21.3.2011 | #41 | |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Quote:
JJ meli sme to puvodne v planu ale jelikos to pravdilo jsme jasne nenapsali vzali sme to dle vasich casu. Tys byl pred rodem atd ... stejne ste byly v cuku letu vpredu ja cumel jak puk :-D
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
|
21.3.2011 | #42 |
Member
Join Date: 12.9.2010
Location: Plze?
Posts: 280
|
s tim Timem mas pravdu. Dokonce me zarazilo, ze me takhle predjel a neprepustil pozici zpet (letel uplne pres travu aniz by se snazil ji projet. Nechci to davat jako protest, ale nekdo by ho na to mohl nejak jemne upozornit
|
21.3.2011 | #43 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
Já být po?adatel, tak mu dám po?ádný trest, lidi od EVA nemám v?bec rád.
|
21.3.2011 | #44 |
Member
Join Date: 12.9.2010
Location: Plze?
Posts: 280
|
|
22.3.2011 | #45 | |
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
Quote:
a vubec ....tobe asi nemusim vysvetlovat jak a co s modrou ne? I v realu musi prvni sundat haksnu z plynu, aby nezboril pomalejsi borce a neposerese z teho ...ze ???
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 |
|
22.3.2011 | #46 |
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
........jinak komentare na streamu nic moc,pocital jsem ,ze to bude vice profesionalni,bez prizemnich poznamek na nekere teamy a jezdce.Opetovne chrchlani do mikrofonu,diry ve vetach ,ze jsem myslel ,ze si komentator zapaluje cigo,nebo zrovna usnul.Tyto "chyby" me pozitek ze zavodu docela vynulovaly a dost lidi zklamaly.Nevim a jsem na rozpacich jestli je to pro cup prinosem nebo ne.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 Last edited by xedox; 22.3.2011 at 00:42. |
22.3.2011 | #47 | |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
Quote:
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
|
22.3.2011 | #48 |
Senior Member
Join Date: 21.3.2009
Location: Kosice
Posts: 1 279
|
xedox: no a u mna je to presne opacne Paci sa mi takyto nezvazny styl, pretoze profesionalne to tak ci tak nebude a v takejto podobe je to aspon sranda. Len by este komentator mohol sledovat chat na strankach streamu, aby nam mohol odpovedat na pripadne otazky alebo plnit nejake specialne zelania
__________________
G27 S2 od 17.2.2009 AC od 8.11.2013 |
22.3.2011 | #49 | |
Regular Member
Join Date: 6.1.2010
Location: Most
Posts: 530
|
Quote:
Cus, bud v klidu, jak kdybys je neznal, ja taky porad neco posloucham , ale musis to brat s rezervou, sou to praptáci ale myslej to s humorem, tak se nenech otravit a do priste potrenujte a prekvapte, je to fakt nejvic o treninku, jinak na vasi obranu ja s vama nemel vubec zadnej problem, pousteni v pohode, vim ze to tady bylo i docela slozity, malo mista, sama zakruta. Holt bulvár je bulvár, ty si neberou servidky s nikym, klouczek zas plaval jak ***** v blate , takze zadny vzdavacky a priste na trati bye |
|
22.3.2011 | #50 | |
Senior Member
Join Date: 18.12.2008
Location: Horoušánky u Prahy
Posts: 1 225
|
Quote:
Modrá: Když jedu na ?ele, tak ?ekám, že jezdci se pokudmožno co nejvíc vynasnaží m? pustit, a? je to na kterémkoliv míst?. To si rovnou m?žem véct n?jaké záznamy o jezdcích... "Profíci - pustí hned, Mén? zkušení - V zatá?kách beton, ale ?ekej, až to bude bezpe?né, tak pustím..." To mi jako nejlepší ?ešení nep?ipadá. Navíc, když jezdec chce a dá najevo, že má zájem rychlejšího pustit o kolo co nejd?ív, tak to jde vždy . Já se v poslední dob? toto nau?il - Dám blinkr, na kterou stranu má jezdec jet a vždy se n?jak dohodnem, a? jde o sebenep?ístupn?jší místo.... Možná je to slušnost až to bolí, ale po?ád lepší, než se po závod? hádat jak d?ti?ky na pískovišti . |
|
22.3.2011 | #51 | |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Quote:
Jo, máš pravdu, neposeru se z toho a neposral jsem se. Fakt je ale n?kdy t?žký p?e?íst ne?itelnýho jezdce. Jsem to necht?l n?jak moc komentovat ale když to Jarin na?al...
