Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Live For Speed > Všeobecná diskuze

View Poll Results: Rozhodnete situaci
A 10 31.25%
B 3 9.38%
C 12 37.50%
D 0 0%
E 7 21.88%
Voters: 32. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 9.2.2008   #1
Agarash
Moderator

 
Agarash's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
Default ALTP6 - 1.zavod WT_Tomas vs LeGolem

Tato anketa vznikla na zaklade tohoto threadu.

Rozhodn?te sami, anketa bude uzav?ena do 18.2.2008. P?ed tím, než rozhodnete, doporu?uji si celou situaci p?ehrát z pohledu všech z??astn?ných, pak znovu pomalejší rychlostí a nakonec odstra?te modely aut (klávesa "F") a sledujde sloupe?ky sil. Zejmena si takhle proje?te WT_Tomase. Nic to na rozhodnutí komisa??, které bychom samoz?ejm? m?li pln? respektovat, nezm?ní, ale rád bych znal názor široké LFS ve?ejnosti. Dík za klik.

A: WT_Tomas m?l auto pod kontrolou, jen se snažil na poslední chvíli ud?lat místo soupe??m a vjel do trávy. Na manévr m?l právo, ale byl neš?astn? postr?en LeGolemem, který náhle zm?nil sm?r jízdy. Viníkem je LeGolem

B: WT_Tomas se pokusil o p?edjetí na studených pneumatikach aniž by m?l dostate?ný p?esah. Vjel na trávu, protože si cht?l zkrátit cestu zatá?kou, tam však ztratil kontrolu nad vozem a tím zp?sobil hromadnou nehodu. Viníkem je Tomas

C: B?žný závodní incidet. Bohužel s rozsáhlými následky. Nikdo není vinen

D: Nevím, neumím posoudit.

EDIT by Chaos:
E: WT_Tomas se pokusil o p?edjetí aniž by m?l dostate?ný p?esah. Vjel na trávu, kde ho LeGolem ne?ekal, protože spíš kontroloval auta vlevo. V hodinovém závod? je takováto agrese v první zatá?ce zbyte?ná a jak vidno ohrožuje ostatní. Viníkem je Tomas
Attached Files
File Type: mpr LeGolem_vs_Tomas.mpr‎ (655.3 KB, 42 views)
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu

Last edited by Agarash; 9.2.2008 at 15:54.
Agarash is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #2
zipper
LFS Guru

 
zipper's Avatar
 
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
Default

Imo ostatní šli zbyte?n? brzo na brzdy a WT_Tomas sel ve spravny moment, auto mel celou dobu pod kontrolou, tra? si imo nezkracoval - stále dv? kola na trati -> HLVC valid... P?ilet?l zezadu rychle, to je sice pravda, ale imo je to p?edevším kv?li brzkému bržd?ní ostatních. Jestli je n?kdo viník, pak spíše Legolem, ale hranice mezi jeho vinou a b?žným incidentem je v mých o?ích tady dost t?sná.
__________________
Powerful Motorsport Team
Opera for better browsing
metal4ever, BLDC, last.fm
Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600


zipper is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #3
Bigman
Member

 
Bigman's Avatar
 
Join Date: 6.6.2007
Posts: 200
Default

WT_Tomas sa tam nemal tak nasilu pchat prve kolo islo o hodinovy zavod isiel mimo idealnej stopy nasilu to chcel vybrzdit a aj cez travu predbiehat-teda z tohto pohladu vinny
ALE legolem mam pocit ze ho tam necakal-necakal ze tam bude a je fakt ze isiel az prilis vnutrajskom mal tam este miesto...
+bola to taka smolna nehoda ked maly tukanec pokazi zavod viacerym pretekarom
Osobne byl by som dal WT_Tomas daky mensi trest aby si to nabuduce rozmyslel a radsej isiel prve kolo opatrnejsie.
Podla mna ta situacia bola zrela aj na restart ale to je na inu diskusiu.
__________________
InSeRT>BIGMAN

Independent Slovak eRacing Team | www.in-sert.php5.sk

Bigman is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #4
Pútnik
Newbie

 
Pútnik's Avatar
 
Join Date: 5.1.2008
Location: Zilina
Posts: 96
Default

Quote:
Originally Posted by Bigman View Post
WT_Tomas sa tam nemal tak nasilu pchat prve kolo islo o hodinovy zavod isiel mimo idealnej stopy nasilu to chcel vybrzdit a aj cez travu predbiehat-teda z tohto pohladu vinny
ALE legolem mam pocit ze ho tam necakal-necakal ze tam bude a je fakt ze isiel az prilis vnutrajskom mal tam este miesto...
+bola to taka smolna nehoda ked maly tukanec pokazi zavod viacerym pretekarom
Osobne byl by som dal WT_Tomas daky mensi trest aby si to nabuduce rozmyslel a radsej isiel prve kolo opatrnejsie.
Podla mna ta situacia bola zrela aj na restart ale to je na inu diskusiu.
+1
__________________
InSeRT - Independent Slovak eRacing Team
http://www.in-sert.php5.sk/
Pútnik is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #5
Chaos
Administrator

 
Chaos's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
Default

pridana dalsi moznost...
pred pridanim padlo 4A 1B hlasu
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! LFS World statistiky.
www.301.cz
Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba
Chaos is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #6
Agarash
Moderator

 
Agarash's Avatar
 
Join Date: 25.7.2004
Location: Pelh?imov
Posts: 1 996
Default

Quote:
Originally Posted by Chaos View Post
pridana dalsi moznost...
pred pridanim padlo 4A 1B hlasu
Jen bych doplnil, ze takhle agresivne a po trave jsem dost casto predjizden veskerymi ufony, jety a podobne. Sice ne vzdy v prvnim kole, protoze z otoceneho rostu me v prvni zatacce precejen nedostanou, ale vim o nich a radsi nedelam zbrkle pohyby, protoze by to dopadlo naprosto stejne.

