Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Jiné > Závody a motorismus všeobecn?

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12.3.2009   #141
JENDAN
LFS Guru

 
JENDAN's Avatar
 
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
Default

osobne me vykon Hondy ani neprekvapil. Vzdyt na letosnim monopostu makali uz predminulou sezonu.
Mozna se dovolim nesouhlasit s wiliamsem. Pral bych jim, aby se vzpamatovali ale podle me se jeste vice propadnou.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle.

16 Jan Širl
JENDAN is offline   Reply With Quote
Old 12.3.2009   #142
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

a rudi ty vyfuky upravili, nebo se menily pravidla?
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 12.3.2009   #143
Kid222
Moderator

 
Kid222's Avatar
 
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy V. View Post
a rudi ty vyfuky upravili, nebo se menily pravidla?
Upravili.
__________________
Achievement unlocked:
Get 3rd place in forum spam rank
Kid222 is offline   Reply With Quote
Old 12.3.2009   #144
Vitr
LFS Guru

 
Vitr's Avatar
 
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
Default

Quote:
Originally Posted by Megin View Post
Aj ja si dovolim prispiet svojou trochou do mlyna:
........
+1
Vitr is offline   Reply With Quote
Old 13.3.2009   #145
Ghost_CZ
Regular Member

 
Ghost_CZ's Avatar
 
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
Default

Up?ímn? ?e?eno, o tom, že je McLaren v kopru jsem byl p?esv?d?en už od prvních test?, na které vyjeli se starým zadním k?ídlem. Dennis se sice za za?átku chvástal s tím, jak jsou nap?ed, ale tehdy to auto ješt? nejelo po trati a nemohl tušit, že to nebude fungovat. Sice t?eba tehdy t?eba byli ve vývoji vp?edu, ale co naplat, když ten koncept neni zrovna nejlepší. A te? to, co ud?ali, m?žou zahodit.
Jsem sice totální amatér a o aerodynamice toho moc nevim, ale když se podívám celkov? na letošní auta, tak mi p?ijde že štíhlejší = rychlejší. Srovnejte vp?ední ?ásti aut Toyoty, Ferrari, Red Bullu, BMW s McLarenem. Hlavn? z bo?ního pohledu. Tam hodn? vynikne, že McLaren má tu p?í? mohutnou. Od oka mi p?ijde, že McL má rozložení váhy dost vp?edu, což je v kombinaci s pluhem vp?edu a úzkým komínem vzadu, docela pitomá situace. Brawn má sice podobné ?ešení, ale i tak je to opticky huben?jší. Nevim prost? pro?, ale m? p?i zkoumav?jšim pohledu na auto McL napadlo, že to vypadá nevyvážen?, že je to cvalík vp?edu a hube?our vzadu. Pak tu sice máme Renault, ale ten taky ztrácí, i když ne tolik. Vždy? si to zkuste v lfs... Vemte si auto s p?ítlakem, setup se kterým b?žn? jezdíte a uberte p?ítlak vzadu o cca 20%. Sice se to t?eba bude chovat dob?e v nájezdu do zatá?ky, ale zadek bude d?sn? lítat a na výjezdech ze zatá?ek to bude nepoužitelný -> likvidátor zadních gum. N?kde jsem ?etl, že Hamilton preferuje p?etá?ivé auto, že jezdí s v?tším p?ítlakem vp?edu, aby m?l maximální kontrolu na p?edních kolech. Zase když to vezmu z mého hlediska, tak d?ív, jsem podobné setupy v lfs taky pot?eboval. Využíval jsem v nájezdech do zatá?ky víc p?ední kola a ne tolik nastavení diferenciálu a rozložení brzd. Ale až ?asem, když jsem za?al poznávat sety opravdu rychlých lidí a nechápal, jak s takhle nedotá?ivejma šmejdama dokážou jezdit tak rychle, jsem ten styl pak našel a musim ?íct, že jsem tak hooodn? zrychlil a všechny vlastní starší setupy okamžit? uznal za nepoužitelný a smazal. Takže jestli si v McLarenu dali za p?edsevzetí postavit Hamiltonovi auto jemu na míru, možná je chyba práv? tam. Sice se to Hamiltonovi t?eba dob?e ?ídí, ale že tomu pak v praxi chybí p?ítlak vzadu... Možná kdyby postavili auto na Kovalainena a Hamilton si to pak jen nastavil dle libosti, byli by jinde.

