21.10.2014 | #22 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
A druhá ?ást:
Simulace: Oculus Rift - Podpora pro DK2 s 0.4.2 SDK (s vlastními bugfixy). - A?koli Direct to rift funguje, je doporu?eno použít extended režim, který by nem?l zp?sobit problémy. - Pozice není sledována (WIP), ale funguje model hlavy. - UI se renderuje ve 3D asi 3/4 metru p?ed uživatelem. - N?kte?í teste?i doporu?ují zamknout na 75Hz a nastavit VSYNC, jiní zase doporu?ují nechat to bez VSYNC s co nejvíce FPS. Experimentujte a zkoušjte, co sedí vám. - Aby fungoval AA, je nutné ho nstavit v simu ne v ovlada?ích GPU. - Aktuální nastavení riftu v ini: [Oculus Rift] ForceVSYNC=1 ; Vynutit VSYNC, ikdyž je v nastavení vypnut UsePrediction=1 ; P?edpovídat pohyb CorrectYaw=1 ; Povolit magnetickou korekci RiftEnabled=1 ; 0=zakázat rift 1=Povolit rift Grafika - Reálná zrcátka mají nov? nastavení pro jejich výpo?et na snímek. Pokud se jich po?ítá více, pak v této priorit?: hlavní, ?idi?ovo, prot?jší, další · Mirrors disabled defaults to 0 max · Mirrors enabled+optimized defaults to 2 max · Mirrors enabled+not optimized defaults to 4 max Povolená zrcátka se vykreslí s každým snímkem, zakázaná budou ?erná. - Je možné nechat auta v boxech i pro normální eventy. - Helma ?idi?e v aut? se ur?í podle helmy ?idi?e. Pneumatiky - Otá?ení povrchu bylo výrazn? zlepšeno b?hem stání a v nízkých rychlostech až do 80mph, kde se potkává se starým. UI - Hlavní obrazovka upravena pro podporu tým?. - Výsledné tabulky sjednoceny do jedné záložky. - Nové Info o aktuálním nastavení události. - Entries obsahuje všechny ?idi?e týmu. - Je zobrazeno vaše auto a jméno setupu, aby se p?edešlo chybám z nepozornosti. - P?idán vyhledávací ukazatel, aby p?i procházení velkých replay? bylo jasné, kde se systém nachází. - F1 a F3 obsahují informace a pot?ebném množství kol pro ?idi?e. - Místo velikosti soubor? v seznamech se zobrazuje jejich datum. - Odstran?na chyba, kdy checkbox blackboxu s tlaky byl p?ekryt a nezaškrtnutelný. - Oprava, kdy jména za?ínající ii byla špatn? rozkládána na jméno a p?íjmení Telemetrie - Nov? v session: TrackConfigName: TeamRacing: MinDrivers: MaxDrivers: DCRuleSet: QualifierMustStartRace: NumCarClasses: NumCarTypes: CarNumberRaw: CarScreenName: CarScreenNameShort: CarDesignStr: CarClassColor: HelmetDesignStr: SuitDesignStr: CarNumberDesignStr: CarSponsor_1: CarSponsor_2: LicString: - P?idáno IsOnTrackCar k IsOnTrack. IsOnTrack je pro ?idi?e a IsOnTrackCar pro vozidlo. - Správná reprezentace negativních hodnot v YAML. - Ignoruje zápis telemetrie na disk na 5s po ukon?ení p?edchozícho záznamu. Stejné platí i pro zm?nu jména souboru. Kamery - Pohyb nahoru a dol? o zhruba 4" s TrackIR. - Blimp m?že být Scenic. Ovládání - Rozd?lený plyn a brzda na XBOX 360 volantu. Replay - Replay spooling m?že ob?as zp?sobit zatuhnutí replaye. P?í?ina se hledá. Auta: - U všech vylepšen algoritmus ABS. - U všech aut s ?elním sklem byla odstran?na chyba, kdy po použití skriptu k p?epnutí tear off nedošlo k nahlášení jeho odtržení a pitstop tak nikdy neskon?il. BMW Z4 GT3 - Srovnána spot?eba všech GT3 aut na 65 minut v zelené kondici. - Aktualizováno dopln?ní do plné na 40s u všech GT3. - Zm?na množství po 1 litru. - Minimum 5 litr?. - Snížena rozdílnost v rychlsoti dopl?ování. - Pneumatiky se m?ní až po dotankování. - Pneu p?edeh?