1.9.2008 | #18 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Když jsem d?lal týmové skiny, tak jsem si m??il, o kolik procent je nutné roztáhnout boky u jednotlivých aut. A to jednoduše podle kol, která ve výsledku musí být kulatá Takže žádné složité kreslení obdélníku a kontrolování, jestli vznikne ?tverec atp. Navíc je metoda p?es kola pom?rn? dost p?esn?jší. No to je fuk. Jak je zdeformován p?edek/zadek to nevím, nicmén? boky jsou následující (pokud pod?líme ší?ku skinu/boku tímto ?íslem, dostaneme správnou ší?ku 1:1):
Code:
FXO 0,66 FXR 0,66 FZ5 0,63 FZR 0,63 LX4 0,56 LX6 0,56 MRT 0,80 RAC 0,60 RB4 0,67 UF1 0,80 UFR 0,80 XFG 0,80 XFR 0,80 XRG 0,67 XRR 0,67 XRT 0,67 EDIT: u formulí netuším a u n?kterých voz? není ten pom?r zcela p?esný
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|