Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Live For Speed > Všeobecná diskuze

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24.6.2008   #81
Kada
LFS Guru

 
Kada's Avatar
 
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
Default

Chaos: Uz mas na 301 7 segmentovku? Esli ne, tak jaka realita.... .
Kada is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #82
Faraon_cz
Member

 
Faraon_cz's Avatar
 
Join Date: 2.12.2006
Posts: 106
Default

TO Chaos : +1
__________________
M3R Faraon_cz member of M3-Racing - Czech Live for Speed Racing Team

MB:GIGABYTE GA-EP35-DS4 CPU:Intel® Core™2 Duo Processor E8400 GPU:Bliss 8800 GT 512MB GS RAM:2x2GB DDR2 800MHz PC6400 A-DATA Extreme Edition + 2 X 1GB DDR2 800 240Pin Registered DIMM ECC Memory HDD:WD Caviar 500 GB, 3 Gb/s, 16 MB Cache, 7200 RPM LCD:22“ Samsung 2232BW Wheel:Logitech G25 Racing Wheel OS: Windows 7
Faraon_cz is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #83
Devilstorm
Member

 
Devilstorm's Avatar
 
Join Date: 13.1.2006
Location: ?echtice
Posts: 216
Default

Chaos: souhlas +1 otázkou z?stává, jestli budeš pochopen, jako se to nepodlo n?kolikrát jiným jedinc?m už p?ed tebou
Quote:
Originally Posted by Sparco View Post
Co se ti tam nelibi? Priznavam, ze clanek o zatacce na jedne strane se 70 km/h a na druhe strane s 50 km/h je trosku pomateny... A Cossie? F1, ktera jde do haje? Nesouhlasi? Mas na to pravo. Rad bych ale vedel, co je na nich spatnyho, abych se poucil.

PS: ten o Cossiem jsem poslal do casopisu Autocar (nejstarsi casopis o autech na svete, original vychazi v Anglii a tady je prekladan) a byl to dopis tydne : )
Dovolím si jedno OT.
Nejd?íve pro ujasn?ní, nechci se tady s nikym zase hádat, jen píšu svuj názor a co si myslím já dle vlastních zkušeností.
K tvému ?lánku o Cossiem a nové generaci Fordu RS. Nevim pro? si myslíš, že 280 koní nejde p?enést na p?ední nápravu. Mazda 3 MPS jich má 260 a p?enést je dokáže. To že Opel u Astry OPC šet?il je v?c jiná. Navíc pak píšeš, že má mít pohon 4x4 pomocí Haldexu. Myslím, že pak už je zbyte?ný mluvit o problému s p?enosem síly na silnici. Ono možná by neškodilo se seznámit s tím jak Haldex funguje, a hlavn? jeho druhá generace. To že tam neni klasický mezinápravový diferák neznamená, že to je n?jaký pseudo 4x4, a že to je k ni?emu. Ono se sta?í podivat na sou?asný Audi S3, a myslím že tím sm?rem se bude ubírat i Ford. A pokud m?žu p?idat sv?j pohled na v?c, je to podle m? sm?r správný. Nehled? na to, že tento system a zkušenosti s tim m?že uplatnit automobilka u dalších model?.
Jinak m? docela zaráží jak odsuzuješ auta typu Focus ST. To, že t?eba nemáš rád ostrý p?edokolky ješt? neznamená, že to nejsou "dostate?n?" sportovní auta. ?ídil jsi n?kdy n?jaký hothatch? Asi ne, protože to by si takový v?ci nepsal.Myslím, že by sta?ila projíž?ka po klikatý okresce a za?al by si radikáln? m?nit názory, v?? mi... ST je na Nordschleife rychlejsi než p?edchozí generace RS, pomalý auto to fakt není a nevím pro? by to nemohl být základ pro nové RS dosta?ující.
Ono bre?et nad tím že Cossie nemá právoplatného nástupce je trošku zbyte?ný, všechno je to o pen?zích, a dneska nikdo nebude z gruntu stav?t nové auto jako byl Cossie. Vždy? ten z klasickeho Escorta m?l snad jen p?ední sv?tla Pokud sleduješ motoristický d?ní, jako že to tady prohlašuješ n?kolikrát, tak víš, že Mitsubishi i Subaru maji v poslední dob? dost problém?, a týká se to i jejich sportovních model?, které prochází prom?nou jako nikdy d?ív. Prost? rozhodujou prachy a zákazníci co je maji.

