7.12.2010 | #301 | |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
Quote:
F1600 se mi po updatu zdá ješt? h?? ovladatelná než byla p?edtím. |
|
11.12.2010 | #302 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
|
11.12.2010 | #303 |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
Tak to vypadá na Shelby Daytona
|
11.12.2010 | #304 |
Senior Member
Join Date: 6.7.2008
Location: Kysucké Nové Mesto, Slovensko
Posts: 1 289
|
Na mieste napr. Codemasters by som tohto chlapa chcel kúpi?.
__________________
Peter Machala, Killer Race Team |
11.12.2010 | #305 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
kua zacinam mit cukani ze bych koupil, jestli se jeste osello stane soucastni nkp tak do toho asi pujdu
__________________
|
12.12.2010 | #306 |
Member
Join Date: 19.12.2009
Location: Nový Bor
Posts: 473
|
Funguje vam NetKar na Win 7 ?
Mam Win 7 64bit s DirectX 11 a pri spusteni NetKar koncim s chybou, ze nemuze nalezt XAudio. Zkousel jsem hledat, ale zadnou vhodnou radu jsem nenasel. |
12.12.2010 | #307 |
Member
Join Date: 7.8.2010
Location: Praha
Posts: 219
|
Nejsem si jistej, ale tusim ze Xaudio je soucasti instalace netkaru, jen ji musis povolit. Zkus reinstalovat netkar a povolit instalaci xaudia.
|
12.12.2010 | #308 |
Member
Join Date: 19.12.2009
Location: Nový Bor
Posts: 473
|
XAudio je soucasti DirectX. Jenze netkar se snazi nainstalovat DirectX 9 a vzhledem k tomu, ze v PC uz mam DX 11, tak nic nenaistaluje.
|
12.12.2010 | #309 | |
Member
Join Date: 1.8.2009
Posts: 150
|
Quote:
alebo tu je DirectX End-User Runtimes (June 2010) http://www.microsoft.com/downloads/e...1-50ceb6d8fa8d mozno to pomoze
__________________
|
|
19.12.2010 | #310 |
Newbie
Join Date: 10.4.2010
Posts: 6
|
Zdar chlapi, cht?l bych se pod?lit se svými pocity z nKp. Asi jako všichni z vás jsem nejd?ív vyzkoušel demo s F1600. P?išlo mi, že ta mrcha je hrozn? nedotá?ivá, ale to sem p?isuzoval tomu, že to je formule bez p?ítlaku. Jinak jsem všude slyšel samou chválu na fyziku a FF této hry. Taky se m? zamlouvalo to, že se do ní dají importovat vlastní trat?, ?ehož jsem cht?l využít. Tak jsem si koupil licenci. ALE...
Jako první jsem vyzkoušel F2000 a ta byla taky nedotá?ivá jako F1600 akorát p?i vyšších rychlostech. A tak bych mohl pokra?ovat. Nejhorší na tom je to, jak se nedotá?ivost projevuje. Je to úpln? jiný než v LFS. Když projiždím zatá?ku na hranici gripu FF je OK, ale jakmile tuto hranici p?esáhnu FF povolí a mám tendenci jít po te?n? ven. Hodn? jsem to porovnával s LFS a tam to tak není, jak ur?it? víte, v LFS je FF p?i nedotá?ivosti +- konstantní. Ješt? horší je to, že když chci lehkou nedotá?ivost zkorigovat lehkým p?idáním plynu, jak jsem zvyklý z LFS, auto jde po?ád ven ze zatá?ky. M?žu nato?it kola klidn? do plnýho a rejdu a brutáln? p?idat plyn a zatá?ku projet jak ko.ot a auto se NIKDY nedostane do hodin , u t?ch slabších formulí s p?ítlakem (F2000 a Ftarget) tam není ani náznak p?eto?ení. Na druhou stranu se m? líbí FF p?i bržd?ní se zablokovanými koly, dává to p?kný rány do volantu. Nikdy jsem formuli ne?ídil, takže nevím, jestli je to reálné, ale dá se podle toho dob?e poznat hranice gripu. Ješt? bych cht?l ?íct, že m?j volant je pom?rn? sh.t (logitech formula ex), ale stejn? si myslím, že pokud s ním auto cítím líp v LFS než v nKp, bude to tak i s G27, který plánuju po?ídit. Celé toto píšu proto, abych znal váš názor na fyziku a FF této hry (hlavn? vy s G25/27). M? osobn? netKar pro hodn? zklamal a štve m? to. |
19.12.2010 | #311 |
Moderator
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
|
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu |
19.12.2010 | #312 |
Newbie
Join Date: 10.4.2010
Posts: 6
|
jo, zkoušel jsem pro každé auto defaultní a potom ješt? setup od MDCbox. Zkoušel jsem i nastavit vep?edu maximální p?ítlak a vzadu minimální. Rozdíl tam sice byl, ale nebylo to zdaleko v pohod?. Prost? FF se v této h?e chová jinak než v LFS (podle m?).
|
20.12.2010 | #313 | ||
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Quote:
Quote:
LFS - Formula XR: 190 bhp @ 7032 rpm / 221 Nm @ 4964 rpm / 490 kg / 45% F nKP - Formula 2000: 193 bhp @ 6500 rpm / 218 Nm @ 5400 rpm / 565 kg / 45% F a obojí mi p?ijde špatn?. V nKP dostanu auto do hodin jen s maximální snahou, v LFS zase dostanu auto do hodin i v rychlostech a otá?kách, kdy by na to podle m? nem?lo sílu. Z t?chto dvou špatn? taky volím LFS, protože je mnohem zábavn?jší lovit p?etá?ivé smyky (i když jde chytnout pom?rn? lehce i to, co by v reálu na slickách asi šlo dost t?žko) než ?ešit nedotá?ivost. FF je ale podle m? jednozna?n? lepší v nKP. Uvidíme až vyjde nKP 1.3, jestli se ta nedotá?ivost nezlepší, budu taky zklamaný. |
||
20.12.2010 | #314 |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
ja som skusal demo a uplne ma odradilo cele to drbanie do volantu pomaly pri vsetkom...vyjdem na obrubnik a jak keby som vopchal prsty do zastrcky...to iste pri brzdeni...
