26.7.2013 | #561 |
Regular Member
Join Date: 20.3.2005
Location: Plze?
Posts: 654
|
Ghost:
NTMv5 = New Tyre Model verze 5 Moc se mi nelibi, jak v iR jede skoro kazdy auto na jinym modelu pneu. Belda: Mustang je na rizeni jednodussi. Odjezdil jsem s nim v iR asi nejvic, akorat uz je to nejakej cas, co jsem ho protah naposled. Je to velka, tezka mrcha, u ktery se musi dat pozor, aby se pneu hraly/opotrebovavali rovnomerne, jinak staci nekolik kol a chovani se vyrazne zhorsi. Ale zalezi, na kterym modelu pneu to jede (coz samozrejme plati u vsech aut). FF tak nejak prumer v ramci iR. V8SC lituju, ze jsem koupil. Jednak proto, ze se hodne blbe nastavuje (default sety jsou priserny a sehnat jiny neni tak snadny, jako v LFS), ale hlavne proto, ze neni s kym zavodit. Jezdej s tim v podstate jen australani a vzhledem k casovymu posunu nenajdes dostatecne obsazenej zavod. Dallaru doporucuju! Je to v soucasnosti moje nejoblibenejsi auto v iR. Tam je FF spickovej; ma to takovy prijemne tuhy rizeni. Jezdi s tim hodne lidi z celyho sveta, takze je velka sance ucastnit se dobre obsazenyho zavodu. Navic je pro Dallaru na vyber mezi open/fixed setup seriema. Ale bacha u fixed - neda se menit objem paliva na startu a to je schvalne nastaveno tak, ze se musi jezdit na spotrebu!
__________________
Cin ostatnim to, co si prejes, aby cinili oni tobe. Last edited by Lala; 26.7.2013 at 09:18. |
26.7.2013 | #562 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Ghost: NTMv5 taky n?kdy ozna?ován jako N5TM je verze modelu pneumatik. Býval OTM, se kterým iR za?ínal, pak za?li d?lat NTM (New Tire Model) a první auta co ho dostala m?la rovnou verzi 3, pak ho upravili na v4 až te? mají všechny v4.5 a Lotus 49, Skip a Street Stock mají v5, která mnohem víc odpouští a lépe se chytá a dá se slidovat.
Jinak když máš tu C6R, tak nechceš zkusit 2.4H of Spa? Je to NEO Endurance liga (mrkni do private leagues). Už jsem s nima jel 500km Spa na ja?e a dojel v GT1 11 z 20 (a to jeli lidi jako Pablo Lopez, Fredrik Follested, Anders Dahl...) a mohl bych asi dojet i líp, ale hned v 6. kole m? provider restartoval p?ipojení... Tak snad to tentokrát vyjde. B?lda: Jestli chceš do V8SC, tak ur?it? p?es Mustanga. Princip ?ízení je u obou stejný, akorát Mustang má mén? koní a je pomalejší. Jinak s V8SC se p?iprav na to, že se to ne?ídí tak snadno, jak to vypadá na videích. Je to 1,5t hompora s pevnou nápravou na malých 16' a extrémn? silnou a t?žkou V8 umíst?nou vp?edu a podle toho se to taky chová. EDIT: Australani jsou dobrá parta a závody se jezdí v ned?li a v pond?lí dopoledne našeho ?asu. Já chci tuto sezónu pokra?ovat s FW31, ale trochu m? d?sí to, jak spousta lidí odchází, protože to nemá grip. A já si to do ve?era nem?žu vyzkoušet. ?ekám celý týden, než se dostanu dom?. Pokud by to bylo nesnesitelné, tak p?ejdu na C6R (nebo L49), protože ve V8SC ud?lali dost p?íšernou volbu tratí. Last edited by salik1992; 26.7.2013 at 10:02. |
26.7.2013 | #563 | |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Quote:
