|
4.3.2008 | #1 |
Newbie
Join Date: 21.4.2007
Posts: 4
|
Nastaveni "Aero pri rychlosti ..."
Zdravim. Omlouvam se , ale nenasel jsem nikde vysvetleni co znamena nastaveni "Aero pri rychlosti..." Hledal jsem na forech i v manualech. Vsechna vysvetleni vsak konci u "nastaveni kridel" a o Aeru ani zminka... Je to na stejne strance setupu jako nastaveni kridel uplne vpravo. Nastavuje se posuvnikem od 0 po ... (ted nevim presne). Vetsinou je to nastaveno na 40. Zkousel jsem i experimentovat, ale na nic jsem neprisel. Poradite nekdo...? Diky Eddiex
|
4.3.2008 | #2 |
Administrator
Join Date: 23.7.2004
Location: Ceska Rep.
Posts: 4 325
|
to je vlastne nastaveni rychlosti ve vetrnym tunelu... pak ti to ukazuje jaky sily na auto pri ty rychlosti pusobi...
__________________
Do you FEEL THE SPEED?! Navštivte nás na www.zt-racing.com! Mé LFS World statistiky.
www.301.cz Robert '[ZT] Chaos' Kotlaba |
5.3.2008 | #3 |
Senior Member
Join Date: 16.11.2007
Posts: 1 140
|
Presne tak, takze to na auto v zavodech nema vliv, je to jen ukazka
__________________
Flame |
5.3.2008 | #4 |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Hmm... Dovolil bych si nesouhlasit. Zkus si nastavit pritlak na kridlech na 0 a pak na max ... Urcite poznas ten ukazkovy rozdil
__________________
BabyOnWheels |
5.3.2008 | #5 |
LFS Guru
Join Date: 26.5.2006
Location: Valmez
Posts: 1 976
|
ja myslim ze nema (pokud se bavime o te casti vpravo, viz priloha)
|
6.3.2008 | #6 |
LFS Guru
Join Date: 17.5.2005
Location: Ho?ice
Posts: 2 813
|
JJ Tohle napravo jen pocita pritlak. Z nej si muzes zjistit kolik KG sebou pri dane rychlosti tahnes navic.
__________________
Intel E7200 OC 3,8ghz a stoupá, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative Sound Blaster Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Linksys WMP54G.EU, Logitech MX518, Logitech Driving Force PRO, Logitech VX Revolution, Ati Remote Wonder, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset Vodni dilo: Laing DDC + XSPC Top, EK Supreme Acetal, EK 8800GZ FC, Alphacool Extreme II, Swiftech MCR320-QP, EK Multioption RES 250 |
6.3.2008 | #7 | |
Member
Join Date: 5.1.2006
Posts: 243
|
Quote:
Ale Flame mel urcite na mysli skutecnost, ze pohyb soupete nikterak neovlivnuje parametry auta. Coz je spravne. Ta tabulka pouze poskytuje informace, jak aerodynamika ovlivnuje odpor vozidla v zavislosti na rychlosti. A protoze aero odpor roste se ctvercem rychlosti a je tim tedy velmi dulezitym faktorem, proto tam tuhle simulacni tabulku asi autori dali... |
|
26.3.2008 | #8 |
Newbie
Join Date: 21.4.2007
Posts: 4
|
Ahhhaaaa. Jojo, ja jsem lamka. To mne mohlo napadnout i samotneho. Kazdopadne moc dekuji za trpelive odpovedi. Mam o jednoho brouka v hlave mene. Myslel jsem si, ze to treba muze nastavovat nejake vnitrni zvenku skryte aerodynamicke prvky auta... :-) , ale ted jednoznacne souhlasim s vysvetlenim o pouze ilustrativnim nastroji jak si predstavit vliv nastaveni kridel. Proto se o tom nezminuje ani zadny manual... Jeste jednou diky vsem trpelivym.
Rypanec nakonec: Nevite nekdo, jestli v budoucnu bude implementovan aerodynamicky vliv sletle vysky a tedy i prisavneho efektu do fyzikalniho modelu?? Skoro se mi zda , ze ted je to tak neskutecne, ze cim vyse nastavim auto, tim lepe, coz je casto az smesne... |
26.3.2008 | #9 | |
Senior Member
Join Date: 29.12.2006
Posts: 1 096
|
Quote:
__________________
BabyOnWheels |
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|