3.7.2006 | #21 | |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
Quote:
__________________
|
|
3.7.2006 | #22 | |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
EDIT: Jinak good topic, good flame...
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|
3.7.2006 | #23 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
a jsme u toho pravidla jsou potreba, o tom zadna, ale pravidla maji slouzit nam a zajistovat nasi bezpecnost, ne nas buzerovat spolu s aparatem, kterej zase zivi jen sam sebe a neslouzi obcanum, jak by z principu mel. mno ale to uz jsou diskuze typu d-fens, to tady nebude rozpatlavat..
jednoduse nesouhlasim(e) se znenim zakona 411 v takove forme jaky momentalne je, proto to chceme dat najevo. howgh.
__________________
|
3.7.2006 | #24 | |
LFS Guru
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
|
Quote:
Ad. nesmyslne omezeni rychlosti. Nejvic vaznych nehod se stava na prehlednych "bezpecnych" usecich s "nesmyslnym" omezenim rychlosti (nemuzu ted najit odkaz, ze kteryho cerpam, byl to rozhovor s jakymsi dopravakem na idnes, cca pres pul rokem). |
|
3.7.2006 | #25 | ||
Regular Member
Join Date: 17.1.2006
Posts: 555
|
Quote:
Quote:
Jinak me nijak zvlast ten novej zakon nevadi, zase tak casto neridim. Souhlasim s tim, ze na nas se musi velice tvrde jinak neposlechneme a taky souhlasim s tim, ze toho muze nekdo zneuzivat, tak to proste bylo, je a bude.
__________________
Motorstorm Racing Logitech DFP, I Live for Speed since 10/2004, S2 Licenced since 28.2.2006
|
||
3.7.2006 | #26 | |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
Quote:
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
|
3.7.2006 | #27 | |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
Quote:
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
|
3.7.2006 | #28 | |
Regular Member
Join Date: 14.8.2004
Location: Lhenice
Posts: 952
|
Quote:
Last edited by Felix; 3.7.2006 at 10:23. |
|
3.7.2006 | #29 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
no ja boural 2x, ted uz jezdim pres 5 let bez nehody
poprve jsem na brzdach dostal smyk na panelovy silnici a jelikoz to bylo poprve co se mi autak dostal do pretacivyho smyku, tak jsem udelal klasickou chybu> moc kontra, smyk na druhou stranu, efektni 180°, a pozadu jsem najel na obrubnik... odnes to zaves levyho zadniho kola... takze tohle zakon nijak neresi, skola smyku u nas povinna neni... druha bouracka pri ktery jsem zrusil svoje auto. Jel sem z plzne do mostu, 3 roky jsem tam jezdil temer kazdej tejden. Rovnej usek silnice v lese, slunnej den. Dojel sem kamion s piskem jeste pred tou rovinkou. Vyjedem na rovinku a proti jedou auta. Tak cekam az projedou, projelo jedno, druhy, davam blinkr, vyjizdim zpoza kamionu a za 2 autem je jeste zelena skodovka, ktera uplne splynula s pozadim. Strhavam auto zpet do svyho pruhu a zezadu narazim do kamionu... Rozdil rychlosti tak 15-20km/h, jenze kamion nemel vzadu na navesu naraznik, narazil sem do jeho levyho kola svym pravym predkem. Jelikoz se kolo "toci nahoru" tak mi to zvedlo predek a zaclo ho to lisovat mezi kolo a korbu... Takze skoda na kamionu> blinkr+podrapana pneu, skoda na mym aute> celej pravej predek na srot. Zbytek auta netknutej, ale totalka... Takze moje chyba, ale to auto proste videt nebylo... Tohle zakon resi celorocnim svicenim, coz vidim jako jedno z mala plusu tohodle zakona... Jinak se priznavam, ze striktne podle predpisu nejezdim, nevim proc bych mel na rovine zkopce, kde sirokodaleko nikdo neni a je videt, brzdit a nenechat auto na volnobeh rozjet z kopce. To samy, kdyz je nekde omezeni rychlosti jak rika jet: "jako by ho tam nekdo zapomel". Nebo treba cestou do/z prace projizdim Chemopetrolem. Kolem admin budovy, kde je parkoviste a nekolik krizovatek jedu tech 50-55, ale proc mam jet pomalu ve zbytku "obce", kdyz je tam silnice bez krizovatek, vlevo 50m pruh louky a zdenej plot, vpravo 5m trava, tramvajovy koleje a opet zdenej plot? Pri jezdeni staci pouzivat mozek. Pak se necha jet rychlejc nez predpisove a pritom mnohem bezpecnejs nez clovek co mozek pri jizde nepouziva...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba Last edited by Chaos; 3.7.2006 at 11:20. |
3.7.2006 | #30 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
ohledne sviceni - objednal jsem si montaz svetel pro denni sviceni, coz zakon umoznuje. Rozsviti se zaroven s nastartovanim vozu a je to 2x 6 watu, takze znacny rozdil oproti cca 200 watum pri sviceni normalnimi svetly. Jen jsem zvedav, kolik policistu me bude buzerovat za to, ze svitim "mlhovkami". Pocitam, ze bude nutne vozit s sebou homologaci od dennich svetel a vytisteny patricny kus vyhlasky. Presto se asi nevyhnu caste policejni metode "kdyz uz jsem si ho zastavil, tak ho na neco udelam".
