Czech Live For Speed Zone  

Go Back   Czech Live For Speed Zone > Závody > Archiv > KOVODEMONT Endurance 2011

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24.4.2011   #1
kremilekcz
Member

 
kremilekcz's Avatar
 
Join Date: 30.12.2008
Location: Most
Posts: 134
Default 2.race tiskovka

.... pište
__________________


http://www.301.cz nejlepsí simulátor od Force Dynamic

S2 od Apr 2008
Volant: Logitech G25

kremilekcz is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #2
Substance242
Senior Member

 
Substance242's Avatar
 
Join Date: 6.7.2008
Location: Kysucké Nové Mesto, Slovensko
Posts: 1 289
Default

Z poh?adu tímu Recoil spokojnos?.

Ja ako P. Machala som išiel svoj najdlhší stint v živote, skoro 4 hodiny od 21. do 100. kola :-), za ten ?as pekne stabilné ?asy a žiadna chyba, žiaden defekt, paráda. Na za?iatku sme si dlho dlho robili spolo?nos? s tímom 009 (Asphalt Guys Cz - AGC), to bolo super. :-) A potom už viac menej sám a sám až do jedenástej. Naš?astie net vydržal celý ?as.

Najkrajší moment pre m?a bolo 65. kolo a súboj s 006 L. Provazník (Motto? ZABII?) a 009 P. Štengl (asi Petr CZ), a potom v 72. kole auto idúce v protismere. Ke? na to teraz pozerám (002 P. Vovesný - Masterful? Kremilekcz? Bohemian?), tak naozaj netuším ?o sa stalo, asi by som ani ja v tej chvíli nevedel kde je sever, a Ghost asi tiež nechápal.

Edit: Jo a dodržiavajte formát mena, lebo dám protest! ;-) A myslel som že na livestreame bude tak 7 ?udí, že je to asi strašná nuda, ale posledná hodina bola výborná, aj bolo na ?o pozera?, aj vtipné komentáre v chate, asi najviac som sa zasmial na tom bane ktorý sa nepodaril, to by bol slušný fór. ;-D
__________________
Peter Machala, Killer Race Team

Last edited by Substance242; 24.4.2011 at 01:58.
Substance242 is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #3
Hanz DD
Newbie

 
Hanz DD's Avatar
 
Join Date: 30.1.2011
Location: CZ
Posts: 96
Default

Q: Po?adatelé to n?jak nezvládli a Q se jelo za jiných podmínek, než které m?ly být – jelo se BEZ V?TRU A OBLA?NOSTI . Protože jsem s tím v?trem po?ítal, m?l jsem podle toho nastavené auto. Bohužel bez v?tru šly pneumatiky do háje. Krom? jednoho ?asu pod 2:51:00 a trochu slušného kola se mi v?bec neda?ilo. Nakonec 5tý. Slušná pozice (stejná jako minulý závod).

RACE:
Hned jak za?al, v?d?l jsem, že je zle a závod?ní pro m? a mé FXR v podstat? skon?ilo. Vítr 24km/h, což je fajn na m?j setup, ale z blbého sm?ru. Foukal totiž na cílové rovince do protism?ru, což je pro FXR s velkým p?ítlakem vp?edu likvida?ní. Takže jsem celý závod jen bezmocn? sledoval, jak ta FZR na rovince p?kn? ujížd?jí .

Snažil jsem se to kompenzovat snížením p?ítlaku, ale bez valného ú?inku na zvýšení maximálky a naopak s podstatným ú?inkem na výdrž pneumatik. Ob?as jsem m?l problém ud?lat i 235km/h. Takže na souboj s FZR nebylo možné pomýšlet. V zatá?kách to jakš takš šlo, ale prost? to nejelo na t?ch rovinkách, což je na téhle trati klí?ové.

