12.9.2010 | #61 |
Member
Join Date: 17.12.2006
Location: Turnov
Posts: 359
|
bez spojky nezaradis pokud nemas spravne otacky (ale radicka zaklapne, pokud nemas udelanou nejakou vlastni rizenou ) , pri rozjezdu myslim ze to muez chcipnout ,ale co si naposled pamatuju v tomhle byl sim vice benevolentnejsi a nechcipa tak dobre jako normalni auto . Neni nic jednodusiho nez zkusit demo a uvidis.
__________________
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson |
12.9.2010 | #62 | |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Quote:
|
|
12.9.2010 | #63 |
LFS Guru
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
|
podle m? heel and toe v realu nevyužiješ, to se už radši u?ím prošlapávat dvakrát spojku s meziplynem, kdybych n?kdy musel jet s Liazkou
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne? "Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou S2 licence od 25.12.07 Radovan Geppert 30.10.1992 Czech |
12.9.2010 | #64 |
Newbie
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
|
Aha... no já jsem spíš fanda rally a tam pokud má auto manuální spojku vidím heel&toe hodn? ?asto a když jsem sledoval jak se ?adí u V8 SC tak jsem se nesta?il divit v jaký rychlosti si s t?ma pedálama hrajou...
jinak jakej je teda ten rozdíl mezi heel&toe a meziplynem? tím mám na mysli, kdy se co používá (m?l jsem za to, že heel&toe je práv? ten meziplyn, jakej tam je rozdíl v provedení?) Co se reálu tý?e tak tam je to výdycky jiný, ale za?ínat se teorií musí a kde jinde se nau?it teorii než prakcí ve vritálním sv?t? |
12.9.2010 | #65 |
LFS Guru
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
|
?ist? amatérsky (neboli po mojim), h&t se používá, když pot?ebuješ brzdit a p?itom vyrovnat otá?ky nižšího p?evodu, na kterej ?adíš, s otá?kama motoru, takže musiš jednou nohou držet spojku, abys mohl ?adit a druhou musíš brzdit a zárove? klepnout do plynu... to využiješ jedin? na p?i závodech, což v realu asi nezávodíš... h&t je to samé jak meziplyn, akorát p?i h&t musíš i brzdit, takže je to složit?jší... amatérsky napsano, prosím nebra? moc vážn?, ur?it? se najde n?kdo, kdo tomu rozumí více...
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne? "Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou S2 licence od 25.12.07 Radovan Geppert 30.10.1992 Czech |
12.9.2010 | #66 | |
Newbie
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
|
Quote:
|
|
12.9.2010 | #67 |
Newbie
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
|
Jinak brzdit s meziplynem to už je prakticky heel&toe ne?
|
12.9.2010 | #68 |
LFS Guru
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
|
jo, brzdit a p?itom pod?azovat s meziplynem je h&t, ale v b?žnym provozu tohle nevyužiješ, maximáln? tak meziplyn, aby byla tvoje jízda krásn? plynulá, to je pak radost spat vedle na seda?ce
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne? "Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou S2 licence od 25.12.07 Radovan Geppert 30.10.1992 Czech |