No myslim, že jsem se rozepsal až kam, omlouvám se ješt? jednou za OT. už to neud?lám

PS: vysv?tlovat mi, co je Autocar nemusíš, známe, víme, ?teme... a nejen toto. Navíc, nelze všechno jen vy?íst, chce to p?idat i praxi.
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc.
Asus P5E, Intel Q6600 (3,3GHz),HD5870,8GB DDR2 Vitesta Extreme,1000+500+250GB WD+Hitachi SATA II, HP LP2475W, DFP
last.fm

Last edited by Devilstorm; 24.6.2008 at 18:58.
Devilstorm is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #84
Vazli
Regular Member

 
Vazli's Avatar
 
Join Date: 21.3.2006
Location: Pelh?imov
Posts: 601
Default

to je snad kazdyho vec ne jak moc realny si to udela ja treba jezdim hacko a spojku i kdyz vim ze at pridu kam pridu ze me to bude brzdit a nebudu mit vedsinou danci dostat se nabednu ale me to bavi takhle tak proc ne ze jo...
__________________
www.vyvonenakara.cz
Vazli is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #85
Treglis
Member

 
Treglis's Avatar
 
Join Date: 24.4.2006
Location: Plze?
Posts: 246
Default

Volant si klasicky p?id?lávám na psací st?l. Pedály mam klasiku od DFP (tzn. dva) a ?adim pá?kami pod volantem. Koukam u toho na 20" LCD a sedim na kole?kové kancelá?ské židli. Aut?m rozumím asi do takové míry, že vim kam se lejou pohoné hmoty a z tankovacího za?ízení mam náležitý respekt, nebo? jsem zatim tankoval pouze jednou v život?. => Prodávam licenci na LFS, protože evidentn? nejsem hoden tohoto simulátoru motoristických závodu.

Last edited by Treglis; 24.6.2008 at 20:33.
Treglis is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #86
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

taky bych chtel kokpit

taky bych rad jezdil s hackem, ale na to nejsou penize a momentalne ani talent. zelenej sice sem, ale šnek. ne ufon

Dokud je ve h?e volba a dokud ma každej jinej pc a moznosti, nikdy to nebude pro všecky stejný.

Robert to napsal p?esn? jak to je, jeho p?ísp?vek je super.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #87
Agarash
Moderator

 
Agarash's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
Default

Quote:
Originally Posted by Sparco View Post
Na otazku "jake auto ma pedaly zaveseny zezdola" zazni odpoved "spojka, brzda, plyn". Jako vtip je to celkem dobre, ale co si mam o tom cloveku myslet? Je to vtip, nebo to je jen zasterka toho, ze sam nezna spravnou odpoved a musi si rypnout?
Otazka znela: "Jaky?"
Clovek si mohl vybrat "Jaky auta?" coz neni moc cesky nebo "Jaky pedaly?" coz mi pripadalo v tu chvili srozumitelnejsi. Doufam, ze jsem pak poskytl vycerpavajici odpoved. Pokud jsem tim nekoho urazil, tak to splnilo svuj ucel.
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu

Last edited by Agarash; 24.6.2008 at 21:17.
Agarash is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #88
Chvaty
Member

 
Chvaty's Avatar
 
Join Date: 13.1.2006
Location: Kada?(CZ)
Posts: 215
Default

Tak se zde také vyjád?im...

Tak nejprve bych cht?l reagovat na toto. Nem?žeš mít n?komu za zlý, že neví kdo je Zanardi. Já to t?eba vim, ale neznám t?eba n?který rally jezdce a neznám t?eba závodníky ze Seat Leon "Supercopa", neznám všechny z Nascaru a dalších závod?. To za zlý mít nem?žeš, když n?koho nezná.

To samý tu je s t?ma názvama (viz. Apex apod), funkce p?evodovek,diferák?,motoru,Ecu+sníma?e. N?kdo to ví, n?kdo se o to zajímá, n?kdo to v?d?t musí a n?koho to prost? a jednoduše nezajímá a nem?žeš mu to mít za zlý, protože on je zas specializovanej t?eba na n?co jinýho. T?eba kolik má dát t?sta na váno?ku a já nevim co... Já t?eba osobn? jezdim po závodech do vrchu a na Trucktrial jako divák(doufám,že brzo Vrchy jako závodník), ale n?koho to prost? nebere, nebo se tam nemá jak dopravit, nebo na to nemá peníze.