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
|
22.3.2011 | #52 |
Senior Member
Join Date: 21.3.2009
Location: Kosice
Posts: 1 279
|
No s tym blinkrom to moze byt zradne kedze vacsinou sa dava do tej strany kam ides ty
A ak sa este mozem vyjadrit k tej modrej - modra sa rozsvieti uz dost dlho pred tym ako sa rychlejsi jazdec priblizi, ja to casto riesim tak, ze pred zlozitym usekom radsej viac spomalim a rychlejsi ma tak este moze predbehnut na bezpecnom useku. Stratim tak viac, ale vo vacsine pripadov je to uz jedno, pretoze pole je roztahane (zvlast vzadu, kde robia jazdci viac chyb).
__________________
G27 S2 od 17.2.2009 AC od 8.11.2013 |
22.3.2011 | #53 | |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Quote:
Edit: Ne kazdej ma blinker namapovanej, kdyz ho nepotrebuje.
__________________
BabyOnWheels Last edited by BabyOnWheels; 22.3.2011 at 11:10. |
|
22.3.2011 | #54 |
Senior Member
Join Date: 18.12.2008
Location: Horoušánky u Prahy
Posts: 1 225
|
Já jen ?íkám, že když má jezdec snahu, tak to jde, ušet?í problémy sob? i tomu rychlejšímu. Ne?íkám že pomalý nepat?í na tra?, nevím, pro? tohle v?bec vytahuješ. Modrá nijak p?esn? definovaná není a ano, jsou místa, kde to opravdu nejde, ale tvrdit n?co ve smyslu, že na to, aby jsi pustil na modrou pot?ebuješ letišt?, to snad taky nikdo tvrdit nemusí. Je to na uvážení jezdce.......
|
22.3.2011 | #55 |
Regular Member
Join Date: 8.3.2008
Location: St?íbro CZ
Posts: 567
|
Gothar: s Kidem jsme do chatu streamu koukali,a t?žili jsme z toho,t?eba že jste nám napsali že Francek už vypadl :-))),já jsem to m?l pušt?ný na compu kde b?želo LFS tak že jsem odepsat nemohl(ztráta zvuku ze hry)
Xedox: moc dob?e víme,že to není profesionální,ale my nejsme profesionálové,jak psal Jarda,nejsem sehraný,jak psal Kid,m?žeš se k nám p?ipojit a pomoct nám,jinak by sis m?l uv?domit,že to d?láme sami od sebe,na úkor svého volného ?asu a pro ty,kte?í nejedou a cht?jí se alespo? dívat,zklamání slyším zatím jen od tebe,všechno chce ?as a vše jde doladit,ale nesmí nás od toho nikdo odrazovat,ano,chvílemi bylo ticho,ob?as chrchlání,i cigaretu jsem si zapaloval,a myslíš že se mám udusit když se mi chce zakašlat?
