18.5.2008 | #21 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
nj ale rozhodne je lepsi nasavat ve predu kde vzduch je jeste relativne cisty(bez prachu a pisku) nez na zadku kde je vzduch rozvireny
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
18.5.2008 | #22 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Vepredu ho mas ale taky rozvireny (u toho vyvodu u blatniku). Myslim, motoru to je vcelku jedno, jestli je vzduch rozvireny, nebo ne, on si ho stejne podtlakem nasaje... Jedine snad filtru to jedno neni, presne jak rikas kvuli prachu a bordelu, ktereho tam je asi vic, kdyz je rozvireny. Ale nejhur je na tom asi kuzelovej filtr, protze na nej se ten bordel lepi odevsad (treba bracha ho ma totalne zaspinenej od vylityho oleje a nasledne na nem prilepenej prach a bordel), kdezdo normalne je filtr schovanej v airboxu a pordel se knemu hrne jonom zvneku...
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
18.5.2008 | #23 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Ale na zaspinovani filtru se muzes zeptat Martina Pouvy, ten je na to expert... Kdo videl VC Bahrajnu, vi, o cem mluvim...
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
18.5.2008 | #24 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
sparco: doporucil bych ti objevit tajemstvi tlacitka EDIT. Takhle si tu pises sam se sebou.
btw nemas nahodou svatak???
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
18.5.2008 | #25 | |
Regular Member
Join Date: 23.1.2007
Posts: 696
|
Sparco:
Quote:
|
|
18.5.2008 | #26 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Omlouvam se za nepresnost, samozrejme neznam tajemstvi vsech aut, treba Fordi to maj vetsinou k levymu blatniku a hrozne schovany (pekne neprakticky)...
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
18.5.2008 | #27 |
Member
Join Date: 12.8.2007
Posts: 313
|
A neni to fuk jestli je to u blatniku nebo v masce ?
|
18.5.2008 | #28 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Je to fuk, ale omluva je nutna k tomu, aby bylo odpusteno : )
PS: nechapu, proc to ale nekteri vyrobci vyvadi do boku. Vyvod do masky muze svym zpusobem fungovat jako takove "atmosfericke turbo"...
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! |
18.5.2008 | #29 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
zase tam musis mit sito na mouchy
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
18.5.2008 | #30 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Tlacitko edit jsem objevil (pouzivam ho porad, protoze vzdycky podelam gramatiku : ) Sdeleni pisu do vice zprav, protoze ma kazda jine sdeleni a potrebuju je nejak oddelit, nebo me napadne az pozdeji... Berte to jako omluvu za to, ze jsem Newbie a teprve si zvykam na veskery ovladani fora...
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! Last edited by Sparco; 19.5.2008 at 13:35. |
18.5.2008 | #31 | |
Moderator
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
|
Quote:
viz wiki
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu Last edited by Agarash; 18.5.2008 at 18:08. |
|
18.5.2008 | #32 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
18.5.2008 | #34 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
|
18.5.2008 | #35 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Ah, to by m?lo sta?it, díky
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
18.5.2008 | #36 |
Member
Join Date: 17.12.2006
Location: Turnov
Posts: 359
|
U starsich aut bez vstrikovani by to mohlo byt zpusobeno tim ze kdyz se meni tlak vzduchu (a tim i jeho mnozstvi) tak se musi zmenit i mnozstvi paliva, coz s karbecem bez ridici jednotky de blbe.
__________________
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson |
19.5.2008 | #38 |
Member
Join Date: 16.1.2007
Location: Nitra
Posts: 337
|
myslim ze nie vsetky...
|
19.5.2008 | #39 |
Member
Join Date: 19.2.2008
Location: Praha 4 - Hodkovi?ky
Posts: 143
|
Snorchl je tam z duvodu brodeni, aby do nej nenateklo... Treba WRCcka maj v sani klapku, kdyz jedou pres potok. Nevim jak to funguje, ted si nevzpomenu, jestli na to maj nakou "pocitacovou" vychytavku, ktera sama rozpozna, kdy se chystaji umyt auto, nebo to snad lankem ovlada co-pilot, fakt nevim
EDIT: Abychom stocili debatu na starou kolej, nevite, co presne znamenaji ostatni zkratky? STi u Subaru je Subaru Tecnica International, ST u Fordu je Sport Technologies... Ale co treba GTi? To by mohlo mit zaklad v Grand Turismo (ale u aut typu Golf GTi, 205 GTi mi to trosku nesedi). GTO u Ferrari je Grand Turismo Omologato, ale co treba takove GTA u Alfy? Nebo WRX u Subaru? EDIT 2: Mitsubichi Lancer Evo 8 a 9 existuje v mnoha verzich, ktera maji oznaceni MR FQ-cislo (vetsinou vykon v konich). A ted se drzte! Vite, co znamena to FQ? Cesky to je kur**sky rychle : )
__________________
Objem ni?ím nenahradíš! A když už není co vrtat, použij kompresor! Last edited by Sparco; 19.5.2008 at 11:50. |
19.5.2008 | #40 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
okruhovy cilo je taky RWD ne?
nebo melu hovadiny motor v zadu a nahon taky na zadek ne? nebo motor predek nahon na zadek?
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|