Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Jiné > Závody a motorismus všeobecn?

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 27.6.2008   #1
Sparco
Member

 
Sparco's Avatar
 
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
Default Zelené peklo

V lét? se chystám navštívit Lucifera a s tím vyvstává mnoho nejen bezpe?nostních otázek?

Tyhle dotazy sm??uji p?edevším na ty, kte?í už mají s Nordschleife osobní zkušenosti a za názory bych byl vd??ný p?edevším závodník?m a automechanik?m nebo t?m, kte?í mají zkušenosti se závodními okruhy. Chystám se tam s ´93 Fordem Mondeo 1.8i 115 HP. Má najeto 150 000 km a je vcelku v dobré kondici.

1) O?ekávám, že brzdy dostanou docela dost zabrat. 80 km náro?ného profilu (po?ítám s lístkem tak na 4 kola) brzdy ur?it? sežere a nejednou zvadnou.

2) Nechci tam jet úplnou hranu (to by bylo nanejvýš nezodpov?dné), ale zase p?i lážo plážo projíž?ce si atmosféru Ringu moc nevychutnám, a tak chci dát autu trošku do t?la. Jak motor vydrží zvýšenou zát?ž? O chlazení se ani tak moc nebojím, jako spíš o vytá?ení tak n?kam k 6000 rpm (max. výkon leží u 5800 rpm a omezova? v 6250 rpm). Vycházím z toho, že p?i dálni?ních rychlostech motor b?žn? to?í 4000 - 5000 rpm a zvládá to v po?ádku, ale p?eci jenom už není nejmladší a bojím se zvášené zát?že. Jinak dostane napapat nového olejí?ku a vym?ním všchny filtry, takže o základy bude postaráno.

3) Kolik toho vydrží pneumatiky? Mám úpln? nové oby?ejné let?áky 185/60 R14. Jak už jsem zmi?oval, hranu nepojedu v žádném p?ípad?, ale ob?as pneumatiky zakvílí. Jak moc se m?žou sjet za t?ch 80 km? Mám je také nafouknuté "zázra?ným" Pneumixem. Samoz?ejm? jako každému pseudovylepšováku mu moc nev??ím, ale v t?eba v Autocaru ho doporu?ovali na jízdy na okruhu, takže zase úplný podvod s ?ervenými ventilky to nebude.

4) O bezpe?nosti jsem toho p?e?etl mnoho a mnoho. Videí mám shlédnutých také spoustu a v rFactoru jsem na Ringu najezdil hodn?. Samoz?em? se na virtuální znalost trati nespoléhám, jenom to beru jako hrubou p?ípravu na to, jak jdou po sob? zatá?ky. Samoz?ejm? každá rada navíc má v tomto p?ípad? cenu vyšší jednoho zma?kaného plechu : )

K otázkám m? toho už moc nenapadá. Tak pokud mate n?jaké p?ipomínky a cenné rady, tak šup sem s nimi : )
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor!

Last edited by Sparco; 27.6.2008 at 00:24.
Sparco is offline   Reply With Quote
Old 27.6.2008   #2
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

Quote:
Originally Posted by Sparco View Post
...
pokud nepojedes na doraz, tak bych se nebyl o nic z toho, akorat nedrzet 6000 ot. neustale a na teplotu se obcas podivat. gumam by dost skodilo probrzdovani, jinak na nich tech 80km rychlou jizdou moc opotrebeni nepoznas. kotoucum by mohlo hrozit zvlneni kdyby byly nekvalitni, ale jinak asi nic beznyho. na dodavce uz mi z nich jednou stoupaly celkem velky sloupce dymu, tak jsem je nechal pri jizde vychladnout a brzdi stejne jako predtim..
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 28.6.2008   #3
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

jestli jedes se spolujezdcem, tak si napis rozpis
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 28.6.2008   #4
Spangler
LFS Guru

 
Spangler's Avatar
 
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
Default

Jak tak ctu tak mi pripada, ze pocitas s tim, ze to auto dostane naprdel jako pri zavodech Myslim ze to nebude tak zhave, kazdopadne nezapomen fotit, tocit cokoliv a preju good luck
__________________
ACTUAL LINUX e-Racing Team
http://lfs.actual.cz
Spangler is offline   Reply With Quote
Old 28.6.2008   #5
Sparco
Member

 
Sparco's Avatar
 
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
Default

No moc nepocitam, ze dostane na *****, jak pri zavodech, ale pro seriovej motor, co ma uz naslapano 150 000 km to nebude nic prijemnyho a rad bych se vratil domu svym autem a ne cizim (treba stopem : ) Samozrejme nebudu tocit vsechny kvalty az k omezovaci, to bych tam svistel zatackama 180 (teda jestli by se to do tech kopcu vubec rozjelo : ) ale jednicku a dvojku totic budu hodne nahoru, at si to trosku uziju (a hlavne at to jede).

Jinak tocit budu, ale nevim, jestli to zverejnim, protoze bych se se svymi meziplyny do prazdna akorat ztrapnil : )
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor!

Last edited by Sparco; 28.6.2008 at 21:42.
Sparco is offline   Reply With Quote
Old 28.6.2008   #6
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

Quote:
Originally Posted by Sparco View Post
...Jinak tocit budu, ale nevim, jestli to zverejnim, protoze bych se se svymi meziplyny do prazdna akorat ztrapnil : )
nejak se musi zacit, normalni rozumnej clovek to vi a zrejme pochopi a nazor tech ostatnich ti muze bejt volnej ne..
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 28.6.2008   #7
Kdo.vi
Regular Member

 
Kdo.vi's Avatar
 
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
Default

Mimochodem, díval ses na oficiální informace a vid?l video?
http://www.nuerburgring.de/Nordschleife.361.0.html
__________________
"Where does it state I should drive forward?" - Diablotic
www.dynamic-racing.org
Kdo.vi is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.