12.2.2007 | #1 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Co je real a co ne?
Zdarec,
m?l bych takovej za?áte?nickej dotaz. P?ed pár minutama jsem dostal banána na STCC, že prej cheatuju. Byl tam napsanej i asi d?vod pro?, ale ?um?l jsem ven z okna a všiml si mizejícího nápisu až v posledním zlomku vte?iny, když už jsem byl venku. Už jsem se sice dotazoval na STCC, ale anglicky si zas tak moc dob?e nepokecáme, takže se radši zeptam odborník? tady (sice se o závod?ní zajímam, ale z TV, netu a tisku se holt nedá zjistit všechno co by m? zajímalo o technice jízdy). Možná to n?komu p?ijde kapku mimo, ale radši ze sebe ud?lam vola a zeptam se. Takže možnosti: 1) automatická p?evodovka - v reálu u závo?ák? asi t?žko 2) pomoc s brzdou, plynem - taky blbost 3) prošlápnutí plynu p?i pod?azení - mam to vyplé, prošlapuju "ru?n?". Ale jak je to v reálu? U slabších aut asi ne, ale u t?ch silných? 4) automatická spojka - mam jen 2 pedály, takže jí zaplou mam. U závodních aut to bývá se spojkou jak? Na rozjezd a pak ?azení bez? 5) ubrat plyn p?i ?azení - nevim, možná je tahle volba kámen úrazu. Ale mam vyplé. Je to rychlejší, neklesne pak tlak v turbu, ale v reálu? Díky moc
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|