ja viem, je to realne ale urcite sa tym kazi volant a nebolo by odveci to urobit aspon jemnejsie... hlavne ked mam na byte spolubydlov tak si lfs mozem jazdit v pohode ale toto sa neda...tym rusim aj susedov o dve poschodia nizsie a v nastaveniach som nenasiel kde by sa to dalo zmenit |
20.12.2010 | #315 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Zkus v boxu view / ff gain. Bývá to v defaultu moc vysoko, m?l bys to mít tak, aby šedý sloupe?ek dosahoval maxima jen p?i opravdu velké síle/rázech p?sobící na kola, ne aby to mlátilo o strop po?ád. Pro F1600 mám tuším 1.0 (default 1.6?), pro F2000 0.7 (default 1.3?), pro Abarth 1.8 (default 2.3?)
|
20.12.2010 | #316 |
Newbie
Join Date: 10.4.2010
Posts: 6
|
Asi jsem se špatn? vyjád?il. Je to t?žký popsat. Myslel jsem spíš to, že v LFS m?žu projížd?t zatá?ky krásn? pod plynem a cítím, kdy zadek za?íná klouzat . Kdežto v nKp když to v zatá?ce s plynem trochu p?eženu, tak zadek m? nikdy nep?edbíhá, ale auto si to sune po te?n? ven.
Pokud jde o FF, v nKp se m? docela líbí, ale to povolování FF na suchu p?i nedotá?ivosti m? p?ijde divné. Na mokru bych to chápal, tam když auto utrhneš nastane aquaplaning, tudíž t?ení mezi pneu a povrchem se výrazn? zmenší. Ale na suchu pro to není d?vod, tam mezi pneu a asfaltem není žádná další vrstva, po které by se to klouzalo. A vlastn? už jen projížd?ní zatá?ek na hranici p?ilnavosti je jakoby klouzání. Je to jen takovej m?j tok myšlenek , snažím se tomu p?ijít na kloub, pro? to v jedné h?e je tak a ve druhé zas jinak. Ješt? by m? zajímalo, jak je to v iRacingu, ale to asi jen tak brzy nezjistím |
20.12.2010 | #317 |
Member
Join Date: 4.3.2005
Location: Most
Posts: 225
|
Výchozí FF gain je fakt mimózní a jízda s tím hrozná (možná kalibrované na volanty od BRD). M? se osv?d?ilo nastavení mezi 0,5 - 0,8.
Te? nevím jist?, jestli i v demu 1.2 stále lze použít vlastní trat?. Kdyby náhodou jo, doporu?uju se projet na Mugellu, Suzuce a Spa od http://www.radiators-champ.com. Te? dokonce chystají Zandvoort. Lah?dka. |
20.12.2010 | #318 | |||
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
20.12.2010 | #319 |
Newbie
Join Date: 10.4.2010
Posts: 6
|
Tak jsem zkusil instalovat verzi 1.1 a tam to bylo co FF tý?e OK. Auto je sice po?ád trochu nedotá?ivé, ale ten rozdíl je velký oproti tomu, co jsem cítil p?ed tím. Ovládání je prost? p?irozené. Zkusil jsem pár kol na Aost? a v Brn? a ?ekl jsem si, že to zkusím porovnat s verzí 1.2c. A co se nestalo...Najednou byla nedotá?ivost skoro pry?, sice to není jako v LFS, ale tady je už pot?eba uvažovat, jestli to tak není i v reálu, což asi nikdy nezjistím. Mám pocit, že verze 1.2c je na tom s nedotá?ivostí dokonce lépe než 1.1. Další rozdíl ve FF je ten, že jízda p?es obrubníky je daleko víc cítit v 1.2c. FF je úžasný, bez pochyby lepší než v LFS, co se tý?e jízdy p?es hrboly a obrubníky, ale ve své podstat? je to hodn? podobné jako v LFS.
V?bec nechápu, jak je možné, že se najednou tak zm?nila fyzika nebo FF ?i co. Najednou je z toho totáln? jiná hra. P?ed tím jsem m?l skoro pocit, že ?ídím GTR2. Samoz?ejm? jsem verzi 1.1 instaloval do jiného adresá?e než mám 1.2c, takže k žádnému p?epsání soubor? nemohlo dojít. Jediné, co m? napadlo je to, že nKP instaluje n?které soubory i do složky v Documents and Settings, ale tam žádné soubory s fyzikou nebo nastavením volantu nejsou. Budu ješt? po tom pátrat. Jinak KS2 je fakt bomba a Abarth taky (kv?li n?mu jsem si koupil licenci.) Oproti LFS je v nKP si pot?eba hlídat brzd?ní, je to takové citliv?jší, což se m? hrozn? líbí. Dá se tak auto jakoby nasm?rovat do zatá?ky. Už se t?ším na Osellu a Trento. Edit: tak s tou nedotá?ivostí je opravdu lepší v 1.1 Last edited by sluggy; 20.12.2010 at 18:03. |
28.12.2010 | #320 |
Administrator
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
|
nKP 1.3 vyjde nejspíš za pár dní jako beta a pro ty co váhají doporu?uji po?kat, m?la by být akce 14.90€, což za všechen ten obsah je zadarmo.
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|