Czech Live For Speed Zone

Czech Live For Speed Zone (forum.czechlfs.net/index.php)
-   ALTP (forum.czechlfs.net/forumdisplay.php?f=23)
-   -   ALTP8 BABY GTR Informace (forum.czechlfs.net/showthread.php?t=2580)

sonyk 23.12.2009 21:48

ALTP8 BABY GTR Informace
 

Další pokra?ování oblíbených závodu je na sv?t?.
Více se jako vždy do?tete na našem webu http://www.altp.legolem.com

T?šíme se na Vás na trati. P?ípadné nesrovnalosti a dotazy sm??ujte sem, nebo na ?leny Escargot Racing Teamu

PS : sice to m?lo být až zítra, ale to se sem nedostanu

Puma 24.12.2009 12:02

Dotaz:Bude n?jakej test závod(t?eba skrácenej)protože já neznám tu startovní proced?ru........

sonyk 24.12.2009 12:45

Quote:

Originally Posted by Puma 2 (Post 114924)
Dotaz:Bude n?jakej test závod(t?eba skrácenej)protože já neznám tu startovní proced?ru........

P?e?ti si propozice znova

Puma 24.12.2009 13:14

už jsem to jakž takž pochopil a máte tam p?eklep

Quote:

Start:
Start druhého závodu bude pevný. Bude zavád?cí kolo s ?azením na startu, jak to známe z F1 ?i jiných závod?. Vyjímkou bude, že se v zah?ívacím kole nebude moci p?edjížd?t a bude stanovena maximální rychlost. P?i porušení maximální rychlosti, nebo p?edjetí, bude automaticky systémem p?id?len jezdci trest. projetí boxovou uli?kou, nebo stop and go.
Po dojetí prvního závodu všichni dojedou v klidu kolo do box? a tam z?stanou stát. Zákaz chatu i když už nikdo nejede.Kdo tak neu?iný bude v dalším závodním ve?eru posunut o deset míst na startu sm?rem dozadu a budou mu odebrány dva body
Poté admin opíše výsledky a dá povel k hlasovaní pro konec závodu. Admin postaví rošt stejn? jako v p?i prvním závodu. Poté bude v?tší pauza. 10 - 15.min.
Start druhého závodu bude pevný. Bude zavád?cí kolo s ?azením na startu, jak to známe z F1 ?i jiných závod?. Vyjímkou bude, že se v zah?ívacím kole nebude moci p?edjížd?t a bude stanovena maximální rychlost. P?i porušení maximální rychlosti, nebo p?edjetí, bude automaticky systémem p?id?len jezdci trest. projetí boxovou uli?kou, nebo stop and go.
já by jsem ?ek že by m?l být Prvního a druhého ne?

EDIT: Sem takovej š?oura :D

sonyk 24.12.2009 14:24

Quote:

Originally Posted by Puma 2 (Post 114928)
už jsem to jakž takž pochopil a máte tam p?eklep



já by jsem ?ek že by m?l být Prvního a druhého ne?

EDIT: Sem takovej š?oura :D

super dik za postreh opravim

P@cho 26.12.2009 20:56

Mno... tak som si to o?uchal :) a tak sa mi zda, ze mate prehodene hodnoty restriktorov (st. propozicie). Testol som to na par tratiach a ked je to tak ako teraz XFR 19% a UFR 24% rozdiel je 2-3 sek. na kolo. Pokial je to naopak bude to O.K. rozdiely boli (aspon u mna :)) 0,10-0,40 sek.

Vitr 26.12.2009 21:01

ee takhle je to správn? porovnej hodnotu W/kg která je v tomto p?ípad? nejd?ležit?jší
Jinak jsme to intezivn? testovali a krom? m?sta jsem nem?l problém ze sonykem držet krok s ješt? 4 kg navíc u UFR :)
Ale hromadnému testu se ur?it? nebráním, takže bychom mohli n?co uspo?ádat, aby se to pop?. dopilovalo. S více jezdci je vždy výsledek vyvážení lepší ;-)

P@cho 26.12.2009 21:22

jj W/kg su porovnatelme ale u UFR sa pri radeni musi pustat plyn a u XFR to netreba. Napr. teraz som testoval BLr top speed a tie opacne hodnoty dali skoro na 1km/h rovnaku rychlost, AS club s XFR (19%) 1.11.5x, UFR (24%) 1.13.8x aj to s tazkou biedou :). Rozhodne by test neuskodil, aj ked vlastne este ani neviem ci sa dostanem na startovacu listinu :D

