Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Jiné > Závody a motorismus všeobecn?

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12.9.2010   #61
Mambo
Member

 
Join Date: 17.12.2006
Location: Turnov
Posts: 359
Default

bez spojky nezaradis pokud nemas spravne otacky (ale radicka zaklapne, pokud nemas udelanou nejakou vlastni rizenou ) , pri rozjezdu myslim ze to muez chcipnout ,ale co si naposled pamatuju v tomhle byl sim vice benevolentnejsi a nechcipa tak dobre jako normalni auto . Neni nic jednodusiho nez zkusit demo a uvidis.
__________________
"Faster, faster, faster, until the thrill
of speed overcomes the fear of death."
- Hunter S. Thompson
Mambo is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #62
Zdenek CZE
Senior Member

 
Zdenek CZE's Avatar
 
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
Default

Quote:
Originally Posted by okap View Post
zdravím
m?žu se zeptat, jak moc se blíží LFS realit?? Pokud bych bral v úvahu 100% simulátor, bez spojky neza?adíte, nerozjedete se... a tak? co chování aut? Já jsem zatvrzelej fanda simulátor? (od RBR po rFactor skrz SimBin simulátory) ale žádnej mi není schopnej nabídnout takovou míru reality, abych se nau?il správn? heel & toe... k autu v reálu mám ješt? daleko a rád bych si to procvi?il a zdokonalil tak, že to bude b?žná rutina
Vítej v jiném sv?t?. Fyzika je tém?? dokonalá, nap?. je zde poznat, když máš špinavé pneumatiky po výletu mimo tra? nebo m?žeš ztratit p?ítlak p?i jízd? za jiným vozem, pokud jsou vybavené spoilery, pneumatika je rozd?lena na myslím 47 ?ástí, takže když probrzdíš, zah?eje se jen ur?itá ?ást a ne celá pneumatika jako v jiných hrách. A heel and toe se nau?it dá, ale v reálu to po?ád bude trochu jiné.
Zdenek CZE is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #63
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

podle m? heel and toe v realu nevyužiješ, to se už radši u?ím prošlapávat dvakrát spojku s meziplynem, kdybych n?kdy musel jet s Liazkou
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #64
okap
Newbie

 
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
Default

Aha... no já jsem spíš fanda rally a tam pokud má auto manuální spojku vidím heel&toe hodn? ?asto a když jsem sledoval jak se ?adí u V8 SC tak jsem se nesta?il divit v jaký rychlosti si s t?ma pedálama hrajou...

jinak jakej je teda ten rozdíl mezi heel&toe a meziplynem? tím mám na mysli, kdy se co používá (m?l jsem za to, že heel&toe je práv? ten meziplyn, jakej tam je rozdíl v provedení?)

Co se reálu tý?e tak tam je to výdycky jiný, ale za?ínat se teorií musí a kde jinde se nau?it teorii než prakcí ve vritálním sv?t?
okap is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #65
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

?ist? amatérsky (neboli po mojim), h&t se používá, když pot?ebuješ brzdit a p?itom vyrovnat otá?ky nižšího p?evodu, na kterej ?adíš, s otá?kama motoru, takže musiš jednou nohou držet spojku, abys mohl ?adit a druhou musíš brzdit a zárove? klepnout do plynu... to využiješ jedin? na p?i závodech, což v realu asi nezávodíš... h&t je to samé jak meziplyn, akorát p?i h&t musíš i brzdit, takže je to složit?jší... amatérsky napsano, prosím nebra? moc vážn?, ur?it? se najde n?kdo, kdo tomu rozumí více...
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #66
okap
Newbie

 
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
Default

Quote:
Originally Posted by Chaos View Post
cesty jsou dve:

A. nemas na to penize
1. ukecat rodice
2. zacit jezdit motokary (prebor/mistrak)
3. pokud budou dobry vysledky, je jista sance, ze si te nekdo vytahne dal do normalnich aut...

B. mas na to penize
1. kup si auto
2. zacni jezdit

podotykam ze pro B je zapotrebi celkem dost penez (A ale taky neni zadarmo), kdyz nepocitam investici do auta, ktery je pouzitelny jen na zavody, tak jeden zavodni vikend te bude stat minimalne startovny (cca 10.000,-), nekolik sad pneu (cca 25.000,-), palivo... pak cas od casu nejaky nahradni dily, pokud to nebudes delat sam, tak budes muset platit mechaniky... pokud nebudes chtit bejt venku ve stanu, tak box na vikend stoji taky kolem 10.000,-, neco bude stat i cesta na okruhy (pocitej 5000,- jen v nafte)
takze cela sezona 2008 ceskyho mistraku (6 zavodu) te bude stat minimalne tak 300.000,- a to se drzim hooooodne pri zemi...
Anebo http://www.formulastar.cz/
okap is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #67
okap
Newbie

 
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
Default

Jinak brzdit s meziplynem to už je prakticky heel&toe ne?
okap is offline   Reply With Quote
Old 12.9.2010   #68
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

jo, brzdit a p?itom pod?azovat s meziplynem je h&t, ale v b?žnym provozu tohle nevyužiješ, maximáln? tak meziplyn, aby byla tvoje jízda krásn? plynulá, to je pak radost spat vedle na seda?ce
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.