View Single Post
Old 8.4.2013   #52
JackCY
Regular Member

 
JackCY's Avatar
 
Join Date: 25.4.2007
Posts: 552
Default

Rallycross si po dnešním AS7 také neumím moc p?edstavit, já mám vítr, rally apod. rád, moc se nejezdí, není kde trénovat ale rally m? baví a jezdit bokem mi na myši nevadí. To jak se s tím v?tšina popere no uvidíme.

Je to závod, ne rallycross prosím. Bez kontakt?.

Setup jsem v?era n?co zkoušel no strávil jsem na serveru snad 8h? Já ani nevím, skoro jsem nejezdil po?ád jsem n?co koumal, pak odjel 1-2 kola a znovu koumal.

Bavorákovi z toho nakonec vyšel setup, já bych ho spálil ale pro n?j nebyl špatný. Já se nakonec musel vrátit k p?vodnímu kart36 style setupu, sice hodnosty vlasní a upravné vlastnosti v?tšinou ale antiroll nedotá?ivý a tlumi?e p?etá?ivé v tom správném pom?ru který bych u?ídil. Na lepší ?asy by byl lepší více to?ivý setup ale to bych nedal.

Q: op?t jsem nestihl ani zkontrolovat po?ádn? své nastavení, no zase vyhozen z roštu tak hned klikam JOIN a vyrážím no našt?stí op?t první venku z pit? takže pohoda Provoz žádný defakto, ale pálil jsem to, pár kol dobrých jsem asi zajel a na roštu mi to sta?ilo. Jen jsem byl p?ekvapen jak bavorák nejede a nejede, nakonec tam 2 dobrá kola dal a p?ekonal mne. Jel jsem celých 9 kol bez pitu ale n?která jsem vynechal a chladil trošku.

S: Moc mi to nešlo a hlavn? jsem nevid?l ve fauxrouge. Tím pádem jsem tam ztrácel a to hned 2 kola za sebu na za?átku. To dalo výhodu Klouczechovi za mnou a p?edjel mne. Pak už jsem se jen snažil stíhat 2 auta p?edemnou a ?ekat jestli náhodou nespomalí nebo se nevybourají tak jsem se snažil držet v záv?su, na dojetí jsem nem?l.

Žvatlal obecný.
P?esko?te to, defakto tam skoro nic není, kdo chce si po?te. Z mé strany bez havárek.
Auta pod modrou vlajkou poušt?la velice dob?e, díky

