22.5.2008 | #41 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
to devilstorm:
jiste ze nebudes patrit hned k nejlepsim, ale pochybuju ze to nejak zjistis kdyz nebudes mit s nekym srovnani, protoze neco jako zaznam casu na kolo v realu u norml. "home repaired" aut asi neni. Leda ze by sis nainstaloval do auta nejakyho ?ipa a dejla presne k tomu casovymu mereni, ktery maj na danym okruhu. trenuju na silnejsi zadohrab To vis zatim student stredni, takze zadna slava. Vlastne patrim k vyvolenym lidem, kteri maji auto. Osud tomu chtel, ze kdyz jsem udelal ridicak, tak si rodice zrovna poridili nove auto. Jinak by ho asi prodali.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
22.5.2008 | #42 | |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Quote:
Cely se mi to postavilo na predni a desne to skublo, jak to brzdilo motorem. Trhaly se vsechny ctyri kola , ale jen jemne, zadnej horor, ale prekvapi to hodne. Od ty doby to delam na vsechny kvalty... Jen mi nejde do hlavy, jak to tam v 80 kph mohlo vlizt za dva bez meziplynu
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
|
22.5.2008 | #43 | |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Quote:
EDIT: musim Kurtovi podekovat, protoze me hodne tesi, jak ti vice zkuseni "pecuji" o ty mene zkusene
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
|
22.5.2008 | #44 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Já ti nevím, já jednou z vyto?ené ?tverky netrefil p?tku v naf?áku (dodávka a že motor krásn? umí brzdit...) a žádnej problém. Prost? hned, jak se spojka dostala do záb?ru, sta?ilo úpln? malinko, a v?d?l jsem, že nee a okamžit? šla spojka na zem. Prost? to ani nijak zvláš? necuklo. Ve fá?ku, sportovn? upraveném se stalo otci n?co podobného, a ani tam se to moc nepoznalo. Cukne to. Ale když umíš ?adit, tak i bez mezyplinu s citlivým pušt?ním spojky a následným šlápnutí na plyn (i jemným) dosáhneš "plynulýho" p?e?azení i když netrefíš zrovna dobrej kvalt...
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
22.5.2008 | #45 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
jo ale na tu dvojku v 80 to muselo byt asi brutalni
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
22.5.2008 | #46 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Vyto?ená 4 bývá taky n?kde hodn? p?es 100 (ne v tomto p?ípad?) a u naftových dodávek jsou první t?i p?evody velmi krátké, ?ty?ka o n?co delší a p?tka hodn? dlouhá, proto vyto?ené vysoko. Auta snesou hodn? Náš nissan se na jedni?ku nebránil jet 50 a na trojku 120 sem s ním taky zažil Normální rodinnej liftback
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
22.5.2008 | #47 |
Member
Join Date: 3.8.2005
Location: F-M
Posts: 484
|
Já ale o profilu nic nepsal Pokud to uživatel nemá vypnuté, za každý p?ísp?vek se mu vloží podpis automaticky. Tak jako tob? to o tom opravdovém ?idi?i. Schváln? se koukni..
A abych p?ipsal n?co k tématu. Vlastním už n?jaký ten pátek vlajkovou lo? Mladé Boleslavi z roku 1991 Nepod?azuju takto pravideln?, ale n?kdy, když mám náladu a nedobržduji t?eba p?ed plnou k?ižovatkou, tak si taky heel 'n' toe ob?as zkusím, jen tak. Ale žádná pata, musím brzdit levou ?ástí chodidla (palcem) a plyn prošlapávat pravou ?ástí (malí?kem). Nejde to moc dob?e, musím zkroutit nohu pod volant a kdybych ji tam držel trochu dýl, než jedno dv? pod?azení, dostal bych asi k?e? nebo si nohu vykloubil v ky?li Snáz už jde klasické za?azování s prošlápnutým plynem v neutrálu, jak to d?lají t?eba autobusáci. Ale to taky d?lám jen ob?as, když není kam sp?chat a jízda je jinak docela nudná.
__________________
M3R Kurt_Kombajn member of M3-Racing - Czech Live for Speed Racing Team AMD Athlon XP2200 (1,83 GHz), 1 GB RAM, NVIDIA GeForce4 Ti 4200, Logitech G25 Racing Wheel, S2 licence od 13.6. 2006
"D?kazem dobrého pr?jezdu jsou pro m? utíkající diváci. To si vždy ?íkám, že to bylo na brzdách akorát." - Iva Víchová |
22.5.2008 | #48 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
To t? LFS nenau?ilo, že se pod?azuje 5-3-2? tzn dvakrát, pravda, nevím jak v reálu je to vhodné, ale taky se nedrbu s každým stupn?m, že. Ale p?i závod?ní... m?že n?kdo nahodit, jestli se pod?azuje ob jedno i p?i závod?ní b?žn??
