View Single Post
Old 21.10.2013   #87
Belda_CZ
Member

 
Belda_CZ's Avatar
 
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
Default

Výkon je nesrovnatelný, na 40% to na ubrubnících kope asi t?íkrát tolik, než G27 na 120%.

Statická pádla jsou nezvyk, ale nevadí mi to, stejn? rad?ji ?adím na páce, kde se ?adí i ve v?tšin? závo?ák?, vyjma monopost?, DTM a n?krerých GT, pop?ípad? i Jett? TDI...

Pak t?eba i n?která závodní Ferrari mají velká statická pádla, nebo dokonce Pagani Zonda R...

Nejv?tší výhoda je ur?it? výkon, v?tší v?nec, který je navíc mnohem kolm?ji k zemi, což je mnohem p?íjemn?jší.

Také jsou o dost lépe umíst?na tla?ítka, která si p?i n?kterých rychlejších manévrech omylem nema?káte (a nap?íklad se p?i korekci smyku omylem nepodíváte buttonem do strany, to není moc p?íjemné) a je jich víc a snáze se díky "ostr?vkovému rozložení pro palce " se p?i?azují funkce.

Pokud vydrží mechanicky, tak to bude super, rozhodn? doporu?uju!

PS: V LFS volant tedy nijak zvláštn? nefunguje, tam je G?ko lepší ur?it?, ale v rF a iR je to super, t?eba i Octavia m? te? zase baví jezdit díky Thrustmasteru! Zítra vyzkouším update firmwaru a v??ím, že to bude ješt? lepší, než te?.

Až budou skladem CSW a budou zárove? peníze, tak ho také vyzkoušíme, protože odolnost bude ur?it? lepší, ale ocenil bych, pokud by ud?lali n?jaký leh?í GT v?nec, protože BMW je tak težký, že p?es dvojnásobný výkon oproti T500 (60W vs 120W) má CSW pomalejší odezvy než T500....

EDIT: P?ikládám jen na rychlo telefonem po?ízená foto..
Attached Images
File Type: jpg DSC_1145.jpg‎ (376.7 KB, 27 views)
File Type: jpg DSC_1146.jpg‎ (365.2 KB, 19 views)
File Type: jpg DSC_1147.jpg‎ (395.2 KB, 22 views)
__________________

Last edited by Belda_CZ; 21.10.2013 at 09:26.
Belda_CZ is offline   Reply With Quote