4.4.2008 | #641 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
souhlas, aspon lidem dojde jak nehoda vypada a jak dopadnou lidi... dost lidi si to totiz neuvedomuje... vidim to pokazdy, kdyz vidim motorkare v dzinach nebo dokonce kratasech... ti na 99% nevideli, jak clovek dopadne, kdyz z moto spadne a ma na sobe kozenou kombinezu...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
4.4.2008 | #642 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
ja bych na rizikove krizovatky a prechody nainstaloval vysokosnimkove kamery a pak bych jejich smutne zabary daval povine do televize. Jen at si lidi uvedomi realitu a ne ty pseudozpravy, ktere na podstrkuji.
Chapu, ze to muze byt nekterym lidem nechutne, ale realita takova je. Ani to nemusi byt lidi rozsmelcovany na kasi, ale mely by byt zobrazeny hlavne nasledky a samozrejme priciny. Libil se mi prvni klip, kde bylo zachyceno co ta nehoda znamena pro kazdeho ucastnika a co tomu predchazelo.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
4.4.2008 | #643 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Vsak v UK to tusim takhle resi, co jsem slysel tak davaji ve vecernich hodinach nejake programy pro ridice, kde to je plne fotek a videi. Myslim si ze je to obecnce dobra vec jak snizit nehodovst/umrtnost na silnicich.
__________________
|
4.4.2008 | #644 |
LFS Guru
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
|
a tiez to presvedci spolujazdcov na zadnych sedadlach, aby sa priputali. je to imho dost podstatna vec. ked sa z auta stane pracka, je lepsie byt priputany, ako by clovek mal len tak volne lietat po aute. jednak je to neprijemne tym ostatnym, ktorych tento "letec" okopava a jednak mu to moze sposobit smrt.
__________________
SimRacing.sk | Live For Speed | iRacing | netKar PRO | rFactor | rFactor 2 | Fanatec |
4.4.2008 | #645 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
To první video bylo hodn? silné, ta další už byla mírn?jší. Ale týpek lítající po aut?, který div nezabil tu sle?nu... Hodn? drsné.
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 Last edited by zipper; 4.4.2008 at 15:10. |
4.4.2008 | #646 | |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
Quote:
jinak na mediasportu pribyly i dva ruzne dlouhe sestrihy z valasky, rozhodne doporucuji ten delsi http://www.mediasport.cz/videa/rok-2008 topgear? Last edited by Chaos; 4.4.2008 at 17:24. |
|
4.4.2008 | #647 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
Ono taky dost pomuze podivat se na fotky nehod auta ve kterem jezdite. Moje Daewoo Tico na nekterejch fotkach dopadlo fakt hrozne.
http://www.auto-pedia.com/car-crashe...10/Daewoo/Tico http://www.auto-pedia.com/car-crashe.../8/Daewoo/Tico http://www.auto-pedia.com/car-crashe.../1/Daewoo/Tico http://www.auto-pedia.com/car-crashe.../6/Daewoo/Tico To vas nauci koukat se po okoli. Ale stejne narazite na kretena, kteremu to je jedno. V pondeli jsem jel z Horic do Jicina. A Na rovince mezi Konecchlumim a Ulibicemi nas autobus predjizdel osobak. Kdo to tam zna tak vi ze nejak moc siroka silnice to neni. A najednou vidim ve treti rade u cumaku autobusu kretena jak predjizdi, predjizdejici autobus pres autobusovou zastavku. Autobusak okamzite na brzdy a doprava kde se velmi tesne zarovnal za Felicii. Malem ji sundal. Kdyby neuhnul tak ten blbec skonci ve vysoke rychlosti v kotrmelcich a asi by sundal nekoho v protismeru. Lidi moc spolehaj na NCAP hodnoceni. Ale staci naraz do skryte slabiny vozu a skoncite jako Hlinka.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
4.4.2008 | #648 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
NCAP? pouc me pls
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
4.4.2008 | #649 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
Cim vic hvezdicek tim bezpecnejsi auto. + ABS, ESP, ESR, atd. A podle toho jezdi. Jenze je tu dost veci ktere bezny clovek nevi. Nelze srovnavat pocet hvezdicek vozidel z ruznych trid a NCAP je jen synteticky test. Ano vychazi z nejcastejsich typu nehod ale staci aby nehoda probehla trochu jinak a nasledky muzou byt opravdu hodne kriticke. NCAP je spis pro prorovnani automobilu mezi sebou. Jsou znama kriticka mista konstrukce ktera NCAP neotestuje. V praxi to tak muzes byt ty kdo slizne cerneho petra.
