|
7.3.2009 | #1 |
Regular Member
Join Date: 23.1.2007
Posts: 696
|
Mixed Cup 2009 - tla?ovky
Tak ako sa Vám išlo?
Aby som povedal za seba, pred závodom som takmer prišiel o nervy. Najprv som zistil, že Tairo sa mi oh?adom serveru neozval. Musel som teda h?ada? náhradu - išli sme na Antik kde sme minule trénovali. Tu však bol problém, niekomu to lagovalo, niekto sa vôbec nemohol pripoji?. Tak som musel h?ada? ?alšiu náhradu, dohodli sme s Pablom ACTUAL #1, na ktoré som však nedostal admin heslo. Tým pádom som nemohol nastavi? závody tak ako mali by?. Naš?astie sme mali medzi sebou "všemocného" Chaosa , ktorý mal admin heslo na ACTUAL #2. Tak sme sa do tretice presunuli tam, kde už chválabohu išlo všetko ako malo a pekne sme si zazávodili. Ja konkrétne som nešiel, ke?že som chcel ma? dozor tak som pozoroval. Ale videl som množstvo pekných súbojov, takže dúfam, že sa pochválite. A na koniec dodávam, že podobné zmätky so servermi sa budem snaži? do budúceho závodu eliminova?. Last edited by Jakub_mt; 7.3.2009 at 22:58. |
7.3.2009 | #2 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
jelikoz me starty ze spicky startovniho pole nebavi, rozhod jsem se dobrovolne startovat z posledniho mista... (radsi zariskuju nehodu, nez se hodinu nudit na spicce pole) v 1. kole slo vse fajn, nez me ve vyjezdu na cilovku otocil na strechu hostujici jezdec od X-Fusion... cest jeho fair play, otocil me zpatky na kola a ja tak mohl pokracovat... dalsi kolo boxy, abych si opravil motokaru a vyslo to akorat, tak jsem se, sice okolo pozadu, zapojil na konec pole... pozavodeni paradni, panove me sice vzdy na rovinkach predjizdeli, ale to jsem jim vracel v zatackach... v prubehu zavodu jsem pak jeste nekolikrat vycestoval z trati, vetsinou ze jsem neodhadl, jak moc to pany v plechovkach vynese a tak podobne a pri tech kolizich nastesti jen lehce poskodil auto... v pulce zavodu jsem pak i s poskozenym autem zajel nej kolo zavodu, ktere ale Poly tesne pred koncem o par desetinek prekonal... (taky jsi mi moh nechat aspon ty 3 body... :/ )po zavode jsem pak zkusil jizdu s neposkozenym autem a asi ve 4. kole zajel 1:24.76 ... no tesim se na priste, opet start z konce, tentokrat snad uz nebudu zavodit o kolo pozadu
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
7.3.2009 | #3 |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
Masakr. Spravilo mi to trochu náladu po Kyotu.
A beru zpátky, co jsem ?íkal o rychlosti MRT, je rychlá dost. Ani jsem ne?ekal, že to dopadne, jak to dopadlo. Nejvíc mi dalo zabrat asi p?edjížd?ní o kolo, protože na rovince jsem to vždycky dostal zpátky i s úrokama. A na konci souboj s Polym, správný nervy až do konce.
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
8.3.2009 | #4 |
Regular Member
Join Date: 23.1.2007
Posts: 696
|
Ako vravíte. Vždy som sa najradšej díval ako plechovky predbiehajú MRTku na rovine a vzápätí im MRTka v zákrutách ukazuje pozadie
|
8.3.2009 | #5 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
akorat mrtky musely predjizdet v zatackach, kde to je rozhodne tezsi nez na rovinkach.
Pokousel jsem se na tenhle zavod pripravit a myslim, ze se mi to docela povedlo. Jen jsem asi v 6 kole neudrzel nervy, vzal to v posledni pres obrubnik a uz to bylo na strese. Asi pet minut jsem po byte skakal jak opice a nadaval jsi jakej jsou trouba. Kdyby jsem nepodelal start a chytil krok se spickou, tak si myslim ze to mohlo byt pekny. Tesim se na pristi zavod. Skoda jen ze mi zase zacinaji povinnosti ve skole.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
8.3.2009 | #6 |
Senior Member
Join Date: 5.4.2007
Location: Jihlava
Posts: 1 272
|
Tak závod byl opravdu zajímavej. Já jsem se našt?stí vyhnul srážce na za?átku závodu a vyt?žil jsem z chybi?ek Jendana a Radka, což se dá pochopit, protože MRTka je fakt citlivá v?c. Z Polmanem jsme se prali celý závod o setinky a ani trochu nepolevil. Já jsem bohužel d?lal ob?as chyby, ale na to, že jsem po stršlivý party a nevidím moc na jedno oko jsem velice spokojen.
