Quote:
Originally Posted by Belda_CZ
(IMHO vyšší brzdná síla umožní lepší brzd?ní, i když se v jistých situacích mohou kola blokovat, a to povede u jezdc? s pedály ke zvýšení skillu, o kterém po?ád mluvíš. Obecn? jízda na setu, který není ideální a nechová se podle pot?eb závodníka povede ke zvýšení skillu rychleji, než jízda na perfektn? vylad?ném setu)
|
Což asi ano, jen je to škoda už tak omezené a h??e ovladatelné auto ješt? zhoršovat setupem.
Quote:
A pokud koukáš na hodnotu po hodnot? a zkoumáš, co se v LFS b?žn? jezdí nebo nejezdí mi nep?ijde adekvátní k tomu, že má jít o civil a né závodní set, a že jde jen o nást?ely set? bez n?jaké hlubší analýzy ?i testování (odjel jsem s tím 10 kol na Goldu i na Gold rev a nem?l jsem problém s pneu) a o to, aby si lidi vyzkoušeli, jak se jim s tím jezdí.
|
Kouknu se na frekvenci a dám ti v?d?t kolik jsi tam nastavil, kolik se asi tak jezdí na závodních setupech s osobáky (LFS p?ípadn? reál) a kolik má formule. P?ijde mi totiž že tam máš frekvenci tak 3Hz možná více což je jak formule.
Osobáky na civilním nastavení jsou m?kké jako lod? a mají snad 1-1.5Hz. Ale kecal bych musím se podívat.
Quote:
Malý odklon vp?edu a tužší ARB (stejn? mén? než default) je kv?li tomu, aby auto bylo trochu nedotá?ivé a vzadu v?tší tlak, aby pneu tolik nedržely pod plynem.
|
Nekoukej na
default setup v LFS, to jsou takové rádoby pokusy co Scawen naklikal p?ed 8 lety nebo kdy. Ješt? bývali RACE_S sety standardn? v LFS d?íve, ty m?li být rádoby závodn?jší ale stejn? stály za starou ba?koru.
Navíc musíš porovnávat frekvence a né jen nastavení vozu
Zm?nil jsi totiž váhu a vyvážení vozidla.
Quote:
To že n?kdo doma má volant na 270 stup?? a steerlock na 36, aby byl rychlejší, nemá s reálným civilním sportovním autem nic spole?ného, za minimum považuji 540, zkoušel jsem ten steerlock jezdit co nejníž to šlo, aby se to dalo ješt? dob?e ?ídit pro svoje vlastní pot?šení z toho, že taky musím po?ádn? to?it volantem.
|
Ghost jezdí 270 nap?íklad. Tedy alespo? co se pamatuji když o tom povídal.
Quote:
P?i závodech bych to musel p?eladit na vyšší ?íslo, abych to ukroutil, protože na mí? jak 540 nepojedu a i když se zamkne steerlock, tak se to dá obejít nekontrolovateln? rozsahem v Logitech profileru, a? si nastavíš v LFS v setu i v ovládání 720 a v profileru 540, to?íš prost? max 540 a né 720.
|
P?esn? tak, to nastavení setupu steerlock jde obejít nastavením volantu, p?ípadn? zm?nou citlivosti myši (u m? nejde, mam na pevno snad 400DPI nebo kolik
). Co nejde samoz?ejm? je zvýšit úhel zato?ení vozidla a potom se budou špatn? jezdit úzké zatá?ky kdy zato?íš na doraz a nevejdeš se tam.
Quote:
EDIT:
Jak více výkonu? Stejných 180kW jako ty, akorát to máš slabší (mén? Nm), jestli si myslel toto.
|
Tweakovaná má mén? výkonu ve st?edních a nižších otá?kách protože má snížený to?ivý moment, maximální výkon je posunut v otá?kách také výše.
Takže když máš graf tak tweakovaná verze motoru má k?ivku to?ivého momentu a výkonu (je to to samé, výkon = moment*otá?ky) níže (mén? výkonu) ve st?edním a nižším poli otá?ek. Je to i poznat p?i jízd? kdy tweakované má mén? síly p?i rozjezdech a více se na ní šlape na plyn.
Nejde pouze o 2 ?ísla u výkonu motoru ale o celý pr?b?h k?ivky. T?eba WRC ano mají omezený výkon a možná i to?ivý moment. Jak tedy dosahují tak velkého výkonu? Mají ho velmi brzy a k?ivka je velice plochá, defakto nasko?í velký to?ivý moment již z nízkých otá?ek a drže se až do konce pole. Proto ani tolik neto?í otá?ky a to turbo tomu toto umož?uje.
Kdyžto s atmsoférou je ?lov?k závislý na tom hnát otá?ky. S turbem tam ten vzduch ale nafoukáš a máš více výkonu už z nižších otá?ek.
Quote:
Jinak dobrá práce s motorem, rád to vyzkouším, jestli najdu ?as nastudovat, jak rozchodit tweak.
|
Pozkoušej. Tweak sta?í spustit, attach to process (LFS.exe) a potom Load/Nahrát to nastavení co jsem sdílel. Ani není snad pot?eba dávat Update (nahrát zm?ny do LFS p?i Load se provede samo).