2.1.2009 | #1 |
LFS Guru
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
|
Dakar Rally 2009
__________________
SimRacing.sk | Live For Speed | iRacing | netKar PRO | rFactor | rFactor 2 | Fanatec |
2.1.2009 | #2 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
jak to tak sleduju, tak letos jsme prisli o moznost srovnani dizlu s benzinem na spickove urovni...(resp napada vas nekdo s benzinem, kdo by mohl vyhrat?)
v kamionech jasne tatra a motorkarum drzim palce at vsichni prezijou |
2.1.2009 | #3 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Napadá. Robby Gordon s Hummerem.
|
2.1.2009 | #4 |
Member
Join Date: 26.10.2005
Location: Ji?ín
Posts: 359
|
favorit
muj tajnej favorit je tady :
|
2.1.2009 | #5 |
LFS Guru
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
|
Tatra nezna bratra Zbytek sleduju jen tak do poctu takze favorita nemam
|
3.1.2009 | #6 |
Moderator
Join Date: 24.10.2005
Location: Prague,L.B.City
Posts: 731
|
Pepa Machacek.....quad
|
3.1.2009 | #7 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Josef Machá?ek je na 2. pozici a ztrácí 13 minut, Despres dostal penalizaci 40 minut a v autech vede Al Attiyah s BMW, 2. je Sainz.
|
4.1.2009 | #8 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Loprais stojí za cílem, opravuje a neví jestli bude pokra?ovat.
|
6.1.2009 | #9 |
LFS Guru
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
|
Videli jste na CT4 co ten mlady namachrovany lopraisuv strelec prohlasil ?By mu strejcek mel nafackovat amolete vseumelne. Humus nejvetsiho kalibru hlavne ze si prorazil chladic kterej tam vubec nemel mit Tak to dopada kdyz v tom ma nekdo strceny nejaky nemecky vergl. At tam zhnije od ted budu radsi fandit brazilcovi
|
7.1.2009 | #10 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
nevidel... az se zklidnis, tak napis co rikal...
|
7.1.2009 | #11 |
Member
Join Date: 23.4.2007
Posts: 100
|
Loprais po první etep? ?ekl:
"Auta nás brzdily hodn?, je vid?t, že je tady spousta amatér? mezi profíkama a spouta lidí neumí jezdit, no. Takže s tim se musíme vypo?ádat, než se to trochu vyst?ílí a z?stanou ti lepší a rychlejší." Myslím si, že dost p?est?elil... Jinak já jsem tatrovák, ale up?ímn? pochybuji, že by ze svého motoru vymá?kli 850 koní a 3500 Nm, jako z toho n?meckýho verglu. |
7.1.2009 | #12 |
LFS Guru
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
|
Tak se podivej na toho brazilce azeveda s tatrou a na tomecka ti tam maji klasicky vzduchem chlazeny 12V, 19 000 cm3 tatrovacky motor. Tatra nikdy nevycnivala vykonem ale vybornym podvozkem - paterakem (paterovy ram) na kterym to vsechno vysi a spolehlivosti.
Tak sem se nakonec dostal na stary klasicky archiv CT ktery sem porad hledal a tady je ten rozhovor : http://www.ceskatelevize.cz/vysilani...akar-2009.html Last edited by Vitr; 7.1.2009 at 22:18. |
7.1.2009 | #13 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
pry sypal do chladice nejake mlete lami h.... od mistnich farmaru... taky bych byl po tomhle nasra...
|
7.1.2009 | #14 |
Member
Join Date: 23.4.2007
Posts: 100
|
Já vím, že mají nejlepší podvozky, ale na rychlých tratích ztráceli oproti Kamaz?m ?i Ginaf?m. Ale trochu jsem zagooglil a Tome?k?v (takže asi i Azeved?v) motor má 700 kobil, což jsem ne?ekal.
Jinak nevíte jak (o co) Loprais ten chladi? prorazil? Po tom "zalepení" to asi moc nechladilo, ale hlavn?, že dojeli. to Tommy: To prohlášení ?ekl po 1. etap? (chladi? i spojka ješt? v pohod?). Kdyby v?d?l jakou za další 2 dny bude mít ztrátu, tak by si asi dal pozor co povídá o profíkách a o t?ch ostatních... Last edited by Engine CZ; 7.1.2009 at 12:53. |
7.1.2009 | #15 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
D?iv tatry hlavn? težili ze spolehlivosti. Jenže ta je pry?. Protože konkurence dokáže postavit rychli a kvalitní stroj. Jenže tatru musíte aby jste jim sta?ily našlapat i jinými v?cmi a tak je normální že se to se**.
Osobn? je mi fuk co tam kdo má. Škoda že se všem kluk?m lepí sm?la na paty. jak motorkarum tak trucker?m. Jen me stvou media jak porad mluvi o ztracenych sanci, ale dyt to rally ma 4000km
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
7.1.2009 | #16 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
bohuzel prvni obet, Pascal Terry nedokoncil nedelni etapu a dnes byl nalezen mrtvy
|
7.1.2009 | #17 | |
LFS Guru
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
|
Quote:
btw dnes sem si koupil v trafice paradni DVD 30 let historie dakaru za 49 kc, 100 minut unikatnich zaznamu od pocatku az do soucasnosti vrele doporucuju |
|
7.1.2009 | #18 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
ja doporucuju sehnat si lonsky nahradni program eurosportu, kdyz byl dakar zruseny, kazdy den 30(nebo 60?) minut o jednom rocniku, tzn celkem solidni porce
|
7.1.2009 | #19 | |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
Quote:
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
|
8.1.2009 | #20 | |
Member
Join Date: 3.8.2005
Location: F-M
Posts: 484
|
Quote:
__________________
M3R Kurt_Kombajn member of M3-Racing - Czech Live for Speed Racing Team AMD Athlon XP2200 (1,83 GHz), 1 GB RAM, NVIDIA GeForce4 Ti 4200, Logitech G25 Racing Wheel, S2 licence od 13.6. 2006
"D?kazem dobrého pr?jezdu jsou pro m? utíkající diváci. To si vždy ?íkám, že to bylo na brzdách akorát." - Iva Víchová |
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|