Jen doladit restriktory na p?íští závod. Bude se volit znova auto na další závod nebo vše z?stává? |
8.3.2009 | #7 |
Regular Member
Join Date: 11.11.2007
Location: Liberec/Olomouc
Posts: 510
|
Docela zajimavy pojezdeni, i kdyz musim rict, ze jsem se po vetsinu zavodu celkem nudil. Hned po startu me trochu ujeli Kid s Radkem a jedinym souperem v tu chvili bylo nastaveni vozu, ktere bylo docela nedotacive a prehrivaly se mi predni pneumatiky. Po tom co odpadl Radek, jsem se snazil dotahnout Kida, ale moc to neslo... Akorad obcas ho zdrzel nekdo s modrou vlajkou. Ke konci trochu vychladly gumy a ja se na kolegu preci jen dotahl. Dve kola pred koncem jsme to malem nedali, kdyz jsem o jeho motokaru lehce zavadil v sikane. (tohle je asi hlavni nevyhoda MRTky - jeji nizka hmotnost/stabilita) Pak se tam jeste kdosi priritil a jen stesti ze Kid skoncil na kolech s lehce upravenou geometrii...
Takze i kdyz o nic neslo, double me velice potesil. Skoda ze se nemuzu zucastnit pristiho zavodu a zrejme ani prespristiho... Tak me to kolo sedlo, nehodlal jsem v zaveru zpomalovat.. Alespon sis to vynahradil po zavode. |
26.3.2009 | #8 |
Senior Member
Join Date: 21.3.2009
Location: Kosice
Posts: 1 279
|
V prvom rade sa chcem ospravedlnit Chaos-ovi a Jendanovi, ktorych som nestastne dostal mimo trat, na MRTky si musim davat vacsi pozor, slubujem, ze nabuduce to bude lepsie
K umiestneniu: skoncil som tusim 12., ale len kvoli vlastnym chybam v druhej polovici preteku, predtym som sa drzal o dve miesta vyssie, ale pokazil som si to sam Ale inak spokojnost, na zaciatku som sa vyborne bavil na MRTkach, ktore sa predierali medzi plechacmi a predbiehali ich z kazdej strany |
26.3.2009 | #9 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
i pres kolizi v prvnim kole o megina (nemoh tusit ze se mu tam takhle priritim) a nevyvazeneho restriktoru pro lx4 to bylo fajn pozavodeni... jen skoda, ze nekteri nebyli opatrnejsi pri predjizdeni o kolo... pro priste aspon vim, ze si mam drzet vetsi odstup
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
26.3.2009 | #10 |
Regular Member
Join Date: 23.1.2007
Posts: 696
|
Chcem len poveda?, že ma mrzí tá rýchla LX4, nabudúce sa budem reštriktorom venova? rozhodne viac.
|
26.3.2009 | #11 |
Senior Member
Join Date: 21.3.2009
Location: Kosice
Posts: 1 279
|
No hej, to mi bolo velmi luto. Mihol si sa mi v lavom zrkadle a myslel som si, ze pojdes po stope, tak som uhol zo stopy dolava no a tam si bol ty
|
26.3.2009 | #12 |
Senior Member
Join Date: 18.12.2008
Location: Horoušánky u Prahy
Posts: 1 225
|
Nejd?ív bych cht?l pod?kovat Jakubovi, že mi umožnil zm?nit auto pro tento cup, v budoucích týdnech m? ?eká docela velký frmol ve škole a nebude ?as na trénink a na lad?ní setup? (na XRT skoro sety nemám), vym?nil jsem za MRT, kde mám všechny "v šuplíku", takže ješt? jednou dík
Q: Tak dopadlo to celkem nad o?ekávání, 10. místo, takže spokojenost až na p?du Race: Hned v 1. zatá?ce mi jedna plechovka upravila geometrii a a jel jsem o n?co opatrn?jc, to m?lo za následek studené gumy a asi 2x se mi povedlo vyst?ihnout výstavní hodiny. V 10. kole se mi povedlo ud?lat výýstavní Salto mortále, ale dopadl jsem na kola a dokulhal do box?, potom opravy na minutu a potom jsem si už ?ekl, že pojedu na maximální riziko, a nevyplatilo se. op?t 2x hodiny a posledních cca 8 kol už v klidu, až na "malou" krizovku, kdy jsem to zapíchl ?umákem rovnou do bariéry. Asi po t?ech minutách jsem se otamta? vysekal a jel dál. Nakonec 13. flek, svezení hezké, takže ani neni na co si st?žovat, chybi?ek tam bylo dost, ale co už Last edited by Fast Jarda; 26.3.2009 at 23:15. |
26.3.2009 | #13 |
Regular Member
Join Date: 11.11.2007
Location: Liberec/Olomouc
Posts: 510
|
Uz dopredu jsem tusil ze s XRT nebudu mit sanci. Tohle kombo mi proste nesedi. Ale i tak jsem si pekne zazavodil. Hlavne s Chaosem a pak jeste s Keenem.
