26.6.2006 | #1 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Jak jezdit s r?znými diferenciály?
Zdravím,
mám tak trochu problém. Pot?eboval bych v?d?t, co d?lám špatn?. Jde o tohle - jakmile jedu se samosvorným diferenciálem, tém?? vždy se mi auto p?i bržd?ní do zatá?ky p?eto?í. Nep?eto?í se jen tehdy, když jezdím s uzam?eným diferenciálem. Jsem nová?ek v S2 a t?eba když jezdím s XRT nebo FZ5 (prost? s auty, která nemají tak brutální výkon), tak je to s uzam?eným difer. v pohod?. Ale mam prost? problém s formulema a GTRkama. Když se mi s nima povede n?jak zázra?n? dobrzdit do zatá?ky, tak je výjezd se samosvorem pro m? prost? leh?í. Ješt? v tom nemam ten správnej cit, se zam?eným diferákem na silném aut? umím jen 2 druhy projetí zatá?kou - 1) pomalý (doslova se bojim šlápnout na plyn abych to nep?eto?il), 2) hodiny. Se samosvorem je to prost? snažší, ale zas n?jak nezvládam to dobržd?ní. Jestli se to n?kdy nau?im, možná budu s uzam?eným diferákem jezdit normáln?, ale takhle na za?átku mi to n?jak nejde. Poradí mi n?kdo co d?lam blb?? Si p?ipadam v závodech pon?kud mén?cenej... Na rovince t?eba i n?koho p?edjedu, st?edem zatá?ky projedu t?eba i rychleji, ale na výjezdu mi to hned každý vrátí (teda až na n?jaký lamy ). P?edem díky.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
26.6.2006 | #2 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
nejsis sam kdo ma takovy problemy, ja jsem na tom stejne. ve verzi Q jsem dokonce vyvinul specialni druh setupu pro fzr se zamklym diferakem protoze jsem proste nedokazal dobrzdit do zatacky... nakonec tyto setupy pouzivalo jen velmi malo lidi (btw Flotch jezdil taky se zamcenym), ale ja se s nima naucil celkem dobre jezdit . tedka v Ucku je to trochu lepsi a da se pouzit samosvor, nastav si 80% na coast, tvrdsi predni tlumice pri stlaceni a treba se ti to zlepsi. hlavne to chce cit pri brzdeni a dobre poslouchat kdy zadni kola ztraci kontakt s vozovkou. v tom monetne treba trochu pridat plyn (a zaroven brzdit) a pripravit se kontrovat pripadny smyk. idelani samozrejme je kdyz smyk nenastane...
__________________
|
26.6.2006 | #3 | |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Díky za rady.
Quote:
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
|
27.6.2006 | #4 |
Moderator
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
|
Tento problem jsem mel v S2Q nebo v ty verzi co prisel poprve samosvor. Od verze U uz tenjhle problem nemam, ale ja asi zase nejezdim na uplny hrane. Pokud mas problemy se samosvornym nebo se zamcenym diferakem, tak nejdriv zkus jezdit s viskoznim. Ale tady zase pozor na vyjezdu...
|
23.8.2006 | #5 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Znovu se obracím sem s žádostí o radu... M?j problém s jiným než zam?eným diferenciálem trvá, už mi to kapku štve. Ale trochu jinak - m?žete mi prosím vysv?tlit, co znamá v nastavení diferenciálu: svornost v záb?ru / v setrva?nosti a jak se to projeví? Jestli neni zakopaný pes t?eba tam, já se v tomhle v?bec nevyznám. Díky
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
23.8.2006 | #6 | |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
Quote:
svornost v záb?ru - jak moc/malo dovoli kolum se tocit jinyma rychlostma kdyz je seslapnutej plyn svornost v setrva?nosti - jak moc/malo dovoli kolum se tocit jinyma rychlostma kdyz jedes bez plynu projevuje se to tak ze pri volnejsim diferaku v zaberu se ti protaci vnitrni kolo na vyjezdu ze zatacky v setrvacnosti to ma zas vliv na to jak je auto ochotny zatocit do zatacky, cim volnejsi tim snaz
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba Last edited by Chaos; 23.8.2006 at 23:26. |
|
24.8.2006 | #7 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Díky tob? jsem práv? objevil Ameriku... Chová se to p?esn? tak, jak píšeš. A problém je vy?ešen. Když si nastavim diferenciál v setrva?nosti na n?jakých 70-80%, tak je to v pohod? (už e v?bec nep?etá?im) a navíc to jde do zatá?ky opravdu ochotn?ji než p?i zam?eném diferenciálu. Jezdí se s tim sice trochu jinak - te? mi sta?í p?i nájezdu do zatá?ky mí? korekcí volantem, ale to je spíš plus.
