12.8.2005 | #2 | |
Newbie
Join Date: 30.7.2005
Location: Praha, ?eská republika
Posts: 29
|
Quote:
chlapi pomohl by mi n?kdo se setupem FZR?? Sice používám n?jaký setup, který garantuje lepší ?as - stáhl jsem z webu, který mi byl doporu?en, snažím se to doladit, aby to vyhovovalo mému stylu jízdy, ale tak n?jak se po?ád pohybuji v ?ase 1:13 - 1:14, což je dost katastrofa. Vím, že se mi zdejší borci budou asi smát (LFS jezdím tak 10 dní, když najdu chvilku ?asu), ale vážn? bych p?ivítal n?jaký setup (používám logitech driving force pro), se kterým bych mohl úto?it na p?ední pozice. Pro vás všechny, kte?í by podali pomocnou ruku, p?ikládám i sv?j ZÁVOD (replay), kdy jsem startoval z druhé pozice dojel jsem na druhém míst?. Je to asi tak vše, co zatím na dráze dokážu. Není to nic moc, ale konzistence mi snad nechybí... http://www.highinthesky.cz/download/...noman_race.zip P?edem díky za každou pomoc!! :up: |
|
12.8.2005 | #3 | |
Regular Member
Join Date: 17.8.2004
Location: Praha
Posts: 631
|
Quote:
Bohužel nejsem zž na stroji kde bych ten replay mohkl shlédnout tak se má reakce bzude týkat jen toho tvého p?ísp?vku. Kde za?ít.... Setup ti nikdy negarantuje lepší ?as a tak stejn? volant.I když tam jistojist? n?jaké vlivy jsou ale jsou nepatrné (neplatí když porovnáš voplant bez FF a volant který FF má tam je to jasné) Lepší ?as je jen v tvých rukou a nohách a setup je jen nástrojem jak toho dosáhnout. Píšeš o n?jakých ?asech, ale já nemám tucha na jakou je tra?, a proto se ti ani nem?žu smát jak si p?eješ Nicmén? bych ti poradil toto. Pokud se vyznáš v tom jak nastavovat auto ud?lej si setup sv?j od nuly, nebo m?žeš použít set z webu (team inferno) kde jsou sety na kterých se jezdí WR. Musím však p?ipomenout že tyto sety jsou vhodné pro kvalifikaci, nebo velmi krátký závod.Zpravidla se na dlouhý závod používá set jiný. Ptáš se kde ho sehnat? Zkus oslovit n?koho p?ímo na serveru o kom se ti bude zdát že jeho set by ti mohl sed?t. Já osobn? sety ned?lám, maximáln? si umím vybavit lékarni?ku, zkontrolovat sv?tla, náhradní žárovky, doplnit palivo a nafoukat gumy.Takže sety stahuju z netu, pop?. v lepší variant? se obrátím na n?koho z našeho teamu a poprosím ho o set na danou tra? |
|
12.8.2005 | #4 | |
Newbie
Join Date: 30.7.2005
Location: Praha, ?eská republika
Posts: 29
|
Quote:
mn? je to celkem jasný, co máš na mysli. M?j problém je, že nenajdu dost ?asu na to, abych mohl zapracovat na více testovacích kolech a doladit sv?j vlastní setup k dokonalosti. Fakticky n?jaké zkušenosti s nastavováním mám (veterán vycvi?ený již z dob GP2 od Microprose), nicmén? v p?ípad? LFS, kdy si pohraji s p?ítlakem, mám docela problém s dolad?ním rozložení brzd a výdrží pneu, mám rád mírn? p?etá?ivé auto, spojka v LFS funguje bezvadn?, takže p?etá?ivost mi n?jak extra nevadí, ba naopak. Oproti GTR mi na LFS velmi sedí práv? simulace hmotnosti vozu, která je oproti jakémukoli dalšímu simulátoru na dost dobré úrovni, nicmén? z hlediska komplexního nastavení "jízdy na limitu" se práv? tento super prvek jeví jako zna?ná komplikace pro to, aby ?lov?k dosáhl optimálního kompromisu mezi rychlostí a vytrvalostí. Je fakt, že moje zkušenosti s nastavováním jednotlivých parametr? t?ídy vozu GT prost? nesta?í. Vím, že je to jen otázka ?asu - v p?ípad? LFS je ?as to nejd?ležit?jší a to je práv? m?j problém. Nicmén?: LFS je v tomto smyslu, ?ekl bych, na vyšší úrovni než-li GTR. Nap?. u GTR jsem jezdil jen dva dny a p?ipravil jsem si sv?j vlastní setup pro SALEEN, který mi zaru?il na brn?nském okruhu ?as 1:58, což po dvou dnech tréninku, který trval cca. 3 hodinky není zas až tak špatný výkon. V tomto smyslu se mi práv? LFS jeví jako mnohem lepší, protože je více náro?n?jší ve smyslu usp?t NA LIMITU a pro vlastní úsp?ch být rychlý a zárove? vytrvalý, hraje rozhodující roli více r?znorodých prvk? nastavení. Proto jsem zkusil sv?j p?ísp?vek. Rozhodn?, pokud bude ?as a práce dovolí, bych na to sedl a zkusil více testování. Každopádn? díky za avízo! |
|
12.8.2005 | #5 |
Newbie
Join Date: 30.7.2005
Location: Praha, ?eská republika
Posts: 29
|