START se ale povedl, avšak ve 4 kole byl na m? spáchán úmyslný atentát Radkem, z ?ehož mi bylo po shlédnutí záznamu dosti nevolno. Takovéhle po?ínání bych tedy ne?ekal, a už v?bec ne na za?átku 6 hodinového závodu. Následovalo tedy stahování ztráty vinnou tohoto úmyslného vytla?ení z trat?. To se da?ilo.

Musím ?íci, že jsem ?ekal, že si trochu zazávodím, ale proti FZR to nešlo a zbytek FXR asi zapomn?l uvolnit ru?ní brzdu. Takže když se ŽABIImu poda?ilo op?t nenatankovat, využil jsem SC a zajel si na zastávku, což mi umožnilo se dostat následn? do kontaktu s polem. Rychle jsem se prokousal p?es všechna FXR za první t?i FZR. Nicmén? má strategie spo?ívala v krátkých 20 kolových sprintech, což bylo pro pneumatiky maximum, takže jsem spoléhal, že FZR budou jezdit na jen o málo delší sprinty a trvat jim zastávka déle. Jediná šance, jak se udržet n?kde vp?edu.

Závod jel docela v klidu, ale p?iznávám, že jsem ob?as vypadával z koncentrace, tahle tra? je p?i 10 autech skute?n? extrémn? nudná. Dokonce jsem poslední 2 hodiny uvažoval, že to snad vypnu …

Pravd?podobn? vinnou té nudy jsem za?al kupit chyby v ?azení a zejména pod?azování, kdy jsem tam n?kolikrát narval až 1?ku. Díky tomu jsem p?eto?il motor. Takže posledních asi 50 minut závodu jsem dojížd?l se sníženým výkonem, kdy za?adit 6tku byl skoro zázrak a vytáhnout z toho 220km/h na rovince taky. ?asy mi kv?li tomu spadly o 5-6sekund na kolo. Snažil jsem se nep?ekážet v podstat? všem a jel, co se dalo. P?esto to moc nešlo a v posledním kole asi 1,5minuty p?ed koncem jsem dostal taky kolo. Ale FZR jsou kategorií sami pro sebe a s FXR za t?chto podmínek nebyla nejmenší šance. Takže v druhé kategorii souboje s FXR jsem ke svému p?ekvapení p?íliš boj? nezažil. Jednou jsem všechny p?edjel, pak n?které o kolo a to bylo všechno. V?tšinu ?asu jsem strávil jízdou sám n?kdy i na první pozici, ale bez šance ji udržet .

V cíly nakonec 3 nebo 4 nevím – ale musím ?íci, že z celého závodu nemám dobrý pocit, nejelo se mi dob?e, auto v?bec nejelo a nebyla šance s tím n?co ud?lat. A to co provedl Radek, to m? fakt hodn? nemile p?ekvapilo. Každopádn? cht?lo by to rozší?it po?et ú?astník? …
__________________
DDWorld.cz - O PC, technologických novinkách, IT, Internetu a PC hrách - www.DDWorld.cz - nejv?tší nezávislý uživatelský IT magazín v ?R/SK
Hanz DD is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #4
Tomas Ag CZ
Regular Member

 
Tomas Ag CZ's Avatar
 
Join Date: 8.3.2008
Location: St?íbro CZ
Posts: 567
Default

Kvali: nic moc,7. místo,po?ítal jsem s v?trem,no nefoukalo

závod: hned v prvním kole závodu jsem m?l v zatá?ce malý kontakt s Vovesným a ten šel do hodin,promi?,jeli jsme vedle sebe a pak jsi se objevil na levým blatníku a v této zatá?ce se do strany podívat nedá,tak fakt promi?.
Pak jsme dlouhou dobu kroužili ve spole?nosti Machaly,dokud to Petrovi v pitu nespadlo,už jsem byl p?ipraven tak jsme hned vyrazil a dohán?l ztrátu na Machalu nebo jeho kolegu a po 16 kolech jsem ho m?l a džentlmensky m? pustil.
M?li jsme problémy s motorem a s elektrikou,nevíme o tom že by jsme motor poškodili,ale blinkry Petrovi blikali ale v kabin? ne a nešli vypnout,asi závada na elektroinstalaci.
Škoda,že jelo jen 10 tým?,i když my jsme m?lo o zábavu díky Machalovi a spol postaráno :-)))

