5.6.2007 | #1 |
Newbie
Join Date: 5.6.2007
Posts: 1
|
uzavreny diferencial
Cau lidi, nahodou jsem narazil na tuhle hru a chytlo me to tak, ze jsem to musel hned zaplatit..
Zatim jsem nejel online, protoze se musim naucit poradne aspon jednu trat a postavit jedno poradny auto. Zvolil jsem Blackwood s FXO GTR. Zcal jsem s hardtrack setupem, a jezdil tak dlouho nez jsem dokazal jezdit +- 0.5s stejny kola. Pak zacal upravovat nastaveni vozu. Z puodnich cca 1:15 jsem se dostal upravama setupu na cca 1:11:30. Dal uz jsem nevedel co menit, vsechno se zdalo spis kontraproduktivni. (Ujel jsem celkem asi 300 kol). Ted konecne muj dotaz> Asi dve hodiny jsem si hral se samosvornym diferencialem, az jsem ho nejak nastavil. Nicmene, nakonec jen tak ze srandy jsem zkusil nastavit oba diferaky uzavrene (coz predpokladam, ze jsou uzavrene 100%), cekal jsem ze s tim nepujde poradne zatacet. Nicmene, hned prvni kolo bez zahrati pneu bylo bez velkeho snazeni o dalsi vterinu rychlejsi, pak jsem se dostal i na 1:09:50, jak jsem tim ziskal vic trakce a dal snizoval ucinek zadniho kridla. 1 Jezdite s uzavrenymi diferencialy, nebo tohle nastaveni je nejaka nahoda ze mi to zrovna takhle funguje? 2. Zda se mi uzavreny diferencial jako uplny nesmysl u okruhoveho zavodniho vozu. Dovedu si ho predstavit na offroadu nebo na lokomotive, ale tady mi to prijde zcestne.. co si o tom myslite? Chtel bych si setup postavit kompletne sam, jen obcas s pomoci nejake rady. Nechci kopirovat setup od ostatnich, ci nejaky stahovat a nasledne dle nej svuj upravovat, aniz tusim, proc to vlastne delam. Diky moc |