C6R se mi moc líbí, ale ješt? jsem se s tim autem úpln? nesžil. Je to úpln? n?co jinýho než jezdit s GTR v LFS. LFS m? nau?ilo jezdit agresivn?, pod?azovat agresivn?, brzdit motoremm, šlapat na to co jde, v podstat? neustále se klouzat. To je jediný zp?sob v LFS jak s GT?kama prorazit. A v iR je C6R úpln? o n??em jinym. Když to srovnám, tak LFS dá z ff krásn? v?d?t jestli už mám p?ední kola ve smyku, nebo jestli m?žu ješt? víc zato?it, p?ípadn? co auto d?lá - krásn? je z ff poznat p?enášení váhy v zatá?kách. V iR s C6R nepoznam tak?ka nic, prost? to jede nebo nejede. Jako líbí se mi to i tak, ale chce to absolutn? jinej styl jízdy. V podstat? žádný prudký manévry a agresivní pod?azování do vysokých otá?ek. To tedy v?bec nefunguje... P?išel jsem na to až po pár dnech, že když projedu zatá?ku v nižších otá?kách, poklidn? trefím apex bez jakéhokoliv slidu a pak ješt? víc poklidn? p?idám plyn pro plynulý výjezd, je to rychlejší a hodn?. A p?itom pocitov? je to práv? naopak, když to projedu ala LFS, mám z toho mnohem lepší pocit. Kdybych nevid?l mezi?asy, tak bych tomu nev??il. Takhle jsem na Sebringu srazil cca 0,7s na kolo jen tím, že jsem dv? zatá?ky místo na 2 projel poklidn? za 3. A p?itom na tu dvojku mi to umož?ovalo brzdit dýl a mnohem snáž trefit apex. A pak ješt? jsem si nezvyk na vychytávání smyk?, protože v LFS to bylo cítit z FF a obecn? se to dalo líp p?edvídat. V iR se n?kdy prost? to?im a ani nevim jak, p?i?emž nemam v?bec šanci s tim n?co ud?lat. U LFS je fyzika živ?jší, tam si na to ?lov?k docela rychle zvykne, protože auto je cítit. Takže když má n?kdo talent, dostane se do toho hodn? rychle. Když si vzpomenu tak když jsem si koupil LFS prvn? v roce 2006, první WR jsem zajel asi po 2 m?sících. Te? v iR se tomu docela v?nuju a do špi?kových ?as? je strašn? daleko... Tohle je p?esn? ten typ simu kde je to pot?eba prost? najezdit, protože odezva neni tak skv?lá jako v LFS. Ale stejn? je to vynikající sim, o tom žádná. Ale spíš se budu zatim jen tak v klidu u?it v oficiálních sériích.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
|
26.7.2013 | #564 | |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Quote:
Ono vždycky když pak sednu do auta (žádný elektricky naposilovaný p?edohrab, ale zadokola s hydroposilova?em - Omega, BMW E46, ale i ten Caterham bez posilova?e s 720 rozsahem) a t?ch informací ve volantu moc nebylo, vlastn? nic, krom odporu a n?jaké té rány od díry ?i hrbolu p?ípadn? povolení p?i ztrát? trakce, ale prost? ?lov?k to pod sebou a volantem to jen koriguje. P?ijde mi že iR prost? nep?enáší do volantu ty informace "navíc", díky kterým se nám LFS tak krásn? intuitivn? a p?irozen? ?ídí a umož?uje jezdit absolutní limit citem. U iR je ten limit naježd?ný a získaný zkušeností a odhadem. Líbí se mi víc p?ístup LFS, rF je n?kde mezi nima. RBR je blíž k LFS, ale tam jak ?lov?k letí po šotolin? po?ád v hraba?ce, tak to je trochu jinej gang zase, takže se to h?? srovnává. EDIT: Díky Lalovi a Salikovi za info, asi p?jdu do FR500, Dallary a Lotusu 49, ty m? fakt lákají a k tomu asi SPA, Silverstone a Interlagos/Wat.Glen/Road Atlanta/Zolder/Zaandvort (díky p?edem za radu, kterou t?etí p?ikoupit - je to hrozný, lákají m? všechny ) , aby byl rovnou i n?jaký ten discount.