Hmm... To jsem zas n?co vyplodil..
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)

Last edited by Ghost_CZ; 13.3.2009 at 12:41.
Ghost_CZ is offline   Reply With Quote
Old 13.3.2009   #146
Chaos
Administrator

 
Chaos's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
... N?kde jsem ?etl, že Hamilton preferuje p?etá?ivé auto, že jezdí s v?tším p?ítlakem vp?edu, aby m?l maximální kontrolu na p?edních kolech. Zase když to vezmu z mého hlediska, tak d?ív, jsem podobné setupy v lfs taky pot?eboval. Využíval jsem v nájezdech do zatá?ky víc p?ední kola a ne tolik nastavení diferenciálu a rozložení brzd. Ale až ?asem, když jsem za?al poznávat sety opravdu rychlých lidí a nechápal, jak s takhle nedotá?ivejma šmejdama dokážou jezdit tak rychle, jsem ten styl pak našel a musim ?íct, že jsem tak hooodn? zrychlil a všechny vlastní starší setupy okamžit? uznal za nepoužitelný a smazal.
a podelis se o to, jakej styl to je?
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! LFS World statistiky.
www.301.cz
Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba
Chaos is offline   Reply With Quote
Old 14.3.2009   #147
jet
LFS Guru

 
jet's Avatar
 
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
Default

pretacivy sety zalozeny na samosvoru.. taky jsem si tim prosel nevim jak jsem mohl jezdit se zamcenym diferakem
jet is offline   Reply With Quote
Old 14.3.2009   #148
windmouse
Moderator

 
windmouse's Avatar
 
Join Date: 13.12.2004
Location: Praha
Posts: 814
Default

no na fxo, jedinym autu, ktery umim jakz takz jezdit, docela funguje :P edit: (ten zamceny diferak)
__________________
...

Last edited by windmouse; 14.3.2009 at 04:33. Reason: pridal jsem carku, cestina ze stredni rulez
windmouse is offline   Reply With Quote
Old 14.3.2009   #149
Ghost_CZ
Regular Member

 
Ghost_CZ's Avatar
 
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
Default

Quote:
Originally Posted by Chaos View Post
a podelis se o to, jakej styl to je?
+ tak odpovím i na PM V?trovi (Vítr - sorry, snad jsem to vysklo?oval správn?).

Nejsem moc technik, takže to nepopíšu asi zrovna nejvhodn?ji. Ale n?jak takhle - p?etá?ivý set s v?tším p?ítlakem vp?edu má výhodu v nájezdu do zatá?ky, dá se s ním brzdit doslova na poslední chvíli a nebývá problém trefit apex. Jenže vzhledem k nižšímu p?ítlaku vzadu, je auto nestabilní a ulítává, takže vyžaduje hodn? "meziplynovat". Další problém je jízda p?es obrubníky, jakoukoliv nerovnost a obecn? jízda na hran?. Práv? ta "hrana" se pak t?žko hlídá a je hooodn? tenká, vyžaduje to opravdu dost skillu, aby se zadek dal ukorigovat a nešel moc do smyku. A takovej skilla? zase nejsem. Ono to takhle ur?it? p?jde a p?jdou tak zajet hodn? rychlý ?asy, ale je to obtížný. A o vyrovanené jízd? na delší vzdálenost už v?bec nemluvim.
A te? ten styl pro nedotá?iv?jší sety... Hodn? m? to nakoplo v spdo, protože v endu závodech to nezáleží jen na m? a když jedu s dalšíma 2-3 lidma, co ?ikají že to je ok set. V podstat? když je ?lov?k zvyklý na to, co jsem tu popisoval výš, d?lá mu docela dost problém? trefit apex. Za?nete brzdit, snažíte se "meziplynováním" auto co nejvíce udržet, ale ono to n?jak nechce zato?it... tady to chce práv? jezdit jinak a ?ekn?me techni?teji. Za?ít si zvykat pomalu, takže za?ít brzdit d?ív, než obvykle a prost? ty apexy trefovat. Pak to chce využít nastavení diferenciálu "v setrva?nosti". V podstat? tím, jak jsem d?ív (což jsem popsal výše), hodn? meziplynoval a používal dál ten styl na tyhle (nedotá?iv?jší) sety, jsem si využití nastavení v setrva?nosti "zablokoval". Ono to chce omezit meziplyn jen na okamžiky pod?azování a pak, i když se vám t?eba zdá, že se zadek smýká, se to nesnažit n?jak srovnat. V zadu je v?tší p?ítlak a ten to drží. Další v?cí je nastavení brzd. Chce to mít v?tší tlak a rozložení trochu víc vzadu, než obvykle a využívat toho (brzdíte, zdá se vám, že minete apex. P?išlápnete brzdu trochu víc - auto se vám tam srovná. Ale nesmí to být moc, zadní kola se nesmí úpln? zablokovat). Když už jste pak v zatá?ce, tak tyhle sety poskytujou mnohem lepší zp?tnou vazbu a "hrana" je u nich docel široká, p?echod do smyku je mnohem ?iteln?jší a náhlé ust?elení se ned?je. Takže ve výsledku m?žete jít i o n?co d?ív na plyn. V podstat? je pak jízda na oko mnohem plynuješí. A když jsem pak vid?l po n?jaké dob? svoje kolo v telemetrii - sv?te div se, brzdim ješt? o malinko pozd?ji než d?ív, i když se mi to nezdá.