Prosím o celý záznam závodu z LFS.
__________________
Asphalt guys
asphaltguys@asphaltguys.cz
S2 licence od 03.2009
Asphalt guys facebook
Volant:Logitech G27
PC:Zákl. Deska MSI ZH77A-G43,CPU Intel Core i5-3470K 3.4 GHz,16 GB DDR3 Ram,Graf. karta MSI GeForce GTX 560Ti Twin Frozer II OC 1 GB DDR5 Ram 256 bit,zvuk. karta ext. Nativ Instrument Komplet Audio 6,monitor BenQ G2220 22" Full HD,systém Win 7 professional 64 bit
Tomas Ag CZ is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #5
Ghost_CZ
Regular Member

 
Ghost_CZ's Avatar
 
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
Default

Q: dobrá, ideální kolo sice nebylo, ale ú?el spln?n - 1.

R: Start jsem kapku prokou?oval, p?edstavoval jsem si to jinak. Ale našt?stí jsem to udržel, takže jsem si mohl v klidu budovat náskok. I když ten nebyl moc velký, soupe?i byli rychlí (p?ekvapil Hanz DD, ze za?átku m? p?kn? zava?il - v dobrém slova smyslu). Následn? p?išel SC, který mi to kapku zkomplikoval. Tentokrát už mi ale restart závodu vyšel p?esn? jak jsem cht?l a zase jsem poodjel. Auto jsem p?edával po cca 70 minutách s náskokem asi 5 vte?in. Následn? jel Mufisto, po n?m p?ebíral Lala. Nanešt?stí Lalovi selhalo t?sn? p?ed pit stopem p?ipojení, takže ztráta... Ale aspo? že to p?išlo p?esn? v ?ase zastávky, aspo? se nám nerozhodila strategie (i když ta tedy byla stejn? jiná, domluvili jsme se že vezmu 1 stint za Mufista). V 2. stintu stíhací jízda, souboj s Žabim (necht?l to v?bec pustit ) a n?jakými fxr. V ?ase cca 3:30 p?išel životní zážitek, když ?idi? vozu 002 se p?ede mnou pokusil o neúsp?šný vzlet, viz:
http://www.youtube.com/watch?v=Mbef8F0eAZo
Poslední stint se nesl v duchu souboje s Radkem, i když v?bec nešlo o pozici. Bylo to zábavný, byl jsem rychlejší zrovna tam kde p?edjet nešlo a tak jsem si cestu p?ed n?j hledal asi p?l hodiny. V záv?ru jsem dostal info že p?ed námi Hanz má problémy a nakonec se mi ho povedlo p?edjet asi 4 minuty p?ed cílem, ?ímž jsme se dostali (asi) na 3. pozici. V záv?ru jsem cht?l napálit total hotlap, ale ze slibných mezi?as? nic nebylo, pod?lal jsem poslední zatá?ku. Takže nakonec o 0,02s za nejrychlejším kolem. Ale závod se mi líbil, pot?eboval jsem se dostat zpátky do formy po ne zrovna ideálnim moe závod? a tohle mi celkem sedlo (i když tam byly 1x hodiny).
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
Ghost_CZ is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #6
Kid222
Moderator

 
Kid222's Avatar
 
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
V ?ase cca 3:30 p?išel životní zážitek, když ?idi? vozu 002 se p?ede mnou pokusil o neúsp?šný vzlet, viz:
http://www.youtube.com/watch?v=Mbef8F0eAZo
Tenhle moment jsem po závod? zkoumal (stalo se to 2x a jenom KxR) a asi to postnu na LFS foru jako bug, i když už to tam možná je. Stalo se to pokaždé na stejným míst?, p?esn? tam, kde kon?í sv?tlejší vrstva asfaltu a za?íná tmavší. Myslel jsem si, že by to mohlo být setem, ale t?žko ?íct.. každopádn? takovýho gagarina jsem v LFS ješt? nevid?l.

