18.9.2014 | #3081 |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
vikend v catu, cca 1600km, od svitani do soumraku, totalne znicenej a stastnej, nutne potrebuju do garaze i kdyz tomu chybi svor a 2 litr, pak by to bylo dokonaly.. https://www.youtube.com/watch?v=sGJOHpDlcdA
|
19.9.2014 | #3082 | |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Quote:
A co hovoris na brzdy? neviem ci s nimi nieco robili ale mne sa pred tymi par mesiacmi zdali tragicky slabe. A motor mi tiez neprisiel uplne v poriadku, no vidim, ze ty si to aspon trosku dokazal utrhnut do kopca, takze mozno urobili tomu nejaku malu generalku a je to v lepsom stave
__________________
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting. |
|
21.9.2014 | #3083 | |
Regular Member
Join Date: 25.7.2004
Location: Ústí nad Labem/Brno
Posts: 661
|
Quote:
brzdy bez posilovaci podle me brzdi tak adekvatne, stejne jako kdyz jsem s tim jel pred rokem.. musi se proste hodne slapat kdyz chces hodne brzdit, ale sneslo by to urcite lepsi.. rikal, ze delali geometrii a nejaky dalsi veci, ale podle me se to chovalo porad stejne jak loni, je to pretacivy akorat v najezdu na brzdach a z kopce, kdyz chces udelat to co ja na videu, tak se to musi hodne na brzdach nahodit a pak to celkem jde, svor by to hodne vylepsil, ne jen kvuli driftum.. |
|
24.9.2014 | #3084 |
Member
Join Date: 7.8.2010
Location: Praha
Posts: 219
|
|
5.10.2014 | #3085 | |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Quote:
__________________
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting. |
|
13.10.2014 | #3086 |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
Kone?n? jsem m?l možnost kontaktního sprintového závodu a díky strategii volby pneu a trp?livosti jsem v Most? vyhrál.
Kritika, p?ipomínky a dotazy k videu ?i jízd? jsou vítany Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=3bxR9jYIAw0 . |
13.10.2014 | #3087 |
Member
Join Date: 7.8.2010
Location: Praha
Posts: 219
|
|
13.10.2014 | #3088 |
Member
Join Date: 15.1.2013
Location: Slovakia
Posts: 403
|
Presne takto som to sledoval
|
13.10.2014 | #3089 |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
|
14.10.2014 | #3090 | |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Quote:
Te? vážn?, p?kná jízda jak na vlastní o?i, tak i dle videa. A z onboardu ta krize s BMW M3 od týmu RTR zas tak ak?n? nevypadá. V??, že z venku to vypadalo h??. |
|
14.10.2014 | #3091 |
Senior Member
Join Date: 27.8.2006
Posts: 1 316
|
Na tom AIM sa nikomu nechcelo nastavit ten zaradeny stupen? Ta nula ma tam vytaca Ked uz nie senzorovo ,tak aspon cez vypocet (rychlost/otacky)+-
Inac som sa cudoval ,ze niesi v Dunajskej na slalome A ozaj ,pekna jazda ,konecne zabava pri korigovani
__________________
SDI|| Team Leader "Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life; I have been doing it all my life and it stands out before everything else." Ayrton Senna Kill Kocurik |
21.10.2014 | #3092 |
Newbie
Join Date: 3.6.2006
Location: Praha
Posts: 39
|
Motokáry Ho?ovice - rozdíl mezi 200 a 390 ccm
http://youtu.be/NNeiUEylQcM |
25.10.2014 | #3093 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Op?t n?co ze simulátorového sv?ta. Tentokrát pohled na implementaci podpory riftu od iRacingu.
Takové zkusmé kolo v Suzuce s F1: https://www.youtube.com/watch?v=NOoqnNLQZ2E (Dlouho jsem s FW31 nejel, takže ta rychlost není nic moc.) A nový Holden Commodore v mém prvním závod? po 5 kolech tréninku: https://www.youtube.com/watch?v=U1pj5iKyfB8 |
31.10.2014 | #3094 |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Na 8hodinovke v brne som si odkrutil moju zavodnu premieru v Honde Integra R. Jazdil som nejaku hodinku a pol a bola to teda parada... hned jak som vystupil, tak som chcel ist znova :P Oproti simulatoru som ocenil milion veci a dokonca mi to prislo aj o nieco lahsie - clove citi vsetky sily, vidi kolo seba, neseka to, ostatni nelaguju :P
urcite som nesiel uplne na hrane no manazer teamu, ktory je zaroven jazdec dal o nejake 2.5s lepsi cas, co je celkom v pohode na to ze ja som dal iba 2 hotlapove kola - zvysok som to jemne setril lebo bola obava ze odide prevodovka. tu video (dodatocne som zistil, ze ten zaciatok je hrozna nuda, tak od 3:00 je onboard mojho pb) zopar fotiek (pozostavajucich vacsinou z aut, ktore Klouczech uz niekedy soferoval Caterham Superlight R500, BMW M3 (oranzovo-biela) a modra M3 je original s Klouczechom za volanom...prebrzdil to na stadione :P )
__________________
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting. |
31.10.2014 | #3095 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
salik: jezdíš s Oculusem už b?žn?, nebo jen "testuješ"? Co n?jaké delší závody, 1h+?
