Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Live For Speed > Pro za?áte?níky

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 6.2.2007   #1
jet
LFS Guru

 
jet's Avatar
 
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
Default Jak správn? nastavit volant

prival novacku me podnitil k sepsani takoveho strucneho navodu jak na nastaveni volantu v lfs.
pripominky a napady jsou vitany.
jet is offline   Reply With Quote
Old 6.2.2007   #2
Kada
LFS Guru

 
Kada's Avatar
 
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
Default

ad rozsahy volantu, cerveny momo 270 stupnu, cerny 240 stupnu.
Kada is offline   Reply With Quote
Old 6.2.2007   #3
Pablo
Administrator

 
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
Default

Vyzobal bych ješt? n?jaký info z tohoto threadu http://forum.czechlfs.net/showthread.php?t=3, zmínil Profiler, pokud je to pro nová?ky tak v?bec jak doklikají k tomu prvnímu obrázku v CP, mrtvé zóny doporu?uji odstranit (zvláš? pokud je to psaný hlavn? pro DFP).
Nastavil bych taky na minimum Ostatní / Vyhlazení analogového zatá?ení, u kvalitních volant? nemá opotstatn?ní a zp?sobuje steer lag.
Pablo is offline   Reply With Quote
Old 6.2.2007   #4
jet
LFS Guru

 
jet's Avatar
 
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
Default

thx, updatovano
jet is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #5
kmarty
Member

 
kmarty's Avatar
 
Join Date: 15.12.2006
Posts: 136
Default

Quote:
Originally Posted by jet View Post
prival novacku me podnitil k sepsani takoveho strucneho navodu jak na nastaveni volantu v lfs.
pripominky a napady jsou vitany.
Sakra, tak sem se prave dozvedel ze celou dobu mam padla na razeni nastaveny opacne. Jak to ma byt spravne jsem se nikdy za celych cca 8 let co mam ten volant nedozvedel, takze mam na levym padle razeni nahoru a na pravym padle razeni dolu. Proste mi to vyhovovalo vic - mozna kvuli tomu ze jsem levak.
kmarty is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #6
Pablo
Administrator

 
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
Default

2kmarty: to s tím že seš levák nevím jestli souvisí, já jsem taky levák a nikdy by m? nenapadlo mít ?azení nahoru vlevo

2jet "Minimální doba mezi ?azením je doba, která uplyne mezi stisknutím tla?ítka ?azení a za?azením rychlosti ve h?e. Op?t je nejlepší mít tuto hodnotu co nejnižší." - bu? jsem tu v?tu nepochopil nebo to není dob?e - tahle hodnota udává dobu, která musí uplynout, než se dá znova za?adit, ne za jak dlouho po stisku hra za?adí. Je to proto, aby se na vyrachaných tla?ítkách p?edešlo doubleshift?m = máš za 3, stiskneš down a krám volant tam pošle 2 impulzy = máš za 1 a hodiny. Takhle pokud je pošle hned za sebou (v intervalu menším než nastavenym), tak se ty daší p?e?azení ignorujou.
Pablo is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #7
jet
LFS Guru

 
jet's Avatar
 
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
Default

Quote:
Originally Posted by Pablo View Post
...
ajta.. sorry, jasne ze mas pravdu, ja jak jsem si prepnul na cestninu, tak me to zmatlo, hned to opravim
toho jsem si taky nevsim
|
V

Last edited by jet; 7.2.2007 at 14:25.
jet is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #8
Chaos
Administrator

 
Chaos's Avatar
 
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
Default

Quote:
Originally Posted by jet View Post
ajta.. sorry, jasne ze mas pravdu, ja jak jsem si prepnul na cestninu, tak me to zmatlo, hned to opravim
toho jsem si taky nevsim
|
V
hned?
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! LFS World statistiky.
www.301.cz
Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba
Chaos is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #9
sonyk
LFS Guru

 
sonyk's Avatar
 
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
Default

no nastaveni volantu je asi jako nastaveni sedacky .proste jak to komu vyhovuje. ja mam podrazovani na levy ruce pac kdy taham rucku nebo nastavovat atd tak drzim volant levou rukou a nepotrebuju radit nahoru ale dolu.ale jinak super napad ten navod
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering

ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90.
ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9.


sonyk is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #10
Spangler
LFS Guru

 
Spangler's Avatar
 
Join Date: 30.1.2006
Location: Kutná Hora, Praha
Posts: 3 251
Default

Na tohle sem ani nekoukal, proste v real autech se pravou radi nahoru a levou podrazuje tak sem to nastavil
__________________
ACTUAL LINUX e-Racing Team
http://lfs.actual.cz
Spangler is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #11
kmarty
Member

 
kmarty's Avatar
 
Join Date: 15.12.2006
Posts: 136
Default

Quote:
Originally Posted by Spangler View Post
... proste v real autech se pravou radi nahoru a levou podrazuje tak sem to nastavil
No tohle je prave info, ktery mi zcela uniklo. A ted, po takovy dobe, to menit, to uz si muzu rovnou nastavit automat :-). Protoze jinak si docela realne dovedu predstavit jak tam sypu sestku pred zatackou.

Sonykova zminka o rucce ma svoje opodstatneni, ale to se mne moc netyka neb nemam rucku. A pokud, tak jen pres tlacitko. A neco na tom fakt bude, protoze kdyz jsem ji na volantu mel, tak byla mezi tlacitkama na leve strane :-). Sla pryc, pac ji stejne nepouzivam a misto ni je PTT pro TeamSpeak.

