View Single Post
Old 24.10.2005   #170
Pablo
Administrator

 
Join Date: 28.11.2004
Location: Jablonec n. N.
Posts: 2 944
Default

Ad odraz auta v podlaze:
S 3ds absolutne nic neumim, ale je jasny ze jakykoliv kopirovani modelu a prevraceni je nesmysl a k realnymu vysledku to nepovede. Ja jsem normalne odelal podlahu z nejakyho lesklyho (odrazivyho) materialu a za autem pulkruhovou stenu, jak vidite z obrazku obraz je i na ni. Cely jsem to vlastne delal jen proto ze jsem chtel mit tmavy prostredi a neumel jsem ho nastavit, tak jsem pod auto umistil tmavou kostku a za auto pulkruh.. Jak jsem nastavil tu lesklost se me neptejte, metoda pokus-omyl. Byl bych rad kdyby nekdo kdo do 3ds max vidi napsal kratky tutor jak zmenit barvu prostredi ve scene, co delaj zakladni parametry u materialu atd, jen uplnej zaklad aby clovek pri renderingu netapal uplne ve vsem..

edit: jo ted vidim ze pulka lidi mluvi o delani odrazu jeste v 3ds a pulka nasledne v psp - v psp to v 99% pripadu nejde, narychlo jsem taky udelal par pokusu, takze jedina cesta je primo v 3ds metodou jak pisu
Pablo is offline   Reply With Quote