Taky každej nem?že v?d?t funkci t?ch v?cí v aut?. Osobn? to t?eba znám ze školy. Taky nevim všechno, to dá rozum. Ale n?kdo t?eba nemá šanci jako já, si jen tak rozebrat p?evodovku,motor, rozebrat si ?ást fábie a zase jí složit apod...

Dále tu mluvíme o tý realit?. Každej šel do LFS s jinym o?ekáváním. Já z toho d?vodu, že m? už tituly typu NFS s prominutím srali, a když sem jezdil asi 2 roky demo, tak sem pak kone?n? koupil licenci, protože tu kone?n? bylo n?co, co vypadalo dob?e. To sem ješt? jezdil na takovym Noname volantu,co stál za *****. Jako fakt sem s tim nic ned?lal, protože i kdybych si oto?il ty pedály, tak ty pedály byli jen dva a ten volant se otá?el o n?jakejch pár stup?? a ?adi?ka tam taky nebyla, tak jako co s tim. S tim neud?láš nic.

Pak sem na Aukci narazil na G25 za dobrou cenu, tak sem m?l trochu št?stí a dostala se mi do ruky. To byl pane?ku nezvyk. Po m?sící sem si na G25 zvyknul a už sem na t?ch 720 stup?u i driftoval, i když mi to moc nešlo. Ale dneska se s G25 sklouznu klidn? i s RA nebo LX6. Je to jen o zvyku a trochu praxe.

Mno G25 se mi ted rozbila a byl sem si zkusit u kámoše zajezdit na n?jakym tom logitechu s dvouma pedálama a má to snad 250 stupnu ne-li mí?. Mno ?eknu vám, m? s tim jezdit v?bec nejde. To je strašná pakárna a nuda a fakt si na žádnej jinej volant než na G25 zvykat nechci, i kdybych si m?l koupit upln? novou.


Já t? chápu. Chceš to mít co nejvíc real a mít požitek z jízdy, tak jako já a sem rád, za ty lidi, co se mnou jedou na trati a maj fofrpáku a spojku. Ale t?m co to nemaj bohužel nic ?ikat nem?žeš. A ty co se hon?j za ?asama a sed?j u toho jako u ve?e?e, taky ne. Holt maj prost? jiný cíle ;-)

A ješt? jedna v?c. I kdyby si všem koupil G25ky, tak se tu vždycky najde n?kdo kdo to voch?ije. Dá si tam svejch starejch 250 stupnu, dva pedaly,spojku nepoužije a jede si jako za starejch ?as? ;-)
__________________
http://www.chvaty-design.ic.cz

Last edited by Chvaty; 24.6.2008 at 22:15.
Chvaty is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #89
zipper
LFS Guru

 
zipper's Avatar
 
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
Default

Quote:
Originally Posted by Treglis View Post
Volant si klasicky p?id?lávám na psací st?l. Pedály mam klasiku od DFP (tzn. dva) a ?adim pá?kami pod volantem. Koukam u toho na 20" LCD a sedim na kole?kové kancelá?ské židli. Aut?m rozumím asi do takové míry, že vim kam se lejou pohoné hmoty a z tankovacího za?ízení mam náležitý respekt, nebo? jsem zatim tankoval pouze jednou v život?. => Prodávam licenci na LFS, protože evidentn? nejsem hoden tohoto simulátoru motoristických závodu.
Aut?m rozumím asi trochu víc než ty, nicmén? ?erpal jsem také jen jednou (a ne zrovna úsp?šn? - do te? nevím, jestli jsem tam nepustil vzduch, nebo byla blbá hadice, prost? se to po?ád vypínalo a po n?jakých 7 litrech jsem trapn? odjel ), ale licenci neprodám a ty to taky ned?lej. Na souboje z poslední PCO budu vzpomínat dlouho A proto to jezdím... Je mi jedno, že Treglis m?l "výhodu", protože ?adí pod volantem. D?ležitý pro m? je, že jsme si parádn? a ?ist? zazávodili... O tom je LFS hlavn?. A jestli ?ídí myša?, ?lov?k s klávesnicí, nebo volantem, to je v danou chvíli p?ece jedno, stejn? tak jako to, jestli ví, co je to apex, kdo je Zanardi, na kolika srazech jsem ho vid?l atd. V tu chvíli jde jen a pouze o ten krásnej souboj...
__________________
Powerful Motorsport Team
Opera for better browsing
metal4ever, BLDC, last.fm
Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600


zipper is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #90
JENDAN
LFS Guru