K tem restriktorum: nevim jestli by se nemela zohlednovat i narocnost s jakou se daji zajet konkretni casy. Napr MRT ma na tehle trati jen 5 zatacek kde musi brzdit. Navic se ji neprehrivaji pneumatiky takze casy kolem 2:18.xx (Chaos) nebyly problem v kterekoliv fazi zavodu. Kdezto vozy TBO to maji co se tyce rizeni o dost tezsi a v prvni fazi zavodu je celkem tezke jezdit srovnatelne casy s MRT. A LX4 byla dnes hodne zvyhodnena, o tom asi neni pochyb. Podle me to dnes melo byt asi takhle: FXO - 5%, LX4 - 10% nebo 11%, MRT - 15% a ostatni 0% |
26.3.2009 | #14 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
jj, s tebou a Keenem to bylo fajnove pozavodeni hlavne me bavila ta rychla prava pred prvnim vracakem
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
27.3.2009 | #15 |
Member
Join Date: 2.9.2008
Posts: 171
|
A ja už klasicky - nedokon?il ): po prvej zákrute lag a všetci boli fu? na 10-15 sec. potom do garaže potom chyba,chyba, mantinel,pokus dostat sa od neho ,neúspech,pozorovat,odpojit. nemam slov
|
26.3.2009 | #16 |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
odstartoval jsem se zapnutym volantem+ ruce ridice a vypnutym zvukem, takze jsem na rovince nastavoval v menu. Bohuzel se mi to vymstilo a ja se sel podivat na tribuny. Odneslo to levy predni tlumic, takze nic potesujiciho. Pak jsem se snazil jet co to da. Moc to nedalo. Chyby nasledovaly chyby a ja se na chvostu rostu pral sam se sebou. Kdyz mi blikla zluta, tak jsem byl cely stastny. Ne kvuli ziskani pozice, ale kvuli zahnani nudy jizdou ve dvojci.
Nakonec ne az tak spatnej cas, ale hodne chyb vyrobili pochopitelne neuspokojive umisteni. Trat jsem nemel najezdenou, ale podle LFSW nas bylo dost, coz bylo potesujici. Nejvetsi peklo bylo pro me sled zatacek charakteristiky Eau Rouge. Fakt jsem nevedel jak na ni a pri zavode, neni zrovna spravny cas na zjistovani stopy. S MRTkou vubec nebyla prochazka ruzovou zahradou posledni zatacka pred boxama. Strasne nerovnosti ve me vyvolavaly pochybnosti o destrukcnim modelu LFS. Gothar: co se da delat stalo se. Pro priste. Mrtka po vyjezdu z takovehle zatacky uz jede na maximum, takze draftovat mrtku je skoro ztratova cinnost. Z pocatku jsem si nebyl jisty, kde jsi a tak jsem se rozhlizel kolem a nejednou prisla strasna rana.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
26.3.2009 | #17 |
Senior Member
Join Date: 21.3.2009
Location: Kosice
Posts: 1 279
|
To je prave ten nedostatok skusenosti, toto bol vlastne moj prvy organizovany pretek v S2...
Pricinou toho incidentu bolo aj to, ze MRTka pri maximalke prestane akcelerovat pomerne prudko(niekedy mi to pripada ako keby tam bol obmedzovac ), u plechacov to prebieha pomalsie. |
26.3.2009 | #18 | |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
Quote:
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
|
27.3.2009 | #19 | |
LFS Guru
Join Date: 29.9.2007
Location: Praha
Posts: 1 749
|
Quote:
T1 mi prisla vic stabilni. Nuda to byla to mas pravdu. Docela jsem usinal. Coz nebylo dobre, protoze zrovna v pasazich na plny plyn bylo potreba sbirat s mrt kazdej centimetr trati.
__________________
N?kte?í lidé tvrdí, že milují Severní smy?ku, bu? lžou, nebo tam nejeli dostate?n? rychle. 16 Jan Širl |
|
27.3.2009 | #20 | |
Regular Member
Join Date: 11.11.2007
Location: Liberec/Olomouc
Posts: 510
|
Quote:
|
|