áté na 80° C. Podle Blancpain pravidel pro 2014. - Font podle Blancpain. Cadillac CTS-V Racecar - Pneu už nep?sobí jakoby byla p?íliš použita b?hem zatá?ení. - Nové 4 p?ípadov? upravitelné tlumi?e. - Zvýšena vzdálenost gumových dosed?. - Zvýšena dráha zadních tlumi??. - Upravený brzdný systém. - Rear toe limitován na +-10mm. Chevrolet Camaro Class B - Zadní kamera kresletelná. - Aktualizované nastavení. Chevrolet Impala-COT - Nové setupy: atlanta_quadoval.sto, bristol.sto, charlotte_quadoval.sto, sonoma.sto, watkinsglen.sto. Chevrolet Monte Carlo SS - Kreslení na kola. - Upravena k?ivka výkonu podle nových údaj?. Chevrolet SS-Gen6 - Zlepšen 3D model pro zvýšení FPS. - Opravena chyba, kdy plameny vyhraly stín. - P?idána kamera na st?eše. Dallara DW12 - Opravena chyba zobrazení paliva v metrických jednotkách na displeji. - Dropbné úpravy aera. - P?idány nové nastavení pro trat?, které jsou nov? na seznamu pro tuto sezónu. Ford Falcon FG01 V8 - Plameny. - Odlad?ná fyzika podle nových údaj?. Ford Fusion-Gen6 - P?idána kamera na st?eše. - Optimalizován model pro lepší 3D FPS. Ford GT - Kreslení na kola. - Opravena chyba kdy plameny vrhaly stín. Ford GT GT3 - P?idána GT3 verze, která je sou?ástí balí?ku. - Spolu s dalšími bude v GT3 sérii, ale bude míst sekven?ní p?evodovku místo semiautomatické. Ford Mustang Class B - Zadní kamera kreslitelná. - Nové setupy. Holden Commodore VF V8 - Nov? dostupný! HPD ARX-01c - Aktualizován rozsah LED pro 6 stupe? tak aby všechny svítily p?i 9000rpm. McLaren MP4-12C GT3 - Opravena odchylka existující kv?li p?edešlému modelu tlumi??. Zp?sobí zna?nou nedotá?ivost aktuálních setup?. - Zát?ž 15kg pro srovnání výkonu. - Nastavení zadního k?ídla má v?tší dopad na drag. - Srovnána spot?eba všech GT3 aut na 65 minut v zelené kondici. - Aktualizováno dopln?ní do plné na 40s u všech GT3. - Zm?na množství po 1 litru. - Minimum 5 litr?. - Snížena rozdílnost v rychlsoti dopl?ování. - Pneumatiky se m?ní až po dotankování. - Pneu p?edeh?áté na 80° C. Podle Blancpain pravidel pro 2014. - Font podle Blancpain Radical SR8 - Dostupné tužší pružiny. Ruf RT 12R Track - Upraveny pozice sníma?? sv?tlé výšk podle FIA a také zm?n?ny jejich hodnoty aby sed?ly s GT3 auty. - P?epo?ítána tuhost ARB podle FIA Homologace (nebyla dostupná b?hem prvotního vývoje). Nov? je mnohem tužší a blízko k ostatním GT3 voz?m. - Nastavení zadního k?ídla má v?tší dopad na drag. - Srovnána spot?eba všech GT3 aut na 65 minut v zelené kondici. - Aktualizováno dopln?ní do plné na 40s u všech GT3. - Zm?na množství po 1 litru. - Minimum 5 litr?. - Snížena rozdílnost v rychlsoti dopl?ování. - Pneumatiky se m?ní až po dotankování. - Pneu p?edeh?