 
JENDAN's Avatar
 
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
Default

Quote:
Originally Posted by Devilstorm View Post
Dovolím si jedno OT.
Nejd?íve pro ujasn?ní, nechci se tady s nikym zase hádat, jen píšu svuj názor a co si myslím já dle vlastních zkušeností.
K tvému ?lánku o Cossiem a nové generaci Fordu RS. Nevim pro? si myslíš, že 280 koní nejde p?enést na p?ední nápravu. Mazda 3 MPS jich má 260 a p?enést je dokáže. To že Opel u Astry OPC šet?il je v?c jiná. Navíc pak píšeš, že má mít pohon 4x4 pomocí Haldexu. Myslím, že pak už je zbyte?ný mluvit o problému s p?enosem síly na silnici. Ono možná by neškodilo se seznámit s tím jak Haldex funguje, a hlavn? jeho druhá generace. To že tam neni klasický mezinápravový diferák neznamená, že to je n?jaký pseudo 4x4, a že to je k ni?emu. Ono se sta?í podivat na sou?asný Audi S3, a myslím že tím sm?rem se bude ubírat i Ford. A pokud m?žu p?idat sv?j pohled na v?c, je to podle m? sm?r správný. Nehled? na to, že tento system a zkušenosti s tim m?že uplatnit automobilka u dalších model?.
Jinak m? docela zaráží jak odsuzuješ auta typu Focus ST. To, že t?eba nemáš rád ostrý p?edokolky ješt? neznamená, že to nejsou "dostate?n?" sportovní auta. ?ídil jsi n?kdy n?jaký hothatch? Asi ne, protože to by si takový v?ci nepsal.Myslím, že by sta?ila projíž?ka po klikatý okresce a za?al by si radikáln? m?nit názory, v?? mi... ST je na Nordschleife rychlejsi než p?edchozí generace RS, pomalý auto to fakt není a nevím pro? by to nemohl být základ pro nové RS dosta?ující.
Ono bre?et nad tím že Cossie nemá právoplatného nástupce je trošku zbyte?ný, všechno je to o pen?zích, a dneska nikdo nebude z gruntu stav?t nové auto jako byl Cossie. Vždy? ten z klasickeho Escorta m?l snad jen p?ední sv?tla Pokud sleduješ motoristický d?ní, jako že to tady prohlašuješ n?kolikrát, tak víš, že Mitsubishi i Subaru maji v poslední dob? dost problém?, a týká se to i jejich sportovních model?, které prochází prom?nou jako nikdy d?ív. Prost? rozhodujou prachy a zákazníci co je maji.
Clanek jsem cetl uz pred dlouhou dobou, tak se omlouvam za pripadne nesrovnalosti.
Myslim, ze autorovi slo o to, ze kazdej se vydava cestou rozumu a srdce nechava za sebou. A nevim jak moc je technicky dobre mit nahon na predek. Kdyz vezmu jednoduchou selskou uvahu: pri pridani plynu a zrychleni se presouva vaha do zadu tzn., ze se predni kola odlehcuji. Teoreticky by to mela byt nesmyslna koncepce...prakticky tomu tak neni (mozna proto, ze nahon na prd*l je tezsi ridit.)

Quote:
Originally Posted by Chvaty View Post
To samý tu je s t?ma názvama (viz. Apex apod), funkce p?evodovek,diferák?,motoru,Ecu+sníma?e. N?kdo to ví, n?kdo se o to zajímá, n?kdo to v?d?t musí a n?koho to prost? a jednoduše nezajímá a nem?žeš mu to mít za zlý, protože on je zas specializovanej t?eba na n?co jinýho. T?eba kolik má dát t?sta na váno?ku a já nevim co... Já t?eba osobn? jezdim po závodech do vrchu a na Trucktrial jako divák(doufám,že brzo Vrchy jako závodník), ale n?koho to prost? nebere, nebo se tam nemá jak dopravit, nebo na to nemá peníze.
Ja to nemam nikomu za zle a tim apexem jsem nechtel nikoho urazit, jenom me zarazi, ze lidi co k motorsportu maji blizko a chteji zavodit doopravdy (nebo zavodi), tak konci v hlouby pole a lidi, co neznaji zakladni terminologii, jsou vepredu.
Timhle realnym prikladem jsem na to narazel a mozna, ze jsem to nemel delat, protoze jsem si zbytecne udelal nepratele.

