10.5.2010 | #29 |
Senior Member
Join Date: 6.7.2008
Location: Kysucké Nové Mesto, Slovensko
Posts: 1 289
|
Úplne na konci už to bol iba Cosworth (vždy turbo) a Lola, ale v najlepších ?asoch to boli podvozky Lola, Reynard, Penskeho upravené Reynardy, chví?u Swift, a motory Honda, Toyota - hlavne tieto dve firmy spôsobili neskôr rozpad, Mercedes, Ford Cosworth. Posledný rok sa išlo na rovnakých a dos? dobrých Panoz DP01, ktoré teraz asi sú niekde smutné v kúte alebo ?o s nimi kto robí. A bolo zaujímavé, že aj pri Lola/Cosworth mal najlepší tím Newman/Haas náskok (?iže nie, nebolo to úplne vyrovnané), ke? Bourdais vyhrával aj v?aka tomu, že dokázali v?aka peniazom lepšie vyladi? podvozok. Ale od 1995 bolo Tony Georgeovi málo moci, vytvoril si svoje "?isto oválové" (nedodržaný s?ub) a "pre amerických pilotov" (nedodržaný s?ub) a "lacnejšie" (nedodržaný s?ub) IRL, kde si každú chví?u niekto poranil v hnusnej formuli chrbát, ale ke? tam prišli tie dve japonské firmy tak za?ali ?aha? aj tímy z CART (zradcovia ako Fernandez alebo Andretti) a išlo to celé do kelu. Možno som takto na nie?o zabudol, pardon. :-)
__________________
Peter Machala, Killer Race Team |