Uff, je to dlouhý... Snad je to k pochopení. Ale abych to shrnul, je to hlavn? o precizn?jší práci s brzdou a zvyknout si trošku víc to?it volantem.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)

Last edited by Ghost_CZ; 14.3.2009 at 12:01.
Ghost_CZ is offline   Reply With Quote
Old 14.3.2009   #150
Vitr
LFS Guru

 
Vitr's Avatar
 
Join Date: 15.4.2006
Location: P?erov
Posts: 1 507
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
+ tak odpovím i na PM V?trovi (Vítr - sorry, snad jsem to vysklo?oval správn?). .......Ale abych to shrnul, je to hlavn? o precizn?jší práci s brzdou a zvyknout si trošku víc to?it volantem.
Aha díky za radu - zkusím presv?d?it ten mezikus mezi židlí a volantem, aby to p?ijmul Jinak se sklo?ováním si hlavu ned?lej na komenského si nehraju
Vitr is offline   Reply With Quote
Old 17.3.2009   #151
Mysho
Newbie

 
Mysho's Avatar
 
Join Date: 28.10.2008
Location: Bratislava
Posts: 49
Default

Nove a dost radikalne zmeny v pravidlach:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9024.html

Quote:
F1 champion to be determined by race wins
50 minutes ago

PARIS (AP) — Formula One's championship will be decided by the number of race wins and not accumulated points.

Governing body FIA decided Tuesday that the current points system will remain in effect to determine the driver's title in the case of a tie, with points also determining the order of the drivers who finish the season behind the overall champion.

Under the new system, Ferrari's Felipe Massa would have won the 2008 championship instead of Lewis Hamilton of McLaren. The Brazilian driver won six grand prix races to Hamilton's five.

The 10 F1 teams had been looking to change the points to a 12-9-7 scoring system for first through third place, from its current 10-9-8 allocation. F1 boss Bernie Ecclestone had initially preferred a medals tally, but FIA approved Ecclestone's revised proposal, which will not affect the constructors' championship.

FIA's World Motor Sports Council also approved further regulation changes to decrease costs in the face of the worldwide economic crisis.

"All teams will have the option to compete with cars built and operated within a stringent cost cap," the council said.

A proposed cap of $42 million would cover expenditures of "any kind" and to give such cars greater technical freedom. That would entail "a more aerodynamically efficient upper body, movable wings and an engine which is not subject to a rev limit or a development freeze."

Car weights will be published following Saturday's qualifying session and would rename tire grades for better clarity to spectators. Drivers must also be available for further autograph sessions and better media availability.

F1 teams will also be limited to eight one-day aerodynamic tests during the course of the season instead of a total ban on in-season testing, and allowed three one-day "young driver" tests featuring pilots who have not raced more than two GPs in the preceding 24 months.

The council, meeting before the start of the season-opening Australian Grand Prix on March 29, also rubber-stamped Brawn GP's purchase of Honda while waiving the new entry fee that usually accompanies a new team on the starting grid.
To, ze body budu hrat vedlajsiu rolu... hm, nejak neviem co k tomu povedat... Podla tyhchto pravidiel by sezonu 2008 vyhral Felipe, pretoze vyhral viackrat.
__________________
Mysho is offline   Reply With Quote
Old 17.3.2009   #152
Kid222
Moderator

 
Kid222's Avatar
 
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
Default

M? se to nelíbí, tyhle revoluce každého jenom obt?žují. Já bych všechny ty Mosleye a Ecclestony zakázal.
__________________
Achievement unlocked:
Get 3rd place in forum spam rank
Kid222 is offline   Reply With Quote
Old 17.3.2009   #153
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

plivnuti do tvare motorsportu a nejvetsi p*covina, ktera se kdy v pravidlech objevila... zabit malo...
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 18.3.2009   #154
Zdenek CZE
Senior Member

 
Zdenek CZE's Avatar
 
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
Default

Je to pochopitelné, když ztrácíte, je vždy snazší na?knout vaše soupe?e z podvád?ní, než se je pokusit dohnat usilovn?jší prací.

