7.3.2007 | #421 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
Takže po delší dob? ježd?ní v Š 120 GLS (4 roky) jsem upgradoval sv?j povoz
Stal se jím Ford Granada 2.0 GU, r.v. 1980, ve výbornym stavu, je to au?ák kterým jezdil G.Cowley z CI5
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
7.3.2007 | #422 |
Regular Member
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
|
|
7.3.2007 | #423 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Stylová kára... Ale tak pro d?chodce. K okruhu by se spíš hodil Ford Capri Cowleyho ostrých hoch?.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
7.3.2007 | #424 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
to chci! vymenim za fako, beres? je o deset roku mladsi
__________________
|
7.3.2007 | #425 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Chaos klobouk dolu, stylova kara... chci nejaky fota z akce na okruhu
__________________
|
7.3.2007 | #426 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
no zatim jsem z toho auta stale unesen na to ze mu je 27, tak beha jak hodinky, startuje uplne nepochopitelne na prvni tuknuti i za studena, jede o dost lip nez skodovka (kdo by to byl rek ) akorat to neni zadnej sportak, ale takovej mensi korab Capri bych taky bral, ale ty jsou hodne vzacny a v dobrym stavu ho tezko nekdo proda...
Jinak do toho casem prijde samosvornej diff (ted je tam otevrenej) a V6 2.3
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
8.3.2007 | #427 |
Regular Member
Join Date: 29.8.2006
Location: Hradec Králové
Posts: 545
|
Ahoj, kolik to stoji takove auto v takovem stavu ( teda jestli to neni tajemstvi ) ?
__________________
Používám nastavení voz? od XEDOX engineering |
8.3.2007 | #428 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
no tajemstvi to neni, zkus hadat
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
8.3.2007 | #429 |
Member
Join Date: 15.12.2006
Posts: 136
|
Vypada pekne.
Mel jsem Taunuse (v podstate totez, ale o neco mensi) 2.0 nebo 2.3* sestivalec, 3kvalt automat. Kupoval jsem ho za 15kkc a slouzil mi tri roky. Bylo mi ho nesmirne lito, ale to auto se proste dohromady uz nedalo dat a koroze ho pak prostoupila natolik ze musel jit z domu. *) Motor nebyl puvodni. Teda byl z Taunuse, ale uz nikdo neznal jeho obsah. Navenek vypadaji oba stejne a prej jde bez nutnosti rozebrani poznat tak akorat podle spojky. Ta ale u mne chybela. Co je na tom pravdy nevim, psanej byl jako 2.0. |
8.3.2007 | #430 |
Regular Member
Join Date: 29.8.2006
Location: Hradec Králové
Posts: 545
|
mno opravdu nevim, proto se ptam.
__________________
Používám nastavení voz? od XEDOX engineering |
8.3.2007 | #431 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
stalo me to samy co kmartyho Taunus... tj. 15k
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba Last edited by Chaos; 8.3.2007 at 19:02. |
8.3.2007 | #432 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
když umí n?kdo nakupovat
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
8.3.2007 | #433 |
Regular Member
Join Date: 29.8.2006
Location: Hradec Králové
Posts: 545
|
tak to je p?kná cena
__________________
Používám nastavení voz? od XEDOX engineering |
8.3.2007 | #434 |
Regular Member
Join Date: 13.12.2004
Posts: 966
|
rovnou tam soupni turbo kit
__________________
street driftmachine in progress |
9.3.2007 | #435 |
Member
Join Date: 14.4.2006
Location: Bratislava
Posts: 153
|
To tam máte aké poistky??? Ja som si nemohol kúpi? ani 1.8 16V ?o by ma len poistka vyšla 12 000. Nad 2.5 litra tu máme 20 000, by si si u nás to auto kúpil 2 krát, raz auto a druhykrát by si dal ešte viac len za povinné poistenie.