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
22.5.2008 | #49 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
ja teda ve faku nohu na heel'n'toe nezkroutim ani kdyz mam sedacku uplne vzadu
__________________
|
23.5.2008 | #50 |
Senior Member
Join Date: 12.2.2006
Location: Ostrava,F-M
Posts: 1 002
|
Taky se mi už stalo že jsem pod?adil o dva stupn? místo o jeden a jak ?íkal zip prost? p?i poušt?ní spojky i když se na to nesoust?edíš poznaš už p?i malém záb?ru, že není n?co v po?ádku, takže se mi ješt? nestalo, že bych pustil spojku upln?, taky by to holka nemusela vydžet
EDIT: jinak pedály jsou u m? postavený luxusn?, takže se u?ím šlapat i na brzdu i na plyn, ale jsem v tom ješt? docela lami?ka
__________________
► Powerful Motorsport Team ◄→ P4 3GHz → Ati X700PRO → MSI 915P → 1GB RAM → 350GB HDD → DFP |
23.5.2008 | #51 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Jeste se pochlub, jakej mas stroj
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
23.5.2008 | #52 |
Senior Member
Join Date: 12.2.2006
Location: Ostrava,F-M
Posts: 1 002
|
Mitsubishi Lancer, byl jsem s nim na srazu
__________________
► Powerful Motorsport Team ◄→ P4 3GHz → Ati X700PRO → MSI 915P → 1GB RAM → 350GB HDD → DFP |
23.5.2008 | #53 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
23.5.2008 | #54 | |
Member
Join Date: 3.8.2005
Location: F-M
Posts: 484
|
Quote:
A co bržd?ní levou nohou alá rally ? Zkušeli jste v reálu ? Já ze zv?davosti kdysi dávno, když jsem ješt? nem?l k PC volant a málem jsem si tehdy reáln? nabil kokos EDIT: Tento dotaz se asi nebude týkat majitel? voz? s elektronicky ovládaným plynem, jelikož tam by asi ?ídící jednotka moc nepobrala stav, kdy ?idi? chce zárove? zrychlovat i brzdit..
__________________
M3R Kurt_Kombajn member of M3-Racing - Czech Live for Speed Racing Team AMD Athlon XP2200 (1,83 GHz), 1 GB RAM, NVIDIA GeForce4 Ti 4200, Logitech G25 Racing Wheel, S2 licence od 13.6. 2006
"D?kazem dobrého pr?jezdu jsou pro m? utíkající diváci. To si vždy ?íkám, že to bylo na brzdách akorát." - Iva Víchová Last edited by Kurt_Kombajn; 23.5.2008 at 20:59. |
|
23.5.2008 | #55 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
taky jsem zkousel. Nezkousejte! budete mit v noze grif ze spojky takze budete se prerusovane zkousavat do volantu. Ja mam holt levou nohu na tri polohy (spojeno, v zaberu, rozpojeno)
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
23.5.2008 | #56 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Levou nohou brzdím b?žn?, denn? (teda jen tak, aby se levá noha nenudila ). Když mi kámoš p?j?il auto s automatem, byl docela vyd?enej, protože jsem za celou cestu nehnul pravou nohou - fakt nevidím problém, brutální bylo jen první zabržd?ní kdysi
|
23.5.2008 | #57 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
brzdeni levou neni problem, jedna z mnoha veci co me naucilo lfs
__________________
|
23.5.2008 | #58 |
Member
Join Date: 16.1.2007
Location: Nitra
Posts: 337
|
na DFP brzdim lavou nohou bezne... ako keby som spojku nikdy nepoznal... no v aute som si takmer rozbil frnak
|
23.5.2008 | #59 |
Senior Member
Join Date: 12.2.2006
Location: Ostrava,F-M
Posts: 1 002
|
Brzdit levou není problém, ale myslím že LFS t? v tomhle to do reálu zase tak moc nenau?í. P?ecijen jsou ty pedály v aut? jíné. Sta?í si to párkrát zkusit a te? už mám v levé stejný cit jako v pravé. M? hlavn? LFS nau?ilo si p?kn? do zatá?ek najížd?t, když n?kdy vidím ty lidi p?ed sebou jak do té zatá?ky najíždí tak se jen usmívám...
__________________
► Powerful Motorsport Team ◄→ P4 3GHz → Ati X700PRO → MSI 915P → 1GB RAM → 350GB HDD → DFP Last edited by ThorR; 23.5.2008 at 22:49. |
12.9.2010 | #60 |
Newbie
Join Date: 12.9.2010
Posts: 5
|
zdravím
m?žu se zeptat, jak moc se blíží LFS realit?? Pokud bych bral v úvahu 100% simulátor, bez spojky neza?adíte, nerozjedete se... a tak? co chování aut? Já jsem zatvrzelej fanda simulátor? (od RBR po rFactor skrz SimBin simulátory) ale žádnej mi není schopnej nabídnout takovou míru reality, abych se nau?il správn? heel & toe... k autu v reálu mám ješt? daleko a rád bych si to procvi?il a zdokonalil tak, že to bude b?žná rutina |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|