|
View Poll Results: S ?ím byste nejrad?ji jeli letní pohár? | |||
XRT s civilním podvozkem | 7 | 36.84% | |
LX kategorie (pravidla domluvou/ dalším hlasováním) | 4 | 21.05% | |
RAC K1 Attack spec. (1% restrikce, +160kg -> 48/52 + rozumné nalazení podvozku) | 12 | 63.16% | |
jiné (RWD bez slik?) | 5 | 26.32% | |
Multiple Choice Poll. Voters: 19. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Display Modes |
7.5.2013 | #26 | ||
Regular Member
Join Date: 25.4.2007
Posts: 552
|
Quote:
P?íliš silné brzdy, pálil jsem to p?i 800Nm na 68%, je tam 850Nm na 70%, ty p?ední pneumatiky ti sho?í. Ubírám si na 750 Nm a 67% s tím vím že se dá jezdit. Pružiny vyhnané do výšin jež se nepoužívají ani na WR setupech. P?ijde mi hodn? nereálné mít zabetonované pružiny na tak lehkém aut?. Auto máš p?íliš vysoko, standardn? se auto nastavuje tak že p?i SHIFT+L jsou ty nápravy rovn? né nahoru. Toto je jak setup na rally nebo na tra? kde se ská?í obrubníky. Tvrdý p?ední antiroll p?i 0 na zadní antirollu není žádná lah?dka na ?ízení. Steer lock 25°? Nem?lo by toto být spíše podle toho ?ím to kdo ovládá? M?ním na 36° Ke Caster 3.0 nevím kde jsi vy?etl? Pro? chceš mít z auta ka?enu? P?ední toe ok, zadní toe je dosti malé, pod 0.3 se snad se žádnou zadokolkou nejezdí v LFS. Je to reálná hodnota? Nebo? toto bude se bude utrhávat ost?e místo uklouznutí. M? to až tak nevadí sám ho nižší nežli ostatní ?asto používám ale zde bych ho zrovna dal na +0.3. Parallel steer 50%, ok mám stejné, vcelku na n?m ani tak nezáleží. Siln? zav?ený simulovaný 1 cestný diferenciál na 40% p?i malém preloadu pro silný motor (Nm) není v?bec dobré. P?evody jsem na KY34 (rovinka KY3) vymaxoval a to rovinka na KY3 je jedna z kratších. Aston má delší. Všechny p?evody jsou krátké né jen 5ka. To?ím to kv?li nim více jak ten to?iv?jší motor... Všechny odklony na -1.25 no, nebudu to komentovat Tlaky zadních pneumatik p?ehnan? vysoké až na 215kpa. --- Zmenšené brzdy a v?tší úhel ?ízení, jdu se projet na KY34. Za sebe mohu p?edem ?íci že na tomto bych nezávodil p?i pohledu na setup. Ztráta oproti slabší K1 20v6L je alespo? 2s na kolo, což je asi tak 1s na 2min. Nezatá?í to, pod plynem to díky špatnému diferenciálu (moc zav?enému a další nastavení) p?etá?í. P?ední kola nezatá?í a p?eh?ívám vn?jší stranu pneumatiky. Je to jak jezdit s vrakem. V n?kterých pasážích KY3 p?i vysoké rychlosti to díky špatným frekvencím podvozku poskakuje, uskakuje, tvrdé pružiny a nedolad?né tlumi?e... Setup a replay v p?íloze. Toto omezené a vyvážené RAC není špatné, jen když to ale nemá takovýto setup. Edit: Další replay K1T3 z K34 a setup K1T3 co jsem ud?lal pro Tweakované K1. Rozdíl ?as? už je více jak 2s na kolo, což je p?es 1s na 2min. Má to více výkonu než to tweakované K1 a tak se to více pálí, resp. jede to znateln? rychleji a proto se to více h?eje. --- Quote:
Zatím jsem nezaznamenal pokrok v setupu pro omezené K1 se zamknutým setupem. Tak jak byl byl ne?iditelný bez úprav brzd a ?ízení. A je to defakto vrak ur?ený k otahu na výstavu nebo do šrotu.
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP Last edited by JackCY; 7.5.2013 at 21:47. |
||