|
1.1.2006 | #1 |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
ALTP 2 aneb op?t Alternativní liga t?ch pomalejších
Máme tu nový rok a s ním i pokra?ování ligy pro jezdce, kte?í nejsou zrovna pravidelnými trha?i sv?tových rekord?. Pro ty z Vás, kterým ta "prapodivná" zkratka ALTP nic ne?íká, je zde pár základních informací: - 6 závodních ve?er? na r?zných tratích - 14 dní pauza mezi závody - v pr?b?hu ve?era kvalifikace a hodinový závod s povinnou zastávkou v boxech - stejná závodní technika pro všechny jezdce Bližší info najdete ZDE (http://www.knipex-racing.cz/ záložka "Závody"). (EDIT) POVINNÁ ?ETBA Letmý start Po rozsvícení zelených sv?tel se všichni závodníci pomalu vydají do zavád?cího kola. Rychlost vedoucího jezdce nesmí p?ekro?it 100 km/h (porušení bude trestáno napomenutím, opakované a závažn?jší porušení dodate?nou diskvalifikací ze závodu)! Ostatní smí max. povolenou rychlost p?ekro?it pouze za ú?elem snížení rozestupu od vp?edu jedoucího závodníka. Max. rychlost neznamená, že touto rychlostí musíte jet za každou cenu. Ne všechny zatá?ky se touto rychlostí dají projet. Snažte se jet maximáln? opatrn? a plynule, a? nedochází ke zbyte?ným nehodám. Pokud se i p?esto n?kdo p?iplete do nehody, po?ká, až projede celé startovní pole a za?adí se na jeho konec. Vracení se na p?vodní pozici je nep?ípustné! Jakmile se vedoucí jezdec p?iblíží k poslední (p?edposlední) zatá?ce p?ed nájezdem na cílovou rovinku, je zapot?ebí, aby všichni ostatní snížili rozestupy mezi sebou na minimum (je?te max. plynule a p?edvídateln?). Až bude v?tšina startovního pole na cílové rovince, admin závodu dá znamení ke startu vyv?šením zelené vlajky. Od tohoto okamžiku p?estává platit rychlostní limit a závod je odstartován. Pozor, p?edjížd?t se smí až po p?ejetí startovní/cílové ?áry! Jak se chovat po odstartování závodu Vzhledem ke zkušenostem z neoficiálních trénink? je t?eba zd?raznit n?kolik nepsaných zásad chování na trati. Zelená vlajka neznamená, že máte sešlápnout plyn až na podlahu a hnát se dop?edu hlava nehlava. Chovejte se obez?etn?, hlídejte si soupe?e p?ed vámi i za vámi. Závod se nevyhrává v první zatá?ce! P?edcházejte tedy situaci, kdy by se ocitly více jak 2 auta vedle sebe (n?kdy i 2 jsou moc), vyhnete se tak zbyte?ným problém?m, p?ípadné kolizi a zklamání z pokaženého závodu, který jste vlastn? ani neza?ali. Asi nejlíp to charakterizují slova jednoho zkušeného závodníka: "Je?te za sebou. ...jako husy!" Jen dodáme, že m?žete i jako 2 ?ady hus (vyžaduje však mnohem více zkušeností a jistoty v ovládání svého auta), ale více už opravdu ne. Vezm?te si k srdci fakt, že pokud zp?sobíte nehodu a odnesou to i ostatní závodníci, ponesete za to pat?i?ný trest. Pro názornost m?žeme doporu?it shlédnout nap?. replay start? div1 SROC z posledního závodu na SouthCity, kde je praktická ukázka "...za sebou jako husy". (EDIT) Liga za?íná 22. ledna 2006. P?ihlášky posílejte e-mailem do 21. ledna 2006 do 20:00 (bližší info op?t viz výše). P?ihláška platí na celou ligu. S p?ípadnými dotazy a p?ipomínkami se obracejte na po?adatele. T?šíme se na setkání s Vámi p?ímo na trati a p?ejeme všem hodn? št?stí, pevných nerv? a p?kných závodních moment?. Váš organiza?ní tým Sonyk (ICQ 221 006 128) Xedox (ICQ 271 225 345) Woodbine (ICQ 327 439 496) EDIT: OFICIÁLNÍ PROHLÁŠENÍ (z 5. ledna 2006) Po dlouhé a bou?livé diskuzi, zvážení všech pro a proti (a po ve?e?i) dosp?li organizáto?i ALTP k tomu, že liga bude i nadále pokra?ovat pouze v jedné divizi. Chceme tak p?edejít problém?m s roz?azováním do divizí, d?lením bod? a p?ípadným spekulacím. Startovní pole tedy bude tvo?it 20 závodník? podle toho, v jakém po?adí došly jejich p?ihlášky e-mailem. Ostatní, kte?í jsou momentáln? na 21. a dalším míst?, jsou považováni za náhradníky a mohou nastoupit v p?ípad? neú?asti n?kterého d?íve p?ihlášeného závodníka. Doufáme, že toto rozhodnutí budete respektovat a i p?esto, že se t?eba nacházíte v pozici náhradníka, na naši ligu nezanev?ete. Váš organiza?ní tým (S+X+W) Pro náhradníky Pro "velký" zájem jsme se rozhodli pond?lní závod náhradník? nepo?ádat.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
1.1.2006 | #2 |
Member
Join Date: 15.4.2005
Location: Kežmarok (SK)
Posts: 393
|
:up:SUPER!!!