Z mýho pohledu, i p?es to, že byl jenom jeden SC, docela zajímavej závod, jenom fakt škoda, že není tak o 5 aut víc. Nejvíc to flákaj APR, ti za to m?žou.
__________________
Achievement unlocked:
Get 3rd place in forum spam rank
Kid222 is offline   Reply With Quote
Old 26.4.2011   #7
masterful
Regular Member

 
masterful's Avatar
 
Join Date: 17.10.2005
Location: Most
Posts: 596
Default

Quote:
Originally Posted by Ghost_CZ View Post
Q: dobrá, ideální kolo sice nebylo, ale ú?el spln?n - 1.

R: Start jsem kapku prokou?oval, p?edstavoval jsem si to jinak. Ale našt?stí jsem to udržel, takže jsem si mohl v klidu budovat náskok. I když ten nebyl moc velký, soupe?i byli rychlí (p?ekvapil Hanz DD, ze za?átku m? p?kn? zava?il - v dobrém slova smyslu). Následn? p?išel SC, který mi to kapku zkomplikoval. Tentokrát už mi ale restart závodu vyšel p?esn? jak jsem cht?l a zase jsem poodjel. Auto jsem p?edával po cca 70 minutách s náskokem asi 5 vte?in. Následn? jel Mufisto, po n?m p?ebíral Lala. Nanešt?stí Lalovi selhalo t?sn? p?ed pit stopem p?ipojení, takže ztráta... Ale aspo? že to p?išlo p?esn? v ?ase zastávky, aspo? se nám nerozhodila strategie (i když ta tedy byla stejn? jiná, domluvili jsme se že vezmu 1 stint za Mufista). V 2. stintu stíhací jízda, souboj s Žabim (necht?l to v?bec pustit ) a n?jakými fxr. V ?ase cca 3:30 p?išel životní zážitek, když ?idi? vozu 002 se p?ede mnou pokusil o neúsp?šný vzlet, viz:
http://www.youtube.com/watch?v=Mbef8F0eAZo
Poslední stint se nesl v duchu souboje s Radkem, i když v?bec nešlo o pozici. Bylo to zábavný, byl jsem rychlejší zrovna tam kde p?edjet nešlo a tak jsem si cestu p?ed n?j hledal asi p?l hodiny. V záv?ru jsem dostal info že p?ed námi Hanz má problémy a nakonec se mi ho povedlo p?edjet asi 4 minuty p?ed cílem, ?ímž jsme se dostali (asi) na 3. pozici. V záv?ru jsem cht?l napálit total hotlap, ale ze slibných mezi?as? nic nebylo, pod?lal jsem poslední zatá?ku. Takže nakonec o 0,02s za nejrychlejším kolem. Ale závod se mi líbil, pot?eboval jsem se dostat zpátky do formy po ne zrovna ideálnim moe závod? a tohle mi celkem sedlo (i když tam byly 1x hodiny).
Ano a? nerad ale zalétal jsem si a to hned 2x
masterful is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #8
Radek CZ
Member

