6.3.2006 | #41 | ||||
Regular Member
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
|
Quote:
samozrejme vim, ze to tak je, ale ja si to stejne tiskl na jinem PC a musel jsem u toho byt, pac jsem si musel ty stranky zkompletovat a spravne poobracet, nebot se tisklo z obou stran.. inu z toho plyne - nedelejte domaci ukoly |
||||
19.3.2006 | #42 |
Regular Member
Join Date: 7.4.2005
Location: Jablonec nad Nisou
Posts: 718
|
zavod AS Hist. Rev
tak ja bych zacal (pokud me nekdo nepredbehne zatimco budu psat). kvali: ocekavany vysledek, protoze jsem vubec netrenoval... tedy v kazdem kole jedna blba chyba a nakonec tusim... 15. misto? asi jo... zavod: mno, tak to byl zas jednou shit... jedna trapna chyba za druhou... co hur: stejne trapne chyby na stejnych mistech! :bang: ostuda... trapas... humus... nakonec 15. misto (tj. posledni) jinak dobra organizace! dik adminum! jo a jeste: proboha! je tak nutne vehementne zahrivat gumy v zavadecim kole? je opravdu libovka, kdyz pred vami jede jezdec, ktery priserne laguje, jede dost neplynule a jeste lita ze strany na stranu! trochu plynulosti do toho zavadeciho kola... no a jeste chat po skonceni zavodu! chatovalo tam dost lidi a jen jeden se omluvil! ani jste nereagovali na vyzvy abyste byli sticha! stydte se! :whip: a jeste pripojim gratulaci vitezi! :up: |
19.3.2006 | #43 |
Senior Member
Join Date: 12.11.2005
Location: Sahy
Posts: 1 257
|
k tomu chatu - ospravedlnil som sa aj ja, ale ospravedlnujem sa aj teraz sorry
ku qal - nic moc, ale ked to vezmem tak, ze to bolo moje 4. kolo v zivote, tak sa to celkom da... race : az na tych par vyleteni z trate sa celkom dalo... na to, ze som ABSOLUTNE netrenoval (o) , co je mozno skoda, ku koncu ma to zacalo celkom bavit 5. miesto... :sofa:
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc. "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti >> last.fm music profile |
19.3.2006 | #44 |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
jel sem jenom nahodou,kval 7. nebo 8. misto,ale kvuli HW sem radsi startoval posledni,postupne sem se i pres par chyb prokousal na 9. misto,takze spokojenej,i kdyz bod mohl byt...
Jinak nebyt myho CelerONu tak to byl nejlepsi race. A samo,ze nesmim zapomenout podekovat vsem zucastnenym a pogratulovat vitezum.
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
19.3.2006 | #45 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Kvalifikace spokojenst 8 misto
Letmý start - nechapu to vase zahrivani gum akorat ohrozujete a brzidte ostatni ty dva stupne ohrejete i v prvni zatacce zavodu!od priste to zakazem, jinak jeste bude par prohresku reseno a budou tresty.sledujete to tady nebo na normalnim foru k altp2 Zavod:docela dobry ale par chybkama sem se pripravil tak cca o 5 - 6 misto ale s 8 mistem spokojenost! Protesty do uterý 21.3.2006 - 20:00 jinak a ten chat v zavode uz me dost stve
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
19.3.2006 | #46 |
Newbie
Join Date: 29.9.2005
Posts: 11
|
....jestli jsem to na trati nekomu zavaril tak vsem sry...vic se radsi vyjadrovat nebudu :bang:
jinak gratulace vitezi
__________________
NAVŠTÍVTE NÁS NA: www.knipex-racing.cz SPONZORI TÍMU: www.nabytek-hruby.cz www.digitalsystems.sk |
19.3.2006 | #47 |
Member
Join Date: 15.7.2005
Location: Most
Posts: 117
|
Tiskovka
