9.12.2007 | #12 |
Regular Member
Join Date: 18.2.2007
Location: ?R, Praha
Posts: 536
|
No chystám snad ud?latn n?jaký návod jak v?bec ud?lat základ render a pak t?eba i tohle, ale jak to tak vypadá, tak to bude ješt? dlouho.
Zkusim ti to popsat te?, hned a tady. Takže k renderování pot?ebuješ Brazil R/S a 3ds max. Myslím, že sta?í snad jen 3ds max, ale pokud se nechceš s každým autem párat a upravit to r?zn? atd. jak je to vysv?tlený na lfsmanual.net i v ?eským p?ekaldu to tam je... Jednodušší zp?sob je sehnat si tedy Brazil a 3ds max 7, ale s tím nebudeš moct d?lat RB4 a LX6 (pokud to nebudeš upravovat sám až do výsledný podoby toho objektu...), k tomu pot?ebuješ 3ds max 8. Dále si stáhni základní scény - http://www.morrowdesigns.eu/downloads.php?cat_id=1 Oranžov? ozna?ená auta jdou práv? jen na 3ds max 8. Výhodou je, že už nic v tom nemusíš upravovat, m?žeš rovnou renderovat. Doufam, že jsem n?co nepoplet a bylo to asipo? trochu srozumitelný ... Takže p?íklad: Stáhl sis scénu XRT a FZ5. Otev?eš scénu s XRT. Nahodit na to skin asi umíš... Když chceš p?idat objekt z jiné scény, použij ,,Merge". Najdeš to pod lištou File - Merge... Vyber scénu s FZ5. Vysko?í ti okýnko a tam seznam objekt? ve scén?. Když dáváš merge na XRT scénu, máš tam jednoduše ,,XRT", to ozna?íš a to je vše, ale tak to všude není. V p?ípad? s FZ5 tam je 19 ?ádk? a každá má na za?átku ,,cmx_FZ5" to snad poznáš... Tak t?ch 19 ?ádk? vyber a klikni na OK. Ozna? celé FZ5 a stistkni M, aby ses dostal do material editoru. Vyber n?jakej prázdnej ?tverec, kde je v tom ?ádku s názvem ,,n?jaké_?íslo - Default" a aby to nem?lo hlavn? takový ?tyry ráme?ky v rozích v tom ?tvere?ku (pokud sem ?ek n?co špatn?, nebo to vysv?tluju jak debil, tak sorry, ale s 3ds sem velkej amatér). Takže ten ráme?ek vyber a ujisti se, že FZ5 ve scén? máš také ozna?ené. Tedy v tom material editoru klikni vedle toho nazvu na ,,Standard". Vysko?í okénko - v levém sloupci ,,Browse From" pod tím vyber ,,Selected" pokud máš ozna?ené to FZ5, objeví se ti v hlavním poli naho?e ,,FZ5 (Multi/Sub-Object) ... " takže to ozna? a dej OK. Method - dej Instance. Pak dej Discard old material a máš to tam. Nevím, jaký je rozdíl mezi tím, když dáš Instance nebo Copy, ale s timhle jsem nem?l problémy... EDIT: Sorry, slova ,,stru?n?" v tvém p?ísp?vku jsem si všiml až te? . Last edited by MikeCZ; 9.12.2007 at 10:11. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|