 
Radek CZ's Avatar
 
Join Date: 11.6.2007
Location: Brno
Posts: 342
Default

Quote:
Originally Posted by Hanz DD View Post
START se ale povedl, avšak ve 4 kole byl na m? spáchán úmyslný atentát Radkem, z ?ehož mi bylo po shlédnutí záznamu dosti nevolno. Takovéhle po?ínání bych tedy ne?ekal, a už v?bec ne na za?átku 6 hodinového závodu. Následovalo tedy stahování ztráty vinnou tohoto úmyslného vytla?ení z trat?.
Co se tý?e incidentu byla to tvoje chyba, dostal jses tam až na brzdy a zablokovali se ti kola a jel si rovn? do m?, já t? následn? p?eto?il aby jsi m? nestáhl sebou. No te? n?co k vyjad?ování, jenom idiot muže ?íct, že v tom byl n?jakej umysl.
__________________
Hanz DD fan (Destruction derby World)
Radek CZ is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #9
Hanz DD
Newbie

 
Hanz DD's Avatar
 
Join Date: 30.1.2011
Location: CZ
Posts: 96
Default

Quote:
Originally Posted by Radek CZ View Post
Co se tý?e incidentu byla to tvoje chyba, dostal jses tam až na brzdy a zablokovali se ti kola a jel si rovn? do m?, já t? následn? p?eto?il aby jsi m? nestáhl sebou. No te? n?co k vyjad?ování, jenom idiot muže ?íct, že v tom byl n?jakej umysl.
necháme to na posouzení komisa?? (uvidíme jestli budou idioti, jak ?íkáš, a uvidí to, co je z?ejmé) dodal jsem jim jasné d?kazy (viz p?íloha dole) a tv?j úmysl byl zcela z?ejmý celou dobu a v?d?l si dob?e, co d?láš a co ten náraz zp?sobí. Já umím také podobným stylem otá?et soupe?e a pochybuji že p?i svých zkušenostech ty nevíš co náraz v tomto úhlu do zadní ?ásti vozu zp?sobí. Víš dob?e, že si jel zase stylem "horká hlava". Už jsem t? v n?kolika závodech a podobných situacích vid?l a ur?it? nejsem sám. Kdyby si nebyl hrrr hrrr dostal by si m? úpln? v klidu za 3-4 kola na rovince na cílovce, protože tam jsem rychlostn? ztrácel. Na tvé stran? byla výhoda obecn? rychlejšího auta a výhoda sm?ru v?tru a jeho vlivu na aerodynamiku já m?l velká k?ídla a prost? mi to nejelo. Ale v zatá?kách mi to naopak drželo, zejména v této pasáži, kdy jsem si mohl dovolit ji projížd?t rychleji a brzdit do ní pozd?ji.


... o zablokovaných kolech nem?že být ani ?e?, než si do m? najel, tak jsem zcela normáln? mí?il do zatá?ky standardní rychlostí bez jakéhokoliv škodlivého zablokování kol (fáze 1 a 2 na obrázku) nebo probržd?ní nemluv? o tom, že m?j setup na FXR ani blokaci kol v takovéhle rychlosti a této situaci neumož?uje!!! A byl jsem p?ed tebou tém?? 3/4 auta a byl jsem už tém?? v zatá?ce a ve správném sm?ru pr?jezdu (viz fáze 2)!. V ten okamžik (fáze 3 na obrázku) si do m? najel a volant si držel celou dobu sm?rem do m? (fáze 4 a 5) a brzdy skoro nepoužil a úmysln? si m? vystr?il a oto?il... p?eber si to v sob?.

Zkus ob?as p?i tom závod?ní používat trochu chladnou hlavu, ne?íkám, že je n?co špatného na tom jet na plechy a na kontakt, také to d?lám, ale vždy nechávám místo a úmysln? n?koho oto?it nebo se ho snažit vystr?it z trat? to fakt soory ...
Attached Images
File Type: jpg RADEK-Atentat-ASTON.jpg‎ (193.9 KB, 43 views)
__________________
DDWorld.cz - O PC, technologických novinkách, IT, Internetu a PC hrách - www.DDWorld.cz - nejv?tší nezávislý uživatelský IT magazín v ?R/SK

Last edited by Hanz DD; 24.4.2011 at 20:24.
Hanz DD is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #10
Kid222
Moderator