Kvalifikace: popravd? ?ekal jsem od ostatních trochu rychlejší ?asy a byl jsem ohromen když se Mio dostal na pr?bežný 1. místo k mým kol?m - první bylo zajištovací kolo, ale ejhle - dal jsem tam PB a to jsem ud?lal pár drobných chybi?ek, tak jsem absolutn? nabuzen jel do druhýho ostrýho kola s o?ekáváním že bych se moh dostat na pr?b?žný pole position. druhý kolo se mi ale v?bec nepovedlo, n?kolik hrubých chyb a nakonec bylo ješt? horší než to první, což jsem o?ekával, že to druhý by m?lo bejt ješt? aspon tak o 1s lepší, takže nakonec vlastn? zklamání a 3. místo. Závod: hned na startu jsem svedl ostrý souboj s kolegou Miem, ale nakonec t?sn? p?ed zatá?kou p?ece jenom ubral, podle hesla: "nevyhraje se v 1. zatá?ce", a ned?lal potíže Jel jsem nalepenej t?sn? na Lennym, když jsem se odhodlal k útoku tak m? Lenny v zatá?ce trochu postr?il, pravda naštvalo mn? to, ale nic až tak ostrýho to nebylo. v další zatá?ce jsem si už na útok netrouf. po souboji s Attim o první místo jsem pozd?ji zachyboval v poslední zatá?ce a dostal se p?ede m? Atti a Mio. v tu chvíli jsem na to za?al šlapat co to šlo abych se udržel ve vedoucí skupince, ale když jsem se užuž p?ibližoval tak jsem n?kde zachyboval a byly v tahu zas. po pitu jsem z?stal na 3. pozici a vypadalo to na nudnej zbytek závodu. ale pak p?išla chyba Mia, ani nevim co se mu stalo, jenom jsem ho vid?l v tráv? a bezpe?n? jsem získal 2. pozici i s náskokem. na Attiho jsem ztrácel cca 14s a to se m?nilo max +- 3s, takže vyhlídky na 1. místo taky nic moc. no, ale Mio se za?al hodn? nebezpe?n? p?ibližovat, zajel dokonce PB a já si uv?domil že ješt? není dojeto... tak jsem na to taky šlápnul vycuc jsem z toho si myslim maximum a na chvilku jsem oddálil p?ímý nebezpe?í od Mia, ovšem v p?edposledním kole jsem op?t chyboval v p?edposlední zatá?ce a Mio se dostal na rodíl 1s, což už bylo kritický. v tu chvíli jsem to ma?kal co to šlo a našt?stí i díky provozu na trati se mi poda?ilo udržet se p?ed Miem a na žádný p?ímý útok vlastn? ani nedošlo. pro m? to je dneska nejlepší výsledek v ALTP (pokud si dob?e pamatuju, druhej jsem tu ješt? nedojel) a hlavn? supr závod, sice s mï? soubojema, ale musel jsem na to po?ád tla?it. Gratuluju Attimu, jel výborn? a svojí strategií nás p?kn? p?evez gratuluju i Miovi, kolegovi, supr výsledek! d?kuji admin?m za p?kný závod
__________________
The one who gets on the throttle first usually wins, because all we do is drag race between the corners. -- Carroll Smith B.E.E.R. Team member- BEER Team web |
19.3.2006 | #48 |
Newbie
Join Date: 6.8.2004
Location: Chrudim
Posts: 98
|
Náš tým moc netrénoval, tak jsem ne?ekal n?jaké speciální umíst?ní. Když jsem v kvald? skon?il druhý a Joshua t?etí, oba dva s PB, ?ekal jsem závod plný souboj?, kdy rychlejší jezdci se budou p?es nás protloukat dop?edu.
V zah?ívacím kole si mi utrhl volant od stolu. Našt?stí jsem se mohl vrátit dop?edu uf. A pak to všechno za?alo. První jezdec vyrazil na Green flag strašn? rychle a i Joshua zamnou zareagoval lépe než já a na konci cílové rovinky šel p?ede m?. Pak m? ?ekalo pár kol, kdy jsem se trápil na studených pneu. V té dob? se p?eze m? p?ehnal Atti Honyi a za?al vp?edu bojovat s Joshuou. Ale nesprávná teplota pneu m? necht?la popohnat blíže k nim. Tam jsem se za?ínal bát, že se nedostanu do tempa a že se propadnu. Pak to, ale p?išlo. Joshua chyboval v poslední zatá?ce p?i souboji s Atti Honyi a vyjel na trávu, tím jsem se dostal p?ed n?ho a zárove? i do tempa. Pka jsem se dostal k Atti Honyi a až do pitstopu jsme se honili. Dostal jsem se na ?as p?ed n?ho an první pozici, ale pak se pokoušel velkou spoustou férových p?edjížd?cích manévr? dostat p?ede m?. To se mu nakonec poda?ilo. O?ividn? m?l menší p?ítlak než já a to ho ?inilo na rovinkách rychlejším než m?. Do box? jsme jeli t?sn? zasebou. 