20.2.2007 | #21 |
Regular Member
Join Date: 9.2.2007
Location: Kladno, Czech Republic
Posts: 860
|
I kdyby se tymy hodnotily tak bychom byli s Knipexem stejne druzi s 11 body za prvnimi TAXI Riderz se 14 body.
__________________
none |
20.2.2007 | #22 | |
Regular Member
Join Date: 17.10.2005
Location: Most
Posts: 596
|
Quote:
Standartní porpozice: 5. Bodový systém Body v hodnocení jezdc? = body do tabulky tým? Last edited by masterful; 20.2.2007 at 13:57. |
|
20.2.2007 | #23 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
no sem si ale nabeh heh no ta 4 tam mi nejak unikla :-)
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
20.2.2007 | #24 |
Regular Member
Join Date: 9.2.2007
Location: Kladno, Czech Republic
Posts: 860
|
1[TAXI] 14
2KxR 11 3SDI|| 8 4EGT 5 5»MTR« 1 Moc citelny to neni, co, jdou sem nejak kopirovat excelovsky tabulky?
__________________
none Last edited by Miri; 20.2.2007 at 15:35. |
20.2.2007 | #25 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
muzu vedet proc sem cpes ty vysledky?
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
20.2.2007 | #26 |
Member
Join Date: 15.6.2005
Location: Brno
Posts: 138
|
me to pride celkem k veci kdyz to je diskuse k ALTP4 =)
KxR - fandimm, kluci do toho, ten potencial ve vas je... |
20.2.2007 | #27 | |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
vysledky snad budou dnes vecer
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|
20.2.2007 | #28 |
Member
Join Date: 15.6.2005
Location: Brno
Posts: 138
|
aha tak to sry, ja pochopil z toho co napsal Masterful ze se na tymy "hraje"...
Standartní porpozice: 5. Bodový systém Body v hodnocení jezdc? = body do tabulky tým? |
20.2.2007 | #29 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
jj v pohode ja chapu v propizicich byla chyba ale na foru uz je ze je to zmeneno :-) takze sou nove propozice
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
20.2.2007 | #30 |
Member
Join Date: 7.12.2006
Posts: 420
|
Ja si nemohu na nic stezovat. V kvalifikaci jsem zajel nad me ocekavani, zlepsil jsem si dokonce i svuj osobni cas a zajel tak na sedme pozici. To jsem ovsem pozapomel na pravidlo schift+s a tak jsem mel pri startu cele startovni pole hezky pred sebou Byla to ma chyba nic se neda delat. Naladu jsem si zlepsil hned po prvnim kole, kdyz jsem se z 19. pozice dostal nekde kolem 9. mista. No a konecna pozice 8. u me naprosta spokojenost a nefalsovana radost Jedine co me mrzi je chat nemaleho mnozstvi zucastnenych-skuste toho pro priste vypustit Jinak diky vsem za pekny zavod.
|
4.3.2007 | #31 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Jakožto p?ednosta stanice(hlavní po?adatel) mam na za?átku pár slov:
1. Chat pri závod? a kvalifikaci, TonyG,Daudgen(CZE),Vázli.To je napomenutí pánové bude rozesláno emailem. 2. Daudgen(CZE) - jeho chovaní hr?za jak p?i závod? tak po odpojení a znovu p?ipojení - > chat, ani kick nebo ban mu nezabránilo pokra?ovat.Pro ALTP4 a všechny další poháry co budu s klukama po?ádat má dve?e zav?ené. 3. Pozor když jedete dva vedle sebe bacha na to.Spousta lidi blokuje sice neumyslne ale tlacite ty vedle sebe na svodidla.:-) To? zatím asi vše bude op?t upravena startovka ted k závodu: Kvalifikace: dal sem tri kola 2s za svim maximem, protoze sem musel ulidnovat a rikat lidem co je v propozicich to je naposled priste bude kick a nebo ban Závod: start z 12. pozice supa dostal sem se na dvanactou ale pred T3 me Daudgen nabral jak svina votocil takze sem jel poseldni 19., v 6 kole uz sem byl 7 a v 10.kole 6. ztracel sem na vazliho 7s.a rikal to dam.On mel asi problemy s gumama tak pred zastavkou v boxxech sem ho dojel na 1s a po zástavce v boxech uz sem byl bezpecne prednim o12s. no a do konce zavodu sem se jeste dostal pred masterfula kterej si z auto udelal otloukanka.takze 4. misto parada.spokojenostModra vlajka super kluci pousteli uplne supa nadhera.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
4.3.2007 | #32 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Díky Masterfule za super závod do zastávky a díky ostatním za poušt?ní na modrou vlajku, teda krom? Vazliho, ten evidentn? neví, co to znamená - nepoušt?l, nezpomalil, skoro bych ?ekl p?ímo blokoval. Jednou jsem do n?j š?ouchnul, ale to nebylo proto, zkrátka brzdil n?jak ne?ekan?, sorry.