 
Kid222's Avatar
 
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
Default

Hanz DD: Na jednu stranu tvrdíš, že se ti nemohly zablokovat kola a hned pod to plácneš obrázek, na kterým jsou za tvým autem vid?t dv? dlouhý stopy po zablokovaných gumách... A zrovna v rozhodující moment, kdy bys m?l mí?it na apex, ale tímhle ho o n?co mineš. Neber to ale špatn?, Radek m?l být trp?liv?jší a jak jsem ?íkal ve vysílání, spíš to byla jeho chyba, kterýma je známej. Tohle by podle m? na trest mohlo být.
__________________
Achievement unlocked:
Get 3rd place in forum spam rank
Kid222 is offline   Reply With Quote
Old 24.4.2011   #11
Radek CZ
Member

 
Radek CZ's Avatar
 
Join Date: 11.6.2007
Location: Brno
Posts: 342
Default

Quote:
Originally Posted by Hanz DD View Post
necháme to na posouzení komisa?? (uvidíme jestli budou idioti, jak ?íkáš, a uvidí to, co je z?ejmé) dodal jsem jim jasné d?kazy (viz p?íloha dole) a tv?j úmysl byl zcela z?ejmý celou dobu a v?d?l si dob?e, co d?láš a co ten náraz zp?sobí. Já umím také podobným stylem otá?et soupe?e a pochybuji že p?i svých zkušenostech ty nevíš co náraz v tomto úhlu do zadní ?ásti vozu zp?sobí. Víš dob?e, že si jel zase stylem "horká hlava". Už jsem t? v n?kolika závodech a podobných situacích vid?l a ur?it? nejsem sám. Kdyby si nebyl hrrr hrrr dostal by si m? úpln? v klidu za 3-4 kola na rovince na cílovce, protože tam jsem rychlostn? ztrácel. Na tvé stran? byla výhoda obecn? rychlejšího auta a výhoda sm?ru v?tru a jeho vlivu na aerodynamiku já m?l velká k?ídla a prost? mi to nejelo. Ale v zatá?kách mi to naopak drželo, zejména v této pasáži, kdy jsem si mohl dovolit ji projížd?t rychleji a brzdit do ní pozd?ji.


... o zablokovaných kolech nem?že být ani ?e?, než si do m? najel, tak jsem zcela normáln? mí?il do zatá?ky standardní rychlostí bez jakéhokoliv škodlivého zablokování kol (fáze 1 a 2 na obrázku) nebo probržd?ní nemluv? o tom, že m?j setup na FXR ani blokaci kol v takovéhle rychlosti a této situaci neumož?uje!!! A byl jsem p?ed tebou tém?? 3/4 auta a byl jsem už tém?? v zatá?ce a ve správném sm?ru pr?jezdu (viz fáze 2)!. V ten okamžik (fáze 3 na obrázku) si do m? najel a volant si držel celou dobu sm?rem do m? (fáze 4 a 5) a brzdy skoro nepoužil a úmysln? si m? vystr?il a oto?il... p?eber si to v sob?.

Zkus ob?as p?i tom závod?ní používat trochu chladnou hlavu, ne?íkám, že je n?co špatného na tom jet na plechy a na kontakt, také to d?lám, ale vždy nechávám místo a úmysln? n?koho oto?it nebo se ho snažit vystr?it z trat? to fakt soory ...
Jel jsem upln? normáln? a byl jsem naprosto vklidu. Narážku na idiota jsi o?ividn? nepochopil, ale to je jedno. Co se tý?e tvojí obhajoby na incident v podob? obrázku, fotka toho nikdy ne?ekne tolik jak záznam a kdo to chce soudit a? se podívá na replay, ale p?esto obrázek ukazuje jak si nechal na asfaltu stopy gumy od probržd?ní. Nevim v kolika závodech si m? teda vid?l, podle m? tohle je 2. V 1. závod? jsem poškodil Jardu a chybu jsem p?iznal, nemám problem p?iznat chybu, ale tady si stojím za svým. Dál jak jsi ?ekl zbytek necháme na komisa?ích.
__________________
Hanz DD fan (Destruction derby World)
Radek CZ is offline   Reply With Quote
Old 25.4.2011   #12
wildstyle
Newbie