|
9.3.2007 | #436 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
V ?R jsou kategorie do 1000ccm, nad 1000-1350, nad 1350-1850, nad 1850-2500, nad 2500. Takže je upln? jedno, jestli si koupíš 1.9tdi nebo 2.0 vym?níš za 2.3. Povinný na 1850-2500ccm vychází asi na 8, nad 2500 11.5kkc (bez bonusu, jak kde).
|
1.4.2007 | #437 |
Regular Member
Join Date: 29.8.2006
Location: Hradec Králové
Posts: 545
|
Samolepky
Dneska bylo krásn?, tak jsem vzal temp a trochu p?eleštil golfíka
Vytáhl jsem samolepky. Co jsem m?l už asi p?l roku doma a dal je kone?n? na auto. Na p?edním skle LFS ( lepeno zevnit? ) a na zadní dve?e portrét naší Aidy ( Rhodesian Ridgeback )
__________________
Používám nastavení voz? od XEDOX engineering Last edited by legolem; 1.4.2007 at 18:57. |
2.4.2007 | #438 | |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Quote:
V patek sem tempem lestil rodinny auto taky a dalo mi tobez mala 3 h prace
__________________
|
|
2.4.2007 | #439 |
Regular Member
Join Date: 29.8.2006
Location: Hradec Králové
Posts: 545
|
jj, me to dalo cca 2H, sice je to peklo, ale vysledek stoji za to
__________________
Používám nastavení voz? od XEDOX engineering |
14.4.2007 | #440 |
Regular Member
Join Date: 1.12.2004
Location: Okrouhlá
Posts: 533
|
To jsou napady. Jet kupovat patek trinacteho auto. No, ale nic jineho nezbyvalo
Takze zadny dlouhy aleborat a jdeme rovnou navec. Dnes jsem si byl pro E30 318iS. Ale jelikoz je patek trinacteho, tak jsme koupil, no, proste takove divne auto. Na fotkach vypadalo dobre, ale kdyz jsme prijely, cekalo nas prekvapeni. Nakonec jsem ho musel vzit i pro ty vady. Kdyz jsme to s FXem spocitaly tak by nas dalsi cesta vysla nastejno jako penize do se daji do oprav, aby auto bylo v provozoschupnem stavu. Takze. Je to 318 iS Diamant schwarz metalic. Rok vyroby 90. Musim delat rozvody, protoze silene rachtaji, fuj. Vyfuk je asi kompletne kaput, protoze dela bordel. ALe to nejhorsi je cosi, co huzi u zadni napravy. A auto se pri rychlosti cca 120kmh nenapadne rozvybruje. Mame podezreni na diferak, nebo nevyvazenou kardnaku, nebo spatnou hardy spojku. /Prodavajci rikal, ze to je Hardy spojka, ale s FXem si tak jisty nejsme. Uvidim az auto bude na heveru. Dale je nejaka dubka na kapote, popraskany lak levem A slouku a spatne viko kufru( kit + lak) loupe se, praska. No a dal. No a dal. Takova malickost jako skoro kompletni naradi. Central, BC, el. okna. El zrcatka. NA aute je minimalni % koroze. Prave dvere lehze orezly, ale zakitovany alehce strikly, nekdo uz to zadelaval. Tu a tam nejak dubka. ALe kostky a kapsy se tvari ze chyceny nejsou. TIm koroze hasne. Dalsi vec je uplne zachovaly interier. Originalni neprosoupane koberecky. Kostkovane sedacky neprosezne a neodrene. Nove potazena radicka... Original 15ky BBSka pavuciny s poklicemi. Auto je snizeni 40/40. Dva normalni klice + jeden servisni. DOklady ze servisu (ucty). 4 zimni gumy s plechama. No a dal. Auto za posledni 4,5 roku skoro stalo. Za tu dobu najeto cca 20 000 A auto ma najetych realnych 115 000km.....dolozeno + souzeno podle stavu interieru. Skutecne patek trinacteho je pro koupi auta idealni. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|