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
3.7.2006 | #31 | |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
a te? ta amnestie , že obce a policie neni pripravena - njn naši politici to opravdu zvladají.todle musí vychatak jinak sem rad že se ty silnice trošku uklidnili. btw:jel sem asi 6 km bez sv?tel mno :-)
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|
3.7.2006 | #32 | |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|
3.7.2006 | #33 | |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
Quote:
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
|
3.7.2006 | #34 | |
Member
Join Date: 4.10.2004
Location: Brno
Posts: 222
|
Quote:
Co me taky rozciluje je totalni stupidnost policejnich slozek (mestaky radsi nekomentuju). Oni porad krici, ze nemaji autoritu, ale za co si ji maji zaslouzit. Za mereni rychlosti na uplne nesmyslnych mistech? (klasickej radar u cedule konce vesnice, kde uz predchozich 200m jsou jenom pole). Podle byvaleho spoluzaka, ktery je policajt je to vsechno dano s vyssich mist a samotni vybirajici policajti nemaji moc zmenit misto kontrol. At davaji body, ale tam kde je to potreba. Ja jsem jeste policajty nevidel, ze by merili nekde u skoly, kde je prechod, a kde by opravdu kazdy mel dodrzovat tu 50 i min. V Brne radsi meri na 2 proudove silnici, ke ktere se chodec nemuze dostat ani nahodou. K akcím typu, prolezu cely auto a budu hledat tak dlouho dokud nenajdu neco co by mohlo byt spatne, asi nema smysl se vyjadrovat. Nemyslim si, ze je spatny napad vydat nejaky takovyhle zakon, nicmene by mel byt trochu na urovni a ne to co se vymyslelo nyni. Jeste mne trochu unika smysl bodoveho hodnoceni, kdyz ti stejne hned za dva stejne prestupky seberou ridicak. Pohochopil bych u alkoholu a velkeho prekroceni rychlosti, jinak ne. EDIT: Kilometru uz jsem najezdil celkem dost a zadnou konfrontaci s policajtama jsem jeste nemel. Takze se neobavam, ze by mne to ted nejak uskodilo. EDIT2: Bohuzel u nas posledni dobou neni skoro nic na urovni. Politici si akorat masti svoje kapsy, to by jim slo. A je celkem jedno jestli tam sedi Tonda nebo Pavel. Last edited by Mark Novys; 3.7.2006 at 13:21. |
|
3.7.2006 | #35 | |
Regular Member
Join Date: 14.6.2005
Posts: 773
|
Quote:
__________________
www.bmw1challenge.com driver BMW 1 Challenge 2006 CHAMPION www.commerzracing.com www.jaroslavhonzik.com CeRT TEAM |
|
3.7.2006 | #36 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Ja s timhle zakonem souhlasim, ale jen v necem, napr. helmy na kolo (ty by este meli dat do 99 let...) ale sou tam i totoalni kraviny, ktery se stejne casem nejak vychytal, alespon doufejme. Je pravda, ze sposta lidi se sklidnilo na nasich silnicich, täkze snad to k necemu je a bude. Rozhodne to jen na skodu neni
__________________
|
3.7.2006 | #37 | |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
Quote:
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
|
3.7.2006 | #38 |
Regular Member
Join Date: 13.12.2004
Posts: 966
|
muze dat polda poldovi taky nakej bod ? spis polda policajtovi v civilu
__________________
street driftmachine in progress |
3.7.2006 | #39 | |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Quote:
__________________
Last edited by Spangler; 3.7.2006 at 15:49. |
|
3.7.2006 | #40 | |
Regular Member
Join Date: 14.8.2004
Location: Lhenice
Posts: 952
|
Quote:
|
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|