 
wildstyle's Avatar
 
Join Date: 19.4.2011
Location: Copenhagen, DK
Posts: 35
Default

Quote:
Originally Posted by Hanz DD View Post
necháme to na posouzení komisa?? (uvidíme jestli budou idioti, jak ?íkáš, a uvidí to, co je z?ejmé) dodal jsem jim jasné d?kazy (viz p?íloha dole) a tv?j úmysl byl zcela z?ejmý celou dobu a v?d?l si dob?e, co d?láš a co ten náraz zp?sobí. Já umím také podobným stylem otá?et soupe?e a pochybuji že p?i svých zkušenostech ty nevíš co náraz v tomto úhlu do zadní ?ásti vozu zp?sobí. Víš dob?e, že si jel zase stylem "horká hlava". Už jsem t? v n?kolika závodech a podobných situacích vid?l a ur?it? nejsem sám. Kdyby si nebyl hrrr hrrr dostal by si m? úpln? v klidu za 3-4 kola na rovince na cílovce, protože tam jsem rychlostn? ztrácel. Na tvé stran? byla výhoda obecn? rychlejšího auta a výhoda sm?ru v?tru a jeho vlivu na aerodynamiku já m?l velká k?ídla a prost? mi to nejelo. Ale v zatá?kách mi to naopak drželo, zejména v této pasáži, kdy jsem si mohl dovolit ji projížd?t rychleji a brzdit do ní pozd?ji.


... o zablokovaných kolech nem?že být ani ?e?, než si do m? najel, tak jsem zcela normáln? mí?il do zatá?ky standardní rychlostí bez jakéhokoliv škodlivého zablokování kol (fáze 1 a 2 na obrázku) nebo probržd?ní nemluv? o tom, že m?j setup na FXR ani blokaci kol v takovéhle rychlosti a této situaci neumož?uje!!! A byl jsem p?ed tebou tém?? 3/4 auta a byl jsem už tém?? v zatá?ce a ve správném sm?ru pr?jezdu (viz fáze 2)!. V ten okamžik (fáze 3 na obrázku) si do m? najel a volant si držel celou dobu sm?rem do m? (fáze 4 a 5) a brzdy skoro nepoužil a úmysln? si m? vystr?il a oto?il... p?eber si to v sob?.

Zkus ob?as p?i tom závod?ní používat trochu chladnou hlavu, ne?íkám, že je n?co špatného na tom jet na plechy a na kontakt, také to d?lám, ale vždy nechávám místo a úmysln? n?koho oto?it nebo se ho snažit vystr?it z trat? to fakt soory ...
You just proved that it was your own fault. You clearly went on the brakes too late and you had to brake harder and locked up your wheels, causing you to miss your apex by a mile.

I don't see how this was Radek's fault. He kept his line, trying to stick on the left side so he would be on the inside of the next turn.
wildstyle is offline   Reply With Quote
Old 25.4.2011   #13
mufisto
Member

 
mufisto's Avatar
 
Join Date: 12.9.2010
Location: Plze?
Posts: 280
Default

jeste k zavodu z meho pohledu
Udelal jsem par chyb jeste pred samotnym zavodem:
1. Trenink asi jen 45kol, mozna ani to ne. Na trati, kterou jsem znal z pulky a jeste s jinym autem, to bylo fakt malo.
2. Kdyz uz jsem trenoval, tak bez vetru.
3. Pred zavodem jsem se byl projet na kole a nejak jsem to prehnal, takze mi pak bylo divne a bolela me hlava jak strep.