Kapitola 1

E: Moje oblíbená plná nádrž. V T1 jsem dostal boost od ducha koukám, jsem myslel že to bylo n?jaké jiné auto, T2 op?t druhá strana auta, našt?stí bez poškození. Duch se cpal, no nebylo kam, ani já a Lala nemohli tam byla ze? p?ed námi. Snažil jsem se brzdit d?íve s mými slabými brzdami ale i tak jsem p?edjížd?l na brzdách auta a pak nev?d?l kolik místa mohu nechat tak tam byla docela díra a duch jí vid?l, myslel jsem že tam je Kapal ale ten se nacpal do vlaku. Sice jsem tam dost ztratil ale zase získal výhled a manévrovací prostor. Pak jsem musel jezdit stylem brzda plyn nebo? ten chumel v?bec nejel a brzdilo se p?ed každou zatá?kou snad, tak jsem se tam bokem proskakoval kde bylo místo. Pak tam ob?as troubím jak když jedu v Indii nebo ?ín?, prost? aby o m? v?d?li a n?kdo m? nevymet nebo? místa jsem vid?l dost a využíval ho. Samoz?ejm? se to tam hned drcalo jak o sob? auta nev?d?li a bokem se to tam muchalo. Vnit?kem jsem projížd?l a pohoukal abych nebyl zav?en zboku. Ob?as jsem musel ubrat a útok vzdát abych tak získal výhodu na další útok. 42 Geppert na rovince do kopce Lap 1. To jsem nem?l moc radost, získal jsem draft za Ježkem a tebou, vjel jsi mi do cesty na rovince do kopce a tak jsem t? nabral, já už to nem?l kam vykli?kovat. Dostal jsem draft za Ježka op?t ale jel jsem defakto bez plynu na n?kterých místech, nem?l jsem kde p?edjet. Alespo? jsem se za?adil za Ježka. Fauxrouge se jela ve vlaku na brzdách, jak to víc krátím bylo tam místo a hned se to za mnou cpalo. Musel jsem zm?nit stopu nebo bych nabral Ježka. Už tam lítal Cagaš trávou vp?edu no vypadalo to na melu. Auta vpravo co m? p?edjela a p?edemnou auto vracející se na tra?. Na brzdách jsem šel vnit?ní, rovn?, no p?edemnou se to na brzdách rozhodlo zatá?et a zavírat... tak došlo na bo?ní kontakty. Ubrzdil jsem to dob?e, na vnit?ku jsem se vešel i když se to všechno najednou nacpalo podivn? doleva, nevím pro? to tak zatá?elo brzy doleva to jsem nepochopil. Držel jsem se co nejvíce na vnit?ní na výjezdu z poslední zatá?ky skoro jsem to koupil op?t ale našt?stí jsem byl dostate?n? vlevo stále a vyhnul se tak tomu chumlu co se mlel. To bylo asi nejost?ejší moje p?edjetí ve?era díky tomu že tam defakto nikdo nenechal místo pro auto za sebou a zavíralo se to. T?sn? za mnou p?ed cílovkou se auta o sebe op?eli a vypadalo to na melu celého pole jestli zablokují tra?. Do T1 jsem m?l docela nahnáno abych to v záv?su ubrzdil ale vyšlo mi to tak akorát Na rovince se to tam p?kn? mlelo, Ghost špatn? odhadl p?i vyhýbacím manévru a byl zablokován autem na naštorc, defakto mu pomohl se vrátit zp?t do jízdy Exner p?est?eluje T1 brzdami na 75m p?i vnit?ní stop?, m? to vychází asi 90m na vn?jší stop?. Tak to za mnou propaluje a míjí Kida atd. a kon?í nakonec v písku. ?uk, no na výjezdu s myšákem ne?ekám že by se mi poda?ilo n?koho dojet ale stalo se. Ve vracáku op?t po boku a nechávám místo a tak tam ztrácím. Draft si nechávám na pozd?ji a tla?ím se Štenglovi na bok v další zatá?ce, výjezd ale p?epaluje a chytá trávu. Našt?stí bez kolize a tak další sérii p?edjíždím. 13 Klíma ztrácí kontrolu nad vozem a kon?í mimo tra? no už ho vidím jak m? vymete když se vrátil k?ížem p?es stopu a smykem tam tancuje. T?sné ale vešel jsem se, pod?azení až na 3 a bokem se n?jak vyhýbám. Snažím se využívat poznatku z KY31 a nechávat si v?tší manipulovací prostor než bych si musel nechávat s ostatními jelikož se zde dojíždí velice rychle. Na rovince do kopce draftuju a p?ichází moje oblíbené místo pro p?edjížd?ní jak jsem pozd?ji zjistil. P?es vnit?ní p?edjedu p?ed bodem zatá?ení, sice musím zpomalit abych vyto?il a zbrzdím tak auto za sebou ale vychází mi to dob?e.

Po 2 kolech 5.

V T1 nemá smysl si hrát na hrdinu a tak nechvám místo Dob?anskému a brzdím d?íve. I když na výjezdu ho to krapet vyneslo a tak se ?ukáme rohem, sorry. P?ed námi se mele Šalomon a Goga, dokonce slyším n?jaký houka?kový koncert no asi se trošku potrkali. Goga ztrácí, jede pískem nebo? probrzdil. Za vracákem se musím ?adit za Gogu, vedle n?j je Dob?anský. Goga vytla?uje Dob?anského, asi se leká a tak m?ní stopu a vlaje. To znamená že já se v další zatá?ce dostávám skoro vedle n?j. Což se ale jeví jako velice špatný nápad když vidím jak Goga s autem zápasí a vlaje po celé ší?i trat?. Pozd? zatá?í a tak op?t k?ižuje/driftuje celou vozovku t?sn? p?edemnou našt?stí po mém ubrání a zpomalení, jak ho vidím p?edemnou k?ižovat dokonce brzdím abych ho nenabral a nevyboural se s ním. Goga, prosím jdi na cargame.nl S2 a nau? se jezdit v davu aut, ovládat auto p?i kolizích a jízd? mimo ideální stopu, vnímat ostatní auta, jak p?edjížd?t a být p?edjížd?n. LX4 nemá k?ídla a ten grip co jsi od ní ob?as cht?l to opravdu nemá. Za?azuji se za Dob?anského. Trošku ho trápím a jedu po boku tak abych ho zpomalil pro výjezd na rovinku do kopce. Draft skoro nechytám, vn?jší stopa se mi nelíbí a p?ejíždím na vnit?ní, Dob?anskému se nelíbí vnit?ní a chce vn?jší V mé oblíbené ho p?edjíždím i když s t?mi novými p?evody jsem tam asi pomalejší na p?edjetí mi to vyhovuje s novými. Fauxrouge chytám trávu ale ustávám to, poslední zatá?ku jdu ost?eji abych nenechal Dob?anskému šanci pro p?edjetí nebo? byl v záv?su a na vnit?ní stop?.

