4.2.2008 | #1 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Týmová bitva tiskovka XRG@AS7R
Jednoznacne ty nejlepi zavody v tomto serialu a jedny z nejlepsich vubec. Opet se potvrdilo, ze pomala auta = super zabava.
Ackoliv jsem jel opet bez treningu (par kol dnes) tak celkove velka spokojenost... Quali: Celkem nuda, nejak jsem si jeste nezvyknul na kombo takze nakonec 8. flek (? +/-) se stejným ?asem jako Losak zamnou. Race1: Start se pomerne povedl, super souboje s bezhlavym Losem a s Mirim, drzel jsem se vicemene na stejne pozici, ktera byla i konecnou, 7. Celych 6 kol jsme jeli ve vlacku, to se mi stalo poprve Race2: Start z 1. pozice znamenal nepodelat T1, kterou jsem bez udiveni podelal a svezl se po travnicku, coz me stalo drahocena mista. Opet nadherne souboje s Mirim a nakonec s Attim, ktery se me drzel zuby-nechty. Nastesti jsem ho za sebou udrzel a tim si vyjel pekne 6. misto. Long: Od zacatku do zhruba poloviny super souboje s Polym, u ktereho jsem vedel, ze je rychlejsi a ze me nakonec stejne predjede. Nicmene jsem se nechtel nechat dat a drzel sec to slo. Nakonec rozhodnul pit, ve kterem jsem ccaa o metr prejel vyhrazene misto pro mechaniky a se stratou cca 2s vyrazil za ujizdejicim Polym. Po par jezdeckych chybach jsem se ocitnul ponekud sam, takze me nic nehnalo dopredu coz zpusobilo pomalejsi casy. Probudil me az Loukota, ktery me zacal drze dohanet, mel ale smulu Konecne super 5. misto. Opet par bodiku pro ALeRT, takze nemusime tolik hnad v poslednim zavodu. Vrele doporucuju shlednout zaznamy z kratkych zavodu, kdo chyta video, zarucene spickovy material. Kyotu zdar !
__________________
Last edited by Spangler; 4.2.2008 at 23:24. |
4.2.2008 | #2 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Kvali: nefoukal skoro žádný vítr, takže to umožnilo jet na max. A výsledek maximální, 1.
Sprint1: sice to nebyla žádná super ?istá/rychlá jízda, sta?ilo to na udržení 1. místa až do cíle. Sprint2: po startu bylo celkem o?ekávan? dusno. N?jak jsem se dostal dop?edu za dvojici Harad - Loukota a p?iblížil se. P?ed vrace?kou 2 kola p?ed cílem jsem se dostal do kontaktu. A pak to laglo... Projel jsem zatá?ku a n?jak jsem byl najednou 2. Byl tam z?ejm? n?jakej kontakt, za p?ípadné problémy se moc omlouvam... Dost ud?lal ten lag. Los vp?edu byl pak asi 3 vte?iny a to už jsem nestáhnul, takže 2. Long: hned v T1 m? nekdo odst?elil, takže baznad?jn? poslední bez kontaktu s polem. Našt?stí jel balík celkem pomalu, takže jsem ho dojel a propracoval se vp?ed. Pak jsem se n?jak stabilizoval na 4. pozici. Harad mezitím daleko vp?edu, takže reálná byla nejlíp 2. p?í?ka. Jenže t?sn? p?ed pitem Harada zradilo p?ipojení. V pitu se mi povedlo zkrátit vzdálenost na 1. Attiho a na výjezdu jsme si prohodili pozice. Do cíle už to pak byla pohoda. Sice tedy vít?zství, ale ne až tak úpln? mojí zásluhou. Záv?rem d?kuju Attimu za skv?lou teamovou práci.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
5.2.2008 | #3 |
Newbie
Join Date: 5.1.2008
Location: Zilina
Posts: 96
|
Super kombo.