áté na 80° C. Podle Blancpain pravidel pro 2014. - Font podle Blancpain Silver Crown - NTMv5. - Kompletní p?ed?lávka fyziky. Sprint Car - NTMv5. - Kompletní p?ed?lávka fyziky. Super Late model - Optimalizace 3D modelu. Toyota Camry-Gen6 - Oprava bo?ních oken, kdy byly ?erné p?i pohledu z kokpitu. - P?idána st?ešní kamera. - Oprava normálové mapy mechanik?. Williams-Toyota FW31 - Úprava drafting pro lepší možnosti k p?edjížd?ní. Trat?: Atlanta Motor Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 60 mph na 65 mph, a v pitlane z 45 mph na 50 mph. Auto Club Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 65 mph na 70 mph. Barber Motorsports Park - Oprava kužel? na výjezdu z box? potopených v zemi. Brands Hatch Circuit - Opravena díra v povrchu. Bristol Motor Speedway - Aktualizovány zdi a reklamy. Canadian Tire Motorsports Park - Opravena díra v tráv?. Charlotte Motor Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 55 mph na 65 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. - P?idán checkpoint, aby nebylo možné st?íhat T1 a T2 na road konfiguraci. Chicagoland Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 60 mph na 65 mph av pitlane z 45 mph na 50 mph. Circuit de Spa-Francorchamps - Srovnání grafického a fyzické modelu na rovinkách. Circuit of the Americas - Oprava West konfigurace, aby první muž s lízátkem nestál ve zdi. Daytona International Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 70 mph na 80 mph a v pitlane z 55 mph na 60 mph. Daytona circa 2007 - Zvýšena rychlost za PC z 70 mph na 80 mph a v pitlane z 55 mph na 60 mph. Donington Park Racing Circuit - Zna?ky p?ed zatá?kou viditelné vždy. Gateway Motorsports Park - Dostupný! - Oval i Road. - No?ní režim. Homestead Miami Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 60 mph na 65 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. Indianapolis Motor Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 65 mph na 75 mph a v pitlane z 55 mph na 60 mph. - Na Indy Oval odstran?ny žluté kužely na konci. Iowa Speedway - Oprava šedého povrchu v pitlane. - Upraven checkpoint na road konfiguraci v poslední zatá?ce p?ed oválem. Irwindale Speedway - P?idán checkpoint na Figure 8, aby se p?edešlo krácení. Kansas Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 50 mph na 60 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. - Pro road 45mph a Short Road Course na 35mph. Kentucky Speedway - Zvýšena rychlost v pitlane z 45 mph na 50 mph. Las Vegas Motor Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 55 mph na 60 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. Michigan International Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 65 mph na 70 mph. Mount Panorama Circuit - Brzdné body viditelné vždy. Pocono Raceway - Zvýšena rychlost za PC z 70 mph na 75 mph a v pitlane z 55 mph na 60 mph. Richmond International Raceway - Opravena chyba na backstretch ve vnit?ní zdi. Sebring International Raceway - Opravena chyba zdi pitlane. Sonoma Raceway - Opravena chyba, kde dotyk se zdí zp?sobil explozi motoru. Suzuka International Racing Course - Upraven checkpoint ve 130R. - Srovnán grafický a fyzický model u stání ?. 3. Talladega Superspeedway - Zvýšena rychlost za PC z 70 mph na 80 mph a v pitlane z 55 mph na 60 mph. - Srovnán fyzický a grafický model na apronu zadní rovinky. Texas Motor Speedway - Zvýšena rychlost za PC z 60 mph na 65 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. Twin Ring Motegi - Zvýšena rychlost za PC z 55 mph na 60 mph a v pitlane z 45 mph na 50 mph. USA International Speedway - No?ní verze. - 3D lidi. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|