Jestli to neni podobny jako razeni ala sekvencka. Prej to ma bejt dopredu=dolu, dozadu=nahoru. Jenze ja to mam ve svym (real) pekaci presne naopak :-) (tim chci jen rict, ze ani real to nemusi mit na 100% ujasneny - teda v pripade dopredu/dozadu. V aute s padlama jsem jeste ani nejel).

Holt to mam blbe. Zkusim to prehodit, ale jestli fakt budu kvedlat blbe, tak to vratim na to moje "chybny razeni".

Last edited by kmarty; 7.2.2007 at 13:56.
kmarty is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #12
Woodbine
Senior Member

 
Woodbine's Avatar
 
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
Default

Imho s pádlama na volantu je to pom?rn? jasný a zatím jsem vždycky vid?l jenom vlevo/- a vpravo/+. U sekven?ního ?azení klackem už je to trochen složit?jší, pá? tam jaksi výrobci nejsou zajedno. Osobn? jsem ale zastáncem k sob?/+ a od sebe/-.

2jet: Ohledn? nastavení ff steps z 128 na 256 bych to doporu?il i pro g25, subjektivn? jsem vnímal celkem velký zlepšení. Jinak supr nápad.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25
Woodbine is offline   Reply With Quote
Old 7.2.2007   #13
Tommy V.
LFS Guru

 
Tommy V.'s Avatar
 
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
Default

v civilnich autech to s tou sekvenckou dela kazdy vyrobce jinak, ale co se tyce zavodnich, myslim, ze v drtive vetsine je to nahoru-k sobe, dolu-od sebe, zda se mi to i celkem logicke, vzhledem k silam, ktere pri potrebnem razeni na jezdce pusobi.

co se tyce padel, v zadnem zavodnim aute sem nevidel nahoru-vlevo

edit:woodbine byl rychlejsi
btw gratuluji jetovi k novemu titulu

Last edited by Tommy V.; 7.2.2007 at 14:01.
Tommy V. is offline   Reply With Quote
Old 21.5.2008   #14
Drako
Newbie

 
Drako's Avatar
 
Join Date: 21.5.2008
Location: Vroutek
Posts: 21
Default G25

Zdravim, mohl by mi n?kdo poradit jak odkombinovat pedály u G25ky??
Drako is offline   Reply With Quote
Old 21.5.2008   #15
Flame
Senior Member

 
Flame's Avatar
 
Join Date: 16.11.2007
Posts: 1 140
Default

V nastavení ovládání dej Plyn / brzda osy na separované...
__________________
Flame
Flame is offline   Reply With Quote
Old 22.5.2008   #16
Drako
Newbie

 
Drako's Avatar
 
Join Date: 21.5.2008
Location: Vroutek
Posts: 21
Default

jenže když v nastavení volantu "odškrtnu" kombinované pedály, tak sice de ma?kat plyn i brzda zárove? jenže pak fungujou pedály jako tla?ítko, prost? v jednom bod? plnej plyn a jink nic..... s tím si nevím rady
Drako is offline   Reply With Quote
Old 22.5.2008   #17
SilverFox
Member

 
Join Date: 12.8.2007
Posts: 313
Default

Quote:
Originally Posted by Drako View Post
jenže když v nastavení volantu "odškrtnu" kombinované pedály, tak sice de ma?kat plyn i brzda zárove? jenže pak fungujou pedály jako tla?ítko, prost? v jednom bod? plnej plyn a jink nic..... s tím si nevím rady
Sta?í nakalibrovat
SilverFox is offline   Reply With Quote
Old 22.5.2008   #18
Drako
Newbie

 
Drako's Avatar
 
Join Date: 21.5.2008
Location: Vroutek
Posts: 21
Default

ve h?e? nebo celej volant pak? jo a p?kná 110Rko
Drako is offline   Reply With Quote
Old 27.6.2009   #19
Gepas
LFS Guru

 
Gepas's Avatar
 
Join Date: 24.5.2008
Location: Olomoucko
Posts: 2 052
Default

tak jeste jinak, ma cenu ho rozdelat a pohejbat tam s necim nebo je to zbytecny >> neopravitelny?
__________________
Angel Power Racing
1.92 prispevku na den, celkem slusnej spammer ne?
"Gepase nenasereš... Gepas je kli?as" << v?tšinou
S2 licence od 25.12.07
Radovan Geppert
30.10.1992
Czech

Gepas is offline   Reply With Quote
Old 20.7.2009   #20
ImP
Newbie

 
ImP's Avatar
 
Join Date: 20.7.2009
Location: Brno
Posts: 6
Default G25 st?ed je bez FF

Cau,

Volant G25 mi i p?ez veškery nastaveni, ktery sem vyhledal na netu i zde na foru d?la takovou v?c. Nevim jestli je to normalní bo ne.

Když jedu po rovince, tak FF jakoby vypne. U n?kterejch aut mi dokonce klimbá ze strany na stranu (asi jak hodí FF druhej vingl a na druhý stran? to vrátí) Nedá se n?kde nastavit, aby to FF m?lo v celým pr?b?hu n?jakou sílu ?

Kdyžtak napište esi chapete jak to myslim
ImP is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.