Nechapu proc je tento poll dodatecne editovan a tim zkreslen, E se vice mene rovna B.

To Sonyk: jde mi o nazor vsech. Vubec nechci, aby nekdo menil svuj nazor nebo rozhodnuti komisaru. Jen me zajimalo jak to vidi siroke masy.
__________________
I used to live for speed. Now iRace. www.nfinityesports.eu
Agarash is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #7
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Quote:
Originally Posted by Agarash View Post
Jen bych doplnil, ze takhle agresivne a po trave jsem dost casto predjizden veskerymi ufony, jety a podobne. Sice ne vzdy v prvnim kole, protoze z otoceneho rostu me v prvni zatacce precejen nedostanou, ale vim o nich a radsi nedelam zbrkle pohyby, protoze by to dopadlo naprosto stejne.

Nechapu proc je tento poll dodatecne editovan a tim zkreslen, E se vice mene rovna B.

To Sonyk: jde mi o nazor vsech. Vubec nechci, aby nekdo menil svuj nazor nebo rozhodnuti komisaru. Jen me zajimalo jak to vidi siroke masy.
Ja to chapu ze chces vedet. uz mlcim byl by z toho akorat flame.

Stojim si za svim - projeti travou nebylo fair. Tomas tam nemusel stacilo ubrat a pockat z predjizdenim do dalsich zatatacek.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #8
Chaos
Administrator

 
Chaos's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
Default

Quote:
Originally Posted by Agarash View Post
Jen bych doplnil, ze takhle agresivne a po trave jsem dost casto predjizden veskerymi ufony, jety a podobne. Sice ne vzdy v prvnim kole, protoze z otoceneho rostu me v prvni zatacce precejen nedostanou, ale vim o nich a radsi nedelam zbrkle pohyby, protoze by to dopadlo naprosto stejne.

Nechapu proc je tento poll dodatecne editovan a tim zkreslen, E se vice mene rovna B.
O tom to prave je, v dalsich kolech kdy by to bylo jeden na jednoho, bych to jako vinu Tomase nevidel. Jenze toto bylo 1. kolo... Presne takovato agresivni a nebezpecna jizda do T1 je to co nechci v zavodech videt, jak psal Pedropan v jinem threadu, predjizdeni je sachova partie a ne ze urvu co nejvic pozic najednou... E se rovna B jen v tom ze je Tomas vinen, ale oduvodeni viny je v kazdem pripade hodne odlisne...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! LFS World statistiky.
www.301.cz
Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba
Chaos is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #9
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

o zkracovani podle me nemuze byt vubec rec,
mam pocit, ze legolem proste necekal auto vpravo(i kdyz by vlastne mozna mel). a je fakt, ze na tom nese urcite vic viny(treba i neumyslne) nez tomas
*stone me*

nicmene asi teda "zavodni incident" dostane muj hlas

Quote:
Originally Posted by Bigman View Post
Podla mna ta situacia bola zrela aj na restart ale to je na inu diskusiu.
na tuhle moznost by sme meli co nejdrive zapomenout..

PS: jinak tri sneci+jeden bratr jednim vrzem, to chce talent
ps2: btw jak rozhodli komisari?
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #10
Pulec
Newbie

 
Pulec's Avatar
 
Join Date: 27.7.2004
Posts: 23
Default

Kdyby ten zavod byl o polovinu zpomaleny a kazdy by mel 2x tak vice casu na reagovani tak by myslim LeGolem do tomase nevrazil protoze by mel cas na uvolneni mista, ale takhle v realtimu bych to na jeho miste nestihnul to bych musel bejt na nakejch stimulantech asi

z pohledu Tomase proste nemoch nic delat jel predjel a LeGolem si o nej nechte skrtnul a tim udelal peknej crash, nastesti ne tak hroznej

koukal sem na to zpomalene tak sem zvolil A, ale radsi bych volil C v ty rychlosti se to nedalo stihnout a obcas se tohle stane
Pulec is offline   Reply With Quote
Old 9.2.2008   #11
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

Tak tenhle thread se mi vubec nelibi.

Muj pohled na vec.

Tomas mel auto pod kontrolou do te doby nez ho chytla trava pak byl temer celim autem venku. Legolem nemohl predpokladat ze nekdo pojede po trave a hlavne to tam nezavrel schvalne.Kdyby Tom nebyl v trave ale na trati bylo by to podle toho prava na misto ale takhle ne.

MYslim ze jezdci nebrzdili brzo, brzdili akorat bay tu zatacku projeli bez problemu a mohly pokracovat dal. Prilitnout tam na brzdy nacpat se na vnitrek bych tam dokazal taky ale , mel sem auta kolem sebe z bou stran a nebylo misto proto sem brzdil driv abych se vesel a vyhnul konktaktum s jinyma autam. Pokud se podivate z kokpitu obou jezdcu - uvidite ze golem o Tomovi nemohl vedet a ze tom byl temer celym autem venku.

Byl bych rad kdyby se tento thread zamknul nebo smazal. Komisari ho vyresili nevim o co komu jde.

EDIT: to Bigman - diky :-) na restart nee odnesli to 3 auta z 27 to je malo na restart.
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.



Last edited by sonyk; 9.2.2008 at 09:32.
sonyk is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.