14.12.2007 | #1 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
Jak správn? ?adit v novém patchi
Silni?ní auta + malá GTRka + FZR: mají klasické H?ko, pokud máte manuální spojku musíte jí používat, sundavat nohu z plynu p?i ?azení nahoru a dávat meziplyn p?i ?azení dol?. S automatickou spojkou musíte sundavat nohu z plynu p?i ?azení nahoru, p?i ?azení dol? dávat meziplyn.
FBM: Sekven?ní p?evodovka, p?i ?azení nahoru sundat lehce nohu z plynu a p?e?adit. P?i ?azení dol? není t?eba dávat meziplyn. S manuální spojkou jí není zapot?ebí mimo rozjezd? používat. Automatická za Vás ?eší rozjezdy. MRT5: Motocyklová p?evodovka, p?i ?azení nahoru sundat lehce nohu z plynu a p?e?adit. Jedni?ka se ?adí sm?rem dol? a není zde zpáte?ka. S manuální spojkou jí není zapot?ebí mimo rozjezd? používat. Automatická za Vás ?eší rozjezdy. Ostatní monoposty + XRR + FXR: Sekven?ní p?evodovka (páka nebo pádla) s p?erušovaným zapalovaním, p?i ?azení nahoru není t?eba sundavat nohu z plynu, jelikož ?ídící jednotka to ud?lá za vás. P?i ?azení dol? dávat meziplyn. pokud tedy chcete aby Vám vydržela spojka a auto bylo stabilní, tak musíte ?adit jak je napsáno výše. Jinak lze u aut s H?kem ?adit nahoru i bez ubrání plynu, ale po pár kolech se s Váma rozlou?í spojka...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba Last edited by Chaos; 15.12.2007 at 22:05. |