Teraz som bol na vašej stranke, , ve?mi sa teším na toto kolo, aj k vôli autu. Pre neznalých (bude to FOX :shh. ALTP :up:
__________________
http://pbmining.com?ref=Pacho |
2.1.2006 | #3 |
Newbie
Join Date: 1.6.2005
Location: Dob?íš
Posts: 97
|
tak uz se tesim... :drive: apropo pekna webka
__________________
AMD64 3200+, 512MB Dual, 120GB HDD, GForce 8600 512MB , SB Live! 5,1 , 17" LCD Acer, LWM FF GP ... Licence S2 |
2.1.2006 | #4 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
Nemusite prihlasku posilat dvakrat!ja nesedim u netu porad taky nekdy spim a pracuju a to ze mam zapli icq neznamena ze tu sedim ja taky sem chodi otec
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
2.1.2006 | #5 |
Moderator
Join Date: 24.10.2005
Location: Prague,L.B.City
Posts: 731
|
poslal jsem prihlasku a vratilo me to mail z5 :?:
EDIT: aha uz vidim ze cekam na schvaleni..to obnasi co?nebo vlastne co to znamena? |
2.1.2006 | #6 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
to rostreet: jj nevim proc to posila z5 ale ver ze ta prvni prisla(musise schvalit tvoje rychlost a tak , a jelikos ostatni poradatele sou zatim off musite pockat)
to all: nejsou zadny povinny prvky! tak ok e mial ma nejaky problemy nevim proc!radsi se me ptejte na icq 221006128 jestli ta prihlaska prisla
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
2.1.2006 | #7 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
upraveno info a novinky k ALTP na www.sonyk.obecnice.com
EDIT : Upozornuju na to ze k prvnimu zavodu altp je nutny hotlap kdo ho nebude mit nepojede prvni zavod a bude prerazen do nahradniku
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
2.1.2006 | #8 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
jo a spustil sem na strankach provizorni navstevni knihu
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
2.1.2006 | #9 | |
Moderator
Join Date: 24.10.2005
Location: Prague,L.B.City
Posts: 731
|
Quote:
aby ostatni vedeli jak to funguje tak jsem si musel sam zjistit co a jak.timto dekuji woodovi za pristup k cele veci a za tlumoceni zprav. zde je duvod proc jsem nebyl prijat:2.1.2006 20:37:29 Woodbine wrote: tak jsem mluvil s klukama z KxR a bylo mi vysvetleno, ze jste si nejak nepadli do oka. a jelikoz je KxR hlavnim organizatorem, tak nejspis z toho plynou tyhle "problemy" ohledne listiny cekatelu |
|
2.1.2006 | #10 |
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
.......tady nekdo nechape,ze zakladnim pravem poradatele je si vybrat do zavodu ucastniky podle vlastni vule........nepokladam za nutne se nekomu zpovidat proc ten ci onen......sorry!!! mel jsem za to,ze dane problematice rozumis buhuzel vidim ,ze ne ......vyvadis jako malej kluk
....ALTP neni....neni ofic. liga , ale serie zavodu poradana teamem KxR....lituji
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 |
2.1.2006 | #11 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
ja se snad taky prihlasim a budu se dozadovat sve ucasti
__________________
|
2.1.2006 | #12 | |
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
Quote:
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 |
|
2.1.2006 | #13 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
hej to beru budu jako chaos... vemu fxo a.. nechce nekdo udelat skin safety caru ochcafky co je v moste?
__________________
|
2.1.2006 | #14 | |
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
Quote:
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 |
|
2.1.2006 | #15 | |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|
2.1.2006 | #16 | ||
Member
Join Date: 18.12.2004
Location: P?íbram
Posts: 342
|
Quote:
................. :clap:
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX" XEDOX engineering oct TDI 168 PS 450 Nm MONTCAR autosport JAWA 250 - 592 |
||
2.1.2006 | #17 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
hmm.. tak az budou na trati rozsypany hrebiky tak se nedivte :whip: :P
__________________
|
2.1.2006 | #18 | |
Senior Member
Join Date: 15.5.2005
Location: Plze?
Posts: 1 360
|
Quote:
Konec legrace, od toho tu tenhle topic není. Takže z mý strany už :shut:.
__________________
Kopal jsem za EGT a byl jsem Escargot Rally Team manager. Už ani nepoužívám nastavení voz? od XEDOX engineering.
Hrál jsem na: Asus P4P800SE | Intel P4 2.8@3.4 | 1 GB DDR | ATI X800GTO | Logitech G25 |
|
2.1.2006 | #19 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
kua to snad neni mozny, trvalo mi asi 2,5 sekundy nez jsem to opravil, ty snad u toho sedis a refresujes ne ^^
__________________
|
3.1.2006 | #20 |
LFS Guru
Join Date: 16.3.2005
Location: Obcov
Posts: 4 425
|
takze safetry car v predu woodbine vzadu jet ok? pro safety car byl vybran vuz uf 1000 pac jet by nas tlacil do predu i fxo
__________________
ESCARGOT Racing Team ?len skup. "W2SX"používám nastavení voz? a se?ízení motocyklu od XEDOX engineering ALSC XRR - 33./SROC - 65./HITSKT - 45./MMHHC XFR - 24./CARDO - 59./ICGTR FXR - 32./PCOŠOC - 90. ALTP1 - 7./ALTP2 - 9./ALTP3 - 11./ALTP4 - 5./ALTP5 - 6./ALTP6 - 7./ALTP7 WTCC - 4./ALTP8 XFR - TBA/FOX CUP - 8./EGT PGTR CUP FXR - 5./EGT WTCC 2009 FXO - 9. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|