1. Atti Honyi a 2. já. Cht?l jsem se p?ed n?ho v boxech dostat a nebo si užít další souboje po výjezdu z box?. Ovšem d?ív než mi mechanici vym?nili pneu, AttiHonyi pro v tu chvíli nepochopiteln? brzy opoušt?l boxy. Nakonec p?iznal, že nem?nil pneu. Což je škoda. P?ipravil sebe i m? o pár krásných souboj?, ale získal tím to nejcen?jší, tedy vít?zství. Pak na m? ?ekala celkem jasný druhý pozice. Zamnou jezdil Joshua, ale jeho ?asy nebyli takové, aby se ke m? p?iblížil. Bohužel p?išla jezdecká chyba. Pozdní bržd?ní, najetí do šúinavé stopy = neideálnímu výjezdu a skon?il jsem v tráv?. Joshua se kolem m? p?ehnal. Pokoušel jsem se ho dohnat a v posledních kolech jsem byl kousek za ním. P?edposlední kolo jsme zajel nejlepší kolo závodu a svoej další PB. O kolo pozd?ji totéž ud?lal Joshua, ale byl jsem po?ád kousek za ním. Poslední kolo, poslední šance na úsp?ch. Z první šikany jsme vyjel podstatn? ryhcleji než Joshua a blížil se k n?mu. Bohužel v další zatá?ce, vrace?ka n kopci, jsem špatn? pod?adil a místo trojyk za?adil 4ku. Vlítnul jsme do vrace?ky moc rychle a m?l jsem špatnje pr?jezd a vlemi pomalej výjezd. P?esto jsem se za ním hanl dál. Byl daleko, ael ?ekal jseman chybu v spolední zatá?ce, kd eJoshau b?hem tréninku i závodu hodn?krát vyjel na trávu. Zhruba v p?lce kola Joshua p?edjíždí o kolo Peeta. Já se dostávám za jeho záda na za?átku pasáže, která kon?í šikanou v kopci. Peet mi neuhýbá a tak ješt? p?ed šikanou musím ubrat znohu z plynu a ?ekat, až se mi uhne. Pak ovšem p?išlo n?co ne?ekaného. Peet uprost?ed této šikany za?al brzdit, aby m? pusitl p?ed sebe! V tu chvíli mi zatrnulo a m?l jsem obavy, jestli se mi poda?í šikanou projet bez v?tší ztráty ?i poškození auta. Našt?stí se mi poda?ilo dostat vedle n?ho a tak jsem se p?ed n?ho uprost?ed tohodle kopce dostal. Zdržení bylo tak veliké, že se mi Joshua ztratil z dohledu. Ani jeho chyba v poslední zatá?ce by mi nepomohla. Takže nakonec 3tí pozice. Mohla být druhá, nebýt mé vlastní chyby, ale vzhledem k dob? tréninku jsem byl nadmíru spokojen. Už se t?ším na další závod! :drive:
__________________
B.E.E.R. Team member - BEER Team web |
19.3.2006 | #49 |
Member
Join Date: 15.7.2005
Location: Most
Posts: 117
|
k tomu zah?ejvání gum. tady to bylo imho hodn? d?ležitý. tak dlouhá trat v 70km/h je hruza pro pneu. a jaký pak 2 stupn? p?i zah?ejvání ? já tam dal 60 stupnu což už bylo zelený, kdybych nezah?ejval tak se myslim že bych m?l ješt? mín jak 50 což je kritický a v první zatá?ce bych ur?it? vylít
__________________
The one who gets on the throttle first usually wins, because all we do is drag race between the corners. -- Carroll Smith B.E.E.R. Team member- BEER Team web |
20.3.2006 | #50 | |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
Jinak k závodu, dneska jsem byl nadmíru spokojenej. Na to, že ješt? v?era jsem nebyl schopnej odject jedno celý kolo, tak to dneska bylo gut. V kvali jsem m?l nerva jako vždycky, ale zajel jsem docela slušn?. Za?átek závodu jsem nestíhal kroutit hlavou, jak n?kte?í zb?sile zah?ívají pneu. Zrovna na týhle trati sta?í trochu protáhnout jednu dv? zatá?ky a máte pneu zelený jak Rákosní?ek, tak nevim, co jste to tam nacvi?ovali. A úpln? m? dorazil n?kdo z "piva??", když zah?íval pneu ješt? v okamžiku, kdy už se vyv?šovala zelená vlajka. No comment. Závod byl jinak celkem pohoda, hned na za?átku jsem si radši vyjel na trávu a po?kal, až všichni p?ejedou, abych se moh pln? soust?edit na jízdu. Díky tomu jsem zažil docela dost p?kných závodních moment?, hlavn? s P@chem, Sonykem a nakonec i se "zmizíkem" (Eraserem). Duel Wood vs. Eraser rozhodlo to, kdo mí?krát sekal trávu. Na záv?r tradi?ní gratulace všem, kte?í dojeli do cíle. Jo a p?íšt? si odpus?te ten chat po konci závodu.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|