bavorak: teda to držení volantu, brzd?ní a od?azování.. ale to já jen tak kecám, kdoví jak bych ?ídil sám. P?i cest? do Kauflandu se to moc nepozná |
31.10.2014 | #3096 |
Member
Join Date: 30.4.2011
Location: Brno
Posts: 278
|
Už jezdím jenom s Oculusem. ?asy už mám stejné jako na monitoru a n?kde dokonce i lepší. Nejdelší závod mám 1h45min a necítil jsem problém. D?ležité je se?ídit si popruhy tak, aby sed?l na hlav? pohodln?. No a pak mít po ruce had?ík a když je pot?eba, tak b?hem pitstopu rychle vy?istit zamlžené/zapocené ?o?ky.
|
31.10.2014 | #3097 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Sharp chystá na po?átek p?íštího roku displej pro smartphony 600 ppi a za rok 842 ppi, 4096×2160 na 5,5". Nevím, co bude v další verzi Oculusu po DK2, ale tohle by se mi asi už líbilo A pak komplet nový po?íta?, aby to utáhl, to už se mi bude líbit mén?
|
1.11.2014 | #3098 | |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Quote:
co sa tyka odrazovani tak som mal zakazane ist nejako prudko do otacok pri podradzovani tak som to len tak jemne nechaval aby to prevodovka vydrzala lebo s nou sme mali trosku problemy ze sa zdalo ze odchadzala a nemusela by to vydrzat 8 hodin. Drzanie volantu fakt vyzera hrozne ked som sa sustredil na to vo videu no pre mna (asi bohuzial) prirodzene ze pravu ruku mam tak divne vyssie. Ci to urobi rozdiel v case to neviem rad sa necham poucit btw: tu video z motokar Praga Arena. Mohli by sme niekedy zajst spolu (Prazaci) lebo ma dost prekvapilo ze na licenciu treba 42:50 a ja som dal len 43:93, co sa da este zlepsit, ale fakt neviem kde najst tu sekundu a pol, tak som zvedavy ako to daju ostatni skuseni jazdci
__________________
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting. |
|
1.11.2014 | #3099 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Ber to co jsem napsal s rezervou, pokud jedeš poprvé s cizím autem a ješt? je podez?ení, že je trochu na?até, tak je jasné, že tomu ?lov?k nechce nic ud?lat a možná i trochu ze strachu jede jinak, než by jel normáln?. Ale to držení volantu máš fakt divný. Ne?íkám, že to má vliv na ?as, ale na jistotu držení, kdyby p?išla krizovka, ur?it? jo. Taky bys dal v?tší rejd bez p?ehmatávání. Podívej, jak se vyvracíš v 5:24 a co ti d?lá pravý palec t?sn? p?ed tím. O co líp vypadá 5:28, teda kdybys volant sev?el po?ádn? a ne jak kdyby byl ze skla.
|
1.11.2014 | #3100 | |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Quote:
co sa tyka drzania volantu, tak som si hovoril ze sa to musim preucit (hlavne ten vystrceny pravy palec mam hrozne sprosty zvyk a veru viem aj preco..pretoze moj Fanatec ma na vnutrajsku venca taky nezacisteny kus presitia a ked jazdim tak mi to hrozne vadi, tak som si zvykol davat ten prst takto hore, aby som si ho nezodral do krvi a ocividne to blbe drzanie prenasam aj do realneho auta) a predovsetkym ked som kukal na Klouczechove onboardy, tak mi to napadlo, ze by som si mal nastudovat nejake spravne drzanie volantu pri zavodeni a aj vo vseobecnosti Tu som nasiel nieco: http://www.turnfast.com/tech_driving/driving_steering a tu http://www.formula1-dictionary.net/steering_tech.html tato veta je tam super: "While it is a natural tendency to grip the wheel tightly while corning, no amount of squeezing on that wheel will increase the traction of your tires!"
__________________
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting. |
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|