|
7.5.2007 | #1 |
Senior Member
Join Date: 22.3.2007
Location: Tren?ín
Posts: 1 099
|
Proslapnuti plynu - ano ci nie?
Vopred sorac az to tu dakde je - skusim som aj SEARCH, aj som daco nasiel, ale jasnu odpoved nie?
Takze: Presliapnutie plynu pri podradeni? ANO ci NIE? Zalezi to od auta? Stylu jazdy? Pytam sa z ohladu co najrychlejsej jazdy. |
7.5.2007 | #2 |
Member
Join Date: 14.8.2006
Location: Praha
Posts: 111
|
ANO, dle meho, nezavisle na aute nebo stylu jizdy. Muzes si to sam vyzkouset...rozjed se a pak zacni brzdit s podrazovanim -s throttle blip se ti neblokujou kola, kdezto bez proslapnuti plynu musis s kazdym porazenim trochu ubrat na brzde (cim jde motor do vyssich otacek tim vic musis ubrat...).
No a pak zalezi na tom jak moc HC sim to chces... Kdyz mas dvouosy pedaly tak si to muzes delat i bez aut. pomocnika ale bude to chtit trochu skill.. Ale pro rychlejsi jizdu definitivne ano... Jestli kecam tak me |
7.5.2007 | #3 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
pri brzdeni potrebujes kontrolovat smer auta a to se zablokovanymi zadnimi koly jde jen tezko (ale jde).
proto kdyz chces rychle zabrzdit a chces jet rovne, tak muzes prvnich par stupnu podradit bez proslapnuti (brzdis treba ze 6 na 2, tak ze 6 na 3 to pujde bez proslapu), pokud ztratis adhezi zadnich kol, tak ji pak muzes ziskat proslapnutim pri podrazovani ze 3 na 2. pokud ale potrebujes zatacet a brzdit, nemuzes si dovolit aby ti zadek ujel, proto je lepsi do toho plynu obcas brnknout... tohle teda plati pro rwd, u fwd nema proslapnuti vyznam a jen zhorsuje brzdeni... ja teda jezdim uplne bez helpu a v setupech si davam trochu silnejsi brzdy a proslapuji castejc -> muzu podle potreby pomoci plynu rozlozit brzdny ucinek mezi predni a zadni napravu... kdyztak me nekdo opravte, jestli placam
__________________
Last edited by jet; 7.5.2007 at 01:36. |
7.5.2007 | #4 |
Administrator
Join Date: 26.9.2004
Location: Plzen
Posts: 1 668
|
presne jak pise jet. S tim rozkladanim brzdneho ucinku jsem to zazil sam v moste na vyhlasovani ALML, kdy nas kamarad povozil v aute z amaterskeho rallye. Mam to i natocene na videu, jak podle potreby slape v zatacce plyn i brzdu kvuli presunuti pomeru brzd.
__________________
Team: ACTUAL LINUX e-Racing Team . . . . . .Sponzor: ACTUAL LINUX s.r.o. . . . . . . Jabber: tairo(zavinac)jabber.actual.cz |
7.5.2007 | #5 |
Regular Member
Join Date: 10.1.2007
Location: Hradec Králové
Posts: 580
|
Tak zase vím o n?co víc
Tairo: Mohl bych poprosit o to video? |
7.5.2007 | #6 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
pokusim se to upnout, mam do na dvd
__________________
|
7.5.2007 | #7 |
LFS Guru
Join Date: 10.9.2005
Location: Brno
Posts: 1 601
|
Tohle je podle m? blbost, když se ti zablokujou kola u p?edohrabu, taky je auto ne?iditelný a že se p?i bržd?ní a pod?azování blokujou hodn? si m?žeš zkusit
Já mám prošlapávání vypnutý a prošlapuju sám, víc m? to baví
__________________
Powerful Motorsport Team Opera for better browsing metal4ever, BLDC, last.fm Core2Duo T7500 2,2GHz, 2GB RAM, ATI mobility radeon HD2600 |
7.5.2007 | #8 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
to vim, jenze pri brzdeni se presouva vaha vpred a malokdy se mi podari predni kola zablokovat uplne a pokud se zablokuji tak se zase za okamzik roztoci a jede se dal... fwd je proste lamacky
__________________
|
7.5.2007 | #9 |
Senior Member
Join Date: 12.11.2005
Location: Sahy
Posts: 1 257
|
neviem, ze by mi to u fwd nejak vadilo
ja mam preslapnutie zapnute, ajtak ale pri brzdeni jemne prislapujem plyn... auto sa sprava stabilnejsie raz, asi mesiac, som mal preslapnutie vypnute... a ani som o tom nevedel... ale to uz bolo davnejsie, dnes by som to asi spoznal... takze pre lenivcov ako som ja, odporucam preslapnutie zapnut
__________________
TEAM : Sunday Drivers inc. "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti >> last.fm music profile |
7.5.2007 | #10 |
Member
Join Date: 5.1.2006
Posts: 243
|
Jestli placas, se da tezko posoudit, protoze nevime, jaky system prevodovky autori LFS simuluji.
Variant je nekolik a kazda vyzaduje - umoznuje jiny zpusob prace s plynovym pedalem pri odrazovani. Ale z vypozorovanych priznaku bych na sekvenci nevsazel... |
7.5.2007 | #11 |
Regular Member
Join Date: 22.7.2004
Location: LB City
Posts: 813
|
ja vesele proslapnuti plynu pri podrazeni pouzivam
na rychlost to zase tak velky vyznam nema, myslim si, ze je skoro jedno, jestli je to zapnuto nebo ne, jezdit rychle se da s obojim (nemyslim sebe, ale treba chaos to ma myslim taky zapnuty) |
7.5.2007 | #12 |
LFS Guru
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
|
Ja to mam tez zapnuty a jak jsem psal zde je to video z mostu pri vyhlaseni ALML... enjoy
http://www.spanglerweb.hostuju.cz/mo...lmlonboard.avi
__________________
|