|
4.3.2007 | #33 |
Regular Member
Join Date: 21.3.2006
Location: Pelh?imov
Posts: 601
|
Kvalifikace: Nejsem sni uplne spokojenej zajel sem o pul sekundy hur nez mam svy maximum a tim padem 10. misto a este ke vsemu mi pak dosel benzin v kole ktery by me mohlo dostat trochu na lepsi misto = napomenuti za to ze sem zadal nekoho at me dotlaci do garaze
Zavod: Start z destayho mista nic moc ale po 2-3kolech sem byl uz na 5.miste rikam si super uz to jen udrzet jenze pak se mi zacly prehrivat pneu a tim padem me zacal stahovat Sonyk v 27kole byl za mnou uz 1s a ja jel do boxu prezout a dotankovat dal sem tam misto R3 R4 aby se neprehrivaly ale to byl kamen urazu protoze sem mel set sladenej na R3 a na R4 to proste nechtelo jet a tak sem celkem rad za to ze sem dokoncil na 6. miste. Omlouvám se vsem kterym sem zpusobyl neprijemnosti kuly tem gumam EDIT: Pablo sry to bylo jen kvuly tomu ze sem mel par sekund pred sebou Motta a chtel sem na tom videlat a taky se to nakonec povedlo a predjel sem ho takze fakt sry
__________________
www.vyvonenakara.cz Last edited by Vazli; 4.3.2007 at 23:10. |
4.3.2007 | #34 |
Regular Member
Join Date: 9.2.2007
Location: Kladno, Czech Republic
Posts: 860
|
lepsi uz to byt nemohlo
Ahoj, ja byl s kvaldou celkem spokojeny, i kdyz to teoreticky mohlo byt o dost lepsi. Stejne jako na AS North jsem byl v prvnim kole tak opatrny, ze jsem klesl o 2 pozice. Ve druhem kole se mi podarilo vyhnout kolizi 3 aut a v 6. kole dal SosaK prede mnou strechu, takze jsem se uz jen posouval dopredu i diky Masterfulovi. Rychleji jsem jet neumel, tak jsem alespon spolehal na to, ze neudelam chybu a vydrzelo to az do konce, takze fantasticke 3. misto.
Gratulace Pablovi
__________________
none |
4.3.2007 | #35 |
Regular Member
Join Date: 29.7.2004
Location: Plzen, CZ
Posts: 867
|
Kvalifikace: byl jsem nervozni a jednak diky tomu a jednak diky systemu kvalifikace (nesmi se pouzit SHIFT+S) jsem se nedokazal srovnat a tak jsem zajel sice peknej 4. cas, ale citil jsem, ze jsem moh zajet lip. Nakonec jsem se utesoval tim, ze kdyz se budu v zavode snazit, budu mit koho predjizdet
Zavod: ve tretim kole hned pod mostem, cili na zacatku, jsem se nedokazal vyhnout chybujicimu Woodbinovi a mel jsem auto na kasi. Odnes to se mnou jeste Vazli, coz me mrzi. Doplazil jsem se do boxu, nechal se opravit a zaradil se tesne pred prvni trojici, ktera me tim padem dojela o kolo. Rozhodoval jsem se, jestli se mam pokusit jim ujet nebo je pustit a neplest se jim. Ale mel jsem cerstvy pneu a tak jsem nejdriv pustil dva a po drobnej chybe i tretiho. Bylo mi trochu trapne, ze ac o kolo pozadu, ucastnil jsem se souboje o, tusim, treti misto. Doufam, ze se kluci nezlobi, pac nebejt toho karambolu pod mostem, asi bych jim casove stihal. Pak se to rozlousklo tou mou chybkou. Tim okamzikem ze me spadla nervozita a zacal jsem spis hotlapovat nez zavodit. Super souboj jsem si dal s Desertmanem. Drzel peknou obrannou stopu a nedal mi sanci se pred nej dostat. Po peknych par kolech se to podarilo a ja stahoval dal. Asi dve kola pred cilem, jsem dojel Motta, pres kteryho jsem se nedostal, protoze se taky nechtel dat zadarmo a jelo mu to pekne. To byly opravdu hezky souboje. Dojel jsem 8. Poznamka: je pekny, kdyz na modrou vlajku nekoho pustite, ale chovejte se pri tom predvidatelne a hlavne tak, abyste neohrozlili sami sebe. Doplatil na to v 11. kole CHS-Jarin, kterej asi sledoval deni vedle sebe a prasknul to do svodidel. A pak jeste nekdy dyl jsem nekoho predjizdel o kolo a ten nekdo si najel do zatacky a uprostred zatacky zacal brzdit a uhybat. To je dost nebezpecny, protoze to ten za vama nepredvida. Ale to jsou jen dva pripady, jinak jsem se setkal se vsema s profesionalnim chovanim, za coz moc dekuju, protoze jsem si pekne zajezdil.