V zavode foukal tak blbej vitr, ze jsem za pvnim mezicase porad klouzal. Ztratil pak uplne duveru v auto a jezdil jak priposr.nej. To vse jsem pak zavrsil hodinama. Hruza. Protoze se seslo vic blbych vlivu najednou, tak jsem radsi druhej usek nejel a prenechal to radsi zkusenejsim a zdravejsim, nez jsem v tu chvili byl ja. Lala svym stabilnimi vykony celkem pekne stahoval ztratu na tretiho a druheho v poradi, ale pak prisel disconnect a bylo po nadejich. No a pan jezdec Ghost nam nakonec udelal radost, kdyz svoji stihaci jizdou posunul nas tym na treti misto.

Na zavod se dalo fakt i koukat (pokud jsem nejel zrovna ja), ale nemel jsem fakt nic natrenovano, pac v praci honka, a kdyz jsem mel nejaky volny cas, tak to pocasi mi nedalo a nez abych sedel u kompu, tak jsem radsi volil kolo. Snad se do priste polepsim
mufisto is offline   Reply With Quote
Old 25.4.2011   #14
Lala
Regular Member

 
Lala's Avatar
 
Join Date: 20.3.2005
Location: Plze?
Posts: 654
Default

Par slov ode me...

Moc mi nesednul vitr. Ne a ne se prizpusobit poradne - hlavne 2. sektor a posledni zatacka mi nesly. Vykon jaks taks fajn, ale chtel jsem jet lip. Za nas to opravdu odtahal Ghost, ten zajel zazracne

HanzDD: (z trochu jineho soudku nez ten incident) Uz nevim, kterej stint to byl, kdy jsem nekolik kol jezdil za tebou, nez jsi zajel do boxu kuli jiny strategii. Pises, ze ses na rovinkach nechytal na FZR. Ja se pritom naopak s FZR nechytal na tebe - hlavne na cilovce. Nechapal jsem jak, ale ani z pytle jsem te nemoch predjet. Nase auto bylo OK, jezdil jsem tam kolem 245 km/h pred T1. A presto si mi ujizdel i s horsima vyjezdama z posledni zatacky. Musim priznat, ze me to krapet rozhodilo Fakt nechapu a tim spis, kdyz pises, co pises.
__________________
Cin ostatnim to, co si prejes, aby cinili oni tobe.
Lala is offline   Reply With Quote
Old 25.4.2011   #15
Hanz DD
Newbie

 
Hanz DD's Avatar
 
Join Date: 30.1.2011
Location: CZ
Posts: 96
Default

Quote:
Originally Posted by Lala View Post
Par slov ode me...

HanzDD: (z trochu jineho soudku nez ten incident) Uz nevim, kterej stint to byl, kdy jsem nekolik kol jezdil za tebou, nez jsi zajel do boxu kuli jiny strategii. Pises, ze ses na rovinkach nechytal na FZR. Ja se pritom naopak s FZR nechytal na tebe - hlavne na cilovce. Nechapal jsem jak, ale ani z pytle jsem te nemoch predjet. Nase auto bylo OK, jezdil jsem tam kolem 245 km/h pred T1. A presto si mi ujizdel i s horsima vyjezdama z posledni zatacky. Musim priznat, ze me to krapet rozhodilo Fakt nechapu a tim spis, kdyz pises, co pises.
no já m?l v té dob? lehké auto, tak to jelo, taky jsem ti ujel do box? . Ale jinak jsem byl pomalejší, mám to vyzkoušené v r?zných sm?rech v?tru proti FZR tak vím. Máte št?stí, že nefoukal do zad, to pak jede FXR jak utržené ze ?et?zu
__________________
DDWorld.cz - O PC, technologických novinkách, IT, Internetu a PC hrách - www.DDWorld.cz - nejv?tší nezávislý uživatelský IT magazín v ?R/SK
Hanz DD is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.