Bylo to v tom, že všechny sety, co mám natahané, mají diferenciál v setrva?nosti na n?jakých 50%. A s tim to prost? nezvládam... Díky moc!
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
24.8.2006 | #8 | |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
Quote:
__________________
|
|
24.8.2006 | #9 | |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Quote:
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
|
19.12.2006 | #10 |
Newbie
Join Date: 17.12.2006
Posts: 65
|
co nastavení pro drift ??? samosvornost 70 % ??
LFDrift |
19.12.2006 | #11 |
Regular Member
Join Date: 22.4.2005
Location: Hromnice
Posts: 673
|
o driftu nevím zloha nic, ale na http://setupfield.teaminferno.hu/ jsou setupy i na drifty, takže bych zkusil být tebou n?který co tam je a hrát si s tím
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . . Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. Jabber: alert.gabel(zavinac)jabber.actual.cz . . MSN: gabelhirsch(zavinac)hotmail.com S1 + S2 since 2005-08-04 . . . . . . . . . . . . . . . . láska na první svodidla |
19.12.2006 | #12 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
S tima setama vicemene jde driftrovat bez problem, sou dobry, maximalne nastavit odklon, ale ze bych menil neco "dulezitejsiho" to ne...
__________________
|
26.1.2007 | #13 |
Newbie
Join Date: 18.9.2004
Posts: 65
|
pro drift zamklej difr
|
27.1.2007 | #14 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
Budes se divit ale vetsina mych setu ma samosvor. A v realnem zivote se doporucuje viskozni.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
27.1.2007 | #15 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Pro prakticky driftovani je good samosvor, potom ten viskozni je ale uz vyssi pricka, v realu to tak je...
__________________
|
6.2.2007 | #16 |
Senior Member
Join Date: 12.11.2005
Location: Sahy
Posts: 1 257
|
v poslednej dobe si vsimam, ze je to dost individualne a zalezi hlavne od techniky jazdca...
nejak si neviem zvyknut na LOCKED DIFF u non GTR vozov... ja proste rad, ked sa auto sprava pretacavo bez plynu, pre to radsej jazdim so samosvorom /okrem FWD vozov/, hoci je slabsie na brzdach... takze vec zvyku
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc. "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti >> last.fm music profile |
25.2.2007 | #17 |
Newbie
Join Date: 16.2.2007
Posts: 64
|
Pro demo závodníky jsou n?jaké setupy na drift?
Já v?tšinou jezdím vyskozním a to je pánové maso. N?kdy jsem rád, že v?bec vyjedu ze zatá?ky bokem. V reálu jsem zkoušel driftovat se škodovkou a neni to v?bec špatný. I když tomu chybí výkon. Nikdy jsem si nevšim, že by se n?kde psalo, že má vyskozní diferák. Nevím jak je to u ostatních, ale t?eba na BMW (pokud to s driftem myslíte doopravdy) se nechá diferák zava?it => tj. pevný diferák ne? Zkošel sem to i s pevným a s nim mi to jde nejlíp. Tak nevím. |
16.3.2007 | #18 | |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
Quote:
Pevny diferencial se spis hodi na dragy.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
|
19.3.2007 | #19 |
Newbie
Join Date: 8.1.2007
Location: PRAHA - Modrany, Dolni Brezany
Posts: 8
|
to by se to chovalo potom jako motokary ne? a pri vetsim aute bys skakal jak koza
EDIT neco o diferacich http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
__________________
AMD 64 Venice 3200+ 2@2,5 GHz, Asus A8N-SLI Deluxe , 2x512MB Kingmax, GF 6800 400/725 , Samsung 80GB+160GB S-ATA, 19" LCD Belinea 101911, Fortron 350W ,Logitech DFP http://www.pcarea.org/clanek.php?idc...&&vyhledavam=0, http://4um.ocguru.cz Last edited by Moralles; 19.3.2007 at 15:44. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|