20.3.2006 | #51 | ||
Newbie
Join Date: 6.8.2004
Location: Chrudim
Posts: 98
|
Quote:
__________________
B.E.E.R. Team member - BEER Team web |
||
20.3.2006 | #52 | |||
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|||
20.3.2006 | #53 | |
Newbie
Join Date: 6.8.2004
Location: Chrudim
Posts: 98
|
Quote:
__________________
B.E.E.R. Team member - BEER Team web |
|
20.3.2006 | #54 | |||
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|||
20.3.2006 | #55 |
Newbie
Join Date: 6.8.2004
Location: Chrudim
Posts: 98
|
D?kuji :up:
__________________
B.E.E.R. Team member - BEER Team web |
24.3.2006 | #56 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Sorry za spožd?ní výsledk? formátoval sem disk a ješt? nemáme do?ešený vaše proh?ešky za?atkem dalšího týdne budou hotové
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
24.3.2006 | #57 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
OFICIÁLNÍ PROHLÁŠENÍ K ZÁVODU - Aston Historic Rev
Po shlédnutí replaye organizáto?i ud?lují následující tresty: Jezdci Mio se ud?luje trest v podob? ztráty 1 pozice v kone?ném po?adí závodu za chování v rozporu s pravidly letmého startu. Konkrétn? šlo o návrat na pozici z kvalifikace v zavád?cím kole závodu po vlastní chyb?. Jezdci Sith se ud?luje napomenutí za atakování soupe?ovy pozice v zavád?cím kole závodu. Jezdc?m Blinky, Adam a Umbro se ud?luje zákaz startu v následujícím závod? za neomluvení své neú?asti. EDIT: M?j 666. post...
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
28.3.2006 | #58 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Výsledky po 4. závodu hotové
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
3.4.2006 | #59 |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
pac se k tomu nikdo nema tak aspon ja neco napisu:
start byl dost masakrozni ale nejak sem se tomu vsemu dokazal vyhnout a po prvnim kole jsem byl devaty (nebo tak nejak) pak jsem 40 minut stridave nekoho dojizdel nebo se projizdel po trave a pak nasledoval pit. po nem se teprv zacaly dit veci. nabral jsem ztratu na 2 KxR prede mnou,ale soustredenou jizdou sem je dohnal a predjel jsem aspon masterfula. bohuzel jsem si pri pitstopu spatne spocital palivo,tak jsem musel 5 minut pred koncem do boxu znova. Masterful mi ujel o 20 vterin,ale z niceho nic jsem mu najednou visel za zadnim kridlem,tak jsem ho predjel,ale v dalsi zatacce jsem dostal smyk a tim jsem ho poslal mimo trat (za to sorry). chvilku jsem na neho cekal a mezitim nas dojel p@cho. za prvnim splitem jsem udelal hodiny a p@cho me predjel. v poslednim kole ale v T1 vyjel mimo trat takze sem si takovym vyletne-vychazkovym tempem nakonec dojel pro pekne 6. misto jediny co me vydesilo byl manevr Dana Matta,ktery me poustel o kolo:jel jsem asi 10m za nim,nezpomaloval,tak jsem si rikal ze ho za mostem predjedu. on ale na 150 metrech dupnul na brzdy a ja uz jsem nestacil uhnout. nevim jestli tam brzdil i normalne,rekl bych spis,ze ne,kazdopadne to nebylo moc stastny reseni. Jinak super race,zatim nejlepsi jaky sem kdy jel v nejake lize :drive: A gratulace kolegovi Miovi a joshuovi k peknemu umisteni
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
3.4.2006 | #60 |
Newbie
Join Date: 6.8.2004
Location: Chrudim
Posts: 98
|