__________________
Last edited by Belda_CZ; 27.7.2013 at 00:15. |
|
27.7.2013 | #565 |
Regular Member
Join Date: 20.3.2005
Location: Plze?
Posts: 654
|
Interlagos:
Peknej okruh, mam ho rad. Jezdil jsem na nem ale zatim jen s F1 a to je trosku nuda. U aut s nizkym pritlakem by to mohlo byt neco jinyho, ale to vazne jen hadam. Watkins Glen: Hrozna nuda, pokud se nejede nektera konfigurace se sikanou. Tam je to celkem o drzku. Ten okruh moc rad nemam snad s zadnym autem. Road Atlanta: Hodne tezkej okruh. Pro me teda brutalne tezkej. Co zatacka, to vyzva snad s kazdym autem. Zolder: Nuda, moc se mi nelibi. Chce to nejaky tezko ovladatelny auto, aby me to bavilo - treba Lotus 79. Zaandvort: Vybornej okruh. Taky jsem ho jezdil skoro vyhradne s F1 a bavi me moc. Suma sumarum bych ja osobne z techdle okruhu vybral Zaandvort, a kdybych mel hodne masochystickou naladou, tak Road Atlantu.
__________________
Cin ostatnim to, co si prejes, aby cinili oni tobe. |
27.7.2013 | #566 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Diky za vycerpavajici info, v takove jsem ani nedoufal.
Okruhy, co nemame v rF, napr Alanta a Watkins Glen mam nakoukane akorat z youtube a oba zminene se mi libili, zejmena RA, ale zdalo se mi prave, ze WG je snad v kazdem druhem videu. Tak je asi oblibene, protoze je to snadne no. Pro mne je treba frustrujici kombinace Skip na Lime Rocku, jak jezdim na plny FF, tak mam pocit, ze se rozsype volant, jak je to rozbite. Chtelo by to remen misto ozubenych kol. Za to Laguna je jako detska prdylka. A F1 myslis Dallaru (vim, ze je to Indy, ne F1), nebo FW31? Ty mas taky koupene jako Salik uz skoro vse co.
__________________
|
27.7.2013 | #567 |
Regular Member
Join Date: 20.3.2005
Location: Plze?
Posts: 654
|
Pod F1 myslim Williams
Jo mam uz toho nakoupeno celkem dost. Ani nechtej vedet, kolik to dohromady stalo.
__________________
Cin ostatnim to, co si prejes, aby cinili oni tobe. |
27.7.2013 | #568 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Víš kolik ovál? nemám? Hodn?. Ale road mám komplet v?etn? Long Beach.
|
28.7.2013 | #569 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Oval me nezajima, myslel jsem road.
EDIT: Ja si koupil zatim akorat Skipa, kdyz je vsude tak propiranej, tak jsem to musel prubnout, a to jeste az kdyz jsem ho mel za dve babky diky promo kodu.
