|
12.2.2007 | #1 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Co je real a co ne?
Zdarec,
m?l bych takovej za?áte?nickej dotaz. P?ed pár minutama jsem dostal banána na STCC, že prej cheatuju. Byl tam napsanej i asi d?vod pro?, ale ?um?l jsem ven z okna a všiml si mizejícího nápisu až v posledním zlomku vte?iny, když už jsem byl venku. Už jsem se sice dotazoval na STCC, ale anglicky si zas tak moc dob?e nepokecáme, takže se radši zeptam odborník? tady (sice se o závod?ní zajímam, ale z TV, netu a tisku se holt nedá zjistit všechno co by m? zajímalo o technice jízdy). Možná to n?komu p?ijde kapku mimo, ale radši ze sebe ud?lam vola a zeptam se. Takže možnosti: 1) automatická p?evodovka - v reálu u závo?ák? asi t?žko 2) pomoc s brzdou, plynem - taky blbost 3) prošlápnutí plynu p?i pod?azení - mam to vyplé, prošlapuju "ru?n?". Ale jak je to v reálu? U slabších aut asi ne, ale u t?ch silných? 4) automatická spojka - mam jen 2 pedály, takže jí zaplou mam. U závodních aut to bývá se spojkou jak? Na rozjezd a pak ?azení bez? 5) ubrat plyn p?i ?azení - nevim, možná je tahle volba kámen úrazu. Ale mam vyplé. Je to rychlejší, neklesne pak tlak v turbu, ale v reálu? Díky moc
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
12.2.2007 | #2 | |
LFS Guru
Join Date: 20.4.2005
Location: Brno
Posts: 1 868
|
Quote:
EDIT:Mas odpoved na ofic foru, v podstate jakakoliv zmena helpu/pomocniku _behem_zavodu_ zpusobi ban. Last edited by Kada; 12.2.2007 at 23:36. |
|
12.2.2007 | #3 |
Regular Member
Join Date: 15.3.2006
Location: Plze?
Posts: 910
|
Asi jsem to nenapsal zrovna ideáln?, myslel jsem že se to bude brát jako samoz?ejmost, ale radši to napíšu: S automatem nejezdim a ani za boha bych ho nepoužil.
__________________
Dokud se n?co nestane (t?eba jestli B?h sešle S3 na zem), tak nic. :)
|
13.2.2007 | #4 |
Member
Join Date: 30.10.2005
Location: Brno
Posts: 242
|
ja bych to videl nasledovne:
1. nesmysl 2. nesmysl 3. rekl bych ze hi tech auta mohou mit tuto funkci. treba F1 si myslim ze to ma, u GT je NUTNOST meziplynovat vlastni nohou, u mensich aut to tam jde sazet i bez toho 4. pokud je to auto vybaveno prevodovkou s primym razenim bez synchronu, je mozno na spojku po rozjeti zapomenout. V LFS to myslim bez spojky nezaradi ani v GTR. 5. pouziva se u sekvencnich prevodovek- tzv. powershift- pri razeni jde impuls do ridici jednotky motoru, ktera na cca 50-100 ms vynecha aby mohlo dojit k prerazeni.
__________________
______________________________ lemra racing team. L| Dan Michl |
13.2.2007 | #5 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
ja myslim ze f1 to nemaj, jestli si dobre pamatuju, tak prave tohle me loni trochu zarazilo pri sledovani prenosu, kdyz tam byla videt ta vec, ktera znazornuje, jak kdo slape na pedaly. schumacher daval pri podrazovani plyn, alonso ne...
__________________
|
13.2.2007 | #6 |
Member
Join Date: 14.11.2004
Location: M?lník
Posts: 159
|
Tam slo spis o to ze schumacher pri prujezdu zatackou stal porad na plynu kdezto alonso ne , rychlost razeni u f1 je kolem 20-40 milisekund tzn by nestih na ten plyn slapat :-)
__________________
M?j podpisový obrázek byl op?t nejhez?í a proto my byl administratorem smazán . |
13.2.2007 | #7 |
LFS Guru
Join Date: 22.7.2004
Location: hk
Posts: 2 643
|
ted jsem si vzpomel, ze schumacher mel na to nejakou featuru v elektrice
__________________
|
13.2.2007 | #8 |
Member
Join Date: 30.10.2005
Location: Brno
Posts: 242
|
jeste trochu oftopiku. s automatem jsem jezdil- naposled bylo dite nejaky nervozni, tak jsem ho mel v jedne ruce a druhou jsem pilotoval. automat v LFS je docela realisticky- zazival jsem uplne stejne pocity bezmoci jako kdyz jsem se snazil jet rychle s autem s automatem v realu. Proste radi uplne blbe (hlavne dolu)
__________________
______________________________ lemra racing team. L| Dan Michl |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|