Na tenhle závod jsem prakticky v?bec netrénoval, nemám moc rád tuhle tra?. Když jsem skon?il v kvalifikaci tuším t?etí, tak jsme byl hodn? p?ekvapen. Pak p?išel start, dostal jsem se na cílovce p?ed Paloa, ten to na m? ješt? zkusil na brzdy, už to vypadalo, že mu to vyšlo, ale dostal se vn?jšíma kolama na trávu a musel ubrat, pak p?idal brzo plyn a byl v hodinách. Za?al jsem stíhat Attiho. Dohnal jsem ho celkem bez problém?, ale p?edjetí nebylo p?íliš snadné. Vždycky jsem dostal šanci, když jsme p?edjížd?li jezdce okolo a tam se mi taky povedlo dostat p?ed Attiho. Na konci 8mého kola Attiho zdržel jezdec v hodinách a poprvé jsem an n?ho zaúto?il, ale útok se nepovedl. V první šikan? devátého kola jsme dojeli o kolo zp?t dalšího jezdce, Atti kv?li n?mu ubral plyn, já naopak podržel plnej knedlík a šel jsem p?ed Attiho. V tu chvíli byl, ale pomalejší jezdec stále p?edemnou, nemohl jsem si ješt? pískat. Nevím zda to byla jezdcova v?le, aby vyklidil cestu rychlejším nebo jezdecká chyba. ale uhnul se, kousek p?ed nájezdem na most, na trávu a doplatil nakonec na to. Tím jsme byl p?ed Attim na první pozici. M?l jsem zrhuba dvou vte?inový náskok na Attiho a byl jsme tedy v klidu. Jenomže pak p?išlo op?t p?edjížd?ní pomalejšího jezdce a Atti se Shivou se dostali kousek za m?. Na cílové rovince, jel jsem už tak n?jak neutráln? se p?ede m? málem dostal Shiva ze t?etí pozice, to m? probralo a za?al jsme znovu závodit. Dostal se v pytli p?ed Attiho a málem jednou ranou zfouknul i m?. Ale našt?stí se mu to nepoda?ilo. Na most? byl vždycky mnhoem rychlejší než já, n?kolikrát e tam dostal p?ede m?, ale já mu to vždy dokázal vrátit ve zbytku kola a dostat se p?ed n?ho. Pak p?išel pomalejší jezdec, Shiva se dostal p?ede m? v míst? kde jsem byl vždy rychlejší já než on a v pasáži, která sed?la jemu mi ujel. Dal jsem se na stíhanou, docela se mi to da?ilo, ale vždy když jsme se dostal za n?ho, m?l jsem p?eh?átý pneu a musel jsme ubrat. P?itom byl kousek zamnou Atti, takže nijak mco polevit jsem nemohl. Shiva mi ujel, už jsem po?ítal jenom s druhou pozicí, o kterou budu bojovat s Attim. Atti, ale na konci 22tého kola zamnou chybuje a jede mimo tra?. Druhá pozice tém?? jistá, i když Vím, že kluci od SDI maj vždy výbornou strategii a rychlé pity. Shiva mi pomalu ujížd?l. Do box? jsem p?ijel ve chvíli kdy z nich odjížd?l Shiva. Byl tam i Kid, který už tam stál, než jsem vyjel, ale p?itom jsme vyjeli naprosto stejn?. Byl si v?dom modré vlajky a hned na výjezdu m? poušt?l, ale zrovna jel kolem Pecho a tak jsme jeli t?i vedle sebe, ale našt?stí to vyšlo. Po vyjetí z pitu byl náskok Shivy asi 12,5 vte?iny, ale náskok se za?al pom?rn? rychle snižovat. Kdž jsme se dostal kousek za n?ho, tak Shiva zrychlil, ale po?ád jsem pomalinku k n?mu p?ibližoval. V první šikan? ho hdon? rozhodili obrubáky a já se dostal p?ed n?ho. Hned v dalším kole v míst?. kde Shiva p?ed tím chyboval tentorkát projíždí hodn? rychle a dostává se t?sn? za m?, na konci mostu pak p?ede m?. O kolo pozd?ji v míst? kde se Shiva dostal p?ede m?, se dostávám já op?t p?ed n?ho zp?t na prnví pozici. Shiva kousek zamnou, i když jsem m?l na neho drobný náskok, že nemohl p?ímo úto?it, vypadalo to na krásný záv?r závodu, ale 5 minut p?ed koncem Shiva zmizel, p?es?ji zajel znovu do pitu. Pak už to bylo snadný, Atti byl zamnou 10 sekund, jel jsem v klidu, abych dojel a to se poda?ilo.
Supr race, díky kluk?m z SDI jsem si užil krásné souboje. Moc p?kný závod!
__________________
B.E.E.R. Team member - BEER Team web |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|