__________________
Asphalt guys asphaltguys@asphaltguys.cz S2 licence od 03.2009 Asphalt guys facebook Volant:Logitech G27 PC:Zákl. Deska MSI ZH77A-G43,CPU Intel Core i5-3470K 3.4 GHz,16 GB DDR3 Ram,Graf. karta MSI GeForce GTX 560Ti Twin Frozer II OC 1 GB DDR5 Ram 256 bit,zvuk. karta ext. Nativ Instrument Komplet Audio 6,monitor BenQ G2220 22" Full HD,systém Win 7 professional 64 bit |
22.3.2011 | #56 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Tohle jsem nikdy nepochopil... Jako ?idi? pohybující se denn? v silni?ním provozu vždycky vystrašnen? koukam kolem co se bude dít. Jedu v LFS a auto p?ede mnou mi hodí blink vlevo. Takže pojede vlevo, musim napravo... ?ekl bych že víc lidí s ?idi?ákem má stejnej problém jak já. Pro m? je nejlepší blinkry v?bec nepoužívat, v závod? mam mozek p?epnutý do zvláštního režimu a v tomhle p?ípad? v 99 manévrech ze 100 zareaguju instinktivn? tak jak to mam zažitý už dávno.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
22.3.2011 | #57 | |
Senior Member
Join Date: 18.12.2008
Location: Horoušánky u Prahy
Posts: 1 225
|
Quote:
Btw, na AS2R v minulym cupu jsi to pochopil celkem dob?e a dohodli jsme se skv?le ...... |
|
22.3.2011 | #58 |
Regular Member
Join Date: 29.7.2004
Location: Plzen, CZ
Posts: 867
|
Nepsany pravidlo je, ze se blinkr dava na tu stranu, kam se uhybas (presne jak uz psal GothaR).
Osobne jsem s jezdcema o kolo pomalejsima nemel problemy a dokonce jsem trpelive vydrzel za jednim jezdcem krouzit 2 kola, nez mi dal sanci ho predjet, prestoze me kvuli tomu dotahoval Lubik. Jsou to proste zavody, na trati nejsem sam. I ten pomalejesi zavodnik si jede svuj zavod a je mozny, ze pusteni na nevhodnym miste by znamenalo, ze ho dotahne nekdo, pred kym brani svou pozici. Ono jde dost casto o to, ze behem jizdy mi i dve zatacky prijdou jako vecnost. Vetsinou az s odstupem casu zjistim, ze pul kola opravdu neslo bezpecne pustit. Osobne se priklanim k nazoru, ze pokud to neni primo umyslny blokovani, tak cca ty dve tri kola to nehrotim. Pak bych uz asi zacal bejt hodne nervni Ale jak to byva, pravda je vetsinou nekde uprostred, takze treba u me nastaly situace, kdy me moh pomalejsi jezdec pustit behem dvou kol na ctyrech dlouhych rovinkach pouhym pomalejsim zrychlovanim. Taky jsem nechapal, proc kdyz vidi, ze mi to v zatackach jede vyrazne lip, me na rovince nepustil. Prosim, vsimnete si, jak diplomaticky nikoho nejmenuju Ceka nas BW, tam se da do kopce poustet krasne, tak to urcite bude lepsi ;-)
__________________
S2 licence, Logitech DFP. |
22.3.2011 | #59 | |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Quote:
Taky je situace, kdy bojuji s nekym a to ze vidim nekoho na modrou za sebou 100m a jsem sizce na rovince a pockam znamena ztrata 4-5s, jen aby ten za mnou tu 1-2 neztratil. Samo pokud se plouzim sam v pulce startovniho pole, coz je muj pripad, neni problem ty 3-4s ztratit. Ale zase vynucovat si to, s tim neshouhlasim. A bohuzel, kdyz nekde jedu (nerikam ze v CR serveru), tak kazdej ma plnou hubu kecu o modre, protoze musel 1 zatacku pockat. Proste me krka to, ze kazdej ma pravo .. ale zadnou povinnost. Jasne ten vzadu muze byt stihanej. Muze ho ten druhej dotahnout. Ono je jinej pripad pokud vidis v zrcatku 2 jak se melou, tak uhnes hned co to jde i za cneu velkeho zbrzdeni sebe. Teda alepson ja.
__________________
BabyOnWheels Last edited by BabyOnWheels; 22.3.2011 at 13:27. |
|
22.3.2011 | #60 |
Senior Member
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
|
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|