__________________
S2 licence, Logitech DFP. Last edited by 00Ja; 4.3.2007 at 23:46. |
5.3.2007 | #36 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Tentokrát to vezmu opravdu stru?n? - závod se mi nepoved.
Jinak gratuluju Pablovi k vít?zství a taky všem ostatním, kt??í m?li víc št?stí a vid?li cíl.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
5.3.2007 | #37 |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Zdar zavodnici budou replaye? posledne jsem to prozival s vami az do posedniho kola a bylo na co koukat Diky Baby
__________________
BabyOnWheels |
5.3.2007 | #38 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
no nekde budou vecer to upnu na ftp a hodim sem link
btw: ti co neprisli a neomluvili se budou projednavani.bud je vyskrtenm nebo dame posledni sanci
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
5.3.2007 | #39 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
5.3.2007 | #40 |
Member
Join Date: 5.1.2006
Posts: 243
|
Kvalifikace zatim stejne jako minule asi pet desetin pod moznostmi auta. Novackovska dan, nez me napadlo vypnout si tabulky a chat, ktere mne rozptyluji a zavazi ve vyhledu. I tak to vyslo na osme misto.
Umysl dovezt auto do Pitstopu neposkozene vydrzel jen do osmeho kola. Po opatrnem startu propad v prvnim kole na 11. misto. Behem tri kol navrat na kvalifikacni pozici a honba za Sojkou. V sedmem kole visim na hacku a studuji Sojkovy slabiny. Dela drobne chyby a tak to zkousim za mostem poprve, podjizdim, ale Sojka pekne kontruje a telo na telo s mirnym skripenim plechu to nasazuje do prvni prave driv a vraci se na pozici. Jede mne to ale o kousek vic a tak ho zkousim znovu ve vracecce pod parkovacim domem. Jsem tam driv tak o dvacet centimetru, ale Sojka to trosku privira, dloubanec na leve predni mne nahodi na ten nestastny obrubnik a uz koukam na svet vzhuru nohama...:-)) Zadna raubirna to nebyla, ale smula. Mohl jsem tusit, ze mne to neda zadarmo...:-)). Skoda, zacali jsme se dotahovat na Vazliho..., ale z druhe strany zase zacinal tlacit Motto. Takze propad na 13. a zkousim stihat. Celkem to jde, pomalu postupuju, planovana zastavka na 11. miste, ale uz to neni tak v pohode. Takze v premire snahy nasazovat co nejtesnejsi stopu brnkam pod mostem po ujetych cca 12 kolech, hup, hviiizd a krach do svodidel napravo. Krome plechariny i PN, neriditelna koza a temer cele kolo, nez se dostracham na opravu pri neplanovane zastavce. Propad znovu na prokletou 13ku a zacinam znovu. Hezky souboj s Legolemem, tahame se tak dve kola, pak se to podari a ujizdim mu. Do konce pak uz temer solova jizda se Sosakem za zady, ale dari se udrzovat odstup 3-4 vt., ke konci jeste prituzim, abych dal aspon rychle kolo a tak dojizdim relativne v pohode na konecne desitce. Celkovy dojem spokojenost. Za chyby se plati, vic nez vysledek mne tesi fakt, ze jako zajic zacinam chapat, jak to v LFS funguje s nastavenim...:-)) Takze diky vsem za krasny zavod a jeste jednou omluva tem, ktere jsem obcas popostrcil, neb jak jsem uvedl pred startem, omlouvat se v prubehu zavodu nestiham...:-)) |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|