11.1.2008 | #41 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
no brzdeni z kopce ti vlastne posune brzdnej ucinek vic dopredu a tim padem se to zhorsi... no nezbyva nez se s tim poprat, i v realu je brzdeni v tehle pripadech o skillu
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
11.1.2008 | #42 |
Member
Join Date: 30.10.2005
Location: Brno
Posts: 242
|
obecne vzato nejhorsi jsou ty nizky rychlosti- rozdil v rpm mezi 1-2 by mel byt vzdycky nejvetsi, setrvacna energie rotujicich hmot za prevodovkou (kola, brzdy), ktera vyrovnava ten raz uz je mala a je tedy i nejvetsi raz od setrvacnosti motoru- a je potreba podrazovat co nejpozdeji. tolik k praxi.
__________________
______________________________ lemra racing team. L| Dan Michl |
11.1.2008 | #43 | |
LFS Guru
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
|
Quote:
__________________
SimRacing.sk | Live For Speed | iRacing | netKar PRO | rFactor | rFactor 2 | Fanatec |
|
11.1.2008 | #44 |
Regular Member
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
|
K tomu zákazu skoku do garáže - sta?í jenom zastavit, nebo se musí dokon?it zastávka v boxech? V propozicích je sice napsáno, že "zastavit na boxovém stání", ale zatím ve všech ligách, kde se tohle pravidlo uplat?ovalo se musel dokon?it pitstop.
|
11.1.2008 | #45 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Nevidím d?vod v dokon?ování pitstopu, jestli to má ?lov?ka jako zdržet v p?ípad? masivního poškození, tak sta?í nastavit neopravovat, pneu nem?nit, nedotankovat a pitstop bude dokon?en stejn? hned, takže to je stejný jako sko?it rovnou do garáže. Já to chápu tak, že se sta?í doplazit na boxový stání.
|
11.1.2008 | #46 |
Newbie
Join Date: 10.1.2007
Posts: 21
|
Novacek
Jako novacek hodne uvazuju o prihlaseni se. Problem mam v tom, ze nevim s jakym typem auta se jede. Podle povinych polepu by to melo byt FXO, ale zarazi me, ze to nikde neni uvedene nebo se pletu?
|
12.1.2008 | #49 |
LFS Guru
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
|
zákaz resetu - spectate po odjetí celého pole a do p?ijetí 1. závodníka
znamena to, ze po nehode mam nechat prevratene auto na trati a prepnut sa do spectate az ked prejdu vsetky ostatne auta? nemozem sa prepnut do spectate hned ako budem na streche?
__________________
SimRacing.sk | Live For Speed | iRacing | netKar PRO | rFactor | rFactor 2 | Fanatec |
12.1.2008 | #50 |
Newbie
Join Date: 18.9.2004
Posts: 65
|
podle me to presne todle znamena nevim, ale nikdy se mi nelibilo kdyz nekdo dostal smyk, prevratil se a hned PIT.. prijde mi to takovy divny, i ty bouracky k tomu zavodeni patrej, v realu se taky nikdo neprepne do boxu ale musej si ti ostatni poradit se situaci...
|
12.1.2008 | #51 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Souhlas, už proto, že když dostane n?kdo smyk, ten za ním automaticky ubere a kdyby se te? p?epl do spectate ten, co m?l nehodu, tak ten brzdící by na tom prod?lal, protože ostatní by v klidu jeli naplno. Zrovna v?era jsem dostal ban za to, že jsem dostal smyk, zašlápl brzdu a z?stal stát, protože za mnou jelo celé pole o kolo nap?ed :/
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
12.1.2008 | #52 | |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
Quote:
jinak k pitum> ano staci dojet na box stani a zastavit tam ano spectate az pote co projedou vsichni, jelikoz bouracky a z toho vznikle situace k zavodum patri
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
|
12.1.2008 | #53 |
Newbie
Join Date: 18.9.2004
Posts: 65
|
Chaosi muzu si napsat to startovni cislo uz do skinu? nebo na ty cisla bude mit pravo nekdo z minule ligy? co sem se dival, obe byli obsazeny (18,118)
|
12.1.2008 | #54 |
Senior Member
Join Date: 12.11.2005
Location: Sahy
Posts: 1 257
|
pokial tie cisla nie su tu
http://www.czechlfs.net/liga/PCO_SOC...ch_PCOOC08.txt tak ti to moze byt jedno... neviem co je na tom tak zlozite
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc. "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti >> last.fm music profile |
12.1.2008 | #55 | |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
Quote:
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
|
12.1.2008 | #56 |
Newbie
Join Date: 22.1.2007
Location: ?eské Bud?jovice
Posts: 61
|
Když jsme u t?ch dotaz?
nevím jestli jsem to p?ehlídl nebo to není uvedeno v propozicích ani pravidlech,ale docela by m? zajímalo jestli v PC-OPRAVY Škoda Octavia Cup bude povolen pohled na kola nebo ne
__________________
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+,2,61GHz,2 GB Ram,NVIDIA GeForce 8800 GTS,LG 19",Momo racing -------------------------------------------------------------------------- CHS-Racing team mé statistiky |
12.1.2008 | #57 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
kdyz ctu, co mas v podpisu za sestavu, tak mi nenapada jediny rozumny duvod, proc si davat pohled, pri kterem nemas bocni zrcatka. Coz zrovna pri 25 autech na trati muze byt o pruser. Imho i omezeny pohled na silnici diky zobrazeni kabiny patri k simulaci a povinny pohled z kabiny nastoluje rovnejsi podminky.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
12.1.2008 | #58 | |
Newbie
Join Date: 22.1.2007
Location: ?eské Bud?jovice
Posts: 61
|
Quote:
Takže m?j dotaz stále trvá.Píšeš,že povinny pohled z kabiny nastoluje rovn?jší podmínky,ale nepíšeš jetli tento pohled bude povinny i v lize.
__________________
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+,2,61GHz,2 GB Ram,NVIDIA GeForce 8800 GTS,LG 19",Momo racing -------------------------------------------------------------------------- CHS-Racing team mé statistiky |
|
12.1.2008 | #59 | |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
ale porad je to jenom hra, a stejny podminky nikdy nedocilime tak proc by si nemohl kazdy jet pohled ktery mu vyhovuje.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|
12.1.2008 | #60 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Tak na to si po?kám... Nebu? srab a jezdi s pohledem z kabiny, aspo? se máš na co vymlouvat, pro? ti to nejde, a nebudeme se ti na team radiu tolik smát.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|