Tak tohle ?ekl Barrichello p?kn?.
Zdenek CZE is offline   Reply With Quote
Old 18.3.2009   #155
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

to bodovani je holy nesmysl. nekdo vyhraje tri zavody dalsich 15 nedokonci ale stejen bude mistr pac ostatni budou mit jen dve vitezstvi. kravina.


Staci kdyz daj zpaty 10 6 4 3 2 1 nebo navrhovane 12 9 6 5 4 3 2 1

delaj z toho saskranu prvni tridy zlate WTCC
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 18.3.2009   #156
JENDAN
LFS Guru

 
JENDAN's Avatar
 
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
Default

tak drivejsi bodovani myslim bylo 964321 ale to neni podstatny.

Zas bych to s WTCC nevidel, tak vesele. Preci jenom spada pod FIA a driv nebo pozdeji tam budou medaile platit taky.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle.

16 Jan Širl
JENDAN is offline   Reply With Quote
Old 18.3.2009   #157
Fast Jarda
Senior Member

 
Fast Jarda's Avatar
 
Join Date: 18.12.2008
Location: Horoušánky u Prahy
Posts: 1 225
Default

To bodování jak bylo d?ív a jak je te? nemá zas takový význam, celkové po?adí by bylo stejné a? tak nebo tak, alespo? by tomu tak bylo v posledních dvouch sezónách, ale to je trochu z cesty.

Medaile - to je úplná kravina, na 2. stranu to potvrzuje fakt, že F1 jde nanávratn? do on?ch kon?in....
Fast Jarda is offline   Reply With Quote
Old 19.3.2009   #158
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

9tku sem tam nikdy nevidel:-D bylo to 10 6 ...

Je rozdil 10 za prvni a 6 za druhy a ne 10 a 8. Pak je vetsi motivace na to prvni. A jezdec s vice vitestvima bude tak i mit vic bodu. Proste to patlaj ale spatne. By me zajimalo jestli si delali pruzkum u fanousku a kdyz tak u jakejch pac to byla asi tak moje babicka.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 19.3.2009   #159
Zdenek CZE
Senior Member

 
Zdenek CZE's Avatar
 
Join Date: 26.8.2008
Location: Plze?
Posts: 1 497
Default

Na jednu stranu se mi to líbí, že titul získá jezdec s nejv?tším po?tem vít?zství, na druhou stranu se mi to zas nelíbí. Jako všechno to má své + a -.
Zdenek CZE is offline   Reply With Quote
Old 19.3.2009   #160
Poly
Regular Member

 
Poly's Avatar
 
Join Date: 11.11.2007
Location: Liberec/Olomouc
Posts: 510
Default

Quote:
Originally Posted by Zdenek CZE View Post
Na jednu stranu se mi to líbí, že titul získá jezdec s nejv?tším po?tem vít?zství, na druhou stranu se mi to zas nelíbí. Jako všechno to má své + a -.
A muzes teda vyjmenovat nejake plus? Mozna reknes ze vetsi motivace k vitezstvi, ale ta se da preci dosahnout vetsim bodovzm rozdilem mezi 1., 2. a dalsima pozicema. Tohle je skutecne uz trapna saskarna, neprinese to nic dobreho a je to hodne nefer vuci zavodnikum, kteri podavaji stabilni vykony.

Jeste by me teda zajimalo jak budou ve vysledku klasifikovani ostatni. Podle poctu nejvyssich dosazenych umisteni, nebo uz normalne podle poctu bodu? V prvnim pripade ztraci bodovani jakykoliv smysl...

EDIT: Ted me jeste napadlo ze cely system se da prirovnat k nesmyslnemu bodovani 1000, 8, 6,5,4,3,2,1... Muzes byt porad druhy, ale ten kdo jednou vyhraje je na tom podstatne lepe.
__________________
MyLast.fm | member of M3-Racing

Last edited by Poly; 19.3.2009 at 18:09.
Poly is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.