Quote:
Originally Posted by zipper View Post
D?ležitý pro m? je, že jsme si parádn? a ?ist? zazávodili... O tom je LFS hlavn?. A jestli ?ídí myša?, ?lov?k s klávesnicí, nebo volantem, to je v danou chvíli p?ece jedno, stejn? tak jako to, jestli ví, co je to apex, kdo je Zanardi, na kolika srazech jsem ho vid?l atd. V tu chvíli jde jen a pouze o ten krásnej souboj...
pro me to jedno neni. Kdyz proti me jede mysar a je rychlejsi nez ja, tak to nechapu a mam chut brecet.
Kdyz jedu proti nekomu jako Chvaty, proste vim, ze jede na vic stupnu nez ja a ma spojku a fofrkladu, tak mam vuci nemu respekt.
Zaroven chapu lidi, ktery na to nemaj, protoze patrim mezi ne a asi dlouho budu. Trap?ím totiz se svym Wingmanem GP

Ke srazum: je mi jedno kdo tam prijde, hlavne kdyz si poradne pokecame. Casto je lepsi kdyz lidi prijde min. Aspon je komornejsi atmosphera a vic si pokecame.

Vseobecne: Do LFS jsem prisel s ocekavanim, ze to nebude jenom o hrani, ale i o autech a zavodeni. Ja sam jsem nic nevedel a sam jsem ze 70% neudelal nic k tomu, abych se to naucil. Vsechno mi rekl, vysvetlil sparco....je pravda, ze ted kdyz to vim, tak to povazuju za samozrejmnost, coz bych nemel, protoze tolerence je fajn, ale nevedet vubec nic a hrat si na super zavodnika mi prijde trochu troufale.
Ja jsem od LFS strasne ocekaval a spis jsem to bral jako mezistupinek od nic nedelani po realne zavodeni a misto toho se tady nesmyslne hadame a v treninzich se snazime prijit na zpusob, jak projet danou trat nejrychleji.
Proste mne slo o to, dostat se do zavodeni a neskejsnout u pocitace, coz bohuzel s vetsinou nemam spolecne a budu se to snazit respektovat.

to chvaty:
Proc to, ze se chystas na zavody do vrchu nekam nenapises. Ja bych ti klidne podaval flasku s pitim a hledal zakutaleny sroubek jenom, abych tam byl.

Chaose je LFS buh a dela to dobre!
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle.

16 Jan Širl

Last edited by JENDAN; 24.6.2008 at 23:00.
JENDAN is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #91
zipper
LFS Guru

 
zipper's Avatar
 
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
Default

Protože s rozhodováním od srdce by ses prost? nikde dlouho neoh?ál. možná je to smtuný, ale je to tak. Takový auta si nekupujou snílci. Ti jsou bohužel chudí. Taková auta si dnes už kupojou zbohatlíci a ti jen utívají snazší ?iditelnost, se ketrou souvisí mimochodem i vyšší bezpe?nost. Prost? doba, kdy benzín stál pár korun a na spot?ebu se nehled?lo, CO2 nás taky nezajímalo, je nevratn? pry?. A jsme zase u té zodpov?dnosti a rozeznávání, co je d?ležité D?ležité pro r?st automobilky, d?ležité pro zachování životního prost?edí atp.
__________________
Powerful Motorsport Team
Opera for better browsing
metal4ever, BLDC, last.fm
Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600


