27.6.2009 | #12 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
U vojaku nejde o rezonanci frekvenci ale spis o dynamicke razove zatizeni. Stejnej problem mas s nakladakama. Dejme tomu ze souprava vazi 20t. A je vicemene rovnomerne rozlozena na vice naprav. To je staticke zatizeni. Jenze silnice nejsou idealne rovne takze souprava si muze na nejakem hrbolu lehce povyskocit , takze dosedne s urcitym gravitacnim zrchlenim. Diky tomu pusobi razem na silnici vetsi sily nez jen onech statickych 20t. Proto jsou na silnice vyjete koleje od nakladaku. Pretizenej nakladak napacha o dost vetsi skodu. Proto se ted hodne uvazuje, zda povolit ci nepovolit evropskou obdobu road trainu.
Dneska je vypocet rezonancni frekvence o neco jednodusi nez driv. Ale i tak se pocitace slusne zapoti. Pokud to jde vse se jeste overuje na shakeru. Obcas je sranda vyrobit uchyceni dilu ktere ma vyssi rezonancni frekvenci nez samotny dil aby to neovlivnilo mereni.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|