|
View Poll Results: Omezova?/Redline otá?ek motoru u voz? LFS je obecn? nastaven | |||
V p?íliš nízkých otá?kách | 1 | 3.85% | |
Realisticky | 14 | 53.85% | |
V p?íliš vysokých otá?kách | 11 | 42.31% | |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Display Modes |
29.6.2006 | #1 |
Newbie
Join Date: 29.6.2006
Posts: 2
|
Nejsou omezova?e otá?ek a redline motor? LFS p?íliš vysoko?
Zdar.
Tak m? napadlo, jak m?že mít motor s max výkonem v 7.000 rpm a to?. mom. v 5.400 rpm, omezova? nastaven na 10.400 rpm a ?ervené pole otá?kom?ru od 9.500 rpm jako v p?ípad? GTI? Není to "trochu" p?ehnané? Vždy? takové parametry nemají ani závodní motory. Jo, kdyby ten výkon byl aspo? v 9.000 rpm, tak to by bylo v norm?. Já bych to vid?l tak na redline 7.300 a omezova? max na 8.000. U drtivé v?tšiny ostatních aut LFS je to to samé - redline v otá?kách daleko, daleko za max. výkonem, až je to nereálné, o omezova?i ani nemluv?. ?ešilo se to na ofic. anglickém fóru? Budou s tím vývoja?i n?co d?lat? Jaký je na to váš názor? |
29.6.2006 | #2 |
Member
Join Date: 21.11.2005
Posts: 288
|
ja si myslim ze je to ok
|
29.6.2006 | #3 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
omezovac preci neni od toho, aby te nenechal tocit za vrchol krivky, ale aby chranil motor pred znicenim. Zatim jsem u vsech aut v realu zaznamenal omezovac daleko za vrcholem vykonnostni krivky.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
29.6.2006 | #4 |
Newbie
Join Date: 29.6.2006
Posts: 2
|
P?íklad
Tairo:
Napiš konkrétn?. Z mých zkušeností s motory: Honda SOHC VTEC 1.5L 84kW@6500 - omezova? @ 7000 (500ot. za max. P) Nissan DOHC 1.5L 72kW@6000 - omezova? @ 6800 (800ot. za max. P) Škoda OHV 1.3L MPI 50kW@5000 - omezova? @ 6100 (1100ot. za max. P) Jiné, co znám Honda DOHC VTEC 1.6L 118kW@7600 - omezova? @ cca 8500 (900ot. za max. P) a to už je celkem pila - motor V reále tedy omezova?e nastaveny 500 ~ 1100 rpm za max. výkonem. V LFS u GTI to je 3400 rpm za max. výkonem! Nem?žu si pomoct, ale zdá se mi to p?epísknuté. Prost? motoru jako má nap?. GTI, tedy max P v 7000 by v reále nebylo možné to?it ani nad 9000 rpm. To by byl motor po smrti. V 8000 rpm, by m?l u GTI zasahovat omezova?. Vždy? ten motor už ani od 8500 netáhne. |
29.6.2006 | #5 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
podivam se zitra v nasich autech, ted uz to obihat nebudu Ale urcite tam je minimalne v oplovi obrovska rezerva, protoze u toho si pamatuju, ze ma omezovac na 6500 a krivka ma vrchol odhadem nekde pod 5000. Zitra okouknu jeste forda a pazouta, pripadne nejaka cizi auta.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
30.6.2006 | #7 |
Newbie
Join Date: 31.3.2006
Posts: 6
|
je to zaujimave, ale tiez nechapem preco to tak je, ale podla mna to je jedno
|
10.7.2006 | #8 |
Newbie
Join Date: 5.9.2004
Posts: 92
|
Pro jistotu nemam zadny omezovac ve feline a nic me netrapi
Jenom nekdy kdyz to troska prezenu a pretocim to, tak mi to trha zily kdyz slysim jak motor breci, ale neco to musi vydrzet ne
__________________
Athlon XP 1700+@2600+, 512 RAM, ATI 9600XT, Wingman Formula Force GP |