | |
Newbie
Join Date: 14.9.2010
Posts: 72
|
Quote:
V?era to bylo parádní a tak se trošku rozepíšu. Q: Pot?eboval jsem urvat co nejlepší umíst?ní (ostatn? jako každý) n?kde na špici, nebo? mi bylo jasné, že na téhle trati s mým hanicapem 45 kg budu t?žko n?co stahovat zezadu. Povedlo se a byl jsem nadmíru spokojen se 4. flekem. R1: Na startu jsem získal ješt? jednu pozici (Flame-XRR) díky lepšímu odpichu ?ty?kolky FXR. Po T1 jsem se tedy za?adil za vedoucí dvojici Jirka a Ghost na 3. místo. Ikdyž m?l Jirka 40 kg a Ghost 60 kg, neda?ilo se mi s nimi držet tempo a docela mi ujížd?li. Naopak jsem musel po pár kolech intenzivn? bránit pozici, protože se na m? dotáhl Klou?ek a za?al od 4. kola studovat m?j zadní nárazník hodn? zblízka. Bylo znát, že je rychlejší (ikdyž m?l 60 kg), ale t?žko se zde p?edjíždí a tak jsem vzdoroval co to šlo. Nekone?ných 10 kol obranné jízdy byl luxusní adrenalin. Mezitím Ghost s Jirkou nám solidn? ujeli. Ve 14. kole se po?adí za mnou vyst?ídalo a Klou?ka p?edjel Rodo (45 kg) a byl jsem na tom stejn?. Rodo tla?il a tla?il, ale já se necht?l 3. místa jen tak zadarmo vzdát. Osudové bylo 17. kolo. Nejprve m? vylekal R-King, který odstavil sv?j v?z ve stráni mezi zatá?kou 3 a 4 a šel z?ejm? na houby. Napadlo m? taky, jestli nešel krást materiál na rozestav?nou vilu (v ned?li nave?er tam nikdo nehlídá) u zatá?ky 5 p?ímo na té kamenné zdi na za?átku rovinky na most. Na vte?inu jsem se tam zadíval a už jsem byl mimo tra?. Nevím, pro? si ten magor (majitel) staví barák zrovna tam. Dalo mi hodn? práce to vyrovnat, ale stejn? jsem se op?el o svodidlo a ztratil rychlost, ?ehož ihned využil Rodo a Klou?ek a na té rovince na most m? v klidu p?edjeli. A bronz byl v háji. Navíc m? to trochu rozhodilo koncentraci a v p?edposledním kole m? na cílovce ješt? p?edjel ze vzduchového pytle Lubik. Když jsem pak zjistil, že veze pouze 10 kg, ani jsem se moc nestyd?l. No škoda, p?ijít 2 kola p?ed cílem o 3 pozice zamrzí, ale i tak považuji 6. místo za úsp?ch. R2: Na startu t?etí a p?ede mnou 2x XRR. To slibovalo dobrý za?átek, ikdyž už jsem vezl 55 kg navch. P?edjel jsem ale pouze jedno (zase Flame, 30 kg), Gepas (pouze 5 kg) m? nepustil a ani jsem na to v akceleraci nem?l. Ono stejn? s t?my restriktormy se markantnost rozdílu akcelerace mezi XRR a FXR trochu snižuje. Gepas se tedy ubránil a já ho navíc ž?uchnul v T1 (omluva), šel na brzdy d?ív než jsem ?ekal. Jsem ale rád, že to bravurn? ustál a dost možná, že byl i rád, protože jsem mu vlastn? pomohl k rychlejšímu výjezdu ze zatá?ky.)) Našlápl a ihned 1. kolo mi bleskov? ujížd?l. Já jsem ten konec 1. kola moc dob?e nezvládl a to m? ihned dali sežrat na za?átku 2. kola Jirka s Klou?kem. Nedobrovolný drift m? stál 2 pozice. A dost! povidám. Kroužil jsem už zase v koncentraci na 4. fleku a byl docela v poho. Na n?jaký útok jsem nem?l a tak jsem si jel svojí jízdu až do asi 6. kola, kdy jsem spat?il v zrcátku n?jaký bílý p?