V kvalifikacii a sprintoch som zasiel presne to na co mam, ked sa mi podarilo udrzat snekov z EGT za sebou. V longu som na konci prveho kola musel z druheho miesta na stotinku sekundy trosku pribrzdit za driftujucim jirkom.svs, co vyuzilo asi sedem ludi za mnou a mne sa zostalo iba modlit aby ma niekdo nezostrelil. Modlitby vsak neboli vyslisane a nakoniec ma tukol miri tak nestastne, ze ma otocilo. Pustil som cele pole, mozno som bol az prilis opatrny pri navrate do stopy. Miri ma pockal a spolu sme sa pustili stihat pole. Ja som sa vsak uz nevedel dostat do tempa a jazdil na poslednom mieste, nakoniec som v boxoch tankoval zbytocne vela paliva cim som uz definitivne stratil kontakt so zbytkom pola. |
5.2.2008 | #4 | |
Member
Join Date: 4.11.2007
Location: Ústí n.L. Czech
Posts: 484
|
Quote:
Long: Cht?l jsem startovat z konce pole, ale po Chaosov? "zákazu" jsem si ?ekl pro? vlastn?, a? si m? p?edjedou, když jsou lepší. A stalo se . Myslím, že jsem nikomu problém neud?lal, místo na p?edjetí jsem vždy nechal. A jsem rád, že jsem nedojel poslední. (mimo 2. race ) Pro Bigmana: krásn? jsme se po 2.race navzájem omluvili, ale vina byla moje, cht?l jsem t? podjet, ale neubrzdil jsem a chytil tvoje PZ kolo. Takže SRY. P?kné závody |
|
5.2.2008 | #5 |
Newbie
Join Date: 5.1.2008
Location: Zilina
Posts: 96
|
Ja som to ani tak nemyslel , spomenul som to iba ako dokreslenie mojho padu startovym polom. Bola to bezna situacia akych je v kazdom preteku bezpocet, akurat som pri nej troslu zavahal, co superi skusene vyuzili.
|
5.2.2008 | #6 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
u silnicnich aut se nevyplati tankovat, pokud ti obsah nadrze staci na dylku zavodu...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
5.2.2008 | #7 |
Member
Join Date: 4.11.2007
Location: Ústí n.L. Czech
Posts: 484
|
Pútnik: OK, v pohod? , cht?l jsem to jen dovysv?tlit. Já jsem si to první kolo skv?le užíval .
|
5.2.2008 | #8 |
Regular Member
Join Date: 11.11.2007
Location: Liberec/Olomouc
Posts: 510
|
Q: 3. misto. Lepsi vysledek jsem si snad ani nemohl prat.
S1: Hned po startu me predjel Felix, ale pote co byl odpojen se uz nic zasadniho nestalo. S2: Start z 5. Po prvnim kole 4. pozice s Ghostem v zadech. Byla to jen otazka casu kdy me predjede. Jeste zhruba jedno kolo jsem uspesne vzdoroval, ale nakonec podlehl. Musim rict ze jsem si tuhle cast zavodu hodne uzival. Takze 5. R: Start z 8. a po tlacenici v t1 ztrata dalsich pozic. Nasledne mnoho zajimavych souboju uprostred pole. Zvlast ten ktery popisoval Spangler byl super. A po rozhodujici zastavce jsem se vydal stihat 3. Krpase a kdyz uz jsem byl na dosah v 17. kole tak prislo nekolik vetsich chyb a musel jsem se spokojit se 4. mistem. Celkove tedy spokojenost az na ten vypadek Harada v poslednim zavode. To byla smula, ale boj o treti misto s SDI samozrejme nevzdavame... |
5.2.2008 | #9 |
Member
Join Date: 6.6.2007
Posts: 200
|
priprava: tradicne na TB nulova ved xrg poznam a as north rev tiez
q: nebol som posledny 1s odpojeny uz tradicne 3 zavodny vecer po sebe 2s uz som sa do toho zacal dostavat p isiel som pre lagy radsej zozadu a celkom dobre som si zazavodil vysledne 10 miesto bolo mojim maximom |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|