Vitr 26.12.2009 21:37

Co jsem tak testoval, tak pokud se u UFR dob?e postaví špajzka tak poušt?t plyn je pot?eba jen v n?kterých zatá?kách. Jako další výhoda u UFR bylo že m?žu jít pozd?ji na brzdy a m?žu sem tam ?ezat apex aniž bych hodil boudu :)

Domluvím se sonykem a? vyhlásí hromadný test na n?jaký volný den, aby se to rozlousknulo definitivn? ;)

P@cho 26.12.2009 21:55

Quote:

Originally Posted by Vitr (Post 115062)
... aby se to rozlousknulo definitivn? ;)

Rad si to pridem rozlusknu?. :D Naozaj je to super jazdenie len sa treba pohrat s prevodmi, a este to UFR ma vyhodu s gumami aj zabava je vacsia.

sonyk 27.12.2009 11:09

Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich

Klouczech 27.12.2009 15:52

Quote:

Originally Posted by sonyk (Post 115075)
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich

Aby to nedopadlo jako WTCC a XRT

xedox 27.12.2009 18:16

Quote:

Originally Posted by sonyk (Post 115075)
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich

...podle mne je to takhle dane co se ty?e po?adatele.....a pokud jedno auto je podle nekoho zvyhodn?no tak si ho teda vyberu a je to....ziskam tim teda vyhodu .....a misto toho tu po?ad krafete .....neni jeden po?adaný zavod aby se nenašlo pár jedinc?,kerým se po?ad n?co nelíbí....nic nikdy nepo?adaji a ani nebudou....jen kafraj

sonyk 27.12.2009 19:28

Quote:

Originally Posted by Klouczech (Post 115085)
Aby to nedopadlo jako WTCC a XRT

a tam bylo neco spatne? :-D myslim si ze tam to bylo spis o ridicich nez vyrovnanosti vozu

Gepas 27.12.2009 19:39

Quote:

Originally Posted by sonyk (Post 115110)
a tam bylo neco spatne? :-D myslim si ze tam to bylo spis o ridicich nez vyrovnanosti vozu

no vzhledem k tomu, že 85% jezdcu m?lo XRT, 10% FXO a 5% RB4, tak teda nevim

sonyk 27.12.2009 19:41

Quote:

Originally Posted by Gepas (Post 115113)
no vzhledem k tomu, že 85% jezdcu m?lo XRT, 10% FXO a 5% RB4, tak teda nevim

to je jasny ale spis sem myslel ze kdyby nejakej ufoun je fxo a rb4 tak by xrt mely konkurenci ale s nama lamama to meli snadny

Gepas 27.12.2009 19:52

Quote:

Originally Posted by sonyk (Post 115114)
to je jasny ale spis sem myslel ze kdyby nejakej ufoun je fxo a rb4 tak by xrt mely konkurenci ale s nama lamama to meli snadny

jenže ufouni musijou dokazovat, že jsou ufouni a proto berou ty nejlepší auta, aby to m?li leh?í

Vitr 27.12.2009 22:56

Quote:

Originally Posted by Gepas (Post 115115)
jenže ufouni musijou dokazovat, že jsou ufouni a proto berou ty nejlepší auta, aby to m?li leh?í

no a z toho vyplývá že ALTP se to netýká jelikož si mohou vzít max spectate :D

sonyk 29.12.2009 07:57

Updatnuta startovka a rozeslany dodatecne maily pro nektere prihlasene

TeeDee 29.12.2009 10:44

Quote:

Originally Posted by sonyk (Post 115075)
Testovali jsme dost. Dokonce UFR s 4Kg to jsme nakonec ale zavrhli. a v techto testech nam vychazeli podobne casy rozdil max 0,1 - 0,3 s. jednou pro XFR jednou pro UFR. S ufr se da dyl brzdit a rychleji projizdet zatacky XFR ma zase vetsi top speed a lepsi razeni. Je na kazdem co zvoli. Nekdo jako ja treba s UFR neumi :-D tak veme XFR.

Test by jsme museli stihnout ale hodne rychle, ale myslim ze jsme odtestovali dost na vsech tratich

V?era jsme lehce testovali s Radkem na AS2. Rozdíl opravdu cca 1,2 s (UFR t?sn? nad 1:11, XFR t?sn? pod 1:10 a to byl set na endu KY). UFR je tak o 10 km/h pomalejší. Pokud by byl rozdíl max t?ch 0,3 s, tak bych z hecu do ufr šel, i když bych musel dávat v?tší pozor na pneumatiky a spojku, ale takhle je to jasná volba.


All times are GMT +2. The time now is 17:30.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.