Ješt? jedna poznámka: je fakt, že replay, který p?ikládám není rovn?ž stoprocentní z hlediska bezchybného držení stopy - což jist? namítne v?tšina z vás. Zejména poslední úsek mi d?lá problémy a rozhodn? se v tom nejrychlejším kole nachází ješt? 1 - 1.5 vte?iny, ale i to je dost pomalý výsledek. V p?ípad? tohoto setupu zkrátka nem?žu nechat auto vynést až nad okraj obrubníku, je to dáno tím, že jsem více snížil sv?tlou výšku vozu, což mi zase v mém p?ípad? umož?uje více p?ítlaku. Inu, není to žádná xxxxx :flag:
|
12.8.2005 | #6 |
Member
Join Date: 17.9.2004
Location: Bratislava
Posts: 274
|
Sorry za off-topic, ale možno sa to bude niekomu hodi?:
Výhoda FZR je v tom, že si vä?šinou sta?í nastavi? 3 veci: Prevodovku, prítlak a pneumatiky. Optimálne prevody sa dajú obkuka? aj z replayu. Prítlak pod?a trate (vyšší odklon zadného krídla zvyšuje prítlak, vyšší odklon predného krídla zvyšuje pretá?avos? - vhodné práve na Westhill International, ktorý má kopec rýchlych zákrut a auto je vynášané do štrku). Pneumatiky - do dlhšieho závodu si treba nastavi? odklony tak, aby sa zahrievala vnútorná a stredná ?as? pneumatiky. Nepoužíva? R4 slicky, R3 len ke? je to nevyhnutné, vä?šina závodou sa dá odjet na R2. |
12.8.2005 | #7 | |
LFS Guru
Join Date: 13.5.2005
Location: Košice
Posts: 2 773
|
Quote:
Závodnická škola ti moze tiez pomoct
__________________
SimRacing.sk | Live For Speed | iRacing | netKar PRO | rFactor | rFactor 2 | Fanatec |
|
12.8.2005 | #8 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
pianoman> rozhodne si pust wr replay a sleduj stopu, pak se je snaz naucit pomalym projizdenim, pak postupne zrychluj.. jo btw kdyz zatacis tak by ti nemely hvizdat predni kola
a co se tyce nastavovani, doporucuju precist tohle http://www.liveforspeed.cz/view.php?...nku=2004083101 sice je to z s1 ale stale aktualni, az na nahusteni pneu a nektere polozky ktere v s2 uz nejsou..
__________________
|
12.8.2005 | #9 | |
Newbie
Join Date: 30.7.2005
Location: Praha, ?eská republika
Posts: 29
|
Quote:
|
|
13.8.2005 | #10 | |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Quote:
|
|
21.8.2005 | #11 |
Member
Join Date: 17.9.2004
Location: Bratislava
Posts: 274
|
|
31.8.2005 | #13 |
Member
Join Date: 11.8.2005
Location: Zlate Moravce, Slovakia
Posts: 450
|
Nic v zlom pianoman ale ides na h----. Ja idem do niektorych zakrut rychlesjie s XFGTi skus si viac nadbiehat a viac rezat zakruty a nie prist rovno do stredu a tam vytocit tak ze ti pisakju predne gumy :shh: :bang: :craz: :rally: :trout: :frypan: :hammer: :uhammer: :nanallama:
__________________
VCz Rulezzz... aj ke? som už ?lenom SDI ale VCz bol super tímom !www.viaduct.ic.cz SDi - prinášam novú odrodu - Spamming drivers incoporation :) NTB : HP pavilion dv5-1160ec, c2d t5800 2,0Ghz 2MB L2 cache, nvidia 9600m gt 512 ddr2 VRAM, repro altec lansing, intel pm45 chipset, 3GB ram |
25.9.2005 | #14 |
Member
Join Date: 17.9.2004
Location: Bratislava
Posts: 274
|
Tak, dnes som mal svoj najnapínavejší závod v S2:
Aston Grand Prix, 15 kol, GTR, jeden rýchly pit a finálny súboj na cielovej rovinke... Pneumatiky a benál šli nadoraz Ú?inkovali: oSIRis (Allian), Da Hoe (n!faculty) rumiko (tsr) Download: http://www.friendlyshare.de/files/4faculty_racing.mpr |
9.11.2005 | #15 |
Regular Member
Join Date: 17.8.2004
Location: Praha
Posts: 631
|
Rumiko - jak to jen rict........ pekny, ale dlouhy :clap:
Taky neco prihodim je to kratsi |
27.11.2005 | #16 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
FXO is flying - co k tomu dodat... Jezdec Woodbine, tra? FE Green, 5. kolo, šikana za cílovou rovinkou.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
24.12.2005 | #17 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
__________________
|
24.12.2005 | #18 |
Member
Join Date: 15.6.2005
Location: Brno
Posts: 138
|
je to cely?
me to asi ve 3. kole skoncilo... ale jinak pekny :scratch: |
24.12.2005 | #19 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
ne, je to 5 kol, a to nejzajimavejsi je skoro na konci
__________________
|
24.12.2005 | #20 | |
Member
Join Date: 26.2.2005
Location: Pardubice
Posts: 312
|
Quote:
__________________
Master Czech Team Intel Pentium 4; 2,8 GHz; 512 MB RAM; NVIDIA 6600GT; DEXXA Steering Wheels(11 years old); S2 Licensed (MCz ®iXXi/BlackRich) http://www.rixxi.ic.cz My LFS movies |
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|