__________________
Last edited by Belda_CZ; 28.7.2013 at 00:13. |
15.8.2013 | #570 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Update z 15.8.2013:
NTMv5 pro FW31 a podle prvních lidí, co se d?lí o pocit je te? mnohem lepší. (Nemohu testovat, ale tak strašn? bych cht?l.) Bugfixy - p?edevším kolem setup? a renderování mlhy. |
16.8.2013 | #571 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
iR hraju te? v poslední dob? dost, ale ?im dál tim víc si za?ínam myslet, že jsem vsadil na špatného kon?. Teda neni to úpln? špatnej k??, ale má to svoje mouchy. Rozepíšu se o tom. Koupil jsem si Corvette C6R a jezdím Proto a GT Challenge. Už jsem si za?al zvykat, ale p?išla nová tra? z Montrealu. A? je tra? nádherná, tak pro dobré ?asy je tady pot?eba opravdu hodn? skákat p?es obrubníky. A to je práv? ten problém. Na nich se to chová ... Ani nevim jak. Jednou to prost? projedete ok, podruhé je výsledkem piruetka. Už m? to docela dostávalo a zrovna jsem se potkal na tréning serveru se známým ufonem z LFS Norbi Kissem (dal jsem mu asi p?l vte?iny na kolo. Ale na špi?ku mi stejn? chybí ješt? tak 2s). Pak jsme si ješt? vym?nili pár pm. Napsal mi, že jediné auto v iR, které za to aspo? trochu stojí, je McLaren GT3. Ten jediný údajn? jezdí "celkem" normáln? p?es obrubníky. Zbytek je loterie... Docela jsme se v tom shodli, iR má prost? podivný fyzikální model, co se p?ejezd? nerovností tý?e. Norbi má reálných zkušeností hodn? (mimo jiné jel t?eba Porsche Supercup) a po?ád si nem?že vynachválit LFS - best of. Bohužel je problém v tom, že je to LFS. Vždy? to znáte...
No asi tuhle sezónu dojedu, ale pak nevim. iR je sice dobrej sim, ale reáln? propo?ítávaná fyzika v LFS je po?ád n?kde jinde. Ješt? jsem trochu dával nad?je do Asetto Corsa, ale co jsem o tom v poslední dob? zjistil, bude tam um?le zvýšený grip a chování aut takové "ak?ní". Bohužel...
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
16.8.2013 | #572 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
rF taky neblbne p?es obrubníky..
__________________
|
16.8.2013 | #573 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
|
16.8.2013 | #574 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Kone?n? to tam padlo!!
__________________
|
16.8.2013 | #575 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Nic oficiálního, ?etl jsem n?jaké názory pod videem preview videem s ok?ídleným Ferrari. Samoz?ejm? je to jen n?jaké preview, ješt? se to m?že zm?nit. Na druhou stranu mi to taky už jen od pohledu p?išlo n?jak hodn? dob?e sedící. Ale jak ?ikám, uvidíme. Tech preview s Lotusem je úpln? jiné a dobré.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
18.8.2013 | #576 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Sorry za OT
To je ten stejný Kiss co te? jezdí trucky? Abych v?d?l, s kým se mám za dva týdny v Most? kamarádit. |
18.8.2013 | #577 |
Senior Member
Join Date: 16.11.2007
Posts: 1 140
|
Jo, to je on
__________________
Flame |
23.8.2013 | #578 |
Regular Member
Join Date: 26.4.2007
Posts: 552
|
rF a obrubníky ze svého minimálního ?ád?ní v rF potvrzuji že jsou celkem ok a když se upatlá setup tak v?tšina aut je ovladatelných.
Jezdilo se mi ale vcelku hodn? agresivn?, rvát to, klouzat to. Smyky jsou ale horší na korigovnání než v LFS, ale dá se to pokud je volant a FF, na myši bych se asi to?il jak ká?a. iRacing musím zkusit i když nevím jestli ta fyzika mi bude sed?t, jestli to nepo?ítají ale je to n?kde p?eddefinované a každé auto je jiná ves tak to asi nebude moc pro m?. Mít model pneumatik r?zný mezi auty je O.O WTF Feedback by mi asi nevadil, už jsem nevyknutej p?es obraz a feedback si stejn? stahuju když jsem na volantu n?kde. Jinak parádní popis a hodnocení tratí a aut, díky
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP Last edited by JackCY; 23.8.2013 at 21:23. |
28.8.2013 | #579 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Rozhovor s Eric Hudec, který má na starost vývoj pneumatik: https://www.youtube.com/watch?v=x0sCRkefB9w
|
1.9.2013 | #580 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Dá n?kdo dneska Mazda CUP? Tak od ?ty? bysme na to mohli vlítnout s Ježisem.
__________________
|