zipper is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #92
Chvaty
Member

 
Chvaty's Avatar
 
Join Date: 13.1.2006
Location: Kada?(CZ)
Posts: 215
Default

Quote:
Originally Posted by JENDAN View Post
Clanek jsem cetl uz pred dlouhou dobou, tak se omlouvam za pripadne nesrovnalosti.
Myslim, ze autorovi slo o to, ze kazdej se vydava cestou rozumu a srdce nechava za sebou. A nevim jak moc je technicky dobre mit nahon na predek. Kdyz vezmu jednoduchou selskou uvahu: pri pridani plynu a zrychleni se presouva vaha do zadu tzn., ze se predni kola odlehcuji. Teoreticky by to mela byt nesmyslna koncepce...prakticky tomu tak neni (mozna proto, ze nahon na prd*l je tezsi ridit.)
Ano souvisí to s trakcí. Supersportovní auta sou jen zadohraby,ne-li 4x4. Jak píšeš, tak p?i akceleraci se hmotnost vozidla p?enáší na zadní hnací nápravu (u zadokolky) a tím, že se zatíží, má lepší schopnost p?enést výkon na silnici.

Proto se nevyrábí v sérii 300 ko?ový p?edohraby, protože by to bylo nebezpe?ný to ?ídit. Tím nechci ?íct, že nap?íklad Focus ST je na nic auto a jiný (civic Type R atd..). Ale zadokolka je pro motorsport ur?it? p?ijateln?jší než p?edohrab. (tam jde o tu chvíli, kdy se to auto s náhonem na p?ední kola stává v pom?ru výkon/váha nebezpe?ný)
__________________
http://www.chvaty-design.ic.cz
Chvaty is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #93
SilverFox
Member

 
Join Date: 12.8.2007
Posts: 313
Default

Kazdej od naseho "milacka" ocakava neco jinyho. Ja ted kdyz nemam volant vubec nejezdim, protoze bych z toho nic nemel.
SilverFox is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #94
JENDAN
LFS Guru

 
JENDAN's Avatar
 
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
Default

udelal jsem update sve predchozi zpravy
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle.

16 Jan Širl
JENDAN is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #95
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

Quote:
Originally Posted by Sparco View Post
...Napr. kdyz se Jendan v tematu Ceske silnice (nebo tak nejak) vyjadroval k tomu, ze by zakazal piti, koureni atd. za volantem. Ze kdyz telefonujes a vbehne ti dite do silnice, tak muzes upustit mobil na zem a ustat krizovku, ale cigo jen tak neodhodis. A vsichni jen psali: "to se nikdy nestane, to je pravdepodobnost 1:1165468643934737, ze se to stane". Dobre, pravdepodobnost je mala, ale nikdy nevite, kdy se muze neco stat a je zbytecne nestesti napomahat. Kdyz 25 lety clovek tohle nepochopi, co mam potom od nej ocekavat na trati, jak se asi muze chovat...
tohle uz nechci nijak matlat, jen trochu vecna. jednak jsem to psal ja a ne vsichni a dost podstatna vec v tom byla, ze rozptyleni zpusobuje zejmena hovor samotny a to muze zpusobit opozdenou/spatnou/zbrklou/cokoli reakci, to kdyz drzis neco v ruce nebo mas nohy krizem, je proti tomu naprosto zanedbatelny pro zkusenyho ridice. nevim kolik mate najezdeno za skutecnym volantem a kolik mate za sebou takovych situaci, ze se k tomu takhle striktne stavite, takze jak jsem rekl v uvodu, nechci to matlat

no a jeste rejpanecek na konecek
Quote:
Dobre, pravdepodobnost je mala, ale nikdy nevite, kdy se muze neco stat a je zbytecne nestesti napomahat.
to se divim, ze jste si vybrali jako hoby motorismus, chcete zavodit a v jednom kuse zvysovat pravdepodobnost, ze se nekomu neco stane, hmm
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #96
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

>Jendan: add srazy a real zavody
ne vzdy to vyjde tolika lidem nebo to neni tak lukrativni podnik na dalekou cestu kamsi atp, ale uz se bylo na spoustu podnicich, v Brne i v Moste, nekdy bylo 25 lidi, nekdy 5, nekdy se bylo cely vikend, spojilo se to se srazem (hradni strazi ), motokarama a dalsima vecma a urcite budou zas. kdyz mas vysoky cile, nemuzes pocitat, ze pujde vsechno hned a pokazdy tak jak bys to chtel a pak se cilit, ze to nejde
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #97
JENDAN
LFS Guru

 
JENDAN's Avatar
 
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
Default

Quote:
Originally Posted by Miondir View Post
to se divim, ze jste si vybrali jako hoby motorismus, chcete zavodit a v jednom kuse zvysovat pravdepodobnost, ze se nekomu neco stane, hmm
jsme zastanci nazoru ze na silnicich se nezavodi. Navic nikomu nic neni do toho, ze sam vlitnu do stromu na uzavrene trati a zabiju se. No vlastne mozna hasicum, ale ti jsou za to placeni.