3. kolo 3.

Už pozoruji ducha jak se plíží za mnou. Hned ale chybuje a získávám alespo? malý náskok bi? je to ani né vte?ina rozdíl mezi námi.

4. kolo stále 3. zbývají už jen 2 auta na p?edjetí s duchem v záv?su. A to se ur?it? plíží i Klouczech a bavorák.

Duch už je pod p?l vte?iny a využívá každé mé chyby k p?iblížení se. Šalomona sice dojíždím ale musím si po?kat na svojí p?edjížd?cí zatá?ku. Nevím kolik t?ch aut jsem tam p?edjel ale tak 3 až 4 ur?it?
Musím ubrat ale výjezd jsem našt?stí nepokazil a jdu do draftu. Op?t vnit?ní a op?t nechávám více místa a tentokrát se to vyplatilo, Šalomon totiž nevyužívá místa vlevo a nechává tam asi 2.5m. Samoz?ejm? m?j výjezd je pomalejší z vnit?ní stopy a tak to schytávám do kufru a dostávám boost
Samoz?ejm? je tam ješt? jeden trik pro toto p?edjetí a samotná vnit?ní stopa nesta?í. Ghost nás dojíždí a dostává se na bok Šalomona ve fauxrouge. Jedou po boku, Ghost si bere vnit?ní, v bod? zato?ení asi tak jsou vedle sebe a za ním už je ghost vep?edu. Ghost brzdí a jede hodn? vnit?ní. Šalomon využívá každého míste?ka což se mu ve fauxrouge nedivím, bohužel tak ale dochází ke kontaktu p?edního kola Šalomona a zadního kola Ghosta, díky tomu že m?l p?íliš velkou rychlost a využil více trati než bylo vhodno. Bylo to t?sné ale sta?ilo více ubrat p?i nájezdu a Ghost by se vešel a byl by z toho vlak. Je to místo kde osobn? jsem si ?ekl že p?edjížd?t nebudu nebo? je to velice riskantní. Pro? ke kolizi došlo? Protože se tam jezdí bokem a tak vozidla vedle sebe pot?ebují OB? více místa, jedno vystrkuje zadní ?ást vozu a druhé p?ední, prost? driftovat vedle sebe se tam nedá. Škoda no, bylo by to parádní p?edjetí jinak. Ghost korigoval smyk který je tam normální a v tomto momentu došlo ke kontaktu což zp?sobilo že Ghosta to oto?ilo a projel bokem pneumatiky a Šalomon mu mali?ko poškodil pravou stranu. Kupodivu k poškození strany levé strany od pneumatik nedošlo. Šalomon to kazí a Ghost ho p?edjíždí i když na Ghosta po?ádn? doráží co m?že. Ghostovi to n?jaký ten odklon ubrat muselo.

5. kolo 2.

Dojíždím postupn? Beldu který si od za?átku tvo?il náskok. P?i koukání na jízdu Ghosta bych tu svojí za?adil do kategorie amatérská S mými slabými brzdami by Ghostovi sta?ila jedna zatá?ka. Našt?stí jsem se nau?il lépe pod?azovat a auto tolik neterorizovat a mén? brzdit zadními pneumatikami, v ?asech se to projevilo dob?e
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP

Last edited by JackCY; 8.4.2013 at 07:59.
JackCY is offline   Reply With Quote