Vyrobci sice dost testuji ale pak stejne sbiraji data ze skutecnych nehod.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
4.4.2008 | #650 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
__________________
|
4.4.2008 | #651 | |
Moderator
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
|
Quote:
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu |
|
4.4.2008 | #652 |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
neni to vzdy machirek hazarder, existuji kevlarove dziny na moto, ktere jsou nerozeznatelne na prvni pohled od obycejnych a jsou v nekterych ohledech i bezpecnejsi nez jine textilni ci kozene veci. z jednoho fora i vim, ze je dost lidi pouziva..
|
4.4.2008 | #653 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
jj ta kampan je dobra, moc dobra, ale zas je to na jedinci nekomu je to jedno a ani takovejhle shot ho nepouci.
ALe dobre je to
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
4.4.2008 | #654 |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
tohle mam podobne a kdyz nekdo prudi, ze vzadu je to zbytecny tak mu z tricitky dupnu na brzdu a necham ho se zakousnout do operky, vetsinou pochopi..
|
4.4.2008 | #655 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Na pochopení výnamu pás? je fakt skv?lá v?c ta naklon?ná rovina, která simuluje náraz v já nevím jaké velmi malé rychlosti. Cukne to s ?lov?kem po?ádn?. Taktéž oto?ka o 360°C na autosalonu v golfu lecos napov?d?la. Viset v pásech je zajímavé, lítat bez nich... Když jedu t?eba s kamošem po m?st? a je nás v aut? víc, tak jsem vždy velmi nervózní, když se nem?žu zapnout... Nez?ídka jsem jediný vzadu p?ipoutaný. A když si p?edstavím, že letec vedle m? klidn? m?že zabít i tak...
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
4.4.2008 | #656 |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
myslim ze 30
|
4.4.2008 | #657 |
Member
Join Date: 17.12.2006
Location: Turnov
Posts: 359
|
A ja pevne verim ze kdyby si ten dotycnej co ma ty KEVLAR dziny v letu mohl vybrat jestli chce spadnout v kozeny kombineze a nebo v tech dzinach tak se vetsina rozhodne pro tu kuzi. A jestli tohle ma jen opravdu par lidi tak je to moc.
__________________
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson |
4.4.2008 | #658 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
Kombinezy maji radi pohrebaci. Nemuseji nic zbirat. Vse je uz v kozenem pytli. Jen to nalozit.
Je fakt ze na kombinezach mas vetsinou slidery a pripadne ochranu patere.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
5.4.2008 | #659 |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
nechtel jsem tu OT pitvat bezpecnost kevlarovych dzin, jen sem chtel podotknout, ze ne kazdy ma obycejne dziny a je na nej potreba pohlizet jako na sebevraha
woyta>nevim jak souvisi ochrana patere s dzinama, ale paterak nebo krunyr si muzes dat pod jakoukoli bundu a neni to jen o kombineze, to samy slidery mambo>netvrdim co je lepsi, vsechny materialy jsou doposud kompromis v nejakem ohledu a narazet tvrzenim, kdyby si dotycny moh vybrat pri padu podle me neni na miste |
5.4.2008 | #660 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
ok, zvolil jsem spatnou cast odevu> dziny nahrazuju trikem s kratkym rukavem...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|