ízrak a z tabulky po?adí jsem s hr?zou zjistil, že je to Ghost. (Z vašich reakcí zde na foru a i z chatu na serveru jsem tak n?jak pochopil, že se jedná o jakéhosi zvláštního jedince, z?ejm? z cizí planety nebo co a tak jsem ?ekal co bude) M?l naložený plný kufr (60 kg) toho šíleného šestiválce a dotíral a dotíral. M?l jsem pocit, že m? pronásleduje Veyron, ale bránil jsem se state?n?, vyd?lával jsem hlavn? na výjezdech z pomalých zatá?ek, což už ostatn? popsal Ghost ve svém postu. Moc jsem si ty souboje užíval, ale nakonec mi stejn? ukázal, kdo je na trati pánem a po definitivním p?edjetí se jeho auto za?alo rychle zmenšovat a bylo menší a menší a menší ... (zajímavý úkaz). Naopak Rodovo auto za mnou se za?alo zv?tšovat a zv?tšovat (taky zajímavý úkaz). Cca 1-2 vte?inový rozdíl jsem si ale už t?ch n?kolik kol do cíle pohlídal. A hlavn?, na tu zas*anou rozestav?nou vilu už jsem se rad?ji ani nepodíval. V cíli 5. a op?t spokojenost. A veliká. Záv?rem: Pneu držely v obou závodech perfektn? a v?t?ík byl taky p?íjemn? slabý. Jen ten mezi?lánek mezi volantem a seda?kou by mohl být trochu dokonalejší. Né, to si nest?žuju, protože: "Nejsem nejpomalejší, ale vy také nejste nejrychlejší". Skv?lé závody, p?íšt? AHOJ. |
|
11.10.2010 | #31 |
Senior Member
Join Date: 6.7.2008
Location: Kysucké Nové Mesto, Slovensko
Posts: 1 289
|
Perfektné. :-)
__________________
Peter Machala, Killer Race Team |
11.10.2010 | #32 | |
LFS Guru
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
|
Quote:
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne? "Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou S2 licence od 25.12.07 Radovan Geppert 30.10.1992 Czech |
|
11.10.2010 | #33 |
Member
Join Date: 1.8.2009
Posts: 150
|
R1: dobrý závod, do 16. kola - parádne súboje so Sonyk-om, no potom som to luxusne zaparkoval (vi? obr.) a bolo po všetkom
R2: tiež podobne ako prvý race, asi do polovice to šlo, no tak som trafil odstrelenú gumu, + ?alšia chyba, no a dokonca závodu som sa už len snažil neblokova? ostatných ...
__________________
|
16.10.2010 | #34 | |
Regular Member
Join Date: 8.3.2008
Location: St?íbro CZ
Posts: 567
|
Quote:
I já ob?as d?lám chyby a ohrozím ostatní,ale snažím se jet co nejbezpe?n?ji,jak o m? bylo napsáno,jsem dravec a snažím se využít p?íležitosti,ale vše s mírou a první kolo opravdu závod nevyhrává
__________________
Asphalt guys asphaltguys@asphaltguys.cz S2 licence od 03.2009 Asphalt guys facebook Volant:Logitech G27 PC:Zákl. Deska MSI ZH77A-G43,CPU Intel Core i5-3470K 3.4 GHz,16 GB DDR3 Ram,Graf. karta MSI GeForce GTX 560Ti Twin Frozer II OC 1 GB DDR5 Ram 256 bit,zvuk. karta ext. Nativ Instrument Komplet Audio 6,monitor BenQ G2220 22" Full HD,systém Win 7 professional 64 bit |
|