Quote:
Originally Posted by Miondir View Post
>Jendan: add srazy a real zavody
ne vzdy to vyjde tolika lidem nebo to neni tak lukrativni podnik na dalekou cestu kamsi atp, ale uz se bylo na spoustu podnicich, v Brne i v Moste, nekdy bylo 25 lidi, nekdy 5, nekdy se bylo cely vikend, spojilo se to se srazem (hradni strazi ), motokarama a dalsima vecma a urcite budou zas. kdyz mas vysoky cile, nemuzes pocitat, ze pujde vsechno hned a pokazdy tak jak bys to chtel a pak se cilit, ze to nejde
me spis vadi ze lidi to odsuzujou nebo na moje snazeni nikdo nereaguje. Kdyz totiz napise aspon 5 lidi, ze to je super napad, ale zrovna nemuzou, ale jeli by nekdy jindy, tak to cloveka uplne neutopi a spis ho to podpori v pristi aktivite.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle.

16 Jan Širl

Last edited by JENDAN; 24.6.2008 at 23:31.
JENDAN is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #98
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

Quote:
Originally Posted by JENDAN View Post
jsme zastanci nazoru ze na silnicich se nezavodi. Navic nikomu nic neni do toho, ze sam vlitnu do stromu na uzavrene trati a zabiju se. No vlastne mozna hasicum, ale ti jsou za to placeni.
tak udelat muzes cokoli i divakum, kolemjdoucim, komukoli v dosahu okruhu, silnice do vrchu, RZty a celkove tim proste zvedas, i kdyby jakkoli malo sanci, ze se nekomu neco stane a to urcite nejde ruku v ruce s tim na co jsem odpovidal, resp do ceho jsem si rejpnul... ale nechtel aby tu o tom byly zas tri strany, protoze to ted neni podstatne.. hawk
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 24.6.2008   #99
Miondir
Regular Member

 
Miondir's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
Default

Quote:
Originally Posted by JENDAN View Post
me spis vadi ze lidi to odsuzujou nebo na moje snazeni nikdo nereaguje. Kdyz totiz napise aspon 5 lidi, ze to je super napad, ale zrovna nemuzou, ale jeli by nekdy jindy, tak to cloveka uplne neutopi a spis ho to podpori v pristi aktivite.
tj zivot no. osobni zkusenost je takova, ze je lepsi kdyz napisou 3 lidi, kteri pak skutecne prijedou (resp podniknout navrhnutou aktivitu), nez kdyz napise 20, ze je to supr napad a pak prijedou stejne jen 3

edit: fuj a uz koncim, jeste si tu nahonim posty a co pak budu delat jako pozvolny i kdyz dlouhodoby prispevatel
__________________
Miondir is offline   Reply With Quote
Old 25.6.2008   #100
Chaos
Administrator

 
Chaos's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
Default

Quote:
Originally Posted by Kada View Post
Chaos: Uz mas na 301 7 segmentovku? Esli ne, tak jaka realita.... .
Aj, stale se vali v soucastkach v supliku... Zatim jsem se nedokopal k realizaci... Zjistili jsme, ze ji potrebujem akorat do formuli (mimo FOXe) a ty stejne obyc lidi neuridej (nejlepsi je, kdyz nekdo trva na tom, ze chce zkusit F1, rikam mu ze nema sanci (obcas se teda najde nekdo, kde podle stylu jizdy vidim, ze by to mozna zvlad, ale to je tak jeden ze sta), on stale naleha, tak mu ji tam dame a obvykle nedojede ani kolo, pac je stale v hodinach a za chvili upece pneu) ... FOXe mame vyzkousenyho ze jo, ale taky jsme poladili setup na dost nedotacivy... Jinak momentalne ma vyssi prioritu klasicky Hcko...
a dost OT v puvodne OT diskusi